Материалдар / Сауат ашу. Ц дыбысы мен әрпі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сауат ашу. Ц дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып мұғалімдеріне ашық сабаққа слайд.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2019
324
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Петропавл қаласы. КММ «Қазақ мектеп-гимназиясы» Бастауыш сынып мұғалімі Нургалиева Куралай Саркеновна Сабақтың тақырыбы

1 слайд
Петропавл қаласы. КММ «Қазақ мектеп-гимназиясы» Бастауыш сынып мұғалімі Нургалиева Куралай Саркеновна Сабақтың тақырыбы : Ц дыбысы мен әрпі • Оқу мақсаты 1.2.9.1.Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру. 1.2.1.2.Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану. 1.2.5.1.Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе қойылған сұраққа жауап беру (мұғалімнің көмегімен). 1.1.9.1.Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз жуан және жіңішке дауыстылар)ажырату және дұрыс дыбыстау. 1.3.11.1.Сөйлемді бас әріптен бастап жазып сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою.

Сабақ мақсаты Бағалау критерийлері Барлық оқушылар: Ц әрпін таниды, ажыратады және оны дыбыспен сәйкестендіреді, дыбыстық

2 слайд
Сабақ мақсаты Бағалау критерийлері Барлық оқушылар: Ц әрпін таниды, ажыратады және оны дыбыспен сәйкестендіреді, дыбыстық талдайды. Көптеген оқушылар: Мәтінді түсініп, буындап оқиды, мазмұнын түсінеді, сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажыратады және дұрыс дыбыстап айтады, тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажыратады. Кейбір оқушылар: Ц әрпі бар сөздерді қатыстырып сөзжұмбақты құрастырады, шешеді. - Әріп пен дыбысты ажырата біледі, дыбыстардың айтылу ерекшелігін ескере отырып, сөзді дұрыс жазады. - Мәтінді түсінеді,буындап оқиды, мазмұнын айтады. - Ц әрпі бар сөздерді қатыстырып,сөзжұмбақты құрастырады, шешеді.

Тілдік мақсат АКТ Құндылықтар Пән аралық байланы с Бастапқы бөлім Айтылым : «Цц» басында, ортасында кездесетін сө

3 слайд
Тілдік мақсат АКТ Құндылықтар Пән аралық байланы с Бастапқы бөлім Айтылым : «Цц» басында, ортасында кездесетін сөздер айту Тыңдалым : Мәтін, бейнефильм көру Жазылым : «Цц» әрпінің жазба түрін жазу Аудиожазба, бейнефильм, таныстырылым материалдары бойынша сұрақтарға жауап беру, талқылау; Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Көркем жазу арқылы әсемдікті сүюге баулу. Көркем еңбек, дүниетану «Сөз ойла , тез ойла». әдісі арқылы «Щ» дыбысына мысалдар келтіру.

Қайырлы таң, достым! Қайырлы күн болсын! Біздің алар бағамыз Кілең бестіктер болсын!/бес саусақтарын көрсетеді/ Суреттермен 3

4 слайд
Қайырлы таң, достым! Қайырлы күн болсын! Біздің алар бағамыз Кілең бестіктер болсын!/бес саусақтарын көрсетеді/ Суреттермен 3 топқа бөлінді. - Щ әрпі бар сөздер айту -  Щ дыбысы кездесетін сөздерді буынға бөлу Щи, борщ, а-щы,тұ-щы, щет-ка. Жаңа сабақты түсіндіру.Ширату жаттығуы: Бейнеролик «Цирк» videoplayback (1).mp4 Бейнероликте не көрдік? - Цирк деген сөзді естігенде ойларыңа не келеді? - Топтастыру көңілді қызық шарлар су жонглер аю ит Цирк сөзінде бізге таныс емес әріп бар ма? Жазылуы – Цц, баспа түрі – Ц ц «Ц» дыбысы – дауыссыз, қатаң ./хормен айтады/ - Циркте кімдердің, нелердің ойындарын көруге болады? Өзіңе қандай цирк ойыны ұнайды?- цирк «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау Дескриптор: Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қояды немесе қойылған сұраққа жауап береді. Ұйымдастыру кезеңі Ынтымақтастық атмосфера құру мақсатында: Тапсырма №1. Оқулықпен жұмыс.110-бет, - «Сөз ойла , тез ойла» ойыны Мәтінмен жұмыс. «Автор орындығы» әдісін қолданып, мәтіннің мазмұнын сұрау. / түсінгенін айту, сұрақтарға жауап беру/ Ынтымақтастық атмосфера құру мақсатында:Ынтымақтастық атмосфера құру мақсатында:

тапсырма №2 «Шашылған дыбыстардан сөз құра» ойыны. - (х, е, ц)

5 слайд
тапсырма №2 «Шашылған дыбыстардан сөз құра» ойыны. - (х, е, ц) цех - (р, и, ц, к) цирк - (рциькул) циркуль Өзара бағалау « Бас бармақ » әдісі арқылы Дескриптор: Шашылған дыбыстардан сөз құрайды. тапсырма №3. Топтық жұмыс 1-топ. Ц дыбысынан басталатын сөз айт. 2-топ. Ц дыбысы ортасында кездесетін сөз айт. 3-топ. Тиісті әріптерді қойып сөздерді оқы. ...ех, ...ирк, кон...ерт, ...ифр, ...емент, ...истерна Өзара бағалау « Бір бірін бағалау » смайликтер арқылы Дескриптор: Ц дыбысының сөздердегі орнын анықтай алады. Сергіту сәті Қалам алып қолыма Ц дыбысын жазамын 5-тік баға аламын Үйге қуанып барамын Баспа түрін жазамыз Жазба түрін жазамыз Ц дыбысының баспа және жазба түрін көрсету, ауаға жазу, тақтаға жазу.Ермексазбен жазады.

тапсырма№5. Дәптермен жұмыс.35-бет, Бас әріптер мен кіші әріптерді дұрыс байланыстырып жазу Өзара бағалау. Мадақтау. Дескриптор:

6 слайд
тапсырма№5. Дәптермен жұмыс.35-бет, Бас әріптер мен кіші әріптерді дұрыс байланыстырып жазу Өзара бағалау. Мадақтау. Дескриптор: Әріп элементтерін дұрыс жазды, жазу жолын сақтады. тапсырма №6. Сөзжұмбақ шешу 1. 30 тамыз қандай күн? 2. килограммнан үлкен өлшем бірлік? 3 . Халық ән тыңдауға баратын жер 4. Математикада сандарды жазу үшін нені қолданамыз? 5. Үш аюқты көлік 6. Дөңгелекті қандай затпен сызады? 7. Сайқымазақтаң өнер көрсететін орны? Өзара бағалау Дескриптор: Ц әрпі бар сөздерді қатыстырып сөзжұмбақты құрастырады, шешеді .

7 слайд

Рефлексия Бағалау № Аты – жөні т.№1 Мәтінмен жұмыс/ түсінгенін айту,сұрақт арға жауап беру/ Т. №2 «Шашылға н дыбыстарда

8 слайд
Рефлексия Бағалау № Аты – жөні т.№1 Мәтінмен жұмыс/ түсінгенін айту,сұрақт арға жауап беру/   Т. №2 «Шашылға н дыбыстарда н сөз құра » ойыны. Дыбыстард ан сөз құра Т. №3. Топтық жұмыс т.№4 Дәптерме н жұмыс. 35-бет,   Т.№5. Сөзжұмбақ шешу Мұғалімні ң бағасы