Сауат ашу пəнінен панорамалық сабақ 1-сынып. Іі дыбысы мен əрпі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сауат ашу
“Менің отбасым және достарым”
І дыбысы мен әрпі
Оқу мақсаты
Сабақ мақсаты
1.2.1.2. Оқудың түрлерін (буындап оқу,жиі кездесетін
сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану
1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың
жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін
каллиграфиялық талаптарға сай жазу.
1.1.1.1. Тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу ,сөз,
сөйлем,мәтін) ажырату,тыңдалған мәтіннің мазмұнын
түсіну
1.1.9.1. сөздегі дыбыс түрлерін ажырату және дұрыс
дыбыстау
1.1.9.3. сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын
санын анықтау Барлық оқушылар: І дыбысының баспа және жазба
түрін ажыратады, сөздерді буындап оқиды,сөздегі
дыбыс түрлерін ажыратады және дұрыс дыбыстайды.
Көпшілік оқушылар: Сөздің буыннан тұратынын
біледі және буын санын анықтайды.
Каллиграфиялық талаптарға сай жазады.
Кейбір оқушылар : Мәтінді түсінеді, сөздерді қажетті
жерде қолданады ,дыбыстық талдау жасайды. І і
дыбысын қатыстырып сөйлем құрай алады.
1 слайд
Сауат ашу “Менің отбасым және достарым” І дыбысы мен әрпі Оқу мақсаты Сабақ мақсаты 1.2.1.2. Оқудың түрлерін (буындап оқу,жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану 1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу. 1.1.1.1. Тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу ,сөз, сөйлем,мәтін) ажырату,тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну 1.1.9.1. сөздегі дыбыс түрлерін ажырату және дұрыс дыбыстау 1.1.9.3. сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау Барлық оқушылар: І дыбысының баспа және жазба түрін ажыратады, сөздерді буындап оқиды,сөздегі дыбыс түрлерін ажыратады және дұрыс дыбыстайды. Көпшілік оқушылар: Сөздің буыннан тұратынын біледі және буын санын анықтайды. Каллиграфиялық талаптарға сай жазады. Кейбір оқушылар : Мәтінді түсінеді, сөздерді қажетті жерде қолданады ,дыбыстық талдау жасайды. І і дыбысын қатыстырып сөйлем құрай алады.
2 слайд
Бағалау
критерий-
лері • Сөздерді буындап оқиды
• Сөздегі дыбыс түрлерін ажыратады
• Әріп элементін каллиграфиялық талапқа сай
жазады
• Іі дыбысын қатыстырып сөйлем құрай алады
Тілдік
мақсаттар
Інжу, ірімшік, іні, ілгек
Құндылық-
тарды
дарыту Ұқыптылыққа, отбасын құрметтеуге, көркем
жазуға, үлкенді сыйлауға баулу
Пәнаралық
байланыстар дүниетану
АКТ
қолдану
дағдысы
( сабақта
қолданыла-
тын болса
көрсетіңіз ) Аудиожазба, таныстырылым
Алдыңғы
меңгерілген
білім
І дыбысы мен әрпі
2 слайд
Бағалау критерий- лері • Сөздерді буындап оқиды • Сөздегі дыбыс түрлерін ажыратады • Әріп элементін каллиграфиялық талапқа сай жазады • Іі дыбысын қатыстырып сөйлем құрай алады Тілдік мақсаттар Інжу, ірімшік, іні, ілгек Құндылық- тарды дарыту Ұқыптылыққа, отбасын құрметтеуге, көркем жазуға, үлкенді сыйлауға баулу Пәнаралық байланыстар дүниетану АКТ қолдану дағдысы ( сабақта қолданыла- тын болса көрсетіңіз ) Аудиожазба, таныстырылым Алдыңғы меңгерілген білім І дыбысы мен әрпі
3 слайд
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
Қол ұстасып , қане біз
Достасайық бәріміз.
Айтарым бар сендерге
Тез тұрыңдар шеңберге.
Қандай жақсы бір тұру,
Қандай жақсы бір болу .
3 слайд
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Қол ұстасып , қане біз Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Қандай жақсы бір болу .
4 слайд
4 слайд
5 слайд
І і
5 слайд
І і
6 слайд
«Айна»
артикуляциялық
жаттығуы
6 слайд
«Айна» артикуляциялық жаттығуы
7 слайд
«Орындап көр» әдісі
7 слайд
«Орындап көр» әдісі
8 слайд
8 слайд
9 слайд
“ Көргеніңді сипатта
“әдісі
(әңгіме құрастыру)
9 слайд
“ Көргеніңді сипатта “әдісі (әңгіме құрастыру)
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд
13 слайд
Дәптермен
жұмыс
13 слайд
Дәптермен жұмыс
14 слайд
«Шашылған әріптерді жина»
ойыны
у ж н І
к е л г і
ш і л г і
н і і
к і ш м і р і
14 слайд
«Шашылған әріптерді жина» ойыны у ж н І к е л г і ш і л г і н і і к і ш м і р і
15 слайд
Кері байланыс
15 слайд
Кері байланыс
16 слайд
Назар
аударғандарыңызға
рахмет!
16 слайд
Назар аударғандарыңызға рахмет!