Материалдар / Сауат ашу пəнінен панорамалық сабақ 1-сынып. Іі дыбысы мен əрпі

Сауат ашу пəнінен панорамалық сабақ 1-сынып. Іі дыбысы мен əрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
1-сынып мұғалімдері үшін сауат ашу пəнінен "Іі дыбысы мен əрпі" тақырыбында панорамалық сабақ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Ақпан 2019
1044
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сауат ашу “Менің отбасым және достарым” І дыбысы мен әрпі Оқу мақсаты Сабақ мақсаты 1.2.1.2. Оқудың түрлерін (буындап оқу,ж

1 слайд
Сауат ашу “Менің отбасым және достарым” І дыбысы мен әрпі Оқу мақсаты Сабақ мақсаты 1.2.1.2. Оқудың түрлерін (буындап оқу,жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану 1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу. 1.1.1.1. Тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу ,сөз, сөйлем,мәтін) ажырату,тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну 1.1.9.1. сөздегі дыбыс түрлерін ажырату және дұрыс дыбыстау 1.1.9.3. сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау Барлық оқушылар: І дыбысының баспа және жазба түрін ажыратады, сөздерді буындап оқиды,сөздегі дыбыс түрлерін ажыратады және дұрыс дыбыстайды. Көпшілік оқушылар: Сөздің буыннан тұратынын біледі және буын санын анықтайды. Каллиграфиялық талаптарға сай жазады. Кейбір оқушылар : Мәтінді түсінеді, сөздерді қажетті жерде қолданады ,дыбыстық талдау жасайды. І і дыбысын қатыстырып сөйлем құрай алады.

1 слайд

Сауат ашу “Менің отбасым және достарым” І дыбысы мен әрпі Оқу мақсаты Сабақ мақсаты 1.2.1.2. Оқудың түрлерін (буындап оқу,жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану 1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу. 1.1.1.1. Тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу ,сөз, сөйлем,мәтін) ажырату,тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну 1.1.9.1. сөздегі дыбыс түрлерін ажырату және дұрыс дыбыстау 1.1.9.3. сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау Барлық оқушылар: І дыбысының баспа және жазба түрін ажыратады, сөздерді буындап оқиды,сөздегі дыбыс түрлерін ажыратады және дұрыс дыбыстайды. Көпшілік оқушылар: Сөздің буыннан тұратынын біледі және буын санын анықтайды. Каллиграфиялық талаптарға сай жазады. Кейбір оқушылар : Мәтінді түсінеді, сөздерді қажетті жерде қолданады ,дыбыстық талдау жасайды. І і дыбысын қатыстырып сөйлем құрай алады.

Бағалау критерий- лері • Сөздерді буындап оқиды • Сөздегі дыбыс түрлерін ажыратады • Әріп элементін каллиграфиялық талапқа

2 слайд
Бағалау критерий- лері • Сөздерді буындап оқиды • Сөздегі дыбыс түрлерін ажыратады • Әріп элементін каллиграфиялық талапқа сай жазады • Іі дыбысын қатыстырып сөйлем құрай алады Тілдік мақсаттар   Інжу, ірімшік, іні, ілгек Құндылық- тарды дарыту Ұқыптылыққа, отбасын құрметтеуге, көркем жазуға, үлкенді сыйлауға баулу Пәнаралық байланыстар дүниетану АКТ қолдану дағдысы ( сабақта қолданыла- тын болса көрсетіңіз ) Аудиожазба, таныстырылым Алдыңғы меңгерілген білім   І дыбысы мен әрпі

2 слайд

Бағалау критерий- лері • Сөздерді буындап оқиды • Сөздегі дыбыс түрлерін ажыратады • Әріп элементін каллиграфиялық талапқа сай жазады • Іі дыбысын қатыстырып сөйлем құрай алады Тілдік мақсаттар   Інжу, ірімшік, іні, ілгек Құндылық- тарды дарыту Ұқыптылыққа, отбасын құрметтеуге, көркем жазуға, үлкенді сыйлауға баулу Пәнаралық байланыстар дүниетану АКТ қолдану дағдысы ( сабақта қолданыла- тын болса көрсетіңіз ) Аудиожазба, таныстырылым Алдыңғы меңгерілген білім   І дыбысы мен әрпі

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Қол ұстасып , қане біз Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге Тез тұрыңдар шеңберге.

3 слайд
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Қол ұстасып , қане біз Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Қандай жақсы бір болу .

3 слайд

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Қол ұстасып , қане біз Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Қандай жақсы бір болу .

4 слайд

4 слайд

І і

5 слайд
І і

5 слайд

І і

«Айна» артикуляциялық жаттығуы

6 слайд
«Айна» артикуляциялық жаттығуы

6 слайд

«Айна» артикуляциялық жаттығуы

«Орындап көр» әдісі

7 слайд
«Орындап көр» әдісі

7 слайд

«Орындап көр» әдісі

8 слайд

8 слайд

“ Көргеніңді сипатта “әдісі (әңгіме құрастыру)

9 слайд
“ Көргеніңді сипатта “әдісі (әңгіме құрастыру)

9 слайд

“ Көргеніңді сипатта “әдісі (әңгіме құрастыру)

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

Дәптермен жұмыс

13 слайд
Дәптермен жұмыс

13 слайд

Дәптермен жұмыс

«Шашылған әріптерді жина» ойыны у ж н І к е л г і ш і л г і н і і к і ш м і р і

14 слайд
«Шашылған әріптерді жина» ойыны у ж н І к е л г і ш і л г і н і і к і ш м і р і

14 слайд

«Шашылған әріптерді жина» ойыны у ж н І к е л г і ш і л г і н і і к і ш м і р і

Кері байланыс

15 слайд
Кері байланыс

15 слайд

Кері байланыс

Назар аударғандарыңызға рахмет!

16 слайд
Назар аударғандарыңызға рахмет!

16 слайд

Назар аударғандарыңызға рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ