Материалдар / шебер класс

шебер класс

Материал туралы қысқаша түсінік
«Белсенді әдіс-тәсілдері арқылы геометриядан мазмұнды есептер шығару»
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Маусым 2024
179
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Белсенді әдіс-тәсілдері арқылы геометриядан мазмұнды есептер шығару»

1 слайд
«Белсенді әдіс-тәсілдері арқылы геометриядан мазмұнды есептер шығару»

1 слайд

«Белсенді әдіс-тәсілдері арқылы геометриядан мазмұнды есептер шығару»

ШЕБЕР КЛАСС ЖҰМЫСЫНЫҢ МАЗМҰНЫ 1. Сабақта табысқ

2 слайд
ШЕБЕР КЛАСС ЖҰМЫСЫНЫҢ МАЗМҰНЫ 1. Сабақта табысқа жетуге жағдай туғызу (коучинг) 2. Белсенді әдіс-тәсілдері арқылы геометриядан мазмұнды есептер шығару (практикалық бөлім) 3. «Өз таңбаңды (герб) жаса» рефлексия ӨТКІЗІЛЕТІН КҮНІ:14.04.2023Ж ӨТЕТІН ОРНЫ:№28 ОМ ТҮРІ:ОФФЛАЙН

2 слайд

ШЕБЕР КЛАСС ЖҰМЫСЫНЫҢ МАЗМҰНЫ 1. Сабақта табысқа жетуге жағдай туғызу (коучинг) 2. Белсенді әдіс-тәсілдері арқылы геометриядан мазмұнды есептер шығару (практикалық бөлім) 3. «Өз таңбаңды (герб) жаса» рефлексия ӨТКІЗІЛЕТІН КҮНІ:14.04.2023Ж ӨТЕТІН ОРНЫ:№28 ОМ ТҮРІ:ОФФЛАЙН

Шебер класс мақсаты КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕЛЕР •Педагог қызметінің жалпы және кәсіби құзырлығын қалыптастыруда әдіс

3 слайд
Шебер класс мақсаты КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕЛЕР •Педагог қызметінің жалпы және  кәсіби құзырлығын  қалыптастыруда  әдіс-тәсілдерді қолдануы және тәжірибе алмасу. ·          Шеберлік – сынып қатысушыларына әдістемелік көмек көрсету. ·         Қатысушылардың өздерінің кәсіби шеберліктеріне ой жүгірте білуі. ·         Үйренушілердің қызығушылығын тудыру; ·         Оқу материалдарын тиімді меңгеру. Қатысушылардың білімдері жинақталады, зияткерлік және шығармашылық әлеуеті ынталанады, қарастырылған тақырыпқа қызығушылығы туындайды, белсенділігі артады. Әдіс-тәсілдерді өмірде қолдана алады.

3 слайд

Шебер класс мақсаты КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕЛЕР •Педагог қызметінің жалпы және  кәсіби құзырлығын  қалыптастыруда  әдіс-тәсілдерді қолдануы және тәжірибе алмасу. ·          Шеберлік – сынып қатысушыларына әдістемелік көмек көрсету. ·         Қатысушылардың өздерінің кәсіби шеберліктеріне ой жүгірте білуі. ·         Үйренушілердің қызығушылығын тудыру; ·         Оқу материалдарын тиімді меңгеру. Қатысушылардың білімдері жинақталады, зияткерлік және шығармашылық әлеуеті ынталанады, қарастырылған тақырыпқа қызығушылығы туындайды, белсенділігі артады. Әдіс-тәсілдерді өмірде қолдана алады.

ТРЕНИНГ «Қағаздан жасалған шариктер» «Адам бейнесі» қағаздан жырту арқылы адам б

4 слайд
ТРЕНИНГ «Қағаздан жасалған шариктер» «Адам бейнесі» қағаздан жырту арқылы адам бейнесін жасау

4 слайд

ТРЕНИНГ «Қағаздан жасалған шариктер» «Адам бейнесі» қағаздан жырту арқылы адам бейнесін жасау

ТЕОРИЯЛЫҚ БӨЛІМ Оқушыларға сабақтың мақсатын неге түсіндіру қажет деп ойлайсыздар ? 1. Бүгінгі сабақта не біле

5 слайд
ТЕОРИЯЛЫҚ БӨЛІМ Оқушыларға сабақтың мақсатын неге түсіндіру қажет деп ойлайсыздар ? 1. Бүгінгі сабақта не біледі, не білді, не білу қажет екенін ұғындыру үшін. 2. Жаңа білімге баланы ынталандыру үшін. 3. Оқушыны белгілі бір көлемде алатын білім, білік дағдыларын қалыптастыру үшін. 4. Оқушының өзін-өзі бағалауы үшін. Сабақ- мұғалім мен шәкірттің қарым-қатынасы. Сабақтың мақсаты-баланың басқаға ұқсамайтын қасиетін аша білу. Баланың ықыласын оята біл, қолынан келетініне сендіре біл. Шәкірттің кемшілігін көргіш болсаң, ықыласын өлтіресің. Баланың кемшілігін емес, жеңісін ізде. Баланы сабақтың негізгі кейіпкері ете біл.

5 слайд

ТЕОРИЯЛЫҚ БӨЛІМ Оқушыларға сабақтың мақсатын неге түсіндіру қажет деп ойлайсыздар ? 1. Бүгінгі сабақта не біледі, не білді, не білу қажет екенін ұғындыру үшін. 2. Жаңа білімге баланы ынталандыру үшін. 3. Оқушыны белгілі бір көлемде алатын білім, білік дағдыларын қалыптастыру үшін. 4. Оқушының өзін-өзі бағалауы үшін. Сабақ- мұғалім мен шәкірттің қарым-қатынасы. Сабақтың мақсаты-баланың басқаға ұқсамайтын қасиетін аша білу. Баланың ықыласын оята біл, қолынан келетініне сендіре біл. Шәкірттің кемшілігін көргіш болсаң, ықыласын өлтіресің. Баланың кемшілігін емес, жеңісін ізде. Баланы сабақтың негізгі кейіпкері ете біл.

Қарындаштың бес қыры Бірде бала әжесінің хат жазып оты

6 слайд
Қарындаштың бес қыры Бірде бала әжесінің хат жазып отырғанын көріп: Әже сіз мен туралы жазып отырсызғой иә? – деп сурайды. Иә, сен дәл таптың, мен сен туралы жазып отырмын. Мұнда менің не жазып отырғаным маңызды емес, Мен немен жазып отырғаным маңызды. Мен сені өскенде мына қарындаш сияқты болғаныңды қалаймын, - дейді. Бала қарындашқа таңырқай қарайды, бірақ одан ешқандай ерекшелікті таппайды. Немересі : мен көріп жүрген қарындаштардың ешқандай қасиеттері жоқ қой деп айтады Әжесі: бәрі әр нәрсенің ішіне үңілуге байланысты бүл қарындашта 5 түрлі қасиет бар, ол саған өміріңе қажет болады дейді. Әжесі немересін не себепті қарындашқа ұқсағанын қалайды? Әжесі айтқан қарындаштың бес қасиеті қандай?

6 слайд

Қарындаштың бес қыры Бірде бала әжесінің хат жазып отырғанын көріп: Әже сіз мен туралы жазып отырсызғой иә? – деп сурайды. Иә, сен дәл таптың, мен сен туралы жазып отырмын. Мұнда менің не жазып отырғаным маңызды емес, Мен немен жазып отырғаным маңызды. Мен сені өскенде мына қарындаш сияқты болғаныңды қалаймын, - дейді. Бала қарындашқа таңырқай қарайды, бірақ одан ешқандай ерекшелікті таппайды. Немересі : мен көріп жүрген қарындаштардың ешқандай қасиеттері жоқ қой деп айтады Әжесі: бәрі әр нәрсенің ішіне үңілуге байланысты бүл қарындашта 5 түрлі қасиет бар, ол саған өміріңе қажет болады дейді. Әжесі немересін не себепті қарындашқа ұқсағанын қалайды? Әжесі айтқан қарындаштың бес қасиеті қандай?

Қарындаш – оқушы  1 – қыры бағыттаушы қолы 2 – төзімділік 3 – қатені түзеу 4 – ішкі дүниеңді бақыла 5 – із қалд

7 слайд
Қарындаш – оқушы  1 – қыры бағыттаушы қолы 2 – төзімділік 3 – қатені түзеу 4 – ішкі дүниеңді бақыла 5 – із қалдыру Біріншіден, сен ақылды боларсың, бірақ сенің бағыттаушы қолың бар екенін ұмытпа дейді    ......        астарлы ой: сен әрқашан өз алақаныңның еркіне сен,ол сенің жол сілтеушің,- дейді. Екіншіден, жақсы жазу үшін, мен ол карандашты ұштауым керек. Бұл кезде ол карандашқа жанына ауыр тиеді,бірақ ұшталған карандаш өте жіңішке жазады.     ........ астары:  қандай да болмасын қиындыққа төз және ол саған өмірлік сабақ болады,- дейді. Үшіншіден, Карандашпен жазғаныңның кейбірін қатеге есептеп өшіргішпен кетіресің.  ......   астары:  Есіңде болсын, өз қатеңді түзеу- барлық жағдайда жаман болмайды. Тура жолдан адаспауыңа көмектеседі,- дейді. Төртіншіден, карандаштың сырты ағаштан жасалғаны, оның пішіні мәнді емес, оның ішіндегі графиті мәнді. ....... астары:  Сондықтан әрқашан ішкі дүниеңде не болып жатқанын ойла,- дейді. Бесіншіден, карандаш әрине, жазғанда артында із қалдырады........ астары: сен де карындаш сияқты өз іс-әрекетіңмен артыңда із қалдырасың. Қоғамға пайдалы іс істейсің. Әр қадамыңды ойлап бас,-дейді.

7 слайд

Қарындаш – оқушы  1 – қыры бағыттаушы қолы 2 – төзімділік 3 – қатені түзеу 4 – ішкі дүниеңді бақыла 5 – із қалдыру Біріншіден, сен ақылды боларсың, бірақ сенің бағыттаушы қолың бар екенін ұмытпа дейді    ......        астарлы ой: сен әрқашан өз алақаныңның еркіне сен,ол сенің жол сілтеушің,- дейді. Екіншіден, жақсы жазу үшін, мен ол карандашты ұштауым керек. Бұл кезде ол карандашқа жанына ауыр тиеді,бірақ ұшталған карандаш өте жіңішке жазады.     ........ астары:  қандай да болмасын қиындыққа төз және ол саған өмірлік сабақ болады,- дейді. Үшіншіден, Карандашпен жазғаныңның кейбірін қатеге есептеп өшіргішпен кетіресің.  ......   астары:  Есіңде болсын, өз қатеңді түзеу- барлық жағдайда жаман болмайды. Тура жолдан адаспауыңа көмектеседі,- дейді. Төртіншіден, карандаштың сырты ағаштан жасалғаны, оның пішіні мәнді емес, оның ішіндегі графиті мәнді. ....... астары:  Сондықтан әрқашан ішкі дүниеңде не болып жатқанын ойла,- дейді. Бесіншіден, карандаш әрине, жазғанда артында із қалдырады........ астары: сен де карындаш сияқты өз іс-әрекетіңмен артыңда із қалдырасың. Қоғамға пайдалы іс істейсің. Әр қадамыңды ойлап бас,-дейді.

Шаршы Тынымсыз, еңбекқор адам. Басты қасиеттері – таңғаларлық табандылық, бастаған іст

8 слайд
Шаршы Тынымсыз, еңбекқор адам. Басты қасиеттері – таңғаларлық табандылық, бастаған істі аяқтамай, қоймайтын жан. Тәртіпті жақсы көреді, майда бөлшектерге мұқият, шыдамды, есте сақтау қабілеті жақсы – осылардың арқасында өз ісінің шебері. Квадраттың идеалы – жан-жақты жоспарланған, бірқалыпты өмір.

8 слайд

Шаршы Тынымсыз, еңбекқор адам. Басты қасиеттері – таңғаларлық табандылық, бастаған істі аяқтамай, қоймайтын жан. Тәртіпті жақсы көреді, майда бөлшектерге мұқият, шыдамды, есте сақтау қабілеті жақсы – осылардың арқасында өз ісінің шебері. Квадраттың идеалы – жан-жақты жоспарланған, бірқалыпты өмір.

Дөңгелек  Үйлесімділікті білдіреді. Бәрінен де адамдармен жылы қарым- қатынасты жоғары қояды.

9 слайд
Дөңгелек  Үйлесімділікті білдіреді. Бәрінен де адамдармен жылы қарым- қатынасты жоғары қояды. Ол мейірбан филантроп – кез келген ортаға бейбітшілік, келісім сыйлайды. Өзгелерге құлақ түре біледі. Сезімтал, жаны ашығыш. Адамдарды жақсы тани алады. Өтірікшілерді бірден ажыратады.Ұрыс, қақтығыстарды ұнатпайды. Табиғатынан психолог болғанымен, ұйымдастырушылық қабілеттен жұрдай.

9 слайд

Дөңгелек  Үйлесімділікті білдіреді. Бәрінен де адамдармен жылы қарым- қатынасты жоғары қояды. Ол мейірбан филантроп – кез келген ортаға бейбітшілік, келісім сыйлайды. Өзгелерге құлақ түре біледі. Сезімтал, жаны ашығыш. Адамдарды жақсы тани алады. Өтірікшілерді бірден ажыратады.Ұрыс, қақтығыстарды ұнатпайды. Табиғатынан психолог болғанымен, ұйымдастырушылық қабілеттен жұрдай.

Үшбұрыш  Көшбасшылықтың белгісі. Бұл кескіннің өкілдері мұны өздері сезеді. Олар баст

10 слайд
Үшбұрыш  Көшбасшылықтың белгісі. Бұл кескіннің өкілдері мұны өздері сезеді. Олар басты нысанадан көз алмауға дағдыланған. Оған жетуге қауқары да жетеді. Сараптауға бейім, өзіне сенімді, үнемі сергек, атаққұмар және тез үйренгіш. Үшбұрыштардың өмірі – жеке өмірде де, жұмыста да басыңқы орындарды иемденуге бағытталған үздіксіз күрес пен бәсекелестік. Өз қателерін мойындағысы келмейді. Өз шешімдерін өзгерткісі келмейді. Бұл, әрине, өзгелермен қарым-қатынаста әсер етпей қоймайды.

10 слайд

Үшбұрыш  Көшбасшылықтың белгісі. Бұл кескіннің өкілдері мұны өздері сезеді. Олар басты нысанадан көз алмауға дағдыланған. Оған жетуге қауқары да жетеді. Сараптауға бейім, өзіне сенімді, үнемі сергек, атаққұмар және тез үйренгіш. Үшбұрыштардың өмірі – жеке өмірде де, жұмыста да басыңқы орындарды иемденуге бағытталған үздіксіз күрес пен бәсекелестік. Өз қателерін мойындағысы келмейді. Өз шешімдерін өзгерткісі келмейді. Бұл, әрине, өзгелермен қарым-қатынаста әсер етпей қоймайды.

Белсенді әдіс-тәсілдері арқылы геометриядан мазмұнды есептер шығару. 8.1.3.3 Пифагор теоремасын дәлелдеу және

11 слайд
Белсенді әдіс-тәсілдері арқылы геометриядан мазмұнды есептер шығару. 8.1.3.3 Пифагор теоремасын дәлелдеу және қолдану

11 слайд

Белсенді әдіс-тәсілдері арқылы геометриядан мазмұнды есептер шығару. 8.1.3.3 Пифагор теоремасын дәлелдеу және қолдану

Ротация әдісі (топпен жұмыс)

12 слайд
Ротация әдісі (топпен жұмыс)

12 слайд

Ротация әдісі (топпен жұмыс)

Есеп сызбалары

13 слайд
Есеп сызбалары

13 слайд

Есеп сызбалары

Үш үздік әдісі

14 слайд
Үш үздік әдісі

14 слайд

Үш үздік әдісі

«Өз таңбаңды (герб) жаса» рефлексия Бір парақ қағазға фигураны қойыңыз. •Өз аты-жөніңізді жазыңыз. •Ұялы телеф

15 слайд
«Өз таңбаңды (герб) жаса» рефлексия Бір парақ қағазға фигураны қойыңыз. •Өз аты-жөніңізді жазыңыз. •Ұялы телефоныңыз бен электрондық поштаңызды жазыңыз. •Өміріңіздегі ең елеулі ықпал жасаған үш адамның суретін салыңыз •Бүгінгі шебер кластағы алған әсерлеріңізбен сурет арқылы бөлісіңіз. Өмірде қандай жетістіктерге қол жеткізгіңіз келеді? Бір сөзбен жазыңыз. Өзіңіз туралы естігіңіз келетін үш жағымды сөз жазыңыз.  • Өз таңбаларыңызға бүгінгі жұмыстарыңызды салыңыздар. Жасап бітіргеннен кейін шағын топ ішінде суреттерін талқылап, сұхбаттасады...

15 слайд

«Өз таңбаңды (герб) жаса» рефлексия Бір парақ қағазға фигураны қойыңыз. •Өз аты-жөніңізді жазыңыз. •Ұялы телефоныңыз бен электрондық поштаңызды жазыңыз. •Өміріңіздегі ең елеулі ықпал жасаған үш адамның суретін салыңыз •Бүгінгі шебер кластағы алған әсерлеріңізбен сурет арқылы бөлісіңіз. Өмірде қандай жетістіктерге қол жеткізгіңіз келеді? Бір сөзбен жазыңыз. Өзіңіз туралы естігіңіз келетін үш жағымды сөз жазыңыз.  • Өз таңбаларыңызға бүгінгі жұмыстарыңызды салыңыздар. Жасап бітіргеннен кейін шағын топ ішінде суреттерін талқылап, сұхбаттасады...

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ