Шебердің қолы ортақ. «Зергер» Фариза Оңғарсынов «Тобылғы» Бауыржан Жақып
Шебердің қолы ортақ. «Зергер» Фариза Оңғарсынов «Тобылғы» Бауыржан Жақып

#1 слайд
№58 сабақ.
Шебердің қолы ортақ.
«Зергер» Фариза Оңғарсынова
«Тобылғы» Бауыржан Жақып
1 слайд
№58 сабақ. Шебердің қолы ортақ. «Зергер» Фариза Оңғарсынова «Тобылғы» Бауыржан Жақып
#2 слайд
2 слайд
#3 слайд
Өткенді пысықтау. 7-тапсырма
«Фотокөрме» әдісі
«Қазақтың би өнері» тақырыбындағы
фотокөрмеге қандай сурет ұсынар
едіңдер? Ойларыңды дәлелдеңдер
3 слайд
Өткенді пысықтау. 7-тапсырма «Фотокөрме» әдісі «Қазақтың би өнері» тақырыбындағы фотокөрмеге қандай сурет ұсынар едіңдер? Ойларыңды дәлелдеңдер
#4 слайд
Құндылық мақсаты: Еңбекке, еңбек адамдарына
деген құрмет көрсету
Жаңа тақырып. 1-тапсырма
Суреттерге зер сал. Ортақ тақырып тап.
4 слайд
Құндылық мақсаты: Еңбекке, еңбек адамдарына деген құрмет көрсету Жаңа тақырып. 1-тапсырма Суреттерге зер сал. Ортақ тақырып тап.
#5 слайд
2-тапсырма
Түсініп оқы.
«Зергер» Фариза Оңғарсынова
«Үштік» әдісі (Ойлан, жұптас, бөліс)
Топ бойынша тапсырманы оқиды. Топтағы
оқушылар бірнеше жұптан бөлінеді:бірінші
оқушы оқиды немесе айтады, екінші оқушы
тындайды, үшінші оқушы түртіп алады, кейін
өз пікірін айтады.
5 слайд
2-тапсырма Түсініп оқы. «Зергер» Фариза Оңғарсынова «Үштік» әдісі (Ойлан, жұптас, бөліс) Топ бойынша тапсырманы оқиды. Топтағы оқушылар бірнеше жұптан бөлінеді:бірінші оқушы оқиды немесе айтады, екінші оқушы тындайды, үшінші оқушы түртіп алады, кейін өз пікірін айтады.
#6 слайд
ТАПСЫРМА.
3-тапсырма
Ақынның сұрағына жауап бер
«Білесің бе бұл істі?
Зергерлікке кім дайын?»
ТАПСЫРМА.
4-тапсырма
Зергерлік өнер жайлы өз ойыңды айт
6 слайд
ТАПСЫРМА. 3-тапсырма Ақынның сұрағына жауап бер «Білесің бе бұл істі? Зергерлікке кім дайын?» ТАПСЫРМА. 4-тапсырма Зергерлік өнер жайлы өз ойыңды айт
#7 слайд
Ұжымдық жұмыс. 5-тапсырма
«Төрт сөйлем» әдісі
Үнтаспадан Бауыржан Жақыптың «Тобылғы» өлеңін
тыңдау
1. Пікір. Тыңдаған материал бойынша өзіндік пікірін
бір сөйлеммен жазады.
2. Дәлел. Өлеңдегі көркем сөздерді табады,түсінік
береді
3. Сұрақ. Өлеңге сүйеніп, тобылғы туралы сұрақ
ойластырады.
4. Қорытынды. Өлеңнен нақты ақпаратты тауып,
сызба түрінде көрсетеді
7 слайд
Ұжымдық жұмыс. 5-тапсырма «Төрт сөйлем» әдісі Үнтаспадан Бауыржан Жақыптың «Тобылғы» өлеңін тыңдау 1. Пікір. Тыңдаған материал бойынша өзіндік пікірін бір сөйлеммен жазады. 2. Дәлел. Өлеңдегі көркем сөздерді табады,түсінік береді 3. Сұрақ. Өлеңге сүйеніп, тобылғы туралы сұрақ ойластырады. 4. Қорытынды. Өлеңнен нақты ақпаратты тауып, сызба түрінде көрсетеді
#8 слайд
Жұптық жұмыс. 6-тапсырма
« Ғажайып көрме» әдісі
Өлеңдер бөліктерге бөлініп беріледі.
Оқушылар өлеңнің бөліктерін оқиды. Оқыған
бөліктері бойынша сурет салады. Жұмысты
жұппен орындайды
8 слайд
Жұптық жұмыс. 6-тапсырма « Ғажайып көрме» әдісі Өлеңдер бөліктерге бөлініп беріледі. Оқушылар өлеңнің бөліктерін оқиды. Оқыған бөліктері бойынша сурет салады. Жұмысты жұппен орындайды
#9 слайд
7-тапсырма
Зергерлік өнерге қатысты кесте бойынша
сөйле.
Білемін Білдім Білгім келеді
Зергерлер әшекей
жасайды
Тобылғы
дан қамшы
жасайды
Зергерлер тағы не
жасайды?
9 слайд
7-тапсырма Зергерлік өнерге қатысты кесте бойынша сөйле. Білемін Білдім Білгім келеді Зергерлер әшекей жасайды Тобылғы дан қамшы жасайды Зергерлер тағы не жасайды?
#10 слайд
Үй тапсырмасы. 8-тапсырма
«Жаңалық ашамыз» әдісі
Оқушыларға түрлі дереккөздер
ұсынылады.Ғаламтордан немесе
энциклопедиядан халқымыз тобылғы мен
қамшыны неліктен қастерлегені туралы
мәліметтер жинастыру
10 слайд
Үй тапсырмасы. 8-тапсырма «Жаңалық ашамыз» әдісі Оқушыларға түрлі дереккөздер ұсынылады.Ғаламтордан немесе энциклопедиядан халқымыз тобылғы мен қамшыны неліктен қастерлегені туралы мәліметтер жинастыру
#11 слайд
11 слайд
шағым қалдыра аласыз













