"Шеберлер әлеміне саяхат"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Мақсаты:
Оқушыларға «Өнер»ұғымын түсіндіру,өнерге құштарлық
сезімдерін ояту,өнерлі адамдардың жетістіктері арқылы
қызығушылықтарын қалыптастыру және эстетикалық
тұрғыда тәрбиелеу.
Міндеттері:
Оқушылардың жас ерекшелігін ескеру.
Көңіл ынтасын туғызу
Оқушылардың өзін өзі басқару түрлерін дамыту
Қызығушылығын ояту
Шеберліктерін шыңдау
2 слайд
Мақсаты: Оқушыларға «Өнер»ұғымын түсіндіру,өнерге құштарлық сезімдерін ояту,өнерлі адамдардың жетістіктері арқылы қызығушылықтарын қалыптастыру және эстетикалық тұрғыда тәрбиелеу. Міндеттері: Оқушылардың жас ерекшелігін ескеру. Көңіл ынтасын туғызу Оқушылардың өзін өзі басқару түрлерін дамыту Қызығушылығын ояту Шеберліктерін шыңдау
3 слайд
Ширату сауалдары;
1.Өнерлі дегеніміз кімдер?
2.Өнердің түрлері бар ма?
3.Қаламызда өнер адамдары бар ма?
Сахна киелі орын.
Ал,өнер дегеніміз адам бойындағы атаның қанымен, ананың
сүтімен дарыған ерекше қасиет.Ән айту ,күй шерту ,сурет
салу, қолөнер қасиеті яғни тоқыма тоқу ,құрақ-
құрау ,ағаштан,темірден бұйымдар жасау,ою-ою,тігін-тігу
т.б.
3 слайд
Ширату сауалдары; 1.Өнерлі дегеніміз кімдер? 2.Өнердің түрлері бар ма? 3.Қаламызда өнер адамдары бар ма? Сахна киелі орын. Ал,өнер дегеніміз адам бойындағы атаның қанымен, ананың сүтімен дарыған ерекше қасиет.Ән айту ,күй шерту ,сурет салу, қолөнер қасиеті яғни тоқыма тоқу ,құрақ- құрау ,ағаштан,темірден бұйымдар жасау,ою-ою,тігін-тігу т.б.
4 слайд
4 слайд
5 слайд
5 слайд
6 слайд
6 слайд
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
...«Т»-алаңдаушылық,
«В»-кінәлә сезіну,
«Н»-психо-жүйкелік қысым,
«С»-жалпы отбасының алаңдауы,
«Д/З»-диагноз қоюға болатын көрсеткіш.
9 слайд
...«Т»-алаңдаушылық, «В»-кінәлә сезіну, «Н»-психо-жүйкелік қысым, «С»-жалпы отбасының алаңдауы, «Д/З»-диагноз қоюға болатын көрсеткіш.
10 слайд
10 слайд