Материалдар / шеберлік сынып презентациясы тақырыбы:Білім мазмұнын жаңарту негізінде oқушыларды шығармашылыққа баулу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

шеберлік сынып презентациясы тақырыбы:Білім мазмұнын жаңарту негізінде oқушыларды шығармашылыққа баулу

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: кіші мектеп жасындағы оқушыларды оқытуда шығармашылық белсенділікті қалыптастыру және дамыту, білімді, әрі дағдыларды меңгеретін, тың жаңалықтар ашатын, терең ойлау қабілетімен ерекшеленетін жеке тұлғаны қалыптастыру, тәжірибе алмасу үшін білімдік ортасын құру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2018
268
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: Білім мазмұнын жаңарту негізінде oқушыларды шығармашылыққа баулу Қoрғалжын ауданы Амангелд

1 слайд
Тақырыбы: Білім мазмұнын жаңарту негізінде oқушыларды шығармашылыққа баулу Қoрғалжын ауданы Амангелді oрта мектебі бастауыш сынып мұғалімі Абдрахманoва Тумар Акылбаевна Мақсаты: кіші мектеп жасындағы оқушыларды оқытуда шығармашылық белсенділікті қалыптастыру және дамыту, білімді, әрі дағдыларды меңгеретін, тың жаңалықтар ашатын, терең ойлау қабілетімен ерекшеленетін жеке тұлғаны қалыптастыру, тәжірибе алмасу үшін білімдік ортасын құру.

1 слайд

Тақырыбы: Білім мазмұнын жаңарту негізінде oқушыларды шығармашылыққа баулу Қoрғалжын ауданы Амангелді oрта мектебі бастауыш сынып мұғалімі Абдрахманoва Тумар Акылбаевна Мақсаты: кіші мектеп жасындағы оқушыларды оқытуда шығармашылық белсенділікті қалыптастыру және дамыту, білімді, әрі дағдыларды меңгеретін, тың жаңалықтар ашатын, терең ойлау қабілетімен ерекшеленетін жеке тұлғаны қалыптастыру, тәжірибе алмасу үшін білімдік ортасын құру.

Қазіргі оқушы: •дүниетанымы, қабілеті жоғары; •дарынды, өнерпаз; •ізденімпаз, талапты, ойы ұшқыр; •еркін ойлай отырып, ойын ерк

2 слайд
Қазіргі оқушы: •дүниетанымы, қабілеті жоғары; •дарынды, өнерпаз; •ізденімпаз, талапты, ойы ұшқыр; •еркін ойлай отырып, ойын еркін жеткізе алатын; •өз алдына мақсат қоя білетін оқушы болып қалыптасуы қажет.

2 слайд

Қазіргі оқушы: •дүниетанымы, қабілеті жоғары; •дарынды, өнерпаз; •ізденімпаз, талапты, ойы ұшқыр; •еркін ойлай отырып, ойын еркін жеткізе алатын; •өз алдына мақсат қоя білетін оқушы болып қалыптасуы қажет.

Шығармашылық деген не?

3 слайд
Шығармашылық деген не?

3 слайд

Шығармашылық деген не?

//-Шығармашылық - жаңа нәрсені жасау немесе ашу». Н.Н.Немов. -Біреулері поэзия жазады, кейбірі суреттер, ал кейбірі жай ғана

4 слайд
//-Шығармашылық - жаңа нәрсені жасау немесе ашу». Н.Н.Немов. -Біреулері поэзия жазады, кейбірі суреттер, ал кейбірі жай ғана арман. Ең бастысы, бұл жан үшін және рухани қанағаттандыру әкелді. -Академик П. Капицаның айтуынша Шығармашылықтың мәні, кез-келген құндылыққа ие сапалы жаңалықты ашу мен құру.// Шығармашылық дегеніміз – бұл адамның өзін-өзі тануға ұмтылуы, ізденуі және жаңа нәрсе ойлап табуға бағытталған қабілеттер деңгейі.

4 слайд

//-Шығармашылық - жаңа нәрсені жасау немесе ашу». Н.Н.Немов. -Біреулері поэзия жазады, кейбірі суреттер, ал кейбірі жай ғана арман. Ең бастысы, бұл жан үшін және рухани қанағаттандыру әкелді. -Академик П. Капицаның айтуынша Шығармашылықтың мәні, кез-келген құндылыққа ие сапалы жаңалықты ашу мен құру.// Шығармашылық дегеніміз – бұл адамның өзін-өзі тануға ұмтылуы, ізденуі және жаңа нәрсе ойлап табуға бағытталған қабілеттер деңгейі.

«Есімнен сөйлем құрастыру» әдісі. Тапсырма: әр топ өз тобында қай ұстаздың есімі ұзақ болса соны таңдап алады. Бір сөйлемді ж

5 слайд
«Есімнен сөйлем құрастыру» әдісі. Тапсырма: әр топ өз тобында қай ұстаздың есімі ұзақ болса соны таңдап алады. Бір сөйлемді жазбаша құрастырады. Сөйлемнің әр сөзі олардың есімінің келесі әрпінен басталуы қажет. Мысалы, Асқарбек: Ақсақал сірескен қабағын ашып, риза болып, еміреніп кетті.

5 слайд

«Есімнен сөйлем құрастыру» әдісі. Тапсырма: әр топ өз тобында қай ұстаздың есімі ұзақ болса соны таңдап алады. Бір сөйлемді жазбаша құрастырады. Сөйлемнің әр сөзі олардың есімінің келесі әрпінен басталуы қажет. Мысалы, Асқарбек: Ақсақал сірескен қабағын ашып, риза болып, еміреніп кетті.

Бағдаршам – мен тығырыққа тірелдім, ештеңе түсінбей қалдым – мен тығырыққа тірелдім, ештеңе түсінбей қалдым – мен жақсы түсін

6 слайд
Бағдаршам – мен тығырыққа тірелдім, ештеңе түсінбей қалдым – мен тығырыққа тірелдім, ештеңе түсінбей қалдым – мен жақсы түсіндім және басқаға да түсіндіре аламын

6 слайд

Бағдаршам – мен тығырыққа тірелдім, ештеңе түсінбей қалдым – мен тығырыққа тірелдім, ештеңе түсінбей қалдым – мен жақсы түсіндім және басқаға да түсіндіре аламын

«Буриме» әдісі. Тапсырма: берілген ұйқастарға өлең жолдарын құрастыру. ... ... ... батырам, ... ... ... отырам. ... ... ... ш

7 слайд
«Буриме» әдісі. Тапсырма: берілген ұйқастарға өлең жолдарын құрастыру. ... ... ... батырам, ... ... ... отырам. ... ... ... шақырам, ... ... ... атынан!

7 слайд

«Буриме» әдісі. Тапсырма: берілген ұйқастарға өлең жолдарын құрастыру. ... ... ... батырам, ... ... ... отырам. ... ... ... шақырам, ... ... ... атынан!

Бас бармақ Өте жақсы Жақсы Орташа

8 слайд
Бас бармақ Өте жақсы Жақсы Орташа

8 слайд

Бас бармақ Өте жақсы Жақсы Орташа

М. Мақатаевтың «Жаз едім кеше, айналып күзге барам ба?» атты шумағынан алынған. Күз болып тұрып, бақтарды ойға батырам, Күз б

9 слайд
М. Мақатаевтың «Жаз едім кеше, айналып күзге барам ба?» атты шумағынан алынған. Күз болып тұрып, бақтарды ойға батырам, Күз болып келіп, қасыңа сенің отырам... Отырам дағы, жазыңды сенің шақырам, Аймалап тұрып, сөйлеймін жаздың атынан!..

9 слайд

М. Мақатаевтың «Жаз едім кеше, айналып күзге барам ба?» атты шумағынан алынған. Күз болып тұрып, бақтарды ойға батырам, Күз болып келіп, қасыңа сенің отырам... Отырам дағы, жазыңды сенің шақырам, Аймалап тұрып, сөйлеймін жаздың атынан!..

«Өз ойыңмен жалғастыр» әдісі. Тапсырма: бейнеүзіктің жалғасын тақырыпқа сай, мазмұнының негізігі ойын ашатындай етіп мәтін құ

10 слайд
«Өз ойыңмен жалғастыр» әдісі. Тапсырма: бейнеүзіктің жалғасын тақырыпқа сай, мазмұнының негізігі ойын ашатындай етіп мәтін құрау

10 слайд

«Өз ойыңмен жалғастыр» әдісі. Тапсырма: бейнеүзіктің жалғасын тақырыпқа сай, мазмұнының негізігі ойын ашатындай етіп мәтін құрау

Критерий арқылы бағалау Өз ойыңмен жалғастыр1-топ2-топ 3-топ 1.Мазмұнының ашылуы 2.Қорғау шеберлігі 3.Уақыты Жиынтық баға

11 слайд
Критерий арқылы бағалау Өз ойыңмен жалғастыр1-топ2-топ 3-топ 1.Мазмұнының ашылуы 2.Қорғау шеберлігі 3.Уақыты Жиынтық баға

11 слайд

Критерий арқылы бағалау Өз ойыңмен жалғастыр1-топ2-топ 3-топ 1.Мазмұнының ашылуы 2.Қорғау шеберлігі 3.Уақыты Жиынтық баға

Күтілетін нәтиже: 1. Өз бетімен oқуға, жұмыстануға дағдыланады. 2. Шығармашылық ізденіске жетелейді. 3. Өз ісіне деген сенім п

12 слайд
Күтілетін нәтиже: 1. Өз бетімен oқуға, жұмыстануға дағдыланады. 2. Шығармашылық ізденіске жетелейді. 3. Өз ісіне деген сенім пайда бoлады. 4. Әр нәрсеге сын көзбен қарауға үйренеді. 5. Салыстыруға, қoрытынды жасауға үйренеді. 6. Шығармашылдық белсенділік артады.

12 слайд

Күтілетін нәтиже: 1. Өз бетімен oқуға, жұмыстануға дағдыланады. 2. Шығармашылық ізденіске жетелейді. 3. Өз ісіне деген сенім пайда бoлады. 4. Әр нәрсеге сын көзбен қарауға үйренеді. 5. Салыстыруға, қoрытынды жасауға үйренеді. 6. Шығармашылдық белсенділік артады.

Еркін микрафон

13 слайд
Еркін микрафон

13 слайд

Еркін микрафон