шеберлік сынып презентациясы тақырыбы:Білім мазмұнын жаңарту негізінде oқушыларды шығармашылыққа баулу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы: Білім мазмұнын жаңарту негізінде
oқушыларды шығармашылыққа баулу
Қoрғалжын ауданы
Амангелді oрта мектебі
бастауыш сынып мұғалімі
Абдрахманoва Тумар АкылбаевнаМақсаты: кіші мектеп жасындағы оқушыларды
оқытуда шығармашылық белсенділікті
қалыптастыру және дамыту, білімді, әрі
дағдыларды меңгеретін, тың жаңалықтар
ашатын, терең ойлау қабілетімен
ерекшеленетін жеке тұлғаны қалыптастыру,
тәжірибе алмасу үшін білімдік ортасын құру.
1 слайд
Тақырыбы: Білім мазмұнын жаңарту негізінде oқушыларды шығармашылыққа баулу Қoрғалжын ауданы Амангелді oрта мектебі бастауыш сынып мұғалімі Абдрахманoва Тумар АкылбаевнаМақсаты: кіші мектеп жасындағы оқушыларды оқытуда шығармашылық белсенділікті қалыптастыру және дамыту, білімді, әрі дағдыларды меңгеретін, тың жаңалықтар ашатын, терең ойлау қабілетімен ерекшеленетін жеке тұлғаны қалыптастыру, тәжірибе алмасу үшін білімдік ортасын құру.
2 слайд
Қазіргі оқушы:
•
дүниетанымы, қабілеті жоғары;
•
дарынды, өнерпаз;
•
ізденімпаз, талапты, ойы ұшқыр;
•
еркін ойлай отырып, ойын еркін
жеткізе алатын;
•
өз алдына мақсат қоя білетін оқушы
болып қалыптасуы қажет.
2 слайд
Қазіргі оқушы: • дүниетанымы, қабілеті жоғары; • дарынды, өнерпаз; • ізденімпаз, талапты, ойы ұшқыр; • еркін ойлай отырып, ойын еркін жеткізе алатын; • өз алдына мақсат қоя білетін оқушы болып қалыптасуы қажет.
3 слайд
Шығармашылық деген не?
3 слайд
Шығармашылық деген не?
4 слайд
/ /-Шығармашылық - жаңа нәрсені жасау немесе ашу».
Н.Н.Немов.
-Біреулері поэзия жазады, кейбірі суреттер, ал кейбірі
жай ғана арман. Ең бастысы, бұл жан үшін және рухани
қанағаттандыру әкелді.
-Академик П. Капицаның айтуынша
Шығармашылықтың мәні, кез-келген құндылыққа ие
сапалы жаңалықты ашу мен құру.//
Шығармашылық дегеніміз – бұл адамның өзін-өзі тануға
ұмтылуы, ізденуі және жаңа нәрсе ойлап табуға
бағытталған қабілеттер деңгейі.
4 слайд
/ /-Шығармашылық - жаңа нәрсені жасау немесе ашу». Н.Н.Немов. -Біреулері поэзия жазады, кейбірі суреттер, ал кейбірі жай ғана арман. Ең бастысы, бұл жан үшін және рухани қанағаттандыру әкелді. -Академик П. Капицаның айтуынша Шығармашылықтың мәні, кез-келген құндылыққа ие сапалы жаңалықты ашу мен құру.// Шығармашылық дегеніміз – бұл адамның өзін-өзі тануға ұмтылуы, ізденуі және жаңа нәрсе ойлап табуға бағытталған қабілеттер деңгейі.
5 слайд
«Есімнен сөйлем құрастыру» әдісі.
Тапсырма: әр топ өз тобында қай
ұстаздың есімі ұзақ болса соны таңдап
алады. Бір сөйлемді жазбаша құрастырады.
Сөйлемнің әр сөзі олардың есімінің келесі
әрпінен басталуы қажет.
Мысалы, Асқарбек : Ақсақал сірескен
қабағын ашып, риза болып, еміреніп кетті.
5 слайд
«Есімнен сөйлем құрастыру» әдісі. Тапсырма: әр топ өз тобында қай ұстаздың есімі ұзақ болса соны таңдап алады. Бір сөйлемді жазбаша құрастырады. Сөйлемнің әр сөзі олардың есімінің келесі әрпінен басталуы қажет. Мысалы, Асқарбек : Ақсақал сірескен қабағын ашып, риза болып, еміреніп кетті.
6 слайд
Бағдаршам
– мен тығырыққа тірелдім, ештеңе
түсінбей қалдым
– мен тығырыққа тірелдім, ештеңе
түсінбей қалдым
– мен жақсы түсіндім және
басқаға да түсіндіре аламын
6 слайд
Бағдаршам – мен тығырыққа тірелдім, ештеңе түсінбей қалдым – мен тығырыққа тірелдім, ештеңе түсінбей қалдым – мен жақсы түсіндім және басқаға да түсіндіре аламын
7 слайд
«Буриме» әдісі.
Тапсырма: берілген ұйқастарға
өлең жолдарын құрастыру.
... ... ... батырам,
... ... ... отырам.
... ... ... шақырам,
... ... ... атынан!
7 слайд
«Буриме» әдісі. Тапсырма: берілген ұйқастарға өлең жолдарын құрастыру. ... ... ... батырам, ... ... ... отырам. ... ... ... шақырам, ... ... ... атынан!
8 слайд
Бас бармақ
Өте жақсы
Жақсы
Орташа
8 слайд
Бас бармақ Өте жақсы Жақсы Орташа
9 слайд
М. Мақатаевтың
«Жаз едім кеше, айналып күзге барам ба?»
атты шумағынан алынған.
Күз болып тұрып, бақтарды ойға батырам,
Күз болып келіп, қасыңа сенің отырам...
Отырам дағы, жазыңды сенің шақырам,
Аймалап тұрып, сөйлеймін жаздың
атынан!..
9 слайд
М. Мақатаевтың «Жаз едім кеше, айналып күзге барам ба?» атты шумағынан алынған. Күз болып тұрып, бақтарды ойға батырам, Күз болып келіп, қасыңа сенің отырам... Отырам дағы, жазыңды сенің шақырам, Аймалап тұрып, сөйлеймін жаздың атынан!..
10 слайд
«Өз ойыңмен жалғастыр» әдісі.
Тапсырма: бейнеүзіктің жалғасын
тақырыпқа сай, мазмұнының негізігі
ойын ашатындай етіп мәтін құрау
10 слайд
«Өз ойыңмен жалғастыр» әдісі. Тапсырма: бейнеүзіктің жалғасын тақырыпқа сай, мазмұнының негізігі ойын ашатындай етіп мәтін құрау
11 слайд
Критерий арқылы бағалау
Өз ойыңмен жалғастыр
1-топ 2-топ 3-топ
1.Мазмұнының
ашылуы
2.Қорғау шеберлігі
3.Уақыты
Жиынтық баға
11 слайд
Критерий арқылы бағалау Өз ойыңмен жалғастыр 1-топ 2-топ 3-топ 1.Мазмұнының ашылуы 2.Қорғау шеберлігі 3.Уақыты Жиынтық баға
12 слайд
Күтілетін нәтиже:
1. Өз бетімен oқуға, жұмыстануға
дағдыланады.
2. Шығармашылық ізденіске жетелейді.
3. Өз ісіне деген сенім пайда бoлады.
4. Әр нәрсеге сын көзбен қарауға үйренеді.
5. Салыстыруға, қoрытынды жасауға
үйренеді.
6. Шығармашылдық белсенділік артады.
12 слайд
Күтілетін нәтиже: 1. Өз бетімен oқуға, жұмыстануға дағдыланады. 2. Шығармашылық ізденіске жетелейді. 3. Өз ісіне деген сенім пайда бoлады. 4. Әр нәрсеге сын көзбен қарауға үйренеді. 5. Салыстыруға, қoрытынды жасауға үйренеді. 6. Шығармашылдық белсенділік артады.
13 слайд
Еркін микрафон
13 слайд
Еркін микрафон