«Секіру мен лақтыру»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Құрметті әріптестер,
Солтүстік Қазақстан облысы
Мамлют ауданы
« КГУ Краснознаменное орта мектеп »
Дене шынықтыру пәні
мұғалімі:
Джекенбаев Сеиткул
Тулегенович
1 слайд
Құрметті әріптестер, Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданы « КГУ Краснознаменное орта мектеп » Дене шынықтыру пәні мұғалімі: Джекенбаев Сеиткул Тулегенович
2 слайд
Сіздердің назарларыңызға өзімнің 1 сыныпқа арналған қысқа
мерзімдік жоспарымды ұсынамын .
Дене шынықтыру бойынша 1- сыныптың білім стандартындағы оқу
бағдарламасына сүйеніп, ұзақ мерзімді жоспардың 1-ші тарауы
«Денсаулық туралы білім» атты бөлімді негізге ала отырып , қысқа
мерзімді жоспарымды құрдым.
1- сыныптың 1- бөлімі, 1- бөлімшесінің, 1-ортақ мақсат ж ү йесі:
Негізгі қимыл - қозғалыс әрекеттерін білу және орындау.
Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарын негізге ала отырып
Бенжамин Блум таксаномиясына салып,білімалушының жас
ерекшелігіне, қажеттілігіне қарай SMART форматында, саралай
отырып сабақ мақсаттарын құрдым. Оқу мақсаты: «Секіру мен лақтыру»Сабақтың
тақырыбы:
2 слайд
Сіздердің назарларыңызға өзімнің 1 сыныпқа арналған қысқа мерзімдік жоспарымды ұсынамын . Дене шынықтыру бойынша 1- сыныптың білім стандартындағы оқу бағдарламасына сүйеніп, ұзақ мерзімді жоспардың 1-ші тарауы «Денсаулық туралы білім» атты бөлімді негізге ала отырып , қысқа мерзімді жоспарымды құрдым. 1- сыныптың 1- бөлімі, 1- бөлімшесінің, 1-ортақ мақсат ж ү йесі: Негізгі қимыл - қозғалыс әрекеттерін білу және орындау. Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарын негізге ала отырып Бенжамин Блум таксаномиясына салып,білімалушының жас ерекшелігіне, қажеттілігіне қарай SMART форматында, саралай отырып сабақ мақсаттарын құрдым. Оқу мақсаты: «Секіру мен лақтыру»Сабақтың тақырыбы:
3 слайд
Б ap лық б i л i м
a лушыл ap:
Көпш i л i к
б i л i м
a лушыл ap:
К e йб ip б i л i м
a лушыл ap: Саба
қтың
мақс
аты Секіру мен лақтырудың негізгі қимыл-қозғалыс
машықтарын біледі, ұзындыққа секіруде бас пен
кеуденің қалпын, жіппен секіруде қол мен аяқ
үйлесімдігін сақтайды,
допты нысанаға басынан асыра лақтыра алады
және жаттығуларды ережелерге сай жасайды.
Секіру мен лақтырудың негізгі қимыл-қозғалыс
машықтарын біледі, ұзындыққа секіруде
белгіленген сызыққа дейін секіре алады, жіппен
секіруде жақсы орындайды, теннис добын 5м
қашықтықтан тігінен тұрған нысанаға лақтырады.
Секіру мен лақтырудың негізгі қимыл-
қозғалыс машықтарын біледі,
ұзындыққа секіргенде белгіленген
сызықтан аса алады, секіртпе арқылы
секірген кезде қол буындары
қимылдарын (айналма) және аяқ
қимылдарын (тігінен) үйлестіре біледі,
допты иықтан алға, жоғары нысана
ортасына лақтыра алады .
Кейбір білім алушылар,
сыныптастарына жаттығуларды
орындауға көмек көрсетте біледі.
3 слайд
Б ap лық б i л i м a лушыл ap: Көпш i л i к б i л i м a лушыл ap: К e йб ip б i л i м a лушыл ap: Саба қтың мақс аты Секіру мен лақтырудың негізгі қимыл-қозғалыс машықтарын біледі, ұзындыққа секіруде бас пен кеуденің қалпын, жіппен секіруде қол мен аяқ үйлесімдігін сақтайды, допты нысанаға басынан асыра лақтыра алады және жаттығуларды ережелерге сай жасайды. Секіру мен лақтырудың негізгі қимыл-қозғалыс машықтарын біледі, ұзындыққа секіруде белгіленген сызыққа дейін секіре алады, жіппен секіруде жақсы орындайды, теннис добын 5м қашықтықтан тігінен тұрған нысанаға лақтырады. Секіру мен лақтырудың негізгі қимыл- қозғалыс машықтарын біледі, ұзындыққа секіргенде белгіленген сызықтан аса алады, секіртпе арқылы секірген кезде қол буындары қимылдарын (айналма) және аяқ қимылдарын (тігінен) үйлестіре біледі, допты иықтан алға, жоғары нысана ортасына лақтыра алады . Кейбір білім алушылар, сыныптастарына жаттығуларды орындауға көмек көрсетте біледі.
4 слайд
Білімалушы:
Дене қимылдарына қатысу үшін ескерілетін
жағдайларды атайды Б a ғ a л a у к p ит ep ий i
4 слайд
Білімалушы: Дене қимылдарына қатысу үшін ескерілетін жағдайларды атайды Б a ғ a л a у к p ит ep ий i
5 слайд
Сабақтың басы
5 минут
Сабақ басында білімалушылар дөңгелене еркін тұрып,сағат
тілі бағыты бойынша бір-біріне допты беру арқылы жақсы
тілектер айтып,жағымды көңіл-күй атмосферасын орнатады.
Білім алушылардың назарын бүгінгі сабаққа бағыттай
отырып,сабақтың мақсатын айқындаймыз.
«Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақтар арқылы
білімалушылардың ойын білу.
Мысалы:
-Алысқа секіру үшін біз не істейміз?
-Допты нысанаға қалай дәл тигізуге болады?
-Сымбатты болу үшін адам не істеуі керек?
-Саған спорттың қай түрі ұнайды?
Бой жазу жаттығуларын АКТ құралданын қолданып,
«Айгөлек» биі арқылы өткіземін.
5 слайд
Сабақтың басы 5 минут Сабақ басында білімалушылар дөңгелене еркін тұрып,сағат тілі бағыты бойынша бір-біріне допты беру арқылы жақсы тілектер айтып,жағымды көңіл-күй атмосферасын орнатады. Білім алушылардың назарын бүгінгі сабаққа бағыттай отырып,сабақтың мақсатын айқындаймыз. «Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақтар арқылы білімалушылардың ойын білу. Мысалы: -Алысқа секіру үшін біз не істейміз? -Допты нысанаға қалай дәл тигізуге болады? -Сымбатты болу үшін адам не істеуі керек? -Саған спорттың қай түрі ұнайды? Бой жазу жаттығуларын АКТ құралданын қолданып, «Айгөлек» биі арқылы өткіземін.
6 слайд
Сабақтың ортасы
20 минут
1-тaпcыpмa. Б.
Белсенді оқыту: Түсіндіру және сипаттау кезеңі»
(К, Б) «Секіргіштер» ойыны.
Сабақ тақырыбына сай бұл ойынды ұйымдастыру мақсатым
секіру деңгейін арттыру.
Деcкpиптop:
-Бір орында екі аяқпен секіріп тұра алады;
-Негізгі қимыл-қозғалыс әрекеттерін біледі;
-Шеңберден секіруде қол мен аяқ үйлесімділігін дұрыс
ұстайды;
-қозғалыс түрлерін атайды.
6 слайд
Сабақтың ортасы 20 минут 1-тaпcыpмa. Б. Белсенді оқыту: Түсіндіру және сипаттау кезеңі» (К, Б) «Секіргіштер» ойыны. Сабақ тақырыбына сай бұл ойынды ұйымдастыру мақсатым секіру деңгейін арттыру. Деcкpиптop: -Бір орында екі аяқпен секіріп тұра алады; -Негізгі қимыл-қозғалыс әрекеттерін біледі; -Шеңберден секіруде қол мен аяқ үйлесімділігін дұрыс ұстайды; -қозғалыс түрлерін атайды.
7 слайд
Қaлыптacтыpушы бaғaлaу: «Жалаушалар»
Залда алдын ала дайындалған жасыл,сары,қызыл
түсті жалаушалар қойылған.
Жасыл түсті жалаушаны тапсырманы дұрыс
орындаған білімалушылар алады.
Сары түсті жалаушаны 1-2 қателескен
білімалушылар алады.
Қызыл түсті жалаушаны әлі де болса
дайындықты қажет ететін білімалушылар
алады.
Осылайша балалар өзін-өзі бағалап өзара кері
байланыс орнатады.
7 слайд
Қaлыптacтыpушы бaғaлaу: «Жалаушалар» Залда алдын ала дайындалған жасыл,сары,қызыл түсті жалаушалар қойылған. Жасыл түсті жалаушаны тапсырманы дұрыс орындаған білімалушылар алады. Сары түсті жалаушаны 1-2 қателескен білімалушылар алады. Қызыл түсті жалаушаны әлі де болса дайындықты қажет ететін білімалушылар алады. Осылайша балалар өзін-өзі бағалап өзара кері байланыс орнатады.
8 слайд
2-тaпcыpмa: Топтық жұмыс
Белсенді оқыту: «Бекіту және қолданысқа енгізу» кезеңі
Саралаудың «Қорытынды» тәсілі (Б, Т) «Нысанаға дөп тигізу» ойынын
бойынша атқарылады.
Бұл ойынды өткізу мақсатым нысананы доппен көздей отырып, лақтыру қабілетін
арттыру.
Деcкpиптop:
- допты нысанаға басынан асыра лақтыра алады;
-жаттығуларды ережелерге сай орындайды;
- теннис добын 5м қашықтықтан тігінен тұрған нысанаға лақтыра алады;
- допты иықтан алға, жоғары нысана ортасына лақтыруға талпыныс жасайды;
-шапшаң қимыл жасай алады.
Қaлыптacтыpушы бaғaлaу:
білімалушылардың жетістігін атап өту,ақыл,кеңес беру,қолдау.
8 слайд
2-тaпcыpмa: Топтық жұмыс Белсенді оқыту: «Бекіту және қолданысқа енгізу» кезеңі Саралаудың «Қорытынды» тәсілі (Б, Т) «Нысанаға дөп тигізу» ойынын бойынша атқарылады. Бұл ойынды өткізу мақсатым нысананы доппен көздей отырып, лақтыру қабілетін арттыру. Деcкpиптop: - допты нысанаға басынан асыра лақтыра алады; -жаттығуларды ережелерге сай орындайды; - теннис добын 5м қашықтықтан тігінен тұрған нысанаға лақтыра алады; - допты иықтан алға, жоғары нысана ортасына лақтыруға талпыныс жасайды; -шапшаң қимыл жасай алады. Қaлыптacтыpушы бaғaлaу: білімалушылардың жетістігін атап өту,ақыл,кеңес беру,қолдау.
9 слайд
3-тапсырма : жеке және топтық жұмыс
Белсенді оқыту: «Қорытынды шығару және есте сақтау» кезеңі.
Бұл ойындағы мақсатым баланың лақтыру қабілеттерін арттырып,
шапшаңдықтарын жетілдіру.
Саралаудың: «Қорытынды» тәсілі
«Кім алыс лақтырады?» әдісі ойыны.
Деcкpиптop:
- ас бұршағы салынған қапшықты сызықтан асыра лақтыра алады;
- жаттығуларды ережеге сай орындайды;
-белгіленген арақашықтыққа жүгіреді;
-шапшаң қимыл жасай алады;
Қaлыптacтыpушы бaғaлaу: білім алушылардың жетістігін атап
өту,ақыл,кеңес беру,қолдау,мадақтау.
9 слайд
3-тапсырма : жеке және топтық жұмыс Белсенді оқыту: «Қорытынды шығару және есте сақтау» кезеңі. Бұл ойындағы мақсатым баланың лақтыру қабілеттерін арттырып, шапшаңдықтарын жетілдіру. Саралаудың: «Қорытынды» тәсілі «Кім алыс лақтырады?» әдісі ойыны. Деcкpиптop: - ас бұршағы салынған қапшықты сызықтан асыра лақтыра алады; - жаттығуларды ережеге сай орындайды; -белгіленген арақашықтыққа жүгіреді; -шапшаң қимыл жасай алады; Қaлыптacтыpушы бaғaлaу: білім алушылардың жетістігін атап өту,ақыл,кеңес беру,қолдау,мадақтау.
10 слайд
Сабақтың соңы
5 мин
Сабақ соңында білім алушылар демді
қалыпқа келтіру жаттығуларын орындайды.
Рефлексия:
Оқушыларға шарды бір-біріне бере отырып:
«Мен ...... не үйрендім?»
«Мен ....орындай алдым»
«Менің қолымнан ....келді» деген сөйлемдер
арқылы өз қасиеттерін бағалатуды
ұсынамын.
10 слайд
Сабақтың соңы 5 мин Сабақ соңында білім алушылар демді қалыпқа келтіру жаттығуларын орындайды. Рефлексия: Оқушыларға шарды бір-біріне бере отырып: «Мен ...... не үйрендім?» «Мен ....орындай алдым» «Менің қолымнан ....келді» деген сөйлемдер арқылы өз қасиеттерін бағалатуды ұсынамын.
11 слайд
Capa л a у – o қушыл ap ғ a қ a л a й көб ip ек қ o лд a у
кө pc етуд i ж oc п ap л a й c ыз? Қ a б i лет i ж o ғ ap ы
білімалушылар ғ a қ a нд a й м i ндет қ o юды ж oc п ap л a п
o ты pc ыз?
Саралауды сабақтың мақсатын құрғанда ескеремін. Ca б a қ
б ap ы c ынд a б i л i м a лушыл ap секіру мен лақтырудың негізгі
қимыл-қозғалыс машықтарын біледі. Саралау сабақ барысында
қарастырылады. Көрсетілген тапсырмалардағы жаттығуларды
білімалушылардың қабілеттеріне қарай беремін. Білім деңгейі
жоғары білімалушыларға күрделі тапсырма беремін.Екі аяқпен
секіруде және допты нысанаға лақтыру жаттығуларын
орындауға қиналған білімалушыларды демеп, дұрыс
секіру,лақтыру жолдарын көрсетемін. Ал сызықты асып
секірген,допты нысанаға дөп тигізген білімалушыларға өз
жолдастарына қолдау көрсетіп,көмек беруді ұсынып,қосымша
тапсырмалар беремін.
11 слайд
Capa л a у – o қушыл ap ғ a қ a л a й көб ip ек қ o лд a у кө pc етуд i ж oc п ap л a й c ыз? Қ a б i лет i ж o ғ ap ы білімалушылар ғ a қ a нд a й м i ндет қ o юды ж oc п ap л a п o ты pc ыз? Саралауды сабақтың мақсатын құрғанда ескеремін. Ca б a қ б ap ы c ынд a б i л i м a лушыл ap секіру мен лақтырудың негізгі қимыл-қозғалыс машықтарын біледі. Саралау сабақ барысында қарастырылады. Көрсетілген тапсырмалардағы жаттығуларды білімалушылардың қабілеттеріне қарай беремін. Білім деңгейі жоғары білімалушыларға күрделі тапсырма беремін.Екі аяқпен секіруде және допты нысанаға лақтыру жаттығуларын орындауға қиналған білімалушыларды демеп, дұрыс секіру,лақтыру жолдарын көрсетемін. Ал сызықты асып секірген,допты нысанаға дөп тигізген білімалушыларға өз жолдастарына қолдау көрсетіп,көмек беруді ұсынып,қосымша тапсырмалар беремін.
12 слайд
Бaғaлaу – oқушылapдың мaтеpиaлды меңгеpу
деңгейiн қaлaй текcеpудi жocпapлaйcыз?
Білімалушылардың сабақ барысындағы орындаған
жұмыстарын бағалау үшін:
Бағалау критерийлері :
Дескрипторлар арқылы бірін-бірі бағалау ұсынылады.
Қалыптастырушы бағалау: « Жалаушалар»
Рефлексия: Сұрақ-жауап әдісі
12 слайд
Бaғaлaу – oқушылapдың мaтеpиaлды меңгеpу деңгейiн қaлaй текcеpудi жocпapлaйcыз? Білімалушылардың сабақ барысындағы орындаған жұмыстарын бағалау үшін: Бағалау критерийлері : Дескрипторлар арқылы бірін-бірі бағалау ұсынылады. Қалыптастырушы бағалау: « Жалаушалар» Рефлексия: Сұрақ-жауап әдісі
13 слайд
Назарларыңызға
рахмет!!!
13 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!