Материалдар / семинар "мүмкіндігі шектеулі балалар үшін ойынның маңызы"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ
Осы тақырыптағы материалдардың барлығын көріңіз!

семинар "мүмкіндігі шектеулі балалар үшін ойынның маңызы"

Материал туралы қысқаша түсінік
бұл материалда мұмкіндігі жһшектеулі балалармен қалай жұмыс жасау керек екені туралы айтылған. оның ішінде бұл балалар үшін ойынның маңызы орны өте зор екені туралы мәліметтер бар. бұл материал мұғалімдерге сондай-ақ тірбиешілерге қажетті материал деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
772
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Мүмкіндігі шектеулі балалар үшін ойынның маңызы»

1 слайд
«Мүмкіндігі шектеулі балалар үшін ойынның маңызы»

1 слайд

«Мүмкіндігі шектеулі балалар үшін ойынның маңызы»

«Кез келген баланың бойында ойынға деген қызығушылық, ынта-жігер болады, міне осыны қанағаттандырып отыру керек. Бала ө

2 слайд
«Кез келген баланың бойында ойынға деген   қызығушылық, ынта-жігер болады,  міне осыны қанағаттандырып отыру керек.   Бала өмірі - ойын арқылы дамиды.»  А.С. Макаренко 

2 слайд

«Кез келген баланың бойында ойынға деген   қызығушылық, ынта-жігер болады,  міне осыны қанағаттандырып отыру керек.   Бала өмірі - ойын арқылы дамиды.»  А.С. Макаренко 

Ойын - мүмкіндігі шектеулі баланың зейінін, есте сақтау қабілетін, ойлауын, ауыз екі сөйлеу мәдениетін дамытуға арналған, ад

3 слайд
Ойын - мүмкіндігі шектеулі баланың зейінін, есте сақтау қабілетін, ойлауын, ауыз екі сөйлеу мәдениетін дамытуға арналған, адамгершілік сезімін оятуға, адамдармен дұрыс қарым-қатынас жасауға, басқа ұлт өкілдеріне достық сезімін тәрбиелеуге үйретеді.

3 слайд

Ойын - мүмкіндігі шектеулі баланың зейінін, есте сақтау қабілетін, ойлауын, ауыз екі сөйлеу мәдениетін дамытуға арналған, адамгершілік сезімін оятуға, адамдармен дұрыс қарым-қатынас жасауға, басқа ұлт өкілдеріне достық сезімін тәрбиелеуге үйретеді.

Мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс істейтін мұғалімнің ұстанымдары: 1. Мұғалім мен бала арасындағы педагогикалық әдеп пен ы

4 слайд
Мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс істейтін мұғалімнің ұстанымдары: 1. Мұғалім мен бала арасындағы педагогикалық әдеп пен ынтымақтастықтың сақталуы; 2.Ұсынылған ойындар - бала зердесіне әсер етуі, қабылдауы, есте сақтауы, т.б; 3.Балаларға берілген ойын тапсырманың шектен тыс ауыр болмауы; 4.Ойын - баланың денсаулығын нығайтуға әсер ететіндей болуы шарт; 5. Ойын тәсілдерінің тиімділігі іс-әрекеті жүйелі, мазмұн сабақтастығын сақтай отырып бірнеше компоненттерін құру. 6.Балалардың мүмкіндік деңгейлерін ескеру.

4 слайд

Мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс істейтін мұғалімнің ұстанымдары: 1. Мұғалім мен бала арасындағы педагогикалық әдеп пен ынтымақтастықтың сақталуы; 2.Ұсынылған ойындар - бала зердесіне әсер етуі, қабылдауы, есте сақтауы, т.б; 3.Балаларға берілген ойын тапсырманың шектен тыс ауыр болмауы; 4.Ойын - баланың денсаулығын нығайтуға әсер ететіндей болуы шарт; 5. Ойын тәсілдерінің тиімділігі іс-әрекеті жүйелі, мазмұн сабақтастығын сақтай отырып бірнеше компоненттерін құру. 6.Балалардың мүмкіндік деңгейлерін ескеру.

Дидактикалық Сюжеттік Д а м ы т у ш ы л ы қ Тіл дамыту Қозғалыс Ойын түрлері

5 слайд
Дидактикалық Сюжеттік Д а м ы т у ш ы л ы қ Тіл дамыту Қозғалыс Ойын түрлері

5 слайд

Дидактикалық Сюжеттік Д а м ы т у ш ы л ы қ Тіл дамыту Қозғалыс Ойын түрлері

Дидактикалық ойындар 1.Заттық дидактикалық ойындар- дидактикалық ойыншықтармен және түрлі ойын материалдарымен ұйымдастыры

6 слайд
Дидактикалық ойындар 1.Заттық дидактикалық ойындар- дидактикалық ойыншықтармен және түрлі ойын материалдарымен ұйымдастырылады. 2.Үстел үстінде ойналаты н дидактикалы қ ойы ндар- «Лото», «Дом ино» ж әне тағы басқа. 3.Сөздік дидактикалық ойындар

6 слайд

Дидактикалық ойындар 1.Заттық дидактикалық ойындар- дидактикалық ойыншықтармен және түрлі ойын материалдарымен ұйымдастырылады. 2.Үстел үстінде ойналаты н дидактикалы қ ойы ндар- «Лото», «Дом ино» ж әне тағы басқа. 3.Сөздік дидактикалық ойындар

Дидактикалық ойындардың негізгі бағыты - балаларға білім-білік, іскерлік, әдет –дағдыларды игерту мен оны бекітуге, ақыл-ой қа

7 слайд
Дидактикалық ойындардың негізгі бағыты - балаларға білім-білік, іскерлік, әдет –дағдыларды игерту мен оны бекітуге, ақыл-ой қабілеттерінің дамуына ықпал ету. Дидактикалық ойындардағы негізгі міндеті - балалардың ақыл-ойын дамыту, білімін байыту. Дидактикалық ойынның маңыздылығы - балалардың қоршаған тілін дамытуда ауызекі сөйлеу, тілдің дыбысталу мәдениетіне тәрбиелеуде байланыстырып сөйлеу, сөздік қорын дамыту үшін сабақта және сабақтан тыс уақытта ойналатын дидактикалық ойындардың маңызы зор.

7 слайд

Дидактикалық ойындардың негізгі бағыты - балаларға білім-білік, іскерлік, әдет –дағдыларды игерту мен оны бекітуге, ақыл-ой қабілеттерінің дамуына ықпал ету. Дидактикалық ойындардағы негізгі міндеті - балалардың ақыл-ойын дамыту, білімін байыту. Дидактикалық ойынның маңыздылығы - балалардың қоршаған тілін дамытуда ауызекі сөйлеу, тілдің дыбысталу мәдениетіне тәрбиелеуде байланыстырып сөйлеу, сөздік қорын дамыту үшін сабақта және сабақтан тыс уақытта ойналатын дидактикалық ойындардың маңызы зор.

Сюжетті рольді ойындар – мүмкіндігі шектеулі балаларға тән, ең сипатты ойындар болып табылады. Ол балалар өмірінде маңызды ор

8 слайд
Сюжетті рольді ойындар – мүмкіндігі шектеулі балаларға тән, ең сипатты ойындар болып табылады. Ол балалар өмірінде маңызды орын алады. Сюжетті рольді ойындардың ерекшелігі сол, оны балалардың өздері жасайды. Ойынның дербес әрекеті айқын өнерпаздық және шығармашылық сипатта болады. Бұл ойындар ұзақ та қысқа да болуы мүмкін. Сюжетті рольді ойында бейнелеу құралы мен ойын әрекеттері болып табылады.

8 слайд

Сюжетті рольді ойындар – мүмкіндігі шектеулі балаларға тән, ең сипатты ойындар болып табылады. Ол балалар өмірінде маңызды орын алады. Сюжетті рольді ойындардың ерекшелігі сол, оны балалардың өздері жасайды. Ойынның дербес әрекеті айқын өнерпаздық және шығармашылық сипатта болады. Бұл ойындар ұзақ та қысқа да болуы мүмкін. Сюжетті рольді ойында бейнелеу құралы мен ойын әрекеттері болып табылады.

Дамытушы ойындар - танымдық сезімді оятады, яғни балада тану іздену әрекетін дамыта отырып, ойдың, талдау мен әрекеттің логика

9 слайд
Дамытушы ойындар - танымдық сезімді оятады, яғни балада тану іздену әрекетін дамыта отырып, ойдың, талдау мен әрекеттің логикасын ойлау процесінің икемділігін, жаттығуын және тапқырлығын, қиял ұшқырлығын қалыптастырады. Бұл жағдайда сөзжұмбақтар мен ребустар көп септігін тигізеді. Өз шығармашылығымен құрастырылған сөзжұмбақтар баланың аса қызығушылығын тудырады. Балалар еркін сөздерді буынға бөліп, ойлау қабілеті дамиды, есеп сабағынан білім дейгейі кеңейеді. Ребустың бір түрі. Қағаз бетінде заттық суреттер ( екі суреттер, төрт сурет т.б. болуы мүмкін) арқылы белгілі бір заңдылыққа сүйене отырып, ретімен орналастырғанда жасырынып тұрған сөзді табуға болады.

9 слайд

Дамытушы ойындар - танымдық сезімді оятады, яғни балада тану іздену әрекетін дамыта отырып, ойдың, талдау мен әрекеттің логикасын ойлау процесінің икемділігін, жаттығуын және тапқырлығын, қиял ұшқырлығын қалыптастырады. Бұл жағдайда сөзжұмбақтар мен ребустар көп септігін тигізеді. Өз шығармашылығымен құрастырылған сөзжұмбақтар баланың аса қызығушылығын тудырады. Балалар еркін сөздерді буынға бөліп, ойлау қабілеті дамиды, есеп сабағынан білім дейгейі кеңейеді. Ребустың бір түрі. Қағаз бетінде заттық суреттер ( екі суреттер, төрт сурет т.б. болуы мүмкін) арқылы белгілі бір заңдылыққа сүйене отырып, ретімен орналастырғанда жасырынып тұрған сөзді табуға болады.

Қорыта келе - ойын өмірде пайдасыз көрінгенмен аса қажетті көрініс-құбылыс. Сабақта тиімді қолданылған ойын түрлері — мұғалімн

10 слайд
Қорыта келе - ойын өмірде пайдасыз көрінгенмен аса қажетті көрініс-құбылыс. Сабақта тиімді қолданылған ойын түрлері — мұғалімнің түсіндіріп отырған материалын оқушылардың аса зор ілтипатпен тыңдап, жемісті, сапалы меңгеруіне сенімді көмекші бола алады. Өйткені, кіші жастағы оқушылар жас ерекшеліктеріне байланысты ойынға өте ынталы келеді. Балалар тез сергіп, тапсырмаларды тез, әрі қызығып орындайтын болады. Ойын балалардың оқуға, еңбекке деген белсенділігін, қызығушылығын арттырудағы басты құрал. Ойын барысында балалардың белсенділігі, шығармашылығы дамиды.

10 слайд

Қорыта келе - ойын өмірде пайдасыз көрінгенмен аса қажетті көрініс-құбылыс. Сабақта тиімді қолданылған ойын түрлері — мұғалімнің түсіндіріп отырған материалын оқушылардың аса зор ілтипатпен тыңдап, жемісті, сапалы меңгеруіне сенімді көмекші бола алады. Өйткені, кіші жастағы оқушылар жас ерекшеліктеріне байланысты ойынға өте ынталы келеді. Балалар тез сергіп, тапсырмаларды тез, әрі қызығып орындайтын болады. Ойын балалардың оқуға, еңбекке деген белсенділігін, қызығушылығын арттырудағы басты құрал. Ойын барысында балалардың белсенділігі, шығармашылығы дамиды.

2. Төрт қорап дайындайсыз. Әр қорап сыртында жыл мезгіліне сай сурет болады, ай аттарын ауыстырып саласыз, оқушы әр айды жыл

11 слайд
2. Төрт қорап дайындайсыз. Әр қорап сыртында жыл мезгіліне сай сурет болады, ай аттарын ауыстырып саласыз, оқушы әр айды жыл мезгіліне сай тауып салады. Бұл ойынды уақытпен ойнатуға болады. Ойын оқушының тез оқу, қимылдау дағдысын қалыптастырады. Мұғалім оқушының ай аттарын, жыл мезгілін есінде қалай сақтағанын бағалайды.

11 слайд

2. Төрт қорап дайындайсыз. Әр қорап сыртында жыл мезгіліне сай сурет болады, ай аттарын ауыстырып саласыз, оқушы әр айды жыл мезгіліне сай тауып салады. Бұл ойынды уақытпен ойнатуға болады. Ойын оқушының тез оқу, қимылдау дағдысын қалыптастырады. Мұғалім оқушының ай аттарын, жыл мезгілін есінде қалай сақтағанын бағалайды.

0123456789 АМВЕКОСИПТ

12 слайд
0123456789 АМВЕКОСИПТ МО – О =10 С + МК = 20 МП - Т = 9 И + О = 12 1 тапсырма «Сыйқырлы есептер» Ойлан да, есепте Кілті

12 слайд

0123456789 АМВЕКОСИПТ МО – О =10 С + МК = 20 МП - Т = 9 И + О = 12 1 тапсырма «Сыйқырлы есептер» Ойлан да, есепте Кілті

0123456789 ҮРАЛСКТІЫҚ 60357 924981

13 слайд
0123456789 ҮРАЛСКТІЫҚ 60357 924981 218462Н 057 329 571П7 60357 (түлкі) 924981 (қасқыр) 218462Н (арыстан) 057 (Үкі) 329 (лақ) 571П7 (Кірпі) 1 тапсырма «Тығылған сөзді тап»

13 слайд

0123456789 ҮРАЛСКТІЫҚ 60357 924981 218462Н 057 329 571П7 60357 (түлкі) 924981 (қасқыр) 218462Н (арыстан) 057 (Үкі) 329 (лақ) 571П7 (Кірпі) 1 тапсырма «Тығылған сөзді тап»

Бұл ойындар балалардың тез ойлану, дұрыс жазу дағдыларын қалыптастырады. Сабақтарда қолданатын ойын элементтері мүмкіндігі ш

14 слайд
Бұл ойындар балалардың тез ойлану, дұрыс жазу дағдыларын қалыптастырады. Сабақтарда қолданатын ойын элементтері мүмкіндігі шектеулі оқушылардың белсенділігін арттырып, оларды ынталандырады, теориялық білімдерін практикада қолдануға үйретеді. Кез келген ойын элементі сабақта екі түрлі мақсатқа бағытталады. Оның біріншісі – оқушының сабаққа   қызығушылығын, ынтасын арттыру, тілін дамыту, екіншісі – оқушыларды тапқырлыққа баулып, зейінін, ойлау қабілетін, есте сақтауын арттыру.

14 слайд

Бұл ойындар балалардың тез ойлану, дұрыс жазу дағдыларын қалыптастырады. Сабақтарда қолданатын ойын элементтері мүмкіндігі шектеулі оқушылардың белсенділігін арттырып, оларды ынталандырады, теориялық білімдерін практикада қолдануға үйретеді. Кез келген ойын элементі сабақта екі түрлі мақсатқа бағытталады. Оның біріншісі – оқушының сабаққа   қызығушылығын, ынтасын арттыру, тілін дамыту, екіншісі – оқушыларды тапқырлыққа баулып, зейінін, ойлау қабілетін, есте сақтауын арттыру.

Суретші нені айырбастап салып қойды?

15 слайд
Суретші нені айырбастап салып қойды?

15 слайд

Суретші нені айырбастап салып қойды?

НАЗАР ҚОЙЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

16 слайд
НАЗАР ҚОЙЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

16 слайд

НАЗАР ҚОЙЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!