Материалдар / Семинара Ерекше білім беруді қажет ететін балалар мен жұмыс
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Семинара Ерекше білім беруді қажет ететін балалар мен жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Жүктелген материалды өзім сияқты мұғалімдер пайдаланса
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Сәуір 2024
46
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Батыр ауылы, 2021 жылБастауыш сынып м ұғалімдері: ЕББҚ оқушымен Қазақ тілі, әдебиеттік оқу, математика, дүниетану пәндері

1 слайд
Батыр ауылы, 2021 жылБастауыш сынып м ұғалімдері: ЕББҚ оқушымен Қазақ тілі, әдебиеттік оқу, математика, дүниетану пәндері бойынша. Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты Оқу мақсаттары: 2.1.3.1 тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен иллюстрация\ суреттер \сызбалар таңдау және қарапайым сұрақтарға жауап беру 2.3.4.1 мәтіннің мазмұны бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған жауап беру 2.4.1.1 заттың сынын білдіретін сөздерді қолдана отырып, берілген иллюстрация бойынша өзара байланысқан сөйлем жаз

САБАҚ МАҚСАТТАРЫ 1. Мәтіннен фактілерді тауып , сұрақтарға жауап береді, өзгенің жауабымен салыстырады. 2. Берілген сұрақта

2 слайд
САБАҚ МАҚСАТТАРЫ 1. Мәтіннен фактілерді тауып , сұрақтарға жауап береді, өзгенің жауабымен салыстырады. 2. Берілген сұрақтарға мәтіннен деректер келтіре отырып жауап береді, дәлелдейді 3. Мәтіннен келтірілген деректерге қатысты өз жауабын өзге жауаптарымен салыстырып, қорытынды жасайды, тұжырымдайды

Әдістемелік құралдың мақсаты: Мұғалімдер үшін сабақ жоспарлауда тиімді әдіс-тәсілддерді пайдалану;педагогикалық шеберлігін жеті

3 слайд
Әдістемелік құралдың мақсаты: Мұғалімдер үшін сабақ жоспарлауда тиімді әдіс-тәсілддерді пайдалану;педагогикалық шеберлігін жетілдіру; Мұғалімге көмекші құрал ретінде әдіс-тәсілдердің қолжетімді болуы; Міндеттері: • бастауыш сынып пәндері бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасына сәйкескелетін педагогикалық тәсілдерді түсінуін және қолдана білуін қамтамасыз ету; • мұғалімдердің бойында орта білім мазмұнын жаңарту жағдайында бастауыш сынып пәндері бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасын іске асыру үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру. Күтілетін нәтижелер: бастауыш сынып пәндері бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасына сәйкес педагогикалық тәсілдерді, оқу материалдарын қолдана біледі; Оқытутың тиімді әдіс- тәсілдерін өз тәжірибесіне пайдалана алады; Әдіс-тәсілдер арқылы балалардың ұжымда , топтарда жұмыс істеуді үйрету мүмкіндігіне, сөйлеуде, аналитикалық қабілеттерін жетілдіру мүмкіндігіне жол ашылады.

1. Мәтіннен фактілерді тауып , сұрақтарға жауап береді, өзгенің жауабымен салыстырады«Деректер кестесі» «Пікірлер алаңы» 2.

4 слайд
1. Мәтіннен фактілерді тауып , сұрақтарға жауап береді, өзгенің жауабымен салыстырады«Деректер кестесі» «Пікірлер алаңы» 2. Берілген сұрақтарға мәтіннен деректер келтіре отырып жауап береді, дәлелдейді «ПОПС» формуласы 3. Мәтіннен келтірілген деректерге қатысты өз жауабын өзге жауаптарымен салыстырып, қорытынды жасайды, тұжырымдайды БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ

Психологиялық ахуал қалыптастыру: Көңіл-күйлерін көтеру, бір-біріне достық, сыйластық қарым-қатынасқа баулу; бір бірінің жа

5 слайд
Психологиялық ахуал қалыптастыру:   Көңіл-күйлерін көтеру, бір-біріне достық, сыйластық қарым-қатынасқа баулу; бір бірінің жақсы қасиеттерін сатып алу; Топқа бөлу: Суреттер құрастыру .

Тапсырма. «Деректер кестесі» әдісі ЖЖ Тыңдалым кезі 1 .Мәтінді мұқият тыңда, 1-бөлігіне 5 дерек тауып жаз 2. К

6 слайд
Тапсырма. «Деректер кестесі» әдісі ЖЖ Тыңдалым кезі 1 .Мәтінді мұқият тыңда, 1-бөлігіне 5 дерек тауып жаз 2. Кестенің 2-бөлігіне өз пікіріңді жаз Мәтіннен алынған 5 дерек Менің өзіндік пікірім... . Дескриптор. 1.Мәтінді мұқият тыңдап, 5 деректі жазады 2.Дерекке қатысты өз пікірін жазады, 3. Жұбының жауабымен салыстырады, талқылайды

САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ «Пікірлер алаңы» «ПОПС» формуласы ТЖ «Пікірлер алаңы» әдісі Өз жауабыңды дәлелде, басқал

7 слайд
САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ «Пікірлер алаңы» «ПОПС» формуласы ТЖ «Пікірлер алаңы» әдісі Өз жауабыңды дәлелде, басқалардың жауабымен салыстыр талқылау сұрақтары: Еліміздегі халықтар арасындағы қарым-қатынас туралы не ойлайсыз? «Елдіктің бастауы – бірлікте» дегенді қалай түсінесіз? Неліктен Қазақстанды бірлік пен татулықтың мекені деп атаймыз? Дискриптор 1.Сұраққа дәлелді жауап береді 2.Өз ойларын ортаға салады 3.Өзара талқылайды Дискриптор 1.Сұраққа дәлелді жауап береді 2.Өз ойларын ортаға салады 3.Өзара талқылайды Ж.ТЖ «ПОПС» формуласы бойынша ұсынылған сұрақтарға жауап береді П (Менің ойымша,…) О (Өйткені…) П (Мысалы, …) С (Қорытындылай келе, …) Дискриптор 1.Ортақ сұрақтарға таңдай отырып жауап береді 2.Өз ойларын топпен формула бойынша таңдап айтады

«ПОПС» формуласы 4-тапсырма 1.Қазақстан халықтары арасындағы бірлік пен ынтымақтастықтың ыдырамауы үшін н

8 слайд
«ПОПС» формуласы 4-тапсырма 1.Қазақстан халықтары арасындағы бірлік пен ынтымақтастықтың ыдырамауы үшін не істеу керек деп ойлайсың? 2.Қазақтың меймандостығы мен қонақжайлылығы туралы қандай ой айтасың? 3.Татулық пен бірлік кімдерді байланыстырады Ж.ТЖ «ПОПС» формуласы бойынша ұсынылған сұрақтарға жауап береді П (Менің ойымша,…) О (Өйткені…) П (Мысалы, …) С (Қорытындылай келе, …) Дискриптор 1.Ортақ сұрақтарға таңдай отырып жауап береді 2.Өз ойларын топпен формула бойынша таңдап айтады

“ Сұрақтар” әдісі Суретте лимонды бес саусақ пен қысу арқылы не мағына беріліп тұр.

9 слайд
“ Сұрақтар” әдісі Суретте лимонды бес саусақ пен қысу арқылы не мағына беріліп тұр.

Қашықтықтан оқытудағы тиімді әдіс тәсілдер «Хrecorder» қосымшасы. Өз пәніміз бойынша видео сабақты вацап арқылы слайдтар

10 слайд
Қашықтықтан оқытудағы тиімді әдіс тәсілдер «Хrecorder» қосымшасы. Өз пәніміз бойынша видео сабақты вацап арқылы слайдтарды түсіндіру бұны көптеген материалдарды бала жеткізуге мүмкіндігі мол

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Бағалау критерийі :.1.Оқушылар проблемалық сұрақтарға жауап береді, деректер келтіреді 2.Өз жауабын басқа

11 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Бағалау критерийі :.1.Оқушылар проблемалық сұрақтарға жауап береді, деректер келтіреді 2.Өз жауабын басқа оқушы жауабымен салыстырады, талқылайды ҚБ. «Бас бармақ» әдісі арқылы өзара бағалау « ҚӨДК» әдісімен бағалау. Қ-қосамыз, Ө-өзгертеміз, Д-дамытамыз К-күрделендіреміз. ҚБ: балмұздақ таяқшалары арқылы бірін бірі бағалау ҚБ Қолпаштау «Жарайсың, Мықты, Кереме т » «Деректер кестесі» ЖЖ Тыңдалым кезі 1 .Мәтінді мұқият тыңда, 1-бөлігіне 5 дерек тауып жаз 2. Кестенің 2-бөлігіне өз пікіріңді жаз «Пікірлер алаңы» «ПОПС» формуласы «Болжау» әдісі

Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар Ықшамсабақты жопарлау тәсілдерін құруда қиындық тудырған жағдай

12 слайд
Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар Ықшамсабақты жопарлау тәсілдерін құруда қиындық тудырған жағдайлар: 1 Сабақ мақсаттарын SMART мақсатқа сай құру. 2.Дескрипторды түсінікті етіп жазып,ретімен қою. 3.Сараптау тәсілдерін дұрыс құру Сабақты жоспарлауда әріптестердің және тренердің кері байланысы қолданылған Сабағымды құру барысында әріптестердің және тренердің кері байланысын ескере отырып, сабақ мақсаттары түзетілді. 1.2 тапсырма мен 3 тапсырманың орны ауыстырылды. 2.Сапаптау тапсырмаларына көмек берілді. Жоспарлау тәжірибесін дамытуда үйренгенім Сабақ жоспарлауда 1. Белсенді оқу әдістерін үнемі қолдану, 2. Дескрипторға сүйене отырып, бағалауды дамыту 3. Сараптау тәсілдерін негізге алу

Қорытынды. Тәрбиелеп отырған жеткіншектеріміз еліміздің ертеңгі өмірінде, жеке тұлға болып қалыптасып, өмірден дұрыс ж

13 слайд
Қорытынды. Тәрбиелеп отырған жеткіншектеріміз еліміздің ертеңгі өмірінде, жеке тұлға болып қалыптасып, өмірден дұрыс жол таба білу үшін, дұрыс ой түйіп, өздігінен ой қабылдай білуге үйренуі қажет. Осы мәселені шешуде оқыту мазмұнындағы әдіс - тәсілдердің де озығын пайдаланған жөн. Әрбір сабақты тиімді ұйымдастырып, оқушылардың танымдық үрдістерін (белсенді қабылдау, ауызша – қисынды сөйлеу, ойлау, есте сақтау) арттыру бағытында, зерікпейтіндей етіп өткізу керек.Жалпы білім беру барысында ұстазға шеберлік, төзімділік, талапшылдық қасиеттер өте қажет екенін ескере жүріп, оқушыларға түрлі әдіс - тәсілдер қолданып, оқулықтан, тақырыптан басқа да қосымша материалдарды пайдаланып, оқушылардың ой өрісін кеңейтіп, сауатын ашып, жақсы оқуларына мүмкіндік беруге тырысамын.. Әр маман өзінің беретін пәнін, әр түрлі әдіс - тәсілдерді жетік білуі, оқушылармен тығыз қарым – қатынаста болуы қажет. Осы мәселелерді әрдайым сабақта, сабақтан тыс уақытта, белгілі бір мақсатта емес, әр түрлі жағдайда қолданып отыру, атқарған жұмысымыздың нәтижесін көрсетеді.

Ең жақсы өткен екі нәрсе не? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді. 1. 2. Қорытындылар сабақ

14 слайд
Ең жақсы өткен екі нәрсе не? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді. 1. 2. Қорытындылар сабақ