Материалдар / «Шеңбер,дөңгелек,олардың элементтері мен бөліктері.Центрлік бұрыш»
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

«Шеңбер,дөңгелек,олардың элементтері мен бөліктері.Центрлік бұрыш»

Материал туралы қысқаша түсінік
шеңбер диаметрі мен хордасының перпендикулярлығы туралы теореманы қолдану
Авторы:
31 Наурыз 2025
92
0 рет жүктелген
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Б.Момышұлы атындағы орта мектеп» кмм Зерттеу сабағының тақырыбы: «Шеңбер,дөңгелек,олардың элементтері мен бөліктері.Центрлік

1 слайд
«Б.Момышұлы атындағы орта мектеп» кмм Зерттеу сабағының тақырыбы: «Шеңбер,дөңгелек,олардың элементтері мен бөліктері.Центрлік бұрыш» Сабақтың оқу мақсаты: 7.1.1.30 шеңбер диаметрі мен хордасының перпендикулярлығы туралы теореманы қолдану 7 «В» сыныбы Пән мұғалімі:Нагметуллаева Гулистан

1 слайд

«Б.Момышұлы атындағы орта мектеп» кмм Зерттеу сабағының тақырыбы: «Шеңбер,дөңгелек,олардың элементтері мен бөліктері.Центрлік бұрыш» Сабақтың оқу мақсаты: 7.1.1.30 шеңбер диаметрі мен хордасының перпендикулярлығы туралы теореманы қолдану 7 «В» сыныбы Пән мұғалімі:Нагметуллаева Гулистан

Жауабы: a)D=2R=2.5м*2=5м ә) D=2R=3м*2=6м б)D=2R=3.5м*2=7м в) D=2R=5м*2=10м Сабақтың барысы: Сәлемдесу,оқушы

2 слайд
Жауабы: a)D=2R=2.5м*2=5м ә) D=2R=3м*2=6м б)D=2R=3.5м*2=7м в) D=2R=5м*2=10м Сабақтың барысы: Сәлемдесу,оқушыларды түгендеу. Жағымды психологиялық ахуал тудыру: бүгінгі сабағымыз сәтті өтсін. Үй жұмысын тексеру №18.8

2 слайд

Жауабы: a)D=2R=2.5м*2=5м ә) D=2R=3м*2=6м б)D=2R=3.5м*2=7м в) D=2R=5м*2=10м Сабақтың барысы: Сәлемдесу,оқушыларды түгендеу. Жағымды психологиялық ахуал тудыру: бүгінгі сабағымыз сәтті өтсін. Үй жұмысын тексеру №18.8

Білімін тексеру. «Дыбыстау» әдісі. 1. Шеңбердың центрі арқылы өтетін хорданы ... деп атайды. 2. Шеңбердің ортасын ... деп атай

3 слайд
Білімін тексеру. «Дыбыстау» әдісі. 1. Шеңбердың центрі арқылы өтетін хорданы ... деп атайды. 2. Шеңбердің ортасын ... деп атайды. 3. Доғаның градустық өлшемі центрлік бұрышының градустық өлшеміне ... . 4. Екі радиустың арасындағы бұрышты ... деп атайды. 5. Шеңбердің кез келген нүктесін оның центрімен қосатын кесінді ... деп аталады. Дескриптор:Әр бір дұрыс жауапқа - 1балл

3 слайд

Білімін тексеру. «Дыбыстау» әдісі. 1. Шеңбердың центрі арқылы өтетін хорданы ... деп атайды. 2. Шеңбердің ортасын ... деп атайды. 3. Доғаның градустық өлшемі центрлік бұрышының градустық өлшеміне ... . 4. Екі радиустың арасындағы бұрышты ... деп атайды. 5. Шеңбердің кез келген нүктесін оның центрімен қосатын кесінді ... деп аталады. Дескриптор:Әр бір дұрыс жауапқа - 1балл

Сақина мен монетаның ұқсастығы неде, айырмашылығы неде? “Дөңгелек” ұғымы алғаш рет ежелгі гректерде қалыптасқан. “Диаметр” гре

4 слайд
Сақина мен монетаның ұқсастығы неде, айырмашылығы неде? “Дөңгелек” ұғымы алғаш рет ежелгі гректерде қалыптасқан. “Диаметр” грек тілінен аударғанда “көлденеңдік” дегенді білдіреді. Үнділер мен вавилондықтар дөңгелектің ең негізгі элементі радиус деп есептеді. Радиус латынның radius – доңғалақтың сым шабағы сөзінен алынған. Қазақтың тұрмыс тіршілігінде де шеңбер мен дөңгелек тәрізді денелер кеңінен орын алған. Олар: түрлі әшекейлік бұйымдар және киіз үй. Киіз үйдің табаны дөңгелек болса, керегелері доға пішіндес болғандықтан, шеңбер жасайды. Киіз үй – шеңбер мен дөңгелектерден тұратын қазақтың ұлттық өнерінің ерекшелігін бейнелейтін құрылыс.

4 слайд

Сақина мен монетаның ұқсастығы неде, айырмашылығы неде? “Дөңгелек” ұғымы алғаш рет ежелгі гректерде қалыптасқан. “Диаметр” грек тілінен аударғанда “көлденеңдік” дегенді білдіреді. Үнділер мен вавилондықтар дөңгелектің ең негізгі элементі радиус деп есептеді. Радиус латынның radius – доңғалақтың сым шабағы сөзінен алынған. Қазақтың тұрмыс тіршілігінде де шеңбер мен дөңгелек тәрізді денелер кеңінен орын алған. Олар: түрлі әшекейлік бұйымдар және киіз үй. Киіз үйдің табаны дөңгелек болса, керегелері доға пішіндес болғандықтан, шеңбер жасайды. Киіз үй – шеңбер мен дөңгелектерден тұратын қазақтың ұлттық өнерінің ерекшелігін бейнелейтін құрылыс.

Оқулықпен жұмыс. Тапсырма -1. Жұптық жұмыс №18.16. Шеңберден тыс жатқан берілген нүктеден шеңбердің нүктесіне дейінгі ең үл

5 слайд
Оқулықпен жұмыс. Тапсырма -1. Жұптық жұмыс №18.16. Шеңберден тыс жатқан берілген нүктеден шеңбердің нүктесіне дейінгі ең үлкен және ең кіші қашықтықтар сәйкесінше 50 см және 20 см. Осы шеңбер радиусын табыңдар. •Дескриптор: -берілген нүктеден шеңбер нүктесіне дейінгі ең кіші аралықты табады-1 балл. -ең үлкен аралықты табады-1 балл. -Жалпы-2балл

5 слайд

Оқулықпен жұмыс. Тапсырма -1. Жұптық жұмыс №18.16. Шеңберден тыс жатқан берілген нүктеден шеңбердің нүктесіне дейінгі ең үлкен және ең кіші қашықтықтар сәйкесінше 50 см және 20 см. Осы шеңбер радиусын табыңдар. •Дескриптор: -берілген нүктеден шеңбер нүктесіне дейінгі ең кіші аралықты табады-1 балл. -ең үлкен аралықты табады-1 балл. -Жалпы-2балл

Тапсырма-2. Өзіндік жұмыс. «Кім жылдам» Жартышеңбер 1) 3; 2) 4; 3) 6; 4)18 тең бөлікке бөлінген. Әрбір доғаның ж

6 слайд
Тапсырма-2. Өзіндік жұмыс. «Кім жылдам» Жартышеңбер 1) 3; 2) 4; 3) 6; 4)18 тең бөлікке бөлінген. Әрбір доғаның және оған сәйкес центрлік бұрыштың градустық шамасын табыңдар. •Дескриптор -Жартышеңбер сызады-1 балл -жазыңқы бұрыш шамасының бөліктерін есептеп табады-1 балл Жалпы-2 балл Тапсырма-3. Жұптық жұмыс. «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі Мирас жерге қазық қағып, оған ұзындығы 3м жіппен итін байлап қойды.Иттің жүгіру аймағын кескіндеңдер. Иттің жүгірү аймағының ең шеткі нүктелерінің ара-қашықтығы неше метр? Дескриптор Шеңбер сызады-1 балл Диаметрін табады-1 балл Жалпы-2 балл

6 слайд

Тапсырма-2. Өзіндік жұмыс. «Кім жылдам» Жартышеңбер 1) 3; 2) 4; 3) 6; 4)18 тең бөлікке бөлінген. Әрбір доғаның және оған сәйкес центрлік бұрыштың градустық шамасын табыңдар. •Дескриптор -Жартышеңбер сызады-1 балл -жазыңқы бұрыш шамасының бөліктерін есептеп табады-1 балл Жалпы-2 балл Тапсырма-3. Жұптық жұмыс. «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі Мирас жерге қазық қағып, оған ұзындығы 3м жіппен итін байлап қойды.Иттің жүгіру аймағын кескіндеңдер. Иттің жүгірү аймағының ең шеткі нүктелерінің ара-қашықтығы неше метр? Дескриптор Шеңбер сызады-1 балл Диаметрін табады-1 балл Жалпы-2 балл

Қорытындылау.Тест сұрақтары «ZipGrade»әдісі 1) Шеңбердің центрі арқылы неше диаметр жүргізуге болады? A) шексіз көп B)бір

7 слайд
Қорытындылау.Тест сұрақтары «ZipGrade»әдісі 1) Шеңбердің центрі арқылы неше диаметр жүргізуге болады? A) шексіз көп B)бір C) екі D)ешқандай 2)Диаметрі радиусынан 55 мм үлкен болатын шеңбердің диаметрін табыңдар. A)50мм B) 100 C)110мм D)55мм 3)Қарбыз тең екі бөлікке бөлінді. Кесілген бөліктегі шеңбер радиусы 15 см. Қарбыздың диаметрі қандай болып еді? A)15 B)30см C)5см D)20см 4)Түзудің бөлігі A)кесінді B)бұрыш C)хорда D)түзу 5)Шеңбер сызатын құрал аты A)транспортир B) циркуль C)сызғыш D)градус 6)Шеңбердің кез келген нүктесін оның центрімен қосатын кесінді A)диаметр B)центрлік бұрыш C) хорда D)радиус Дескриптор: 1-3 сұраққа-1 балл 4-5 сұраққа-2 балл 6 сұраққа-3 балл Жалпы -3 балл

7 слайд

Қорытындылау.Тест сұрақтары «ZipGrade»әдісі 1) Шеңбердің центрі арқылы неше диаметр жүргізуге болады? A) шексіз көп B)бір C) екі D)ешқандай 2)Диаметрі радиусынан 55 мм үлкен болатын шеңбердің диаметрін табыңдар. A)50мм B) 100 C)110мм D)55мм 3)Қарбыз тең екі бөлікке бөлінді. Кесілген бөліктегі шеңбер радиусы 15 см. Қарбыздың диаметрі қандай болып еді? A)15 B)30см C)5см D)20см 4)Түзудің бөлігі A)кесінді B)бұрыш C)хорда D)түзу 5)Шеңбер сызатын құрал аты A)транспортир B) циркуль C)сызғыш D)градус 6)Шеңбердің кез келген нүктесін оның центрімен қосатын кесінді A)диаметр B)центрлік бұрыш C) хорда D)радиус Дескриптор: 1-3 сұраққа-1 балл 4-5 сұраққа-2 балл 6 сұраққа-3 балл Жалпы -3 балл

Оқушыларды бағалау. Кері байланыс: «Тир» әдісі Үйге тапсырма:№18.22 есеп

8 слайд
Оқушыларды бағалау.   Кері байланыс: «Тир» әдісі   Үйге тапсырма:№18.22 есеп

8 слайд

Оқушыларды бағалау.   Кері байланыс: «Тир» әдісі   Үйге тапсырма:№18.22 есеп

Министірлікпен келісілген курстар тізімі