Сенің құқығың - менің құқығым
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Мақсаты
1.Оқушылардың құқықтық білімін тексере отырып, өз мүдделерін
қорғай алатын, өзіндік ұсыныс-пікірлері мен көзқарастарын,
ойларын ашық айтатын, сөзге шешен, кемел ойлы , елжанды
азамат ретінде тәрбиелеу.
2.Оқушыларға Конституцияның мәні сипаты, маңызы туралы
білім беру. Құқығымыздың қалыптасу тарихының кезеңдері, әр
кезеңдегі ерекшеліктері туралы оқушылардың білімін жетілдіру.
3.Ұлттық болмысымызды бейнелеген заңдық қағидалар мен
өркениеттік заңдық ережелерді бойына сіңіру.
•
Ата Заңымыз халқымызға адал қызмет ететіндігін оқушыларға
ұғындыру.
Оқушыларды Ата Заңға сый-құрметпен қарауға тәрбиелеу.
Тарихи танымын кеңейту.
2 слайд
Мақсаты 1.Оқушылардың құқықтық білімін тексере отырып, өз мүдделерін қорғай алатын, өзіндік ұсыныс-пікірлері мен көзқарастарын, ойларын ашық айтатын, сөзге шешен, кемел ойлы , елжанды азамат ретінде тәрбиелеу. 2.Оқушыларға Конституцияның мәні сипаты, маңызы туралы білім беру. Құқығымыздың қалыптасу тарихының кезеңдері, әр кезеңдегі ерекшеліктері туралы оқушылардың білімін жетілдіру. 3.Ұлттық болмысымызды бейнелеген заңдық қағидалар мен өркениеттік заңдық ережелерді бойына сіңіру. • Ата Заңымыз халқымызға адал қызмет ететіндігін оқушыларға ұғындыру. Оқушыларды Ата Заңға сый-құрметпен қарауға тәрбиелеу. Тарихи танымын кеңейту.
3 слайд
Кезеңдері
•
І. Тренинг «Ой қозғау»
•
ІІ.Қазақстан Республикасындағы баланың
құқықтары туралы заңына тоқталып,
баптарын ашу.
ІІІ. «Заңды білу – міңдетің» сұрақ-жауап
ойыны
•
І V «Сиқырлы жіп» ойыны
•
V. Қорытынды
3 слайд
Кезеңдері • І. Тренинг «Ой қозғау» • ІІ.Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы заңына тоқталып, баптарын ашу. ІІІ. «Заңды білу – міңдетің» сұрақ-жауап ойыны • І V «Сиқырлы жіп» ойыны • V. Қорытынды
4 слайд
Тренинг «Ой қозғау»
•
Көзімізді жұмған сәтте алыстан бір қараңғы үңгір көрінгендей болады. Осылайша жүріп
барам, жүріп барам. Кенет сүрініп кетіп, сол үңгірге қалай түсіп кеткенімді байқамай
қалыппын. Іші тас қараңғы. Аяғымның астынан сыз өтіп барады. Жан-жағыма
қарайлаймын, үңгірден шыға алатындай жағдайларды қарастырып көргім келеді. Бірақ
еш нәтиже жоқ. Анда-санда естілетін сылдыраған судың дыбысы құлағыма келеді. Қай
жақтан шығатыны белгісіз? Тас қараңғыда жар сипалауға кірістім. Тынысым тарылып,
қорқыныш сезімі билеп алғандай.Үңгірден шыққым келеді, шыққым келеді, айқайлайын
десем дауысым да шықпай қалыпты. Қылмыс жасаған адам да осындай күй кешетінін
сонда түсіндім. Бірақ мен ешкімге жамандық жасамаған сияқты едім. Неге тағдыр мені
осыншалық сынап, мына үңгірге қамады екен. Осылайша енді маған жарық көрер күн
жоқ шығар деп ойлап өмірден үмітімді үзіп келе жатқанымда кенет қолым бір домалақ
тасқа тигендей болды. Итеріп келіп қалып едім үңгірдің ішінен тағы бір бөлме ашылды.
Мен қуана жер сипалап жүріп сонда кірдім. Алыстан жарық көрінді. Алақай , жарық!
Кіп-кішкентай жарық болса да, мен жар сипалап сол жарыққа қарай жанталаса
жүгірдім. О, жарық дүние, неткен қымбат едің, ешкімге соқтықпай, ешкімге ұрынбай,
ешкімге жамандық жасамай еркіндікте жүргенге не жетсін, шіркін!
4 слайд
Тренинг «Ой қозғау» • Көзімізді жұмған сәтте алыстан бір қараңғы үңгір көрінгендей болады. Осылайша жүріп барам, жүріп барам. Кенет сүрініп кетіп, сол үңгірге қалай түсіп кеткенімді байқамай қалыппын. Іші тас қараңғы. Аяғымның астынан сыз өтіп барады. Жан-жағыма қарайлаймын, үңгірден шыға алатындай жағдайларды қарастырып көргім келеді. Бірақ еш нәтиже жоқ. Анда-санда естілетін сылдыраған судың дыбысы құлағыма келеді. Қай жақтан шығатыны белгісіз? Тас қараңғыда жар сипалауға кірістім. Тынысым тарылып, қорқыныш сезімі билеп алғандай.Үңгірден шыққым келеді, шыққым келеді, айқайлайын десем дауысым да шықпай қалыпты. Қылмыс жасаған адам да осындай күй кешетінін сонда түсіндім. Бірақ мен ешкімге жамандық жасамаған сияқты едім. Неге тағдыр мені осыншалық сынап, мына үңгірге қамады екен. Осылайша енді маған жарық көрер күн жоқ шығар деп ойлап өмірден үмітімді үзіп келе жатқанымда кенет қолым бір домалақ тасқа тигендей болды. Итеріп келіп қалып едім үңгірдің ішінен тағы бір бөлме ашылды. Мен қуана жер сипалап жүріп сонда кірдім. Алыстан жарық көрінді. Алақай , жарық! Кіп-кішкентай жарық болса да, мен жар сипалап сол жарыққа қарай жанталаса жүгірдім. О, жарық дүние, неткен қымбат едің, ешкімге соқтықпай, ешкімге ұрынбай, ешкімге жамандық жасамай еркіндікте жүргенге не жетсін, шіркін!
5 слайд
- Не сездіңдер?
Балалар бүгінгі тәрбие
сағатымызбен байланыс-
тырып, қандай ой айтар
едіңдер?
5 слайд
- Не сездіңдер? Балалар бүгінгі тәрбие сағатымызбен байланыс- тырып, қандай ой айтар едіңдер?
6 слайд
ІІ.Қазақстан Республикасындағы баланың
құқықтары туралы заңына тоқталып,
баптарын ашу.
Осы Заң балаларды қоғамдағы толымды өмiрге даярлау,
олардың қоғамдық мәнi бар және шығармашылық
белсендiлiгiн дамыту, әлемдiк өркениеттiң жалпы
адамзатқа
тән құндылықтары негiзiнде оларды жоғары имандылық
Қасиеттерге, елжандылық пен азаматтыққа тәрбиелеу,
олардың бойында ұлттық сана-сезiмдi қалыптастыру
принциптерiнiң басымдығына сүйенiп, баланың
Қазақстан Республикасының Конституциясында кепiлдiк
берiлген негiзгi құқықтары мен мүдделерiн iске асыруға
байланысты туындайтын қатынастарды реттейдi .
6 слайд
ІІ.Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы заңына тоқталып, баптарын ашу. Осы Заң балаларды қоғамдағы толымды өмiрге даярлау, олардың қоғамдық мәнi бар және шығармашылық белсендiлiгiн дамыту, әлемдiк өркениеттiң жалпы адамзатқа тән құндылықтары негiзiнде оларды жоғары имандылық Қасиеттерге, елжандылық пен азаматтыққа тәрбиелеу, олардың бойында ұлттық сана-сезiмдi қалыптастыру принциптерiнiң басымдығына сүйенiп, баланың Қазақстан Республикасының Конституциясында кепiлдiк берiлген негiзгi құқықтары мен мүдделерiн iске асыруға байланысты туындайтын қатынастарды реттейдi .
7 слайд
1-тарау. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
2-тарау. БАЛАЛАР МҮДДЕСIН КӨЗДЕЙТIН
МЕМЛЕКЕТТIК САЯСАТ
3-тарау. БАЛАНЫҢ НЕГIЗГI ҚҰҚЫҚТАРЫ МЕН
МIНДЕТТЕРI
4-тарау. БАЛА ЖӘНЕ ОТБАСЫ
5-тарау. АТА-АНАСЫНЫҢ ҚАМҚОРЛЫҒЫНСЫЗ
ҚАЛҒАН БАЛАНЫҢ ҚҰҚЫҚТАРЫ
6-тарау. МҮГЕДЕК БАЛАНЫҢ ҚҰҚЫҚТАРЫ
7-тарау. БАЛА ЖӘНЕ ҚОҒАМ
8-тарау. БАЛАНЫҢ ҚҰҚЫҚТАРЫН ЖӘНЕ ЗАҢМЕН
ҚОРҒАЛАТЫН МYДДЕЛЕРIН ҚОРҒАУ
9-тарау. БАЛА ЖАУАПКЕРШIЛIГIНIҢ ЖӘНЕ ОНЫҢ
МIНЕЗ-ҚҰЛҚЫНА ӘСЕР ЕТУДЕН ЕРЕКШЕЛIКТЕРI
10-тарау. ҚОРЫТЫНДЫ ЕРЕЖЕЛЕР Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары
туралы заңы 10 тарау, 53 баптан тұрады
7 слайд
1-тарау. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 2-тарау. БАЛАЛАР МҮДДЕСIН КӨЗДЕЙТIН МЕМЛЕКЕТТIК САЯСАТ 3-тарау. БАЛАНЫҢ НЕГIЗГI ҚҰҚЫҚТАРЫ МЕН МIНДЕТТЕРI 4-тарау. БАЛА ЖӘНЕ ОТБАСЫ 5-тарау. АТА-АНАСЫНЫҢ ҚАМҚОРЛЫҒЫНСЫЗ ҚАЛҒАН БАЛАНЫҢ ҚҰҚЫҚТАРЫ 6-тарау. МҮГЕДЕК БАЛАНЫҢ ҚҰҚЫҚТАРЫ 7-тарау. БАЛА ЖӘНЕ ҚОҒАМ 8-тарау. БАЛАНЫҢ ҚҰҚЫҚТАРЫН ЖӘНЕ ЗАҢМЕН ҚОРҒАЛАТЫН МYДДЕЛЕРIН ҚОРҒАУ 9-тарау. БАЛА ЖАУАПКЕРШIЛIГIНIҢ ЖӘНЕ ОНЫҢ МIНЕЗ-ҚҰЛҚЫНА ӘСЕР ЕТУДЕН ЕРЕКШЕЛIКТЕРI 10-тарау. ҚОРЫТЫНДЫ ЕРЕЖЕЛЕР Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы заңы 10 тарау, 53 баптан тұрады
8 слайд
«Заңды білмеу — құқықтық
мәдениетті елеулі кемшілігі».
«Заңды білу – міңдетің»
сұрақ – жауап ойыны .
8 слайд
«Заңды білмеу — құқықтық мәдениетті елеулі кемшілігі». «Заңды білу – міңдетің» сұрақ – жауап ойыны .
9 слайд
10 20 30 40 50
20 30
40 5010
10
403020
20
30 40 5010 50
9 слайд
10 20 30 40 50 20 30 40 5010 10 403020 20 30 40 5010 50
10 слайд
10. Қазақстан қашан өз
егемендігін жариялады?
1990ж
10 слайд
10. Қазақстан қашан өз егемендігін жариялады? 1990ж
11 слайд
20. Адам құқығының жалпыға
бірдей декларациясы қашан
қабылданды ?
1948 ж
11 слайд
20. Адам құқығының жалпыға бірдей декларациясы қашан қабылданды ? 1948 ж
12 слайд
30. Заң бойынша бала
деп кімді атайды?
18 жасқа
толмаған
адамды
12 слайд
30. Заң бойынша бала деп кімді атайды? 18 жасқа толмаған адамды
13 слайд
40.Ел басқару саласындағы ең
басты тұлға?
Президент
13 слайд
40.Ел басқару саласындағы ең басты тұлға? Президент
14 слайд
50.Үкіметті кім басқарады?
Премьер-министр
14 слайд
50.Үкіметті кім басқарады? Премьер-министр
15 слайд
10. Қ.Р. Бала құқықтары туралы заң
қашан қабылданды?
2002 ж
15 слайд
10. Қ.Р. Бала құқықтары туралы заң қашан қабылданды? 2002 ж
16 слайд
20. Қай жастан бастап жасөспірімдердің
еңбекке араласуғақұқығы бар?
14 жастан
16 слайд
20. Қай жастан бастап жасөспірімдердің еңбекке араласуғақұқығы бар? 14 жастан
17 слайд
30. Заң шығарушы орган?
Парламент
17 слайд
30. Заң шығарушы орган? Парламент
18 слайд
40. Өз тағдырыңды өзің шешудің
тарихи мүмкіндігі?
Тәуелсіздік
18 слайд
40. Өз тағдырыңды өзің шешудің тарихи мүмкіндігі? Тәуелсіздік
19 слайд
50. Бала құқықтары туралы заң неше
тарау, неше баптан тұрады?
10 тарау, 53
бап.
19 слайд
50. Бала құқықтары туралы заң неше тарау, неше баптан тұрады? 10 тарау, 53 бап.
20 слайд
10. Бала құқығы туралы
Конвенцияқашан қабылданды?
1989ж
20 слайд
10. Бала құқығы туралы Конвенцияқашан қабылданды? 1989ж
21 слайд
20. Қай ғасырдан бастап
жасөспірімдердің еңбекке
араласуға құқығы бар?
Рим Құқығы б.з.д.
9-7 ғасырда
21 слайд
20. Қай ғасырдан бастап жасөспірімдердің еңбекке араласуға құқығы бар? Рим Құқығы б.з.д. 9-7 ғасырда
22 слайд
30. Адамның ешкім қол сұғуға
болмайтын құқығы не?
Бостандық
22 слайд
30. Адамның ешкім қол сұғуға болмайтын құқығы не? Бостандық
23 слайд
40. Тәуелсіздіктің қорғаны?
Әскер
23 слайд
40. Тәуелсіздіктің қорғаны? Әскер
24 слайд
50. “Конституция” қазақша
қандай ұғым береді?
Құрылым
24 слайд
50. “Конституция” қазақша қандай ұғым береді? Құрылым
25 слайд
АҚШ10. Әлемде ең алғаш конституция
қай елде жазылған?
25 слайд
АҚШ10. Әлемде ең алғаш конституция қай елде жазылған?
26 слайд
20. Қ.Р-ның азаматтары
қандай білім алуға міндетті?
Орта білім
26 слайд
20. Қ.Р-ның азаматтары қандай білім алуға міндетті? Орта білім
27 слайд
30. Қылмыстық жауапкершілікке
тартылатын жас?
16 жас ерекше
ауыр қылмысқа,
14 жастан
тартылады.
27 слайд
30. Қылмыстық жауапкершілікке тартылатын жас? 16 жас ерекше ауыр қылмысқа, 14 жастан тартылады.
28 слайд
40. Отанға деген сүйіспеншілік?
Патриотизм
28 слайд
40. Отанға деген сүйіспеншілік? Патриотизм
29 слайд
50. Қазақстан азаматының
қасиетті борышы және
парызы не?
Қазақстанды қорғау
29 слайд
50. Қазақстан азаматының қасиетті борышы және парызы не? Қазақстанды қорғау
30 слайд
МҰҒАЛІМ ҚОЛЫНА ЖІП ҰСТАП ТҰРЫП БІРІНШІ
ОҚУШЫҒА ЖІПТІҢ ҰШЫН БЕРЕДІ . ЖІПТІ БАРЛЫҚ
ОҚУШЫЛАР ҮЗБЕЙ ҰСТАП ТҰРУЫ КЕРЕК. «БҰЛ –
СИҚЫРЛЫ ЖІПШЕ», ОЛ ШҰБАТЫЛЫП, БІЗДІ
БАЙЛАНЫСТЫРАДЫ. ОСЫ ЖІП — ӨМІР. ЖІП
ҚОЛЫҢЫЗҒА ТҮСКЕН КЕЗДЕ, СІЗ ӨМІРДІ ҚАНДАЙ
БОЛЫП КӨРЕТІНІҢІЗДІ БІР – ЕКІ СӨЗБЕН АЙТУ КЕРЕКСІЗ.
МЫСАЛЫ: «МЕН ӨМІР СҮРУДЕН ЕШ ҚАШАН
ҚОРЫҚПАЙМЫН ҚИЫНШЫЛЫҚҚА ТӨЗЕМІН Т.Б» БҮКІЛ
СЫНЫПТЫҢ ҚОЛДАРЫНАН ӨТІП, МҰҒАЛІМНІҢ
ҚОЛЫНА ОРАЛАДЫ.
-БАЛАЛАР ӨМІР ЖІБІ ҮЗІЛМЕУ КЕРЕК ЕКЕНІНЕ КӨҢІЛ
АУДАРЫҢДАР!
-СЕНДЕР БҰЛ КЕЗДЕ ҚАНДАЙ КҮЙДЕ БОЛДЫҢДАР?
-ҚОРЫҚТЫҚ ЖІП ҮЗІЛІП КЕТПЕСІН ДЕП. Ойын «Сиқырлы жіп»
30 слайд
МҰҒАЛІМ ҚОЛЫНА ЖІП ҰСТАП ТҰРЫП БІРІНШІ ОҚУШЫҒА ЖІПТІҢ ҰШЫН БЕРЕДІ . ЖІПТІ БАРЛЫҚ ОҚУШЫЛАР ҮЗБЕЙ ҰСТАП ТҰРУЫ КЕРЕК. «БҰЛ – СИҚЫРЛЫ ЖІПШЕ», ОЛ ШҰБАТЫЛЫП, БІЗДІ БАЙЛАНЫСТЫРАДЫ. ОСЫ ЖІП — ӨМІР. ЖІП ҚОЛЫҢЫЗҒА ТҮСКЕН КЕЗДЕ, СІЗ ӨМІРДІ ҚАНДАЙ БОЛЫП КӨРЕТІНІҢІЗДІ БІР – ЕКІ СӨЗБЕН АЙТУ КЕРЕКСІЗ. МЫСАЛЫ: «МЕН ӨМІР СҮРУДЕН ЕШ ҚАШАН ҚОРЫҚПАЙМЫН ҚИЫНШЫЛЫҚҚА ТӨЗЕМІН Т.Б» БҮКІЛ СЫНЫПТЫҢ ҚОЛДАРЫНАН ӨТІП, МҰҒАЛІМНІҢ ҚОЛЫНА ОРАЛАДЫ. -БАЛАЛАР ӨМІР ЖІБІ ҮЗІЛМЕУ КЕРЕК ЕКЕНІНЕ КӨҢІЛ АУДАРЫҢДАР! -СЕНДЕР БҰЛ КЕЗДЕ ҚАНДАЙ КҮЙДЕ БОЛДЫҢДАР? -ҚОРЫҚТЫҚ ЖІП ҮЗІЛІП КЕТПЕСІН ДЕП. Ойын «Сиқырлы жіп»
31 слайд
Қорытынды :
Өмірді қайта сүре алмаймыз ! Сондықтан өмірде тек
жақсылық, қызықтыболу үшін өмір сүреміз. Заң сендердің
жан – жақты қамқорлықта болуларыңды қорғауды мақсат
тұтады.
Тұра берші, мәңгі жасыл өмір бағым жайқалып,
Бөбектердің күлкісінен тәттілігің байқалып.
Түлеп күнде өссін ұрпақ, өссін жаңа адамдар,
Кетпесін тек тыныштығы шайқалып!
(Күлән Абзолда. «Өссін ұрпақ, өссін жаңа адамдар»)
31 слайд
Қорытынды : Өмірді қайта сүре алмаймыз ! Сондықтан өмірде тек жақсылық, қызықтыболу үшін өмір сүреміз. Заң сендердің жан – жақты қамқорлықта болуларыңды қорғауды мақсат тұтады. Тұра берші, мәңгі жасыл өмір бағым жайқалып, Бөбектердің күлкісінен тәттілігің байқалып. Түлеп күнде өссін ұрпақ, өссін жаңа адамдар, Кетпесін тек тыныштығы шайқалып! (Күлән Абзолда. «Өссін ұрпақ, өссін жаңа адамдар»)
32 слайд
ЗЕЙІН ҚОЙЫП ЗЕЙІН ҚОЙЫП
ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!РАХМЕТ!
32 слайд
ЗЕЙІН ҚОЙЫП ЗЕЙІН ҚОЙЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!РАХМЕТ!