Материалдар / Сезім мүшелері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сезім мүшелері

Материал туралы қысқаша түсінік
биологиядан сабақ беретін ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2019
955
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жаңа сабақ: Сезім мүшелері және олардың маңызы. Сабақтың мақсаты:  Білімділік: Оқушыларға сезім мүшелерімен тан

1 слайд
Жаңа сабақ: Сезім мүшелері және олардың маңызы. Сабақтың мақсаты:  Білімділік: Оқушыларға сезім мүшелерімен таныстыру .  Дамытушылық: Оқушылардың іс - әрекетін басқару арқылы ой таласын туғызу.  Тәрбиелік: Оқушылардың өз бетімен ізденісін қалыптастыру.  Күтілетін нәтиже: Оқушылар өз бетінше ізденуге үйренеді.Жаңа технологияны меңгереді.

1 слайд

Жаңа сабақ: Сезім мүшелері және олардың маңызы. Сабақтың мақсаты:  Білімділік: Оқушыларға сезім мүшелерімен таныстыру .  Дамытушылық: Оқушылардың іс - әрекетін басқару арқылы ой таласын туғызу.  Тәрбиелік: Оқушылардың өз бетімен ізденісін қалыптастыру.  Күтілетін нәтиже: Оқушылар өз бетінше ізденуге үйренеді.Жаңа технологияны меңгереді.

Үй тапсырмасын сұрау: І.Деңгейлі тапсырмалар.  А)Вегетативті жүйке жүйесі  В)Симпатикалық бөлім  С)Парасимпатикалық бөлім

2 слайд
Үй тапсырмасын сұрау: І.Деңгейлі тапсырмалар.  А)Вегетативті жүйке жүйесі  В)Симпатикалық бөлім  С)Парасимпатикалық бөлім Психологиялық тренинг «Жаңбыр»

2 слайд

Үй тапсырмасын сұрау: І.Деңгейлі тапсырмалар.  А)Вегетативті жүйке жүйесі  В)Симпатикалық бөлім  С)Парасимпатикалық бөлім Психологиялық тренинг «Жаңбыр»

ІІ.Кестені толтыру Мүшелер мен мүшелер жүйесі Симпатикалық бөлімнің іс- әрекеті Парасимпатикал ық бөлімнің іс- әрекеті Жүрек Қ

3 слайд
ІІ.Кестені толтыру Мүшелер мен мүшелер жүйесі Симпатикалық бөлімнің іс- әрекеті Парасимпатикал ық бөлімнің іс- әрекеті Жүрек Қан тамырлары Асқорыту жүйесі Зәр шығару жүйесі Көздің қарашығы

3 слайд

ІІ.Кестені толтыру Мүшелер мен мүшелер жүйесі Симпатикалық бөлімнің іс- әрекеті Парасимпатикал ық бөлімнің іс- әрекеті Жүрек Қан тамырлары Асқорыту жүйесі Зәр шығару жүйесі Көздің қарашығы

І.Қызығушылығын ояту. Сезім мүшелеріне саяхат жасау. 1-аялдама:Көз-көру мүшесі.

4 слайд
І.Қызығушылығын ояту. Сезім мүшелеріне саяхат жасау. 1-аялдама:Көз-көру мүшесі.

4 слайд

І.Қызығушылығын ояту. Сезім мүшелеріне саяхат жасау. 1-аялдама:Көз-көру мүшесі.

2-аялдама:Есту мүшесі-құлақ.

5 слайд
2-аялдама:Есту мүшесі-құлақ.

5 слайд

2-аялдама:Есту мүшесі-құлақ.

3-аялдама:Сипап сезу мүшесі-тері.

6 слайд
3-аялдама:Сипап сезу мүшесі-тері.

6 слайд

3-аялдама:Сипап сезу мүшесі-тері.

4-аялдама:Иіс сезу мүшесі-мұрын .

7 слайд
4-аялдама:Иіс сезу мүшесі-мұрын .

7 слайд

4-аялдама:Иіс сезу мүшесі-мұрын .

5-аялдама: Тіл-дәм сезу мүшесі.

8 слайд
5-аялдама: Тіл-дәм сезу мүшесі.

8 слайд

5-аялдама: Тіл-дәм сезу мүшесі.

ІІ.Мағына тану. Рецептор ↓ ↓ Сыртқы

9 слайд
ІІ.Мағына тану. Рецептор ↓ ↓ Сыртқы Ішкі ↓ ↓ Терінің үстіңгі қабаты Организмнің ішкі мүшелері ↓ Тітіркендіргіштерді сыртқы ортадан қабылдайды

9 слайд

ІІ.Мағына тану. Рецептор ↓ ↓ Сыртқы Ішкі ↓ ↓ Терінің үстіңгі қабаты Организмнің ішкі мүшелері ↓ Тітіркендіргіштерді сыртқы ортадан қабылдайды

Кесте толтыру. Сезім мүшелері Құрылысы Көру мүшесі Есту мүшесі Иіс сезу мүшесі Сипап сезу мүшесі Дәм сезу мүшесі

10 слайд
Кесте толтыру. Сезім мүшелері Құрылысы Көру мүшесі Есту мүшесі Иіс сезу мүшесі Сипап сезу мүшесі Дәм сезу мүшесі

10 слайд

Кесте толтыру. Сезім мүшелері Құрылысы Көру мүшесі Есту мүшесі Иіс сезу мүшесі Сипап сезу мүшесі Дәм сезу мүшесі

ІІІ.Ой қозғау. Сезім мүшелері жайында мақал-мәтелдер .  «Көз көру үшін, ой білу үшін»  «Құлақ екеу тіл жалғыз, аз сөйле

11 слайд
ІІІ.Ой қозғау. Сезім мүшелері жайында мақал-мәтелдер .  «Көз көру үшін, ой білу үшін»  «Құлақ екеу тіл жалғыз, аз сөйлеп көп тыңдаңыз»  «Тіл дәмдіні ұнатар,көз әрліні ұнатар»  «Он екі мүшеңе жұмыс берсең, басың тынығар»

11 слайд

ІІІ.Ой қозғау. Сезім мүшелері жайында мақал-мәтелдер .  «Көз көру үшін, ой білу үшін»  «Құлақ екеу тіл жалғыз, аз сөйлеп көп тыңдаңыз»  «Тіл дәмдіні ұнатар,көз әрліні ұнатар»  «Он екі мүшеңе жұмыс берсең, басың тынығар»

Сабақты қорыту : І.Тері ауруларына байланысты диолог.  Ауру: Машинамның аккумляторының суын ауыстырамын деп қолымды қышқылға к

12 слайд
Сабақты қорыту : І.Тері ауруларына байланысты диолог.  Ауру: Машинамның аккумляторының суын ауыстырамын деп қолымды қышқылға күйдіріп алдым.Дәрігердің жұмыс уақытының басталуына 1 сағат уақыт бар екен.Оған дейін сіз көмек көрсете аласыз ба?  Медбике: Мен сіздің қолыңызды сода ерітіндісімен жуып,спиртке малынған дәкемен таңып берейін.Одан соң дәрігерді күтіңіз.

12 слайд

Сабақты қорыту : І.Тері ауруларына байланысты диолог.  Ауру: Машинамның аккумляторының суын ауыстырамын деп қолымды қышқылға күйдіріп алдым.Дәрігердің жұмыс уақытының басталуына 1 сағат уақыт бар екен.Оған дейін сіз көмек көрсете аласыз ба?  Медбике: Мен сіздің қолыңызды сода ерітіндісімен жуып,спиртке малынған дәкемен таңып берейін.Одан соң дәрігерді күтіңіз.

ІІ.Тест  1.Тері, жүйке ұштарында болатын рецептор:  а)ішкі рецептор ә)сыртқы рецептор  2.Анализато

13 слайд
ІІ.Тест  1.Тері, жүйке ұштарында болатын рецептор:  а)ішкі рецептор ә)сыртқы рецептор  2.Анализатор терминін ұсынған ғалым:  а)И.П.Павлов б)К.Гален  ә)И.М.Сеченов в)А.Везалий  3Көз алмасы неше қабықтан тұрады:  а) 1 ә) 2 б) 3 в) 4  4. 3 дыбыс сүйекшелері (балғашық,төс,үзеңгі)қай құлаққа жатады:  а)ішкі құлақ ә)сыртқы құлақ б)ортаңғы құлақ  5.Ми қыртысындағы қозуды талдайтын анализатор бөлігі:  а)орталық ә)шеткі б)өткізгіш

13 слайд

ІІ.Тест  1.Тері, жүйке ұштарында болатын рецептор:  а)ішкі рецептор ә)сыртқы рецептор  2.Анализатор терминін ұсынған ғалым:  а)И.П.Павлов б)К.Гален  ә)И.М.Сеченов в)А.Везалий  3Көз алмасы неше қабықтан тұрады:  а) 1 ә) 2 б) 3 в) 4  4. 3 дыбыс сүйекшелері (балғашық,төс,үзеңгі)қай құлаққа жатады:  а)ішкі құлақ ә)сыртқы құлақ б)ортаңғы құлақ  5.Ми қыртысындағы қозуды талдайтын анализатор бөлігі:  а)орталық ә)шеткі б)өткізгіш

Үйге тапсырма: 46 беттегі 3-5 сұрақтарға жауап беру. Бағалау парағы Аты-жөні Үй тапсырмасы Жаңа сабақ Қорытынды баға

14 слайд
Үйге тапсырма: 46 беттегі 3-5 сұрақтарға жауап беру. Бағалау парағы Аты-жөні Үй тапсырмасы Жаңа сабақ Қорытынды баға

14 слайд

Үйге тапсырма: 46 беттегі 3-5 сұрақтарға жауап беру. Бағалау парағы Аты-жөні Үй тапсырмасы Жаңа сабақ Қорытынды баға

Сабақты қорытындылау

15 слайд
Сабақты қорытындылау

15 слайд

Сабақты қорытындылау