слайд

Тақырып бойынша 24 материал табылды

слайд

Материал туралы қысқаша түсінік
слайд ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Жағымды ахуал «Геометриялық фигуралар»

#1 слайд
Жағымды ахуал «Геометриялық фигуралар»

1 слайд

Жағымды ахуал «Геометриялық фигуралар»

Наурыздың алтысы Сынып жұмысы Сабақтың тақырыбы Қ.Әбдіқадыров. «Қа

#2 слайд
Наурыздың алтысы Сынып жұмысы Сабақтың тақырыбы Қ.Әбдіқадыров. «Қажымұқан» (Повестен үзінді) Қар күреген бала. Сабақтың мақсаты 6.2.2.1. эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау.

2 слайд

Наурыздың алтысы Сынып жұмысы Сабақтың тақырыбы Қ.Әбдіқадыров. «Қажымұқан» (Повестен үзінді) Қар күреген бала. Сабақтың мақсаты 6.2.2.1. эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау.

«ПАЗЛ» әдісі Өтілген тақырып негізінде сұрақтар. Дескриптор: 1.Сұрақтарға жауап бере алады (1 балл)

#3 слайд
«ПАЗЛ» әдісі Өтілген тақырып негізінде сұрақтар. Дескриптор: 1.Сұрақтарға жауап бере алады (1 балл)  

3 слайд

«ПАЗЛ» әдісі Өтілген тақырып негізінде сұрақтар. Дескриптор: 1.Сұрақтарға жауап бере алады (1 балл)  

Сөздікпен жұмыс Кез- бір метр Қадақ- 400 грамға тең Сом- ақша Тұлып- мал немесе аң терісінен тігілген ішік Кіре- жа

#4 слайд
Сөздікпен жұмыс Кез- бір метр Қадақ- 400 грамға тең Сом- ақша Тұлып- мал немесе аң терісінен тігілген ішік Кіре- жалдамалы күш көлігі Кірекеш- жүк тасушы Пұт- салмағы 16 кг тең ауырлық өлшемі Сырғауыл-жіңішкелеу келген ұзын ағаш.

4 слайд

Сөздікпен жұмыс Кез- бір метр Қадақ- 400 грамға тең Сом- ақша Тұлып- мал немесе аң терісінен тігілген ішік Кіре- жалдамалы күш көлігі Кірекеш- жүк тасушы Пұт- салмағы 16 кг тең ауырлық өлшемі Сырғауыл-жіңішкелеу келген ұзын ағаш.

Тапсырма 1 Жеке жұмыс Әңгіме мазмұны бойынша сөйлемдерді ретімен орналастыр. Дескриптор: Берілген сөйле

#5 слайд
Тапсырма 1 Жеке жұмыс Әңгіме мазмұны бойынша сөйлемдерді ретімен орналастыр.   Дескриптор: Берілген сөйлемдерді мәтін мазмұнына сәйкес ретімен орналастыра алады ( 2балл) Қызылжар қаласының орталық бір көшесіндегі қорада, үлкен сарайдың темір қақпасы кең ашылып, ішінен «ауппалаған» дауыс естіліп жатты. (1) -Ой, тәйірі, қасқыр,аю, қабан дегендер-ит емес пе,иттен кісі қорқа ма?Тек мына адам жататын жерде тышқанның шиқылдағаны жаман... (4) -Мынаның сөзі қандай дөрекі! Қожайындарға қалай түйеден түскендей сөйлейді,-десті, мұртына мұз қатқан жұмысшылар. (2) Мұқан Масликовтың үйіне келген күні кіреші жалшылар жататын жатаханаға орналасты. (3)

5 слайд

Тапсырма 1 Жеке жұмыс Әңгіме мазмұны бойынша сөйлемдерді ретімен орналастыр.   Дескриптор: Берілген сөйлемдерді мәтін мазмұнына сәйкес ретімен орналастыра алады ( 2балл) Қызылжар қаласының орталық бір көшесіндегі қорада, үлкен сарайдың темір қақпасы кең ашылып, ішінен «ауппалаған» дауыс естіліп жатты. (1) -Ой, тәйірі, қасқыр,аю, қабан дегендер-ит емес пе,иттен кісі қорқа ма?Тек мына адам жататын жерде тышқанның шиқылдағаны жаман... (4) -Мынаның сөзі қандай дөрекі! Қожайындарға қалай түйеден түскендей сөйлейді,-десті, мұртына мұз қатқан жұмысшылар. (2) Мұқан Масликовтың үйіне келген күні кіреші жалшылар жататын жатаханаға орналасты. (3)

Тапсырма 2 «9 ромб» әдісі бойынша автор бейнесін, тұлғалық ерекшелігін анықтайды (Автор өз үнін, тұлғалық ерекше

#6 слайд
Тапсырма 2 «9 ромб» әдісі бойынша автор бейнесін, тұлғалық ерекшелігін анықтайды   (Автор өз үнін, тұлғалық ерекшелігін шығарма арқылы көрсетуді мақсат етеді) Дескриптор: 1.Автордың өз үнін,маңызды немесе маңызды емес аспектісін анықтайды (1 балл) 2.Сөздерге әңгіме негізінде дәлел келтіреді (1 балл) (2 балл)  

6 слайд

Тапсырма 2 «9 ромб» әдісі бойынша автор бейнесін, тұлғалық ерекшелігін анықтайды   (Автор өз үнін, тұлғалық ерекшелігін шығарма арқылы көрсетуді мақсат етеді) Дескриптор: 1.Автордың өз үнін,маңызды немесе маңызды емес аспектісін анықтайды (1 балл) 2.Сөздерге әңгіме негізінде дәлел келтіреді (1 балл) (2 балл)  

Тапсырма 3 Жұптық жұмыс Рөлдік ойын Дескриптор: 1.Мәтін

#7 слайд
Тапсырма 3 Жұптық жұмыс   Рөлдік ойын   Дескриптор:   1.Мәтіндегі диалог бойынша рөлге ене алады «1 балл)  2.Кейіпкерлердің сөйлеу мәнерін көрсетеді. (1 балл) (2 балл)

7 слайд

Тапсырма 3 Жұптық жұмыс   Рөлдік ойын   Дескриптор:   1.Мәтіндегі диалог бойынша рөлге ене алады «1 балл)  2.Кейіпкерлердің сөйлеу мәнерін көрсетеді. (1 балл) (2 балл)

Тапсырма 4 «Менің таңдаған сұрағым» әдісі Дескриптор: 1.Сұрақтар арқылы автор бейнесін анықтайды.

#8 слайд
Тапсырма 4 «Менің таңдаған сұрағым» әдісі Дескриптор:  1.Сұрақтар арқылы автор бейнесін анықтайды.   1.Сұрақтарға өз ойын, көзқарасын айтады   2.Ұтымды жауап береді (3 балл) Автор бейнесі 1.Автор әңгімені неге «Қажымұқан» деп атады? 2. Жазушы Қажымұқан бейнесі арқылы қандай ой тастайды? 3. Шығарма мазмұнынан авторға қандай мінездеме беруге болады? 4. Шығармадан қандай әсер алдың?

8 слайд

Тапсырма 4 «Менің таңдаған сұрағым» әдісі Дескриптор:  1.Сұрақтар арқылы автор бейнесін анықтайды.   1.Сұрақтарға өз ойын, көзқарасын айтады   2.Ұтымды жауап береді (3 балл) Автор бейнесі 1.Автор әңгімені неге «Қажымұқан» деп атады? 2. Жазушы Қажымұқан бейнесі арқылы қандай ой тастайды? 3. Шығарма мазмұнынан авторға қандай мінездеме беруге болады? 4. Шығармадан қандай әсер алдың?

5-тапсырма, 94-бет

#9 слайд
5-тапсырма, 94-бет

9 слайд

5-тапсырма, 94-бет

Рефлексия

#10 слайд
Рефлексия

10 слайд

Рефлексия

Файл форматы:
pptx
26.01.2025
205
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі