Слайд " 7 керемет" 6-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Слайд " 7 керемет" 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдер үшін
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Үй тапсырмасын тексерейік! 6-тапсырма Біріккен сөздер: адамзат, таңғажайып, ешбір. Қос сөздер: жан-жақтан, күл-талқаны, шексіз-ш

#1 слайд
Үй тапсырмасын тексерейік! 6-тапсырма Біріккен сөздер: адамзат, таңғажайып, ешбір. Қос сөздер: жан-жақтан, күл-талқаны, шексіз-шетсіз, талай-талай. Тіркескен сөздер: мүсін өнері, сәулет өнері, әлемнің жеті кереметі, Мысыр пирамидалары, Хеопс пирамидасы, жүз қырық жеті, екі жүз отыз бес, елу бес мың, сәулет ескерткіші, Зевс мүсіні, піл сүйегін, көз жанарынан, өртеніп кеткен, Артемида ғибадатханасы, Ежелгі Грекия, төрт бұрышынан, Эгей теңізі, Родос аралы, күн құдайы Гелиос, отыз бес, жер сілкінісінен, Галикарнас кесенесі, Александрия маягы, мәрмәр тастан, жүз елу

1 слайд

Үй тапсырмасын тексерейік! 6-тапсырма Біріккен сөздер: адамзат, таңғажайып, ешбір. Қос сөздер: жан-жақтан, күл-талқаны, шексіз-шетсіз, талай-талай. Тіркескен сөздер: мүсін өнері, сәулет өнері, әлемнің жеті кереметі, Мысыр пирамидалары, Хеопс пирамидасы, жүз қырық жеті, екі жүз отыз бес, елу бес мың, сәулет ескерткіші, Зевс мүсіні, піл сүйегін, көз жанарынан, өртеніп кеткен, Артемида ғибадатханасы, Ежелгі Грекия, төрт бұрышынан, Эгей теңізі, Родос аралы, күн құдайы Гелиос, отыз бес, жер сілкінісінен, Галикарнас кесенесі, Александрия маягы, мәрмәр тастан, жүз елу

Сабақтың тақырыбы: Әлемнің жаңа жеті кереметі Мақсаты:6.1.3.1.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықт

#2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Әлемнің жаңа жеті кереметі Мақсаты:6.1.3.1.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау. 6.3.1.1. Әр түрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып қарапайым жоспар құру. 6.1.5.1.Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы немесе нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру.

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Әлемнің жаңа жеті кереметі Мақсаты:6.1.3.1.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау. 6.3.1.1. Әр түрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып қарапайым жоспар құру. 6.1.5.1.Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы немесе нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру.

Бағалау критерийі •Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді және детальді ақпаратты табады. • Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы

#3 слайд
Бағалау критерийі •Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді және детальді ақпаратты табады. • Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді. •Мәтіндегі негізгі және қажетті ақпаратты қамтып, өмірмен байланыстырып айта алады. •Жазған мәтініне қарапайым жоспар құрады.

3 слайд

Бағалау критерийі •Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді және детальді ақпаратты табады. • Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді. •Мәтіндегі негізгі және қажетті ақпаратты қамтып, өмірмен байланыстырып айта алады. •Жазған мәтініне қарапайым жоспар құрады.

Деталь – мәтіндегі белгілі бір мағыналық, идеялық- эмоциялық жүк көтеріп тұрған көркемдегіш құрал. Ол бірер сөз, сурет-деректе

#4 слайд
Деталь – мәтіндегі белгілі бір мағыналық, идеялық- эмоциялық жүк көтеріп тұрған көркемдегіш құрал. Ол бірер сөз, сурет-деректеме арқылы берілуі мүмкін. Детальда аз ғана сөз суретке айналып, оқырманға ерекше әсер етеді.   Детальдың басты бағалығы дәлдігінде. Дәлдік- шындыққа жанасымдылық. Мысалы: Ұлы Қытай қорғанының ұзындығы жер радиусының ұзындығынан да асып кетеді.

4 слайд

Деталь – мәтіндегі белгілі бір мағыналық, идеялық- эмоциялық жүк көтеріп тұрған көркемдегіш құрал. Ол бірер сөз, сурет-деректеме арқылы берілуі мүмкін. Детальда аз ғана сөз суретке айналып, оқырманға ерекше әсер етеді.   Детальдың басты бағалығы дәлдігінде. Дәлдік- шындыққа жанасымдылық. Мысалы: Ұлы Қытай қорғанының ұзындығы жер радиусының ұзындығынан да асып кетеді.

#5 слайд

5 слайд

1-тапсырма Мәтінді мұқият тыңда, тақырып қой. Мәтіннен детальді ақпаратты анықта. Дескриптор: А.Тыңдалым мәтінінің мазмұ

#6 слайд
1-тапсырма Мәтінді мұқият тыңда, тақырып қой. Мәтіннен детальді ақпаратты анықта. Дескриптор: А.Тыңдалым мәтінінің мазмұнын түсінеді. В.Кем дегенде 3 детальді ақпаратты анықтайды. С.Бұл ақпаратты неге алғанын түсіндіреді.

6 слайд

1-тапсырма Мәтінді мұқият тыңда, тақырып қой. Мәтіннен детальді ақпаратты анықта. Дескриптор: А.Тыңдалым мәтінінің мазмұнын түсінеді. В.Кем дегенде 3 детальді ақпаратты анықтайды. С.Бұл ақпаратты неге алғанын түсіндіреді.

4-тапсырма. Тыңдалым мәтініне сүйене отырып, төмендегі сұрақтарды пайдаланып көршіңмен диалог құрыңдар. Дескриптор: А.Мә

#7 слайд
4-тапсырма. Тыңдалым мәтініне сүйене отырып, төмендегі сұрақтарды пайдаланып көршіңмен диалог құрыңдар. Дескриптор: А.Мәтін мазмұны бойынша нақты сұрақтар қояды. В. Қойылған сұрақтарға толымды жауап береді. С. Өз жауабын шынайы өмірмен байланыстырады.

7 слайд

4-тапсырма. Тыңдалым мәтініне сүйене отырып, төмендегі сұрақтарды пайдаланып көршіңмен диалог құрыңдар. Дескриптор: А.Мәтін мазмұны бойынша нақты сұрақтар қояды. В. Қойылған сұрақтарға толымды жауап береді. С. Өз жауабын шынайы өмірмен байланыстырады.

Жазылым тапсырмасы Досыңа әлемнің жаңа жеті кереметінің өзіңе қатты әсер қалдырған біреуі туралы хат жаз. Жазған хатыңның маз

#8 слайд
Жазылым тапсырмасы Досыңа әлемнің жаңа жеті кереметінің өзіңе қатты әсер қалдырған біреуі туралы хат жаз. Жазған хатыңның мазмұнына жоспар құр. Хат жазу барысында біріккен сөз, қос сөз, тіркескен сөздерді қолдан. •Дескриптор: А Хат құрылымын сақтап жазады. В Мазмұнына жоспар құрады. С Біріккен сөз, қос сөз, тіркескен сөздерді қолданады

8 слайд

Жазылым тапсырмасы Досыңа әлемнің жаңа жеті кереметінің өзіңе қатты әсер қалдырған біреуі туралы хат жаз. Жазған хатыңның мазмұнына жоспар құр. Хат жазу барысында біріккен сөз, қос сөз, тіркескен сөздерді қолдан. •Дескриптор: А Хат құрылымын сақтап жазады. В Мазмұнына жоспар құрады. С Біріккен сөз, қос сөз, тіркескен сөздерді қолданады

Кері байланыс «Сөйлемді аяқта» Мен мынаны білдім... Маған қызық болғаны... Маған қиын болғаны... Мен мынаны жасай алдым... Мен м

#9 слайд
Кері байланыс «Сөйлемді аяқта» Мен мынаны білдім... Маған қызық болғаны... Маған қиын болғаны... Мен мынаны жасай алдым... Мен мынаған таң қалдым... Мен мынаны сезіндім...

9 слайд

Кері байланыс «Сөйлемді аяқта» Мен мынаны білдім... Маған қызық болғаны... Маған қиын болғаны... Мен мынаны жасай алдым... Мен мынаған таң қалдым... Мен мынаны сезіндім...

Файл форматы:
ppt
20.01.2019
536
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі