Слайд " 7 керемет" 6-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Үй тапсырмасын тексерейік!
6-тапсырма
Біріккен сөздер: адамзат, таңғажайып, ешбір.
Қос сөздер: жан-жақтан, күл-талқаны, шексіз-шетсіз,
талай-талай.
Тіркескен сөздер: мүсін өнері, сәулет өнері, әлемнің
жеті кереметі, Мысыр пирамидалары, Хеопс
пирамидасы, жүз қырық жеті, екі жүз отыз бес, елу
бес мың, сәулет ескерткіші, Зевс мүсіні, піл сүйегін,
көз жанарынан, өртеніп кеткен, Артемида
ғибадатханасы, Ежелгі Грекия, төрт бұрышынан,
Эгей теңізі, Родос аралы, күн құдайы Гелиос, отыз
бес, жер сілкінісінен, Галикарнас кесенесі,
Александрия маягы, мәрмәр тастан, жүз елу
1 слайд
Үй тапсырмасын тексерейік! 6-тапсырма Біріккен сөздер: адамзат, таңғажайып, ешбір. Қос сөздер: жан-жақтан, күл-талқаны, шексіз-шетсіз, талай-талай. Тіркескен сөздер: мүсін өнері, сәулет өнері, әлемнің жеті кереметі, Мысыр пирамидалары, Хеопс пирамидасы, жүз қырық жеті, екі жүз отыз бес, елу бес мың, сәулет ескерткіші, Зевс мүсіні, піл сүйегін, көз жанарынан, өртеніп кеткен, Артемида ғибадатханасы, Ежелгі Грекия, төрт бұрышынан, Эгей теңізі, Родос аралы, күн құдайы Гелиос, отыз бес, жер сілкінісінен, Галикарнас кесенесі, Александрия маягы, мәрмәр тастан, жүз елу
2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Әлемнің жаңа жеті
кереметі
Мақсаты:6.1.3.1.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын
түсіну, детальді ақпаратты анықтау.
6.3.1.1. Әр түрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін
құрылымын ескере отырып қарапайым жоспар құру.
6.1.5.1.Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы
немесе нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі
ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру.
2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Әлемнің жаңа жеті кереметі Мақсаты:6.1.3.1.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау. 6.3.1.1. Әр түрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып қарапайым жоспар құру. 6.1.5.1.Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы немесе нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру.
3 слайд
Бағалау критерийі
•Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді және
детальді ақпаратты табады.
• Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы
және нақты сұрақтарға жауап береді.
•Мәтіндегі негізгі және қажетті ақпаратты
қамтып, өмірмен байланыстырып айта
алады.
•Жазған мәтініне қарапайым жоспар құрады.
3 слайд
Бағалау критерийі •Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді және детальді ақпаратты табады. • Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді. •Мәтіндегі негізгі және қажетті ақпаратты қамтып, өмірмен байланыстырып айта алады. •Жазған мәтініне қарапайым жоспар құрады.
4 слайд
Деталь – мәтіндегі белгілі бір мағыналық, идеялық-
эмоциялық жүк көтеріп тұрған көркемдегіш құрал. Ол бірер
сөз, сурет-деректеме арқылы берілуі мүмкін. Детальда аз
ғана сөз суретке айналып, оқырманға ерекше әсер етеді.
Детальдың басты бағалығы дәлдігінде. Дәлдік- шындыққа
жанасымдылық.
Мысалы: Ұлы Қытай қорғанының ұзындығы жер
радиусының ұзындығынан да асып кетеді.
4 слайд
Деталь – мәтіндегі белгілі бір мағыналық, идеялық- эмоциялық жүк көтеріп тұрған көркемдегіш құрал. Ол бірер сөз, сурет-деректеме арқылы берілуі мүмкін. Детальда аз ғана сөз суретке айналып, оқырманға ерекше әсер етеді. Детальдың басты бағалығы дәлдігінде. Дәлдік- шындыққа жанасымдылық. Мысалы: Ұлы Қытай қорғанының ұзындығы жер радиусының ұзындығынан да асып кетеді.
5 слайд
5 слайд
6 слайд
1-тапсырма
Мәтінді мұқият тыңда, тақырып қой. Мәтіннен
детальді ақпаратты анықта.
Дескриптор:
А.Тыңдалым мәтінінің мазмұнын түсінеді.
В.Кем дегенде 3 детальді ақпаратты анықтайды.
С.Бұл ақпаратты неге алғанын түсіндіреді.
6 слайд
1-тапсырма Мәтінді мұқият тыңда, тақырып қой. Мәтіннен детальді ақпаратты анықта. Дескриптор: А.Тыңдалым мәтінінің мазмұнын түсінеді. В.Кем дегенде 3 детальді ақпаратты анықтайды. С.Бұл ақпаратты неге алғанын түсіндіреді.
7 слайд
4-тапсырма. Тыңдалым мәтініне сүйене отырып,
төмендегі сұрақтарды пайдаланып көршіңмен
диалог құрыңдар.
Дескриптор:
А.Мәтін мазмұны бойынша нақты сұрақтар қояды.
В. Қойылған сұрақтарға толымды жауап береді.
С. Өз жауабын шынайы өмірмен байланыстырады.
7 слайд
4-тапсырма. Тыңдалым мәтініне сүйене отырып, төмендегі сұрақтарды пайдаланып көршіңмен диалог құрыңдар. Дескриптор: А.Мәтін мазмұны бойынша нақты сұрақтар қояды. В. Қойылған сұрақтарға толымды жауап береді. С. Өз жауабын шынайы өмірмен байланыстырады.
8 слайд
Жазылым тапсырмасы
Досыңа әлемнің жаңа жеті кереметінің өзіңе
қатты әсер қалдырған біреуі туралы хат жаз. Жазған
хатыңның мазмұнына жоспар құр. Хат жазу
барысында біріккен сөз, қос сөз, тіркескен сөздерді
қолдан.
•Дескриптор:
А Хат құрылымын сақтап жазады.
В Мазмұнына жоспар құрады.
С Біріккен сөз, қос сөз, тіркескен сөздерді
қолданады
8 слайд
Жазылым тапсырмасы Досыңа әлемнің жаңа жеті кереметінің өзіңе қатты әсер қалдырған біреуі туралы хат жаз. Жазған хатыңның мазмұнына жоспар құр. Хат жазу барысында біріккен сөз, қос сөз, тіркескен сөздерді қолдан. •Дескриптор: А Хат құрылымын сақтап жазады. В Мазмұнына жоспар құрады. С Біріккен сөз, қос сөз, тіркескен сөздерді қолданады
9 слайд
Кері байланыс
«Сөйлемді аяқта»
Мен мынаны білдім...
Маған қызық болғаны...
Маған қиын болғаны...
Мен мынаны жасай алдым...
Мен мынаған таң қалдым...
Мен мынаны сезіндім...
9 слайд
Кері байланыс «Сөйлемді аяқта» Мен мынаны білдім... Маған қызық болғаны... Маған қиын болғаны... Мен мынаны жасай алдым... Мен мынаған таң қалдым... Мен мынаны сезіндім...