Материалдар / Слайд "Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу кестесін құру, білу және қолдану"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Слайд "Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу кестесін құру, білу және қолдану"

Материал туралы қысқаша түсінік
2-сынып; математика
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2019
1637
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мұғалімнің аты-жөні: бастауыш сынып мұғалімі Нурбекова Салтанат Рымбековна Мектеп: Целиноград ауданы, № 23 Антоновка ауылының

1 слайд
Мұғалімнің аты-жөні: бастауыш сынып мұғалімі Нурбекова Салтанат Рымбековна Мектеп: Целиноград ауданы, № 23 Антоновка ауылының негізгі мектебі Ұзақ мерзімді жоспар : Сандармен амалдар орындау. Есептер. «Менің отбасым және достарым» ортақ тақырып аясында. Сабақтың тақырыбы: Ондықтан аттап өту арқылы қосу Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаты: 2.1.2.4 Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу кестесін құру, білу және қолдану. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: бір таңбалы сандарды ондықтан аттап өту арқылы қосу. Көптеген оқушылар: бір таңбалы сандарды ондықтан аттап өту арқылы қосу алгоритмін түсіну. Кейбір оқушылар: бір таңбалы сандардың қосу кестесін талдау. Пәні: математика Сынып: 2 сынып Бағалау критерийлері: 1. Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосады. 2. Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу алгоритмін түсінеді. 3. Бір таңбалы сандардың қосу кестесін пайдалана алады, талдайды.

1 слайд

Мұғалімнің аты-жөні: бастауыш сынып мұғалімі Нурбекова Салтанат Рымбековна Мектеп: Целиноград ауданы, № 23 Антоновка ауылының негізгі мектебі Ұзақ мерзімді жоспар : Сандармен амалдар орындау. Есептер. «Менің отбасым және достарым» ортақ тақырып аясында. Сабақтың тақырыбы: Ондықтан аттап өту арқылы қосу Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаты: 2.1.2.4 Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу кестесін құру, білу және қолдану. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: бір таңбалы сандарды ондықтан аттап өту арқылы қосу. Көптеген оқушылар: бір таңбалы сандарды ондықтан аттап өту арқылы қосу алгоритмін түсіну. Кейбір оқушылар: бір таңбалы сандардың қосу кестесін талдау. Пәні: математика Сынып: 2 сынып Бағалау критерийлері: 1. Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосады. 2. Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу алгоритмін түсінеді. 3. Бір таңбалы сандардың қосу кестесін пайдалана алады, талдайды.

Бе лсенді оқу әдістері. (МК, Ұ) «Бұлақ» ойыны. Дескриптор: -10 санын құрайтын сандарды біледі -10 санына дейін ауызша қ

2 слайд
Бе лсенді оқу әдістері. (МК, Ұ) «Бұлақ» ойыны. Дескриптор: -10 санын құрайтын сандарды біледі -10 санына дейін ауызша қосады - сандардан 10 санын құрайды. (Д) Оқулықпен жұмыс: тапсырма бойынша өрнектер құрастыр. Дескриптор: - есеп бойынша өрнек құрастырады. - артық, кем терминдерін түсінеді. - қосу және азайту амалын өрнекте дұрыс қолданады. (Т) Тапсырма: 17, 29, 15 сандарының модельдерін қарастырыңдар. (МЖ, Д) Математикалық диктант. 7+5 9+4 8+7 5+6 6+9 30+50 70+20 40+60 80+20 50+40 Дескриптор: -модельдеу жолдарын біледі - сандарды модельдеу арқылы жеке-жеке бірліктер мен ондықтарға бөліп көрсетеді 18 - к өк бөлшек 4 - қызыл бөлшек артық қанша қызыл бөлшек болды?

2 слайд

Бе лсенді оқу әдістері. (МК, Ұ) «Бұлақ» ойыны. Дескриптор: -10 санын құрайтын сандарды біледі -10 санына дейін ауызша қосады - сандардан 10 санын құрайды. (Д) Оқулықпен жұмыс: тапсырма бойынша өрнектер құрастыр. Дескриптор: - есеп бойынша өрнек құрастырады. - артық, кем терминдерін түсінеді. - қосу және азайту амалын өрнекте дұрыс қолданады. (Т) Тапсырма: 17, 29, 15 сандарының модельдерін қарастырыңдар. (МЖ, Д) Математикалық диктант. 7+5 9+4 8+7 5+6 6+9 30+50 70+20 40+60 80+20 50+40 Дескриптор: -модельдеу жолдарын біледі - сандарды модельдеу арқылы жеке-жеке бірліктер мен ондықтарға бөліп көрсетеді 18 - к өк бөлшек 4 - қызыл бөлшек артық қанша қызыл бөлшек болды?

Саралау әдістері (Т) «Гүлдер әлемінде» ойыны. Проблемалық сұрақтар. 1-топ Сендердің қолдарыңда 7 гүл бар, енді 12 гүл болу

3 слайд
Саралау әдістері (Т) «Гүлдер әлемінде» ойыны. Проблемалық сұрақтар. 1-топ Сендердің қолдарыңда 7 гүл бар, енді 12 гүл болу үшін қанша гүл қосасың? 2- топ Қолдарыңда 5 гүл бар, енді 15 гүлге толықтыр? Дескриптор: - екінші қосылғыштың сан құрамын табады. - ө рнекте оннан аттап қосуды жүзеге асырады.

3 слайд

Саралау әдістері (Т) «Гүлдер әлемінде» ойыны. Проблемалық сұрақтар. 1-топ Сендердің қолдарыңда 7 гүл бар, енді 12 гүл болу үшін қанша гүл қосасың? 2- топ Қолдарыңда 5 гүл бар, енді 15 гүлге толықтыр? Дескриптор: - екінші қосылғыштың сан құрамын табады. - ө рнекте оннан аттап қосуды жүзеге асырады.

(қ) 2.1.2.4** Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу кестесін құру, білу және қолдану. Қалыптастырушы бағалауға арналған та

4 слайд
(қ) 2.1.2.4** Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу кестесін құру, білу және қолдану. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма. Ойлау дағдыларының деңгейлері: -білу -түсіну -қолдану Қосу кестесін пайдаланып, берілген өрнектердің мәнін тап. Өрнектің мәнін табу жолын кестеге сызықтармен белгілеп көрсет. Өрнектің мәнін қоршап сыз. 7 + 5 = 4 +8 = Дескриптор Білім алушы − қосу кестесін қолданып, бірінші өрнектің мәнін табады; − қосу кестесін қолданып, екінші өрнектің мәнін табады; − қосу кестесін қолдану жолын сызып көрсетеді.

4 слайд

(қ) 2.1.2.4** Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу кестесін құру, білу және қолдану. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма. Ойлау дағдыларының деңгейлері: -білу -түсіну -қолдану Қосу кестесін пайдаланып, берілген өрнектердің мәнін тап. Өрнектің мәнін табу жолын кестеге сызықтармен белгілеп көрсет. Өрнектің мәнін қоршап сыз. 7 + 5 = 4 +8 = Дескриптор Білім алушы − қосу кестесін қолданып, бірінші өрнектің мәнін табады; − қосу кестесін қолданып, екінші өрнектің мәнін табады; − қосу кестесін қолдану жолын сызып көрсетеді.

. Ықшамсабақтың ықпалы - SMART - мақсаттар . - тиімді тапсырмалар. - жабық және ашық сұрақтар. - кері байланыс. - сабақ мақса

5 слайд
. Ықшамсабақтың ықпалы - SMART - мақсаттар . - тиімді тапсырмалар. - жабық және ашық сұрақтар. - кері байланыс. - сабақ мақсатын қайталау. - функционалдық сауаттылық. - жаңа педагогикалық әдіс - тәсілдерді тиімді пайдалану, білім деңгейін жоғарылату.

5 слайд

. Ықшамсабақтың ықпалы - SMART - мақсаттар . - тиімді тапсырмалар. - жабық және ашық сұрақтар. - кері байланыс. - сабақ мақсатын қайталау. - функционалдық сауаттылық. - жаңа педагогикалық әдіс - тәсілдерді тиімді пайдалану, білім деңгейін жоғарылату.