Слайд "Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу кестесін құру, білу және қолдану"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Мұғалімнің аты-жөні: бастауыш сынып мұғалімі
Нурбекова Салтанат Рымбековна
Мектеп: Целиноград ауданы, № 23 Антоновка ауылының
негізгі мектебі
Ұзақ мерзімді жоспар : Сандармен амалдар орындау. Есептер. «Менің отбасым
және достарым» ортақ тақырып аясында.
Сабақтың тақырыбы: Ондықтан аттап өту арқылы қосу
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаты: 2.1.2.4 Бір таңбалы сандарды
ондықтан аттап қосу кестесін құру, білу және қолдану.
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар: бір таңбалы сандарды ондықтан аттап өту арқылы қосу.
Көптеген оқушылар: бір таңбалы сандарды ондықтан аттап өту арқылы қосу
алгоритмін түсіну.
Кейбір оқушылар: бір таңбалы сандардың қосу кестесін талдау.
Пәні: математика
Сынып: 2 сынып
Бағалау критерийлері:
1. Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосады.
2. Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу алгоритмін түсінеді.
3. Бір таңбалы сандардың қосу кестесін пайдалана алады, талдайды.
1 слайд
Мұғалімнің аты-жөні: бастауыш сынып мұғалімі Нурбекова Салтанат Рымбековна Мектеп: Целиноград ауданы, № 23 Антоновка ауылының негізгі мектебі Ұзақ мерзімді жоспар : Сандармен амалдар орындау. Есептер. «Менің отбасым және достарым» ортақ тақырып аясында. Сабақтың тақырыбы: Ондықтан аттап өту арқылы қосу Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаты: 2.1.2.4 Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу кестесін құру, білу және қолдану. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: бір таңбалы сандарды ондықтан аттап өту арқылы қосу. Көптеген оқушылар: бір таңбалы сандарды ондықтан аттап өту арқылы қосу алгоритмін түсіну. Кейбір оқушылар: бір таңбалы сандардың қосу кестесін талдау. Пәні: математика Сынып: 2 сынып Бағалау критерийлері: 1. Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосады. 2. Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу алгоритмін түсінеді. 3. Бір таңбалы сандардың қосу кестесін пайдалана алады, талдайды.
2 слайд
Бе лсенді
оқу
әдістері. (МК, Ұ) «Бұлақ» ойыны.
Дескриптор:
-10 санын құрайтын сандарды біледі
-10 санына дейін ауызша қосады
- сандардан 10 санын құрайды.
(Д) Оқулықпен жұмыс: тапсырма бойынша өрнектер құрастыр.
Дескриптор:
- есеп бойынша өрнек құрастырады.
- артық, кем терминдерін түсінеді.
- қосу және азайту амалын өрнекте дұрыс қолданады.
(Т) Тапсырма: 17, 29, 15 сандарының модельдерін қарастырыңдар.
(МЖ, Д) Математикалық диктант.
7+5 9+4 8+7 5+6 6+9
30+50 70+20 40+60 80+20 50+40
Дескриптор:
-модельдеу жолдарын біледі
-
сандарды модельдеу арқылы жеке-жеке бірліктер мен ондықтарға бөліп көрсетеді 18 - к өк бөлшек 4 - қызыл
бөлшек артық қанша қызыл
бөлшек
болды?
2 слайд
Бе лсенді оқу әдістері. (МК, Ұ) «Бұлақ» ойыны. Дескриптор: -10 санын құрайтын сандарды біледі -10 санына дейін ауызша қосады - сандардан 10 санын құрайды. (Д) Оқулықпен жұмыс: тапсырма бойынша өрнектер құрастыр. Дескриптор: - есеп бойынша өрнек құрастырады. - артық, кем терминдерін түсінеді. - қосу және азайту амалын өрнекте дұрыс қолданады. (Т) Тапсырма: 17, 29, 15 сандарының модельдерін қарастырыңдар. (МЖ, Д) Математикалық диктант. 7+5 9+4 8+7 5+6 6+9 30+50 70+20 40+60 80+20 50+40 Дескриптор: -модельдеу жолдарын біледі - сандарды модельдеу арқылы жеке-жеке бірліктер мен ондықтарға бөліп көрсетеді 18 - к өк бөлшек 4 - қызыл бөлшек артық қанша қызыл бөлшек болды?
3 слайд
Саралау әдістері
(Т) «Гүлдер әлемінде» ойыны.
Проблемалық сұрақтар.
1-топ Сендердің қолдарыңда 7 гүл бар, енді 12 гүл болу
үшін қанша гүл қосасың?
2- топ Қолдарыңда 5 гүл бар, енді 15 гүлге толықтыр?
Дескриптор:
- екінші қосылғыштың сан құрамын табады.
- ө рнекте оннан аттап қосуды жүзеге асырады.
3 слайд
Саралау әдістері (Т) «Гүлдер әлемінде» ойыны. Проблемалық сұрақтар. 1-топ Сендердің қолдарыңда 7 гүл бар, енді 12 гүл болу үшін қанша гүл қосасың? 2- топ Қолдарыңда 5 гүл бар, енді 15 гүлге толықтыр? Дескриптор: - екінші қосылғыштың сан құрамын табады. - ө рнекте оннан аттап қосуды жүзеге асырады.
4 слайд
(қ) 2.1.2.4** Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу
кестесін құру, білу және қолдану.
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма.
Ойлау дағдыларының деңгейлері:
-білу
-түсіну
-қолдану
Қосу кестесін пайдаланып, берілген өрнектердің мәнін тап. Өрнектің
мәнін табу жолын кестеге сызықтармен белгілеп көрсет. Өрнектің
мәнін қоршап сыз.
7 + 5 = 4 +8 =
Дескриптор Білім алушы
− қосу кестесін қолданып,
бірінші өрнектің мәнін табады;
− қосу кестесін қолданып,
екінші өрнектің мәнін табады;
− қосу кестесін қолдану жолын
сызып көрсетеді.
4 слайд
(қ) 2.1.2.4** Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу кестесін құру, білу және қолдану. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма. Ойлау дағдыларының деңгейлері: -білу -түсіну -қолдану Қосу кестесін пайдаланып, берілген өрнектердің мәнін тап. Өрнектің мәнін табу жолын кестеге сызықтармен белгілеп көрсет. Өрнектің мәнін қоршап сыз. 7 + 5 = 4 +8 = Дескриптор Білім алушы − қосу кестесін қолданып, бірінші өрнектің мәнін табады; − қосу кестесін қолданып, екінші өрнектің мәнін табады; − қосу кестесін қолдану жолын сызып көрсетеді.
5 слайд
. Ықшамсабақтың ықпалы
- SMART - мақсаттар .
- тиімді тапсырмалар.
- жабық және ашық сұрақтар.
- кері байланыс.
- сабақ мақсатын қайталау.
- функционалдық сауаттылық.
- жаңа педагогикалық әдіс - тәсілдерді тиімді
пайдалану, білім деңгейін жоғарылату.
5 слайд
. Ықшамсабақтың ықпалы - SMART - мақсаттар . - тиімді тапсырмалар. - жабық және ашық сұрақтар. - кері байланыс. - сабақ мақсатын қайталау. - функционалдық сауаттылық. - жаңа педагогикалық әдіс - тәсілдерді тиімді пайдалану, білім деңгейін жоғарылату.