Материалдар / Слайд Ф.Оңғарсынова
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Слайд Ф.Оңғарсынова

Материал туралы қысқаша түсінік
Ф.Оңғарсынованы танымайтын бала жоқ деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қаңтар 2019
655
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: «Білім керек бәріне» Ф.Оңғарсынова Бөлім: Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: «Білім керек бәріне» Ф.Оңғарсынова Бөлім: Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: «Білім керек бәріне» Ф.Оңғарсынова Бөлім: Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

Оқу мақсаттары: 3.2.1.1 мәтінді дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп, теріп оқу 3.2.2.1 шығарма мазмұны бойынша қолдану

2 слайд
Оқу мақсаттары: 3.2.1.1 мәтінді дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп, теріп оқу 3.2.2.1 шығарма мазмұны бойынша қолдануға (практикалық), бағалауға және шығармашылыққа негізделген сұрақтар қою және жауап беру 3.3.4.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз бетінше орфографиялық, пунктуациялық қателерді табу және түзету

2 слайд

Оқу мақсаттары: 3.2.1.1 мәтінді дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп, теріп оқу 3.2.2.1 шығарма мазмұны бойынша қолдануға (практикалық), бағалауға және шығармашылыққа негізделген сұрақтар қою және жауап беру 3.3.4.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз бетінше орфографиялық, пунктуациялық қателерді табу және түзету

Бағалау критерийлері: Өлеңді қатесіз, мәнерлеп оқиды. Шығарма мазмұны бойынша бағалау сұрақтарын қояды; Орфографиялық,

3 слайд
Бағалау критерийлері: Өлеңді қатесіз, мәнерлеп оқиды. Шығарма мазмұны бойынша бағалау сұрақтарын қояды; Орфографиялық, пуктуациялық қателерді табады; Сөйлемдерді қатесіз, сауатты жазады.

3 слайд

Бағалау критерийлері: Өлеңді қатесіз, мәнерлеп оқиды. Шығарма мазмұны бойынша бағалау сұрақтарын қояды; Орфографиялық, пуктуациялық қателерді табады; Сөйлемдерді қатесіз, сауатты жазады.

Шаттық шеңбері . Сәттілік тілеу «Досқа тілек»

4 слайд
Шаттық шеңбері . Сәттілік тілеу «Досқа тілек»

4 слайд

Шаттық шеңбері . Сәттілік тілеу «Досқа тілек»

Топқа бөлу. “Қоржындағы сұрақтар”

5 слайд
Топқа бөлу. “Қоржындағы сұрақтар”

5 слайд

Топқа бөлу. “Қоржындағы сұрақтар”

Ақын, журналист, мемлекет және қоғам қайраткері (1939-2014)

6 слайд
Ақын, журналист, мемлекет және қоғам қайраткері (1939-2014)

6 слайд

Ақын, журналист, мемлекет және қоғам қайраткері (1939-2014)

2-тапсырма «Мозайка» әдісі бойынша суретпен жұмыс

7 слайд
2-тапсырма «Мозайка» әдісі бойынша суретпен жұмыс  

7 слайд

2-тапсырма «Мозайка» әдісі бойынша суретпен жұмыс  

Білім «Топтастыру» әдісі

8 слайд
Білім «Топтастыру» әдісі

8 слайд

Білім «Топтастыру» әдісі

3-тапсырма «Поэзия минуты» әдісі арқылы өлеңді мәнерлеп оқу

9 слайд
3-тапсырма «Поэзия минуты» әдісі арқылы өлеңді мәнерлеп оқу

9 слайд

3-тапсырма «Поэзия минуты» әдісі арқылы өлеңді мәнерлеп оқу

4-тапсырма «Еркін жазу» әдісі «Білім деген -байлық»тақырыбына өз ойларын жазу

10 слайд
4-тапсырма «Еркін жазу» әдісі «Білім деген -байлық»тақырыбына өз ойларын жазу

10 слайд

4-тапсырма «Еркін жазу» әдісі «Білім деген -байлық»тақырыбына өз ойларын жазу

11 слайд

11 слайд

Мақалдың жалғасын тап. Білім өмір білім азығы Оқу инемен кітаппен дос бол

12 слайд
Мақалдың жалғасын тап. Білім өмір білім азығы Оқу инемен кітаппен дос бол Білімдіге құдық қазғандай Білімсіздің күні білім – қайық Оқусыз білім жоқ кәріп Оқу соңы – зейнет Ғылым – теңіз шырағы Наданмен дос болғанша білімсіз күнің жоқ Білім басы – бейнет дүние жарық 5-тапсырма Сәйкестендір. Топтық жұмыс

12 слайд

Мақалдың жалғасын тап. Білім өмір білім азығы Оқу инемен кітаппен дос бол Білімдіге құдық қазғандай Білімсіздің күні білім – қайық Оқусыз білім жоқ кәріп Оқу соңы – зейнет Ғылым – теңіз шырағы Наданмен дос болғанша білімсіз күнің жоқ Білім басы – бейнет дүние жарық 5-тапсырма Сәйкестендір. Топтық жұмыс

Сұраққа жауап. «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі.

13 слайд
Сұраққа жауап. «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі.

13 слайд

Сұраққа жауап. «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі.

14 слайд

14 слайд

Үйге тапсырма. Өлеңді жатқа айту. Өлеңді жаттау

15 слайд
Үйге тапсырма. Өлеңді жатқа айту. Өлеңді жаттау

15 слайд

Үйге тапсырма. Өлеңді жатқа айту. Өлеңді жаттау

16 слайд

16 слайд