Слайд "Көксерек"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қазанның үші
Сабақтың тақырыбы:
Біріккен сөздер.
6 “Б” сыныбыБүгінгі сабақта:
7.Т\Ж1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас
бөлшектерін талдау
7.А\И1. Әдеби шығарманың композициясы.
Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді
салыстыру
1 слайд
Қазанның үші Сабақтың тақырыбы: Біріккен сөздер. 6 “Б” сыныбыБүгінгі сабақта: 7.Т\Ж1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау 7.А\И1. Әдеби шығарманың композициясы. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру
2 слайд
Шаттық шеңбері: ” Мен үшін кім қымбат”
Топқа бөлу: Кейіпкер бойынша топқа бөлу
І топ: “Көксерек”
ІІ топ: “Құрмаш”
ІІІ топ: “Аққасқа”
ІҮ топ: “Қасен”
Ү топ: “Бейсембай”
«Миға шабуыл» топ аттары жайлы пікірлерін тыңдау
М. Әуезов «К өксерек » әңгімесі
2 слайд
Шаттық шеңбері: ” Мен үшін кім қымбат” Топқа бөлу: Кейіпкер бойынша топқа бөлу І топ: “Көксерек” ІІ топ: “Құрмаш” ІІІ топ: “Аққасқа” ІҮ топ: “Қасен” Ү топ: “Бейсембай” «Миға шабуыл» топ аттары жайлы пікірлерін тыңдау М. Әуезов «К өксерек » әңгімесі
3 слайд
Топтық жұмыс. «Болжау» «Әдеби шеңбер» әдісі
1-топ: Талқы себептері :
«Көксерек» шығармасының мазмұны,сюжеті, автор позициясы бойынша
5сұрақ құрастыру.
2- топ: Белгілеуші :
Шығарманың қай бөлімі ең маңызды екенін дәлелде.
3-топ: Байланыстырушы :
Мәтіндегі ақпараттың өмірмен байланысын тап.
4-топ: Қорытындылаушы :
«Көксерек» шығармасында көтерілген мәселені қорытындыла .
• Дескриптор:
• 1.Шығарманың мазмұны ,сюжеттік желісі негізінде сұрақ құрастырады;
• 2.Оқушылар мәтіндегі қай бөлімнің маңызы екенін дәлелдейді;
• 3.Шығармадағы ақпараттың өмірмен байланысын ашып көрсетеді;
• 4.Шығармадағы көтерілген мәселеге қорытынды жасайды;
• ҚБ .Табыс критерийлеріне сүйене отырып,түрлі фигуралар бойынша
өзара бағалау жүргізіледі.
3 слайд
Топтық жұмыс. «Болжау» «Әдеби шеңбер» әдісі 1-топ: Талқы себептері : «Көксерек» шығармасының мазмұны,сюжеті, автор позициясы бойынша 5сұрақ құрастыру. 2- топ: Белгілеуші : Шығарманың қай бөлімі ең маңызды екенін дәлелде. 3-топ: Байланыстырушы : Мәтіндегі ақпараттың өмірмен байланысын тап. 4-топ: Қорытындылаушы : «Көксерек» шығармасында көтерілген мәселені қорытындыла . • Дескриптор: • 1.Шығарманың мазмұны ,сюжеттік желісі негізінде сұрақ құрастырады; • 2.Оқушылар мәтіндегі қай бөлімнің маңызы екенін дәлелдейді; • 3.Шығармадағы ақпараттың өмірмен байланысын ашып көрсетеді; • 4.Шығармадағы көтерілген мәселеге қорытынды жасайды; • ҚБ .Табыс критерийлеріне сүйене отырып,түрлі фигуралар бойынша өзара бағалау жүргізіледі.
4 слайд
Топтық жұмыс
• «Танысу үшін оқу және сканерлеу» әдісі.
1- топ: Мәтінге сүйеніп, әлеуметтік желілердің пайдасы
туралы диаграмма жасау. Диаграмма негізінде мәтін құра.
2-топ: Мәтінге ат қойып жоспар құра.
3-топ: Мәтінде айтылған әлеуметтік желілердің қызметі
туралы мәлімде.
4- топ: Төмендегі үш сөйлемге морфологиялық талдау жаса.
• Кейін жедел хабарламалар жүйесі шықты.
• Осыны біз бүгін барлық әлеуметтік желілерден байқай
аламыз.
• 2006 жылы Джек Дорси – «Twitter» жобасын іске қосты .
Қ.Б. «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалау
4 слайд
Топтық жұмыс • «Танысу үшін оқу және сканерлеу» әдісі. 1- топ: Мәтінге сүйеніп, әлеуметтік желілердің пайдасы туралы диаграмма жасау. Диаграмма негізінде мәтін құра. 2-топ: Мәтінге ат қойып жоспар құра. 3-топ: Мәтінде айтылған әлеуметтік желілердің қызметі туралы мәлімде. 4- топ: Төмендегі үш сөйлемге морфологиялық талдау жаса. • Кейін жедел хабарламалар жүйесі шықты. • Осыны біз бүгін барлық әлеуметтік желілерден байқай аламыз. • 2006 жылы Джек Дорси – «Twitter» жобасын іске қосты . Қ.Б. «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалау
5 слайд
Тапсырма: «Оқиға тауы» әдісі арқылы шығарманың
фабуласы мен сюжеттік дамуын анықта, ретімен қой.
« Сюжеттік талдау.
1- топ : Оқиғаның басталуы
2- топ : Оқиғаның байланысы
3-топ : Шиеленісуі
4-топ : Шарықтау , шығарманың шешемі
Дескриптор:
-Шығармадағы эпизодтарды копозициялық құрылымына
жіктейді;
-Шығарманың сюжеттік дамуын өз сөзімен әңгімелейді;
5 слайд
Тапсырма: «Оқиға тауы» әдісі арқылы шығарманың фабуласы мен сюжеттік дамуын анықта, ретімен қой. « Сюжеттік талдау. 1- топ : Оқиғаның басталуы 2- топ : Оқиғаның байланысы 3-топ : Шиеленісуі 4-топ : Шарықтау , шығарманың шешемі Дескриптор: -Шығармадағы эпизодтарды копозициялық құрылымына жіктейді; -Шығарманың сюжеттік дамуын өз сөзімен әңгімелейді;
6 слайд
Саралау тапсырмасы . «Жуан және жіңішке» әдісі
•
- Жазушы әңгімені неге «Көксерек» деп атаған, жазушы ойын
қалай түсіндіре едіңіз?
•
- Әңгіме негізіндегі басты ойды ашатын ең негізгі оқиғалар
қайсысы деп ойлайсың?
•
- Ауыл адамдарының іс-әрекетін ақтауға бола ма?
•
-Табиғатқа қиянат келтіру ,оның тыныштығын бұзу мәселесіне
қалай қарайсыңдар?
•
-Әңгіме қалай аяқталады?Қарғыспен аяқтауына не себеп?
•
-Бұдан нені ұғамыз? Жазушы неге үндейді?
•
-Көксеректі жауыздыққа,соншама өшпенділікке баулыған нәрсе
не?Әлде табиғиттың қатал заңы ма,қасқырлар әлемінің тіршілік
заңы солай ма?
•
Қ.Б «Жұдырық-алақан» әдісі
6 слайд
Саралау тапсырмасы . «Жуан және жіңішке» әдісі • - Жазушы әңгімені неге «Көксерек» деп атаған, жазушы ойын қалай түсіндіре едіңіз? • - Әңгіме негізіндегі басты ойды ашатын ең негізгі оқиғалар қайсысы деп ойлайсың? • - Ауыл адамдарының іс-әрекетін ақтауға бола ма? • -Табиғатқа қиянат келтіру ,оның тыныштығын бұзу мәселесіне қалай қарайсыңдар? • -Әңгіме қалай аяқталады?Қарғыспен аяқтауына не себеп? • -Бұдан нені ұғамыз? Жазушы неге үндейді? • -Көксеректі жауыздыққа,соншама өшпенділікке баулыған нәрсе не?Әлде табиғиттың қатал заңы ма,қасқырлар әлемінің тіршілік заңы солай ма? • Қ.Б «Жұдырық-алақан» әдісі
7 слайд
Рефлексия.
•
Әңгімені оқығанда мені қызықтырғаны
•
Мен үшін аянышты жері
•
Шығармадан алған тәрбиең
•
Егер мен жазушы болсам, әңгімені былай аяқтар
едім?
7 слайд
Рефлексия. • Әңгімені оқығанда мені қызықтырғаны • Мен үшін аянышты жері • Шығармадан алған тәрбиең • Егер мен жазушы болсам, әңгімені былай аяқтар едім?