Материалдар / Слайд "Көксерек"

Слайд "Көксерек"

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдер үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қаңтар 2019
515
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазанның үші Сабақтың тақырыбы: Біріккен сөздер. 6 “Б” сыныбыБүгінгі сабақта: 7.Т\Ж1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшекте

1 слайд
Қазанның үші Сабақтың тақырыбы: Біріккен сөздер. 6 “Б” сыныбыБүгінгі сабақта: 7.Т\Ж1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау 7.А\И1. Әдеби шығарманың композициясы. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру

1 слайд

Қазанның үші Сабақтың тақырыбы: Біріккен сөздер. 6 “Б” сыныбыБүгінгі сабақта: 7.Т\Ж1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау 7.А\И1. Әдеби шығарманың композициясы. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру

Шаттық шеңбері: ” Мен үшін кім қымбат” Топқа бөлу: Кейіпкер бойынша топқа бөлу І топ: “Көксерек” ІІ топ: “Құрмаш” ІІІ то

2 слайд
Шаттық шеңбері: ” Мен үшін кім қымбат” Топқа бөлу: Кейіпкер бойынша топқа бөлу І топ: “Көксерек” ІІ топ: “Құрмаш” ІІІ топ: “Аққасқа” ІҮ топ: “Қасен” Ү топ: “Бейсембай” «Миға шабуыл» топ аттары жайлы пікірлерін тыңдау М. Әуезов «К өксерек » әңгімесі

2 слайд

Шаттық шеңбері: ” Мен үшін кім қымбат” Топқа бөлу: Кейіпкер бойынша топқа бөлу І топ: “Көксерек” ІІ топ: “Құрмаш” ІІІ топ: “Аққасқа” ІҮ топ: “Қасен” Ү топ: “Бейсембай” «Миға шабуыл» топ аттары жайлы пікірлерін тыңдау М. Әуезов «К өксерек » әңгімесі

Топтық жұмыс. «Болжау» «Әдеби шеңбер» әдісі 1-топ: Талқы себептері : «Көксерек» шығармасының мазмұны,сюжеті, автор позици

3 слайд
Топтық жұмыс. «Болжау»   «Әдеби шеңбер» әдісі 1-топ: Талқы себептері : «Көксерек» шығармасының мазмұны,сюжеті, автор позициясы бойынша 5сұрақ құрастыру. 2- топ: Белгілеуші : Шығарманың қай бөлімі ең маңызды екенін дәлелде. 3-топ: Байланыстырушы : Мәтіндегі ақпараттың өмірмен байланысын тап. 4-топ: Қорытындылаушы : «Көксерек» шығармасында көтерілген мәселені қорытындыла . • Дескриптор: • 1.Шығарманың мазмұны ,сюжеттік желісі негізінде сұрақ құрастырады; • 2.Оқушылар мәтіндегі қай бөлімнің маңызы екенін дәлелдейді; • 3.Шығармадағы ақпараттың өмірмен байланысын ашып көрсетеді; • 4.Шығармадағы көтерілген мәселеге қорытынды жасайды; • ҚБ .Табыс критерийлеріне сүйене отырып,түрлі фигуралар бойынша өзара бағалау жүргізіледі.

3 слайд

Топтық жұмыс. «Болжау»   «Әдеби шеңбер» әдісі 1-топ: Талқы себептері : «Көксерек» шығармасының мазмұны,сюжеті, автор позициясы бойынша 5сұрақ құрастыру. 2- топ: Белгілеуші : Шығарманың қай бөлімі ең маңызды екенін дәлелде. 3-топ: Байланыстырушы : Мәтіндегі ақпараттың өмірмен байланысын тап. 4-топ: Қорытындылаушы : «Көксерек» шығармасында көтерілген мәселені қорытындыла . • Дескриптор: • 1.Шығарманың мазмұны ,сюжеттік желісі негізінде сұрақ құрастырады; • 2.Оқушылар мәтіндегі қай бөлімнің маңызы екенін дәлелдейді; • 3.Шығармадағы ақпараттың өмірмен байланысын ашып көрсетеді; • 4.Шығармадағы көтерілген мәселеге қорытынды жасайды; • ҚБ .Табыс критерийлеріне сүйене отырып,түрлі фигуралар бойынша өзара бағалау жүргізіледі.

Топтық жұмыс • «Танысу үшін оқу және сканерлеу» әдісі. 1- топ: Мәтінге сүйеніп, әлеуметтік желілердің пайдасы туралы диаграмма

4 слайд
Топтық жұмыс • «Танысу үшін оқу және сканерлеу» әдісі. 1- топ: Мәтінге сүйеніп, әлеуметтік желілердің пайдасы туралы диаграмма жасау. Диаграмма негізінде мәтін құра. 2-топ: Мәтінге ат қойып жоспар құра. 3-топ: Мәтінде айтылған әлеуметтік желілердің қызметі туралы мәлімде. 4- топ: Төмендегі үш сөйлемге морфологиялық талдау жаса. • Кейін жедел хабарламалар жүйесі шықты. • Осыны біз бүгін барлық әлеуметтік желілерден байқай аламыз. • 2006 жылы Джек Дорси – «Twitter» жобасын іске қосты . Қ.Б. «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалау

4 слайд

Топтық жұмыс • «Танысу үшін оқу және сканерлеу» әдісі. 1- топ: Мәтінге сүйеніп, әлеуметтік желілердің пайдасы туралы диаграмма жасау. Диаграмма негізінде мәтін құра. 2-топ: Мәтінге ат қойып жоспар құра. 3-топ: Мәтінде айтылған әлеуметтік желілердің қызметі туралы мәлімде. 4- топ: Төмендегі үш сөйлемге морфологиялық талдау жаса. • Кейін жедел хабарламалар жүйесі шықты. • Осыны біз бүгін барлық әлеуметтік желілерден байқай аламыз. • 2006 жылы Джек Дорси – «Twitter» жобасын іске қосты . Қ.Б. «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалау

Тапсырма: «Оқиға тауы» әдісі арқылы шығарманың фабуласы мен сюжеттік дамуын анықта, ретімен қой. « Сюжеттік талдау. 1- топ

5 слайд
Тапсырма: «Оқиға тауы» әдісі арқылы шығарманың фабуласы мен сюжеттік дамуын анықта, ретімен қой. « Сюжеттік талдау. 1- топ : Оқиғаның басталуы 2- топ : Оқиғаның байланысы 3-топ : Шиеленісуі 4-топ : Шарықтау , шығарманың шешемі Дескриптор: -Шығармадағы эпизодтарды копозициялық құрылымына жіктейді; -Шығарманың сюжеттік дамуын өз сөзімен әңгімелейді;

5 слайд

Тапсырма: «Оқиға тауы» әдісі арқылы шығарманың фабуласы мен сюжеттік дамуын анықта, ретімен қой. « Сюжеттік талдау. 1- топ : Оқиғаның басталуы 2- топ : Оқиғаның байланысы 3-топ : Шиеленісуі 4-топ : Шарықтау , шығарманың шешемі Дескриптор: -Шығармадағы эпизодтарды копозициялық құрылымына жіктейді; -Шығарманың сюжеттік дамуын өз сөзімен әңгімелейді;

Саралау тапсырмасы . «Жуан және жіңішке» әдісі • - Жазушы әңгімені неге «Көксерек» деп атаған, жазушы ойын қалай түсіндіре еді

6 слайд
Саралау тапсырмасы . «Жуан және жіңішке» әдісі • - Жазушы әңгімені неге «Көксерек» деп атаған, жазушы ойын қалай түсіндіре едіңіз? • - Әңгіме негізіндегі басты ойды ашатын ең негізгі оқиғалар қайсысы деп ойлайсың? • - Ауыл адамдарының іс-әрекетін ақтауға бола ма? • -Табиғатқа қиянат келтіру ,оның тыныштығын бұзу мәселесіне қалай қарайсыңдар? • -Әңгіме қалай аяқталады?Қарғыспен аяқтауына не себеп? • -Бұдан нені ұғамыз? Жазушы неге үндейді? • -Көксеректі жауыздыққа,соншама өшпенділікке баулыған нәрсе не?Әлде табиғиттың қатал заңы ма,қасқырлар әлемінің тіршілік заңы солай ма? • Қ.Б «Жұдырық-алақан» әдісі

6 слайд

Саралау тапсырмасы . «Жуан және жіңішке» әдісі • - Жазушы әңгімені неге «Көксерек» деп атаған, жазушы ойын қалай түсіндіре едіңіз? • - Әңгіме негізіндегі басты ойды ашатын ең негізгі оқиғалар қайсысы деп ойлайсың? • - Ауыл адамдарының іс-әрекетін ақтауға бола ма? • -Табиғатқа қиянат келтіру ,оның тыныштығын бұзу мәселесіне қалай қарайсыңдар? • -Әңгіме қалай аяқталады?Қарғыспен аяқтауына не себеп? • -Бұдан нені ұғамыз? Жазушы неге үндейді? • -Көксеректі жауыздыққа,соншама өшпенділікке баулыған нәрсе не?Әлде табиғиттың қатал заңы ма,қасқырлар әлемінің тіршілік заңы солай ма? • Қ.Б «Жұдырық-алақан» әдісі

Рефлексия. • Әңгімені оқығанда мені қызықтырғаны • Мен үшін аянышты жері • Шығармадан алған тәрбиең • Егер мен жазушы болсам

7 слайд
Рефлексия. • Әңгімені оқығанда мені қызықтырғаны • Мен үшін аянышты жері • Шығармадан алған тәрбиең • Егер мен жазушы болсам, әңгімені былай аяқтар едім?

7 слайд

Рефлексия. • Әңгімені оқығанда мені қызықтырғаны • Мен үшін аянышты жері • Шығармадан алған тәрбиең • Егер мен жазушы болсам, әңгімені былай аяқтар едім?

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ