Слайд "Көксерек"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Слайд "Көксерек"

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдер үшін
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қазанның үші Сабақтың тақырыбы: Біріккен сөздер. 6 “Б” сыныбы Бүгінгі сабақта: 7.Т\Ж1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшект

#1 слайд
Қазанның үші Сабақтың тақырыбы: Біріккен сөздер. 6 “Б” сыныбы Бүгінгі сабақта: 7.Т\Ж1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау 7.А\И1. Әдеби шығарманың композициясы. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру

1 слайд

Қазанның үші Сабақтың тақырыбы: Біріккен сөздер. 6 “Б” сыныбы Бүгінгі сабақта: 7.Т\Ж1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау 7.А\И1. Әдеби шығарманың композициясы. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру

Шаттық шеңбері:”Мен үшін кім қымбат” Топқа бөлу: Кейіпкер бойынша топқа бөлу І топ: “Көксерек” ІІ топ: “Құрмаш” ІІІ топ:

#2 слайд
Шаттық шеңбері:”Мен үшін кім қымбат” Топқа бөлу: Кейіпкер бойынша топқа бөлу І топ: “Көксерек” ІІ топ: “Құрмаш” ІІІ топ: “Аққасқа” ІҮ топ: “Қасен” Ү топ: “Бейсембай” «Миға шабуыл» топ аттары жайлы пікірлерін тыңдау М. Әуезов «Көксерек » әңгімесі

2 слайд

Шаттық шеңбері:”Мен үшін кім қымбат” Топқа бөлу: Кейіпкер бойынша топқа бөлу І топ: “Көксерек” ІІ топ: “Құрмаш” ІІІ топ: “Аққасқа” ІҮ топ: “Қасен” Ү топ: “Бейсембай” «Миға шабуыл» топ аттары жайлы пікірлерін тыңдау М. Әуезов «Көксерек » әңгімесі

Топтық жұмыс. «Болжау» «Әдеби шеңбер» әдісі 1-топ: Талқы себептері: «Көксерек» шығармасының мазмұны,сюжеті, автор позициясы

#3 слайд
Топтық жұмыс. «Болжау»  «Әдеби шеңбер» әдісі 1-топ: Талқы себептері: «Көксерек» шығармасының мазмұны,сюжеті, автор позициясы бойынша 5сұрақ құрастыру. 2- топ: Белгілеуші: Шығарманың қай бөлімі ең маңызды екенін дәлелде. 3-топ: Байланыстырушы: Мәтіндегі ақпараттың өмірмен байланысын тап. 4-топ: Қорытындылаушы: «Көксерек» шығармасында көтерілген мәселені қорытындыла. •Дескриптор: •1.Шығарманың мазмұны ,сюжеттік желісі негізінде сұрақ құрастырады; •2.Оқушылар мәтіндегі қай бөлімнің маңызы екенін дәлелдейді; •3.Шығармадағы ақпараттың өмірмен байланысын ашып көрсетеді; •4.Шығармадағы көтерілген мәселеге қорытынды жасайды; •ҚБ.Табыс критерийлеріне сүйене отырып,түрлі фигуралар бойынша өзара бағалау жүргізіледі.

3 слайд

Топтық жұмыс. «Болжау»  «Әдеби шеңбер» әдісі 1-топ: Талқы себептері: «Көксерек» шығармасының мазмұны,сюжеті, автор позициясы бойынша 5сұрақ құрастыру. 2- топ: Белгілеуші: Шығарманың қай бөлімі ең маңызды екенін дәлелде. 3-топ: Байланыстырушы: Мәтіндегі ақпараттың өмірмен байланысын тап. 4-топ: Қорытындылаушы: «Көксерек» шығармасында көтерілген мәселені қорытындыла. •Дескриптор: •1.Шығарманың мазмұны ,сюжеттік желісі негізінде сұрақ құрастырады; •2.Оқушылар мәтіндегі қай бөлімнің маңызы екенін дәлелдейді; •3.Шығармадағы ақпараттың өмірмен байланысын ашып көрсетеді; •4.Шығармадағы көтерілген мәселеге қорытынды жасайды; •ҚБ.Табыс критерийлеріне сүйене отырып,түрлі фигуралар бойынша өзара бағалау жүргізіледі.

Топтық жұмыс •«Танысу үшін оқу және сканерлеу» әдісі. 1- топ: Мәтінге сүйеніп, әлеуметтік желілердің пайдасы туралы диаграмма

#4 слайд
Топтық жұмыс •«Танысу үшін оқу және сканерлеу» әдісі. 1- топ: Мәтінге сүйеніп, әлеуметтік желілердің пайдасы туралы диаграмма жасау. Диаграмма негізінде мәтін құра. 2-топ: Мәтінге ат қойып жоспар құра. 3-топ: Мәтінде айтылған әлеуметтік желілердің қызметі туралы мәлімде. 4- топ: Төмендегі үш сөйлемге морфологиялық талдау жаса. •Кейін жедел хабарламалар жүйесі шықты. • Осыны біз бүгін барлық әлеуметтік желілерден байқай аламыз. •2006 жылы Джек Дорси – «Twitter» жобасын іске қосты. Қ.Б. «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалау

4 слайд

Топтық жұмыс •«Танысу үшін оқу және сканерлеу» әдісі. 1- топ: Мәтінге сүйеніп, әлеуметтік желілердің пайдасы туралы диаграмма жасау. Диаграмма негізінде мәтін құра. 2-топ: Мәтінге ат қойып жоспар құра. 3-топ: Мәтінде айтылған әлеуметтік желілердің қызметі туралы мәлімде. 4- топ: Төмендегі үш сөйлемге морфологиялық талдау жаса. •Кейін жедел хабарламалар жүйесі шықты. • Осыны біз бүгін барлық әлеуметтік желілерден байқай аламыз. •2006 жылы Джек Дорси – «Twitter» жобасын іске қосты. Қ.Б. «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалау

Тапсырма: «Оқиға тауы» әдісі арқылы шығарманың фабуласы мен сюжеттік дамуын анықта, ретімен қой. «Сюжеттік талдау. 1- топ:

#5 слайд
Тапсырма: «Оқиға тауы» әдісі арқылы шығарманың фабуласы мен сюжеттік дамуын анықта, ретімен қой. «Сюжеттік талдау. 1- топ: Оқиғаның басталуы 2- топ: Оқиғаның байланысы 3-топ: Шиеленісуі 4-топ: Шарықтау,шығарманың шешемі Дескриптор: -Шығармадағы эпизодтарды копозициялық құрылымына жіктейді; -Шығарманың сюжеттік дамуын өз сөзімен әңгімелейді;

5 слайд

Тапсырма: «Оқиға тауы» әдісі арқылы шығарманың фабуласы мен сюжеттік дамуын анықта, ретімен қой. «Сюжеттік талдау. 1- топ: Оқиғаның басталуы 2- топ: Оқиғаның байланысы 3-топ: Шиеленісуі 4-топ: Шарықтау,шығарманың шешемі Дескриптор: -Шығармадағы эпизодтарды копозициялық құрылымына жіктейді; -Шығарманың сюжеттік дамуын өз сөзімен әңгімелейді;

Саралау тапсырмасы. «Жуан және жіңішке» әдісі •- Жазушы әңгімені неге «Көксерек» деп атаған, жазушы ойын қалай түсіндіре едіңіз

#6 слайд
Саралау тапсырмасы. «Жуан және жіңішке» әдісі •- Жазушы әңгімені неге «Көксерек» деп атаған, жазушы ойын қалай түсіндіре едіңіз? •-Әңгіме негізіндегі басты ойды ашатын ең негізгі оқиғалар қайсысы деп ойлайсың? •- Ауыл адамдарының іс-әрекетін ақтауға бола ма? •-Табиғатқа қиянат келтіру ,оның тыныштығын бұзу мәселесіне қалай қарайсыңдар? •-Әңгіме қалай аяқталады?Қарғыспен аяқтауына не себеп? •-Бұдан нені ұғамыз? Жазушы неге үндейді? •-Көксеректі жауыздыққа,соншама өшпенділікке баулыған нәрсе не?Әлде табиғиттың қатал заңы ма,қасқырлар әлемінің тіршілік заңы солай ма? •Қ.Б «Жұдырық-алақан» әдісі

6 слайд

Саралау тапсырмасы. «Жуан және жіңішке» әдісі •- Жазушы әңгімені неге «Көксерек» деп атаған, жазушы ойын қалай түсіндіре едіңіз? •-Әңгіме негізіндегі басты ойды ашатын ең негізгі оқиғалар қайсысы деп ойлайсың? •- Ауыл адамдарының іс-әрекетін ақтауға бола ма? •-Табиғатқа қиянат келтіру ,оның тыныштығын бұзу мәселесіне қалай қарайсыңдар? •-Әңгіме қалай аяқталады?Қарғыспен аяқтауына не себеп? •-Бұдан нені ұғамыз? Жазушы неге үндейді? •-Көксеректі жауыздыққа,соншама өшпенділікке баулыған нәрсе не?Әлде табиғиттың қатал заңы ма,қасқырлар әлемінің тіршілік заңы солай ма? •Қ.Б «Жұдырық-алақан» әдісі

Рефлексия. •Әңгімені оқығанда мені қызықтырғаны •Мен үшін аянышты жері •Шығармадан алған тәрбиең •Егер мен жазушы болсам, әңг

#7 слайд
Рефлексия. •Әңгімені оқығанда мені қызықтырғаны •Мен үшін аянышты жері •Шығармадан алған тәрбиең •Егер мен жазушы болсам, әңгімені былай аяқтар едім?

7 слайд

Рефлексия. •Әңгімені оқығанда мені қызықтырғаны •Мен үшін аянышты жері •Шығармадан алған тәрбиең •Егер мен жазушы болсам, әңгімені былай аяқтар едім?

Файл форматы:
pptx
20.01.2019
648
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі