Материалдар / Слайд "Көксерек"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Слайд "Көксерек"

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдер үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қаңтар 2019
544
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазанның үші Сабақтың тақырыбы: Біріккен сөздер. 6 “Б” сыныбы Бүгінгі сабақта: 7.Т\Ж1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшект

1 слайд
Қазанның үші Сабақтың тақырыбы: Біріккен сөздер. 6 “Б” сыныбы Бүгінгі сабақта: 7.Т\Ж1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау 7.А\И1. Әдеби шығарманың композициясы. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру

1 слайд

Қазанның үші Сабақтың тақырыбы: Біріккен сөздер. 6 “Б” сыныбы Бүгінгі сабақта: 7.Т\Ж1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау 7.А\И1. Әдеби шығарманың композициясы. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру

Шаттық шеңбері:”Мен үшін кім қымбат” Топқа бөлу: Кейіпкер бойынша топқа бөлу І топ: “Көксерек” ІІ топ: “Құрмаш” ІІІ топ:

2 слайд
Шаттық шеңбері:”Мен үшін кім қымбат” Топқа бөлу: Кейіпкер бойынша топқа бөлу І топ: “Көксерек” ІІ топ: “Құрмаш” ІІІ топ: “Аққасқа” ІҮ топ: “Қасен” Ү топ: “Бейсембай” «Миға шабуыл» топ аттары жайлы пікірлерін тыңдау М. Әуезов «Көксерек » әңгімесі

2 слайд

Шаттық шеңбері:”Мен үшін кім қымбат” Топқа бөлу: Кейіпкер бойынша топқа бөлу І топ: “Көксерек” ІІ топ: “Құрмаш” ІІІ топ: “Аққасқа” ІҮ топ: “Қасен” Ү топ: “Бейсембай” «Миға шабуыл» топ аттары жайлы пікірлерін тыңдау М. Әуезов «Көксерек » әңгімесі

Топтық жұмыс. «Болжау» «Әдеби шеңбер» әдісі 1-топ: Талқы себептері: «Көксерек» шығармасының мазмұны,сюжеті, автор позициясы

3 слайд
Топтық жұмыс. «Болжау»  «Әдеби шеңбер» әдісі 1-топ: Талқы себептері: «Көксерек» шығармасының мазмұны,сюжеті, автор позициясы бойынша 5сұрақ құрастыру. 2- топ: Белгілеуші: Шығарманың қай бөлімі ең маңызды екенін дәлелде. 3-топ: Байланыстырушы: Мәтіндегі ақпараттың өмірмен байланысын тап. 4-топ: Қорытындылаушы: «Көксерек» шығармасында көтерілген мәселені қорытындыла. •Дескриптор: •1.Шығарманың мазмұны ,сюжеттік желісі негізінде сұрақ құрастырады; •2.Оқушылар мәтіндегі қай бөлімнің маңызы екенін дәлелдейді; •3.Шығармадағы ақпараттың өмірмен байланысын ашып көрсетеді; •4.Шығармадағы көтерілген мәселеге қорытынды жасайды; •ҚБ.Табыс критерийлеріне сүйене отырып,түрлі фигуралар бойынша өзара бағалау жүргізіледі.

3 слайд

Топтық жұмыс. «Болжау»  «Әдеби шеңбер» әдісі 1-топ: Талқы себептері: «Көксерек» шығармасының мазмұны,сюжеті, автор позициясы бойынша 5сұрақ құрастыру. 2- топ: Белгілеуші: Шығарманың қай бөлімі ең маңызды екенін дәлелде. 3-топ: Байланыстырушы: Мәтіндегі ақпараттың өмірмен байланысын тап. 4-топ: Қорытындылаушы: «Көксерек» шығармасында көтерілген мәселені қорытындыла. •Дескриптор: •1.Шығарманың мазмұны ,сюжеттік желісі негізінде сұрақ құрастырады; •2.Оқушылар мәтіндегі қай бөлімнің маңызы екенін дәлелдейді; •3.Шығармадағы ақпараттың өмірмен байланысын ашып көрсетеді; •4.Шығармадағы көтерілген мәселеге қорытынды жасайды; •ҚБ.Табыс критерийлеріне сүйене отырып,түрлі фигуралар бойынша өзара бағалау жүргізіледі.

Топтық жұмыс •«Танысу үшін оқу және сканерлеу» әдісі. 1- топ: Мәтінге сүйеніп, әлеуметтік желілердің пайдасы туралы диаграмма

4 слайд
Топтық жұмыс •«Танысу үшін оқу және сканерлеу» әдісі. 1- топ: Мәтінге сүйеніп, әлеуметтік желілердің пайдасы туралы диаграмма жасау. Диаграмма негізінде мәтін құра. 2-топ: Мәтінге ат қойып жоспар құра. 3-топ: Мәтінде айтылған әлеуметтік желілердің қызметі туралы мәлімде. 4- топ: Төмендегі үш сөйлемге морфологиялық талдау жаса. •Кейін жедел хабарламалар жүйесі шықты. • Осыны біз бүгін барлық әлеуметтік желілерден байқай аламыз. •2006 жылы Джек Дорси – «Twitter» жобасын іске қосты. Қ.Б. «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалау

4 слайд

Топтық жұмыс •«Танысу үшін оқу және сканерлеу» әдісі. 1- топ: Мәтінге сүйеніп, әлеуметтік желілердің пайдасы туралы диаграмма жасау. Диаграмма негізінде мәтін құра. 2-топ: Мәтінге ат қойып жоспар құра. 3-топ: Мәтінде айтылған әлеуметтік желілердің қызметі туралы мәлімде. 4- топ: Төмендегі үш сөйлемге морфологиялық талдау жаса. •Кейін жедел хабарламалар жүйесі шықты. • Осыны біз бүгін барлық әлеуметтік желілерден байқай аламыз. •2006 жылы Джек Дорси – «Twitter» жобасын іске қосты. Қ.Б. «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалау

Тапсырма: «Оқиға тауы» әдісі арқылы шығарманың фабуласы мен сюжеттік дамуын анықта, ретімен қой. «Сюжеттік талдау. 1- топ:

5 слайд
Тапсырма: «Оқиға тауы» әдісі арқылы шығарманың фабуласы мен сюжеттік дамуын анықта, ретімен қой. «Сюжеттік талдау. 1- топ: Оқиғаның басталуы 2- топ: Оқиғаның байланысы 3-топ: Шиеленісуі 4-топ: Шарықтау,шығарманың шешемі Дескриптор: -Шығармадағы эпизодтарды копозициялық құрылымына жіктейді; -Шығарманың сюжеттік дамуын өз сөзімен әңгімелейді;

5 слайд

Тапсырма: «Оқиға тауы» әдісі арқылы шығарманың фабуласы мен сюжеттік дамуын анықта, ретімен қой. «Сюжеттік талдау. 1- топ: Оқиғаның басталуы 2- топ: Оқиғаның байланысы 3-топ: Шиеленісуі 4-топ: Шарықтау,шығарманың шешемі Дескриптор: -Шығармадағы эпизодтарды копозициялық құрылымына жіктейді; -Шығарманың сюжеттік дамуын өз сөзімен әңгімелейді;

Саралау тапсырмасы. «Жуан және жіңішке» әдісі •- Жазушы әңгімені неге «Көксерек» деп атаған, жазушы ойын қалай түсіндіре едіңіз

6 слайд
Саралау тапсырмасы. «Жуан және жіңішке» әдісі •- Жазушы әңгімені неге «Көксерек» деп атаған, жазушы ойын қалай түсіндіре едіңіз? •-Әңгіме негізіндегі басты ойды ашатын ең негізгі оқиғалар қайсысы деп ойлайсың? •- Ауыл адамдарының іс-әрекетін ақтауға бола ма? •-Табиғатқа қиянат келтіру ,оның тыныштығын бұзу мәселесіне қалай қарайсыңдар? •-Әңгіме қалай аяқталады?Қарғыспен аяқтауына не себеп? •-Бұдан нені ұғамыз? Жазушы неге үндейді? •-Көксеректі жауыздыққа,соншама өшпенділікке баулыған нәрсе не?Әлде табиғиттың қатал заңы ма,қасқырлар әлемінің тіршілік заңы солай ма? •Қ.Б «Жұдырық-алақан» әдісі

6 слайд

Саралау тапсырмасы. «Жуан және жіңішке» әдісі •- Жазушы әңгімені неге «Көксерек» деп атаған, жазушы ойын қалай түсіндіре едіңіз? •-Әңгіме негізіндегі басты ойды ашатын ең негізгі оқиғалар қайсысы деп ойлайсың? •- Ауыл адамдарының іс-әрекетін ақтауға бола ма? •-Табиғатқа қиянат келтіру ,оның тыныштығын бұзу мәселесіне қалай қарайсыңдар? •-Әңгіме қалай аяқталады?Қарғыспен аяқтауына не себеп? •-Бұдан нені ұғамыз? Жазушы неге үндейді? •-Көксеректі жауыздыққа,соншама өшпенділікке баулыған нәрсе не?Әлде табиғиттың қатал заңы ма,қасқырлар әлемінің тіршілік заңы солай ма? •Қ.Б «Жұдырық-алақан» әдісі

Рефлексия. •Әңгімені оқығанда мені қызықтырғаны •Мен үшін аянышты жері •Шығармадан алған тәрбиең •Егер мен жазушы болсам, әңг

7 слайд
Рефлексия. •Әңгімені оқығанда мені қызықтырғаны •Мен үшін аянышты жері •Шығармадан алған тәрбиең •Егер мен жазушы болсам, әңгімені былай аяқтар едім?

7 слайд

Рефлексия. •Әңгімені оқығанда мені қызықтырғаны •Мен үшін аянышты жері •Шығармадан алған тәрбиең •Егер мен жазушы болсам, әңгімені былай аяқтар едім?