Слайд. Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін 6-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Слайд. Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
6-сынып қазақ әдебиеті слайд А.Құнанбаев "Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін"
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы: Абай Құнанбайұлы «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» «Абайды оқы, таңырқа» бөлімі 6-сынып қазақ әдебиеті

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Абай Құнанбайұлы «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» «Абайды оқы, таңырқа» бөлімі 6-сынып қазақ әдебиеті

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Абай Құнанбайұлы «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» «Абайды оқы, таңырқа» бөлімі 6-сынып қазақ әдебиеті

Оқу мақсаттары: Т/Ж2 Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру Сабақ мақсаты: Ақынн

#2 слайд
Оқу мақсаттары: Т/Ж2 Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру Сабақ мақсаты: Ақынның «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» өлеңінде көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы ажырату

2 слайд

Оқу мақсаттары: Т/Ж2 Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру Сабақ мақсаты: Ақынның «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» өлеңінде көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы ажырату

Бағалау критерийлері: - өлеңнің тақырыбын анықтайды; -идеясын табады; -шығармадағы әлеуметтік-қоғамдық мәселені ажыратады; -ж

#3 слайд
Бағалау критерийлері: - өлеңнің тақырыбын анықтайды; -идеясын табады; -шығармадағы әлеуметтік-қоғамдық мәселені ажыратады; -жағымды, жағымсыз кейіпкерлерді салыстырады.

3 слайд

Бағалау критерийлері: - өлеңнің тақырыбын анықтайды; -идеясын табады; -шығармадағы әлеуметтік-қоғамдық мәселені ажыратады; -жағымды, жағымсыз кейіпкерлерді салыстырады.

Категориялы топтастыру Қызығушылықты ояту Кім? Қашан? Қайда? Қанша? Дескриптор: -тірек сөздерді пайдаланады; -сұрақтарға жау

#4 слайд
Категориялы топтастыру Қызығушылықты ояту Кім? Қашан? Қайда? Қанша? Дескриптор: -тірек сөздерді пайдаланады; -сұрақтарға жауап береді ақын жазушы сазгер аудармашы Семей обл, Шыңғыстау Шыңғыстау Жидебай мекені 170 өлең 45 қарасөз 3 поэма 56 аударма 30 ән, 3күй 23.08.1845ж 05.07.1904

4 слайд

Категориялы топтастыру Қызығушылықты ояту Кім? Қашан? Қайда? Қанша? Дескриптор: -тірек сөздерді пайдаланады; -сұрақтарға жауап береді ақын жазушы сазгер аудармашы Семей обл, Шыңғыстау Шыңғыстау Жидебай мекені 170 өлең 45 қарасөз 3 поэма 56 аударма 30 ән, 3күй 23.08.1845ж 05.07.1904

https://www.youtube.com/watch?v=iWKTX 4E9vYg&ab_channel=gyljanatjaksibaevna

#5 слайд
https://www.youtube.com/watch?v=iWKTX 4E9vYg&ab_channel=gyljanatjaksibaevna

5 слайд

https://www.youtube.com/watch?v=iWKTX 4E9vYg&ab_channel=gyljanatjaksibaevna

автордың немесе кейіпкердің дүниеге көзқарасы, оның сезімін, көңіл күйін суреттеп, әсерлі бейнелеу ар

#6 слайд
автордың немесе кейіпкердің дүниеге көзқарасы, оның сезімін, көңіл күйін суреттеп, әсерлі бейнелеу арқылы көрсететін көркем әдебиет түрі автордың өмір құбылысы туралы айтқысы келген ойы мен беретін бағдары Тақырып әдеби шығармада сөз болатын басты мәселе, шығарма мазмұнының негізгі арқауы, айтыла- тын жағдайлардың бағыт- бағдары Лирика Идея

6 слайд

автордың немесе кейіпкердің дүниеге көзқарасы, оның сезімін, көңіл күйін суреттеп, әсерлі бейнелеу арқылы көрсететін көркем әдебиет түрі автордың өмір құбылысы туралы айтқысы келген ойы мен беретін бағдары Тақырып әдеби шығармада сөз болатын басты мәселе, шығарма мазмұнының негізгі арқауы, айтыла- тын жағдайлардың бағыт- бағдары Лирика Идея

1-тапсырма «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» Дескриптор: -өлеңнің тақырыбын табады; -идеясын анықтайды; - өлеңдегі

#7 слайд
1-тапсырма «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» Дескриптор: -өлеңнің тақырыбын табады; -идеясын анықтайды; - өлеңдегі әлеуметтік-қоғамдық мәселені ажыратады. Көркем сөздің асылы- поэзия Ақын мен ақындықтың мұрат-мақсаты жайлы жаңа көзқарасын білдіру арқылы өлеңді құрметтеуге үндейді Ақын да, ақынның өлеңі де халыққа қызмет ету керектігі айтылған Халық үшін адал қызмет ететін жастарға насихат етілген Өлең үлгі- өнегеге үйретуші өнер екенін ұғындырған

7 слайд

1-тапсырма «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» Дескриптор: -өлеңнің тақырыбын табады; -идеясын анықтайды; - өлеңдегі әлеуметтік-қоғамдық мәселені ажыратады. Көркем сөздің асылы- поэзия Ақын мен ақындықтың мұрат-мақсаты жайлы жаңа көзқарасын білдіру арқылы өлеңді құрметтеуге үндейді Ақын да, ақынның өлеңі де халыққа қызмет ету керектігі айтылған Халық үшін адал қызмет ететін жастарға насихат етілген Өлең үлгі- өнегеге үйретуші өнер екенін ұғындырған

2-тапсырма Қажетті сөзді жазыңдар 1. Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін. Жоқ-барды, ертегіні термек үшін. Көкірегі сезімд

#8 слайд
2-тапсырма Қажетті сөзді жазыңдар 1. Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін. Жоқ-барды, ертегіні термек үшін. Көкірегі сезімді, Жаздым үлгі жастарға бермек үшін. 2. Өлеңі бар өнерлі інім, сізге Жалынамын, мұндай сөз айтпа бізге. Өзге түгіл өзіңе Есіл өнер қор болып кетер түзге, қажетті сөздер: сыры көрмей, тілі орамды, бір байқарсыз,жиренбеңіз, пайдасы жоқ, кетер түзге. Дескриптор: -өлең шумақтарын оқиды, -бос орынға қажетті сөздерді жазады, .

8 слайд

2-тапсырма Қажетті сөзді жазыңдар 1. Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін. Жоқ-барды, ертегіні термек үшін. Көкірегі сезімді, Жаздым үлгі жастарға бермек үшін. 2. Өлеңі бар өнерлі інім, сізге Жалынамын, мұндай сөз айтпа бізге. Өзге түгіл өзіңе Есіл өнер қор болып кетер түзге, қажетті сөздер: сыры көрмей, тілі орамды, бір байқарсыз,жиренбеңіз, пайдасы жоқ, кетер түзге. Дескриптор: -өлең шумақтарын оқиды, -бос орынға қажетті сөздерді жазады, .

Өзіңді тексер 1. Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін. Жоқ-барды, ертегіні термек үшін. Көкірегі сезімді, тілі орамды Ж

#9 слайд
Өзіңді тексер 1. Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін. Жоқ-барды, ертегіні термек үшін. Көкірегі сезімді, тілі орамды Жаздым үлгі жастарға бермек үшін. 2. Өлеңі бар өнерлі інім, сізге Жалынамын, мұндай сөз айтпа бізге. Өзге түгіл өзіңе пайдасы жоқ Есіл өнер қор болып кетер түзге,

9 слайд

Өзіңді тексер 1. Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін. Жоқ-барды, ертегіні термек үшін. Көкірегі сезімді, тілі орамды Жаздым үлгі жастарға бермек үшін. 2. Өлеңі бар өнерлі інім, сізге Жалынамын, мұндай сөз айтпа бізге. Өзге түгіл өзіңе пайдасы жоқ Есіл өнер қор болып кетер түзге,

3-тапсырма «Т» кестесі әдісі бойынша жұмыс орындау Өлеңдегі жағымды, жағымсыз қасиеттерді салыстыру. Жағым

#10 слайд
3-тапсырма «Т» кестесі әдісі бойынша жұмыс орындау Өлеңдегі жағымды, жағымсыз қасиеттерді салыстыру. Жағымды Жағымсыз Дескриптор: -жақсы мен жаман қасиеттердің ара жігін ажыратады; - жағымды, жағымсыз қасиеттерді салыстыра алады.

10 слайд

3-тапсырма «Т» кестесі әдісі бойынша жұмыс орындау Өлеңдегі жағымды, жағымсыз қасиеттерді салыстыру. Жағымды Жағымсыз Дескриптор: -жақсы мен жаман қасиеттердің ара жігін ажыратады; - жағымды, жағымсыз қасиеттерді салыстыра алады.

Өзіңді тексер Жағымды қасиеттер Жағымсыз қасиеттер Көкірегі сезімді Тілі орамды Талапты Көзі ашық Өнерлі Арсыз Даңғой Қыз

#11 слайд
Өзіңді тексер Жағымды қасиеттер Жағымсыз қасиеттер Көкірегі сезімді Тілі орамды Талапты Көзі ашық Өнерлі Арсыз Даңғой Қызшыл Қызықшыл Малсыз Ақылсыз Шаруасыз Маскүнем Бәңгі Сәнқой Керім-кербез

11 слайд

Өзіңді тексер Жағымды қасиеттер Жағымсыз қасиеттер Көкірегі сезімді Тілі орамды Талапты Көзі ашық Өнерлі Арсыз Даңғой Қызшыл Қызықшыл Малсыз Ақылсыз Шаруасыз Маскүнем Бәңгі Сәнқой Керім-кербез

Cабақты бекіту Ақынның сөз өнерінің қасиеті туралы айтылған өлеңдерінен дұрыс және бұрыс жауаптарды белг

#12 слайд
Cабақты бекіту Ақынның сөз өнерінің қасиеті туралы айтылған өлеңдерінен дұрыс және бұрыс жауаптарды белгілеңдер. №Өлеңдері Дұрыс Бұрыс 1«Ғылым таппай мақтанба» 2«Әсемпаз болма әрнеге» 3«Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» 4«Жасымда ғылым бар деп ескермедім» 5«Өлең- сөздің патшасы, сөз сарасы»

12 слайд

Cабақты бекіту Ақынның сөз өнерінің қасиеті туралы айтылған өлеңдерінен дұрыс және бұрыс жауаптарды белгілеңдер. №Өлеңдері Дұрыс Бұрыс 1«Ғылым таппай мақтанба» 2«Әсемпаз болма әрнеге» 3«Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» 4«Жасымда ғылым бар деп ескермедім» 5«Өлең- сөздің патшасы, сөз сарасы»

Бүгінгі сабақта: -өлеңнің тақырыбын анықтадым; -өлең идеясын білдім; -көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені түсіндім; -шығ

#13 слайд
Бүгінгі сабақта: -өлеңнің тақырыбын анықтадым; -өлең идеясын білдім; -көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені түсіндім; -шығармадағы кейіпкер бейнесін салыстырдым.

13 слайд

Бүгінгі сабақта: -өлеңнің тақырыбын анықтадым; -өлең идеясын білдім; -көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені түсіндім; -шығармадағы кейіпкер бейнесін салыстырдым.

Қосымша тапсырма . 1.Абай Құнанбайұлының «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» өлеңін жатта

#14 слайд
Қосымша тапсырма . 1.Абай Құнанбайұлының «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» өлеңін жаттау 2.«Абай ата- қазақтың данышпаны» атты арнау өлең жазу

14 слайд

Қосымша тапсырма . 1.Абай Құнанбайұлының «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» өлеңін жаттау 2.«Абай ата- қазақтың данышпаны» атты арнау өлең жазу

Файл форматы:
ppt
08.11.2024
683
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі