Материалдар / слайд өзін өзі тану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

слайд өзін өзі тану

Материал туралы қысқаша түсінік
өзін өзі тану слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Ақпан 2019
929
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мұғалімдерге арналған әдістемелік семинардың тақырыбы: Өткізген: Арыкбаева Жаннур Омекеевна

1 слайд
Мұғалімдерге арналған әдістемелік семинардың тақырыбы: Өткізген: Арыкбаева Жаннур Омекеевна

1 слайд

Мұғалімдерге арналған әдістемелік семинардың тақырыбы: Өткізген: Арыкбаева Жаннур Омекеевна

Әдістемелік семинардың жоспары:  Тыныштық сәті.Нұрға бөлену.  “ Өзін-өзі тану” рухани-адамгершілік білім беру бағдарламас

2 слайд
Әдістемелік семинардың жоспары:  Тыныштық сәті.Нұрға бөлену.  “ Өзін-өзі тану” рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының оқу-тәрбие процесінің негізі ретінде қарастыру.  Жалпыадамзаттық құндылықтар жайлы мәлімет.  Құндылық ағашымен таныстырып,құндылықтарды ашу  Мұғалімнің рөлі  Жанды және жансыз білім туралы түсінік беру.  Өзін-өзі тану пәнінің басқа пәндермен интеграциялануы.  Мұғалімнің сыйы. «Звездочки на земле» фильмінен үзінділер көрсету  Шығармашылық жұмыс. Әр бірлестікке бір интеграцидан мысал құрастыру.  Топпен ән айту «Жақсы адамдар»  Рефлексия (Аяқталмаған сөйлемдер)  Үй тапсырмасы. «Триумф» фильмін қарау.  Семинардың қорытынды сәті

2 слайд

Әдістемелік семинардың жоспары:  Тыныштық сәті.Нұрға бөлену.  “ Өзін-өзі тану” рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының оқу-тәрбие процесінің негізі ретінде қарастыру.  Жалпыадамзаттық құндылықтар жайлы мәлімет.  Құндылық ағашымен таныстырып,құндылықтарды ашу  Мұғалімнің рөлі  Жанды және жансыз білім туралы түсінік беру.  Өзін-өзі тану пәнінің басқа пәндермен интеграциялануы.  Мұғалімнің сыйы. «Звездочки на земле» фильмінен үзінділер көрсету  Шығармашылық жұмыс. Әр бірлестікке бір интеграцидан мысал құрастыру.  Топпен ән айту «Жақсы адамдар»  Рефлексия (Аяқталмаған сөйлемдер)  Үй тапсырмасы. «Триумф» фильмін қарау.  Семинардың қорытынды сәті

“ Өзін-өзі тану” пәнінің мақсаты – рухани-адамгершілік құндылықтарға негізделген ойы, сөзі, ісі бірлікте өмір сүретін, кем

3 слайд
“ Өзін-өзі тану” пәнінің мақсаты – рухани-адамгершілік құндылықтарға негізделген ойы, сөзі, ісі бірлікте өмір сүретін, кемел мінезді адам дамыту

3 слайд

“ Өзін-өзі тану” пәнінің мақсаты – рухани-адамгершілік құндылықтарға негізделген ойы, сөзі, ісі бірлікте өмір сүретін, кемел мінезді адам дамыту

Жалпы адамзаттық құндылықтар- жеке тұлғаның бойында өмірге келген сәтінен бастап, бірге дамиды, жасы ұлғайған сайын қоршаған

4 слайд
Жалпы адамзаттық құндылықтар- жеке тұлғаның бойында өмірге келген сәтінен бастап, бірге дамиды, жасы ұлғайған сайын қоршаған ортасына сәйкес бірге қалыптастады . Құндылық Құндылық - объектінің жағымды немесе жағымсыз жақтарын білдіретін философиялық-социологиялық ұғым.

4 слайд

Жалпы адамзаттық құндылықтар- жеке тұлғаның бойында өмірге келген сәтінен бастап, бірге дамиды, жасы ұлғайған сайын қоршаған ортасына сәйкес бірге қалыптастады . Құндылық Құндылық - объектінің жағымды немесе жағымсыз жақтарын білдіретін философиялық-социологиялық ұғым.

ТабиғиТабиғи құндылықтарқұндылықтар Жүре пайдаЖүре пайда болатын болатын құндылықтарқұндылықтар АбсолюттікАбсолюттік ж

5 слайд
ТабиғиТабиғи құндылықтарқұндылықтар Жүре пайдаЖүре пайда болатын болатын құндылықтарқұндылықтар АбсолюттікАбсолюттік жалпыадамзатық жалпыадамзатық құндылықтарқұндылықтар Бұл адамның табиғи күші мен жан-дүниесінің қабілетілігі құндылықтары: яғни ақыл-ой, сезім, күш- жігер (ақылдың айқындығы, ойдың ұшқырлығы, сезімнің тазалығы, естің сенімділігі, күш-жігердің қайраттылығы). Бұл адамның интеллектуалды және адамгершілік тұрғыдан дамуы барысында меңгерген құндылықтар (әдептілік, сыпайылық,сыйластық жанашырлық,кеңпейілді лік, ақкөңілділік, сабырлылық және т.б.) Ол уақытқа бағынбайтын, ешқандай ортамен, қоғаммен шектелмейтін, бүкіл адамзат үшін маңызы зор құндылықтар.

5 слайд

ТабиғиТабиғи құндылықтарқұндылықтар Жүре пайдаЖүре пайда болатын болатын құндылықтарқұндылықтар АбсолюттікАбсолюттік жалпыадамзатық жалпыадамзатық құндылықтарқұндылықтар Бұл адамның табиғи күші мен жан-дүниесінің қабілетілігі құндылықтары: яғни ақыл-ой, сезім, күш- жігер (ақылдың айқындығы, ойдың ұшқырлығы, сезімнің тазалығы, естің сенімділігі, күш-жігердің қайраттылығы). Бұл адамның интеллектуалды және адамгершілік тұрғыдан дамуы барысында меңгерген құндылықтар (әдептілік, сыпайылық,сыйластық жанашырлық,кеңпейілді лік, ақкөңілділік, сабырлылық және т.б.) Ол уақытқа бағынбайтын, ешқандай ортамен, қоғаммен шектелмейтін, бүкіл адамзат үшін маңызы зор құндылықтар.

Өміріміздің негізі – тамыр, ол ақиқат. Ағаштың тамыры көрінбейді, сол себепті де ақиқат сырт көзге көрінбейді, оны іспен

6 слайд
Өміріміздің негізі – тамыр, ол ақиқат. Ағаштың тамыры көрінбейді, сол себепті де ақиқат сырт көзге көрінбейді, оны іспен дәлелдеу қажет. ….. Тамыр мықты болу үшін, оны суару қажет. Су – сүйіспеншілік. Ағаштың діңгегі – дұрыс іс-әрекет. егер адам дұрыс өмір сүрсе, оның жаны тыныштыққа толы болады. Ағаштың гүлдері тыныштықтың белгісі. Ағаштың жемісі, алмалары – біздің өмірдегі жемісіміз, яғни ол - басқаға және өзіңе қиянат жасамау .

6 слайд

Өміріміздің негізі – тамыр, ол ақиқат. Ағаштың тамыры көрінбейді, сол себепті де ақиқат сырт көзге көрінбейді, оны іспен дәлелдеу қажет. ….. Тамыр мықты болу үшін, оны суару қажет. Су – сүйіспеншілік. Ағаштың діңгегі – дұрыс іс-әрекет. егер адам дұрыс өмір сүрсе, оның жаны тыныштыққа толы болады. Ағаштың гүлдері тыныштықтың белгісі. Ағаштың жемісі, алмалары – біздің өмірдегі жемісіміз, яғни ол - басқаға және өзіңе қиянат жасамау .

Рухани деңгей Интуиция, А

7 слайд
Рухани деңгей Интуиция, Ар-ұждан, Шабыт Ажырату деңгейі (Ақыл-парасат, білім ) Ментальдық деңгей (Ақыл, әсер) Эмоциональдық деңгей Тәндік деңгей Жеке сана Түпкі сана Бес сезім мүшесі

7 слайд

Рухани деңгей Интуиция, Ар-ұждан, Шабыт Ажырату деңгейі (Ақыл-парасат, білім ) Ментальдық деңгей (Ақыл, әсер) Эмоциональдық деңгей Тәндік деңгей Жеке сана Түпкі сана Бес сезім мүшесі

Ш.А.Амонашвили: “Балалар білімді аңсайды, бірақ олар жанды білім аңсайды” Жанды білім мыналар:  Адамды рухтандырады; 

8 слайд
Ш.А.Амонашвили: “Балалар білімді аңсайды, бірақ олар жанды білім аңсайды” Жанды білім мыналар:  Адамды рухтандырады;  Ғылым көкжиегіне еліктіреді;  Жаңа өмір жасауға ықпал етеді;  Жаңа ізденістерге ойды жігерлендіреді;  Сергектік пен эволюция әкеледі;  Жанды білім - қанат . Жансыз білім деген не?  Бұлар - білмесе де болатынын білетініміз;  Бұлар - хабарлама салысымен ұмытылып қалатыны;  Бұлар - жас адамдардың мектеп табалдырығынан әрі қарай алмайтыны және ол үшін өкінбейтіні;  Жансыз білім аяққа түскен салмақ.

8 слайд

Ш.А.Амонашвили: “Балалар білімді аңсайды, бірақ олар жанды білім аңсайды” Жанды білім мыналар:  Адамды рухтандырады;  Ғылым көкжиегіне еліктіреді;  Жаңа өмір жасауға ықпал етеді;  Жаңа ізденістерге ойды жігерлендіреді;  Сергектік пен эволюция әкеледі;  Жанды білім - қанат . Жансыз білім деген не?  Бұлар - білмесе де болатынын білетініміз;  Бұлар - хабарлама салысымен ұмытылып қалатыны;  Бұлар - жас адамдардың мектеп табалдырығынан әрі қарай алмайтыны және ол үшін өкінбейтіні;  Жансыз білім аяққа түскен салмақ.

Интеграция Интеграция – бүгінгі таңда адамның ғылыми ойлауын және әлемдік көзқарасын анықтайды. Философиялық сөздік бұ

9 слайд
Интеграция Интеграция – бүгінгі таңда адамның ғылыми ойлауын және әлемдік көзқарасын анықтайды. Философиялық сөздік бұл ұғымға манадай түсінік береді: ықпалдасу – әр текті бөліктер мен элементтердің бірігуімен байланысты даму. Интеграция процесі ( латын тілінен аударғанда integratio – біріктіру, қалыпқа келтіру) бірін – бірі толықтыратын, бір – бірімен байланысты жеке ұғымдарды бір тұтас етіп біріктіру.

9 слайд

Интеграция Интеграция – бүгінгі таңда адамның ғылыми ойлауын және әлемдік көзқарасын анықтайды. Философиялық сөздік бұл ұғымға манадай түсінік береді: ықпалдасу – әр текті бөліктер мен элементтердің бірігуімен байланысты даму. Интеграция процесі ( латын тілінен аударғанда integratio – біріктіру, қалыпқа келтіру) бірін – бірі толықтыратын, бір – бірімен байланысты жеке ұғымдарды бір тұтас етіп біріктіру.

«Өзін-өзі тану» пәнімен интеграцияланған география сабағының мысалдары География Өзін – өзі тану Табиғи ресурстар – адамныңө

10 слайд
«Өзін-өзі тану» пәнімен интеграцияланған география сабағының мысалдары География Өзін – өзі тану Табиғи   ресурстар – адамныңөзмұқтажынқамтамасызетужәнекөздегенм ақсатынажетуүшінпайдаланатынқоршағанортадағ ызаттардың, құбылыстардың, табиғиденелердіңжиынтығы. Оларғаауа, күн, жел, су, жер, орман, табиғиқұрылысматериалдары, пайдалықазбаларжәнет.б. жатады. Табиғи ресурстар төмендегідей бөлінеді: Табиғи ресурстарды адам деп алайық. Адамның бойында да сарқылмайтын және сарқылатын қасиеттер бар. Сарқылмайтын ресурстар сияқты адам бойында күн радиациясы яғни адам бойында үнемі қажет болып тұратын мейірімділік, жел энергиясы – адам бойындағы физикалық күш қуаты, толқындар – адам бойындағы құбылмалы эмоциялар, Су ауа – Бұл адамдардың халыққа риясыз қызымет етуі. Қалпына келмейтін ресурс ол адамның тәнінің жоғалуы. Қалпына келетін ресурстар адам бойындағы жауапкершілік, дұрыс мінез – құлық, еңбекқорлық және т.б. Адамның қасиеттері Рухани Тәндік Ақиқат Дұрыс әрекет Қалпына Қалпына Сүйіспеншілік келетін келмейтін Ішкі тыныштық Дене бітімі Жасы Қиянат жасамау адам ағзасы Жынысы Түр -әлпеті

10 слайд

«Өзін-өзі тану» пәнімен интеграцияланған география сабағының мысалдары География Өзін – өзі тану Табиғи   ресурстар – адамныңөзмұқтажынқамтамасызетужәнекөздегенм ақсатынажетуүшінпайдаланатынқоршағанортадағ ызаттардың, құбылыстардың, табиғиденелердіңжиынтығы. Оларғаауа, күн, жел, су, жер, орман, табиғиқұрылысматериалдары, пайдалықазбаларжәнет.б. жатады. Табиғи ресурстар төмендегідей бөлінеді: Табиғи ресурстарды адам деп алайық. Адамның бойында да сарқылмайтын және сарқылатын қасиеттер бар. Сарқылмайтын ресурстар сияқты адам бойында күн радиациясы яғни адам бойында үнемі қажет болып тұратын мейірімділік, жел энергиясы – адам бойындағы физикалық күш қуаты, толқындар – адам бойындағы құбылмалы эмоциялар, Су ауа – Бұл адамдардың халыққа риясыз қызымет етуі. Қалпына келмейтін ресурс ол адамның тәнінің жоғалуы. Қалпына келетін ресурстар адам бойындағы жауапкершілік, дұрыс мінез – құлық, еңбекқорлық және т.б. Адамның қасиеттері Рухани Тәндік Ақиқат Дұрыс әрекет Қалпына Қалпына Сүйіспеншілік келетін келмейтін Ішкі тыныштық Дене бітімі Жасы Қиянат жасамау адам ағзасы Жынысы Түр -әлпеті

Әр бірлестікке бір интеграцидан мысал құрастыру. Шығармашылық жұмыс.

11 слайд
Әр бірлестікке бір интеграцидан мысал құрастыру. Шығармашылық жұмыс.

11 слайд

Әр бірлестікке бір интеграцидан мысал құрастыру. Шығармашылық жұмыс.

«Перед классом» фильмінінен үзінді қарау. Мұғалім сыйы

12 слайд
«Перед классом» фильмінінен үзінді қарау. Мұғалім сыйы

12 слайд

«Перед классом» фильмінінен үзінді қарау. Мұғалім сыйы

Өміріңе немқұрайлы қарама әні: Сәкен Дәрібаев сөзі : Серік Сейітман Тыңда досым, мен айтайын от тілек, Дүниеден кетті бай да,

13 слайд
Өміріңе немқұрайлы қарама әні: Сәкен Дәрібаев  сөзі : Серік Сейітман Тыңда досым, мен айтайын от тілек, Дүниеден кетті бай да, өтті бек. Өміріңе немқұрайлы қарама, Дәулетіңмен тұрсаң дағы көк тіреп. Әр күн сайын тек сен үшін атып таң, Зерлі шапан киінсең де жақұттан. Өміріңе немқұрайлы қарама, Шақша басың айналса да бақыттан қайырмасы: Бақ құсыңды қонған кезде бағала. Қолда мәңгі тұрмайтын ол шағала. Кенелсең де досым қанша шаттыққа Өміріңе немқұрайлы қарама, Тұсау салып бастатқызбай көш дара, Етсе дағы дұшпан күлкі,дос таба. Өміріңе немқұрайлы қарама, Тағдыр желі қарсы алдыңнан соқса да.

13 слайд

Өміріңе немқұрайлы қарама әні: Сәкен Дәрібаев  сөзі : Серік Сейітман Тыңда досым, мен айтайын от тілек, Дүниеден кетті бай да, өтті бек. Өміріңе немқұрайлы қарама, Дәулетіңмен тұрсаң дағы көк тіреп. Әр күн сайын тек сен үшін атып таң, Зерлі шапан киінсең де жақұттан. Өміріңе немқұрайлы қарама, Шақша басың айналса да бақыттан қайырмасы: Бақ құсыңды қонған кезде бағала. Қолда мәңгі тұрмайтын ол шағала. Кенелсең де досым қанша шаттыққа Өміріңе немқұрайлы қарама, Тұсау салып бастатқызбай көш дара, Етсе дағы дұшпан күлкі,дос таба. Өміріңе немқұрайлы қарама, Тағдыр желі қарсы алдыңнан соқса да.

Үй тапсырмасы. «Звездочка на земле» фильмін қарау.

14 слайд
Үй тапсырмасы. «Звездочка на земле» фильмін қарау.

14 слайд

Үй тапсырмасы. «Звездочка на земле» фильмін қарау.

Семинардың қорытынды сәті: Жай, әсем музыка қойылады. Көзімізді жұмып, семинардағы жақсы көңіл - күйін естеріңізге алып, ж

15 слайд
Семинардың қорытынды сәті: Жай, әсем музыка қойылады. Көзімізді жұмып, семинардағы жақсы көңіл - күйін естеріңізге алып, жүректеріңізге түйіп қойыңыздар. Әр қайсымыз тек   Жақсы  болайық Жақсы  нәрсе туралы ойлайық Жақсы  нәрсе айтайық Жақсы  нәрсе тыңдайық Жақсы  нәрсе көрейік Жақсы  нәрсе жасайық Бақытқа жеткізер жол-осы!!! Назарларыңызға көп рахмет! Сау болыңыздар!

15 слайд

Семинардың қорытынды сәті: Жай, әсем музыка қойылады. Көзімізді жұмып, семинардағы жақсы көңіл - күйін естеріңізге алып, жүректеріңізге түйіп қойыңыздар. Әр қайсымыз тек   Жақсы  болайық Жақсы  нәрсе туралы ойлайық Жақсы  нәрсе айтайық Жақсы  нәрсе тыңдайық Жақсы  нәрсе көрейік Жақсы  нәрсе жасайық Бақытқа жеткізер жол-осы!!! Назарларыңызға көп рахмет! Сау болыңыздар!