Слайд "Қоршаған орта" 7-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
*Астана қаласыАстана қаласы
Төлеген Айбергенов Төлеген Айбергенов
атындағы №16 орта атындағы №16 орта
мектебінің қазақ тілі мектебінің қазақ тілі
мұғалімі Расулова Е.А.мұғалімі Расулова Е.А.
Астана, 2018 жыл
1 слайд
*Астана қаласыАстана қаласы Төлеген Айбергенов Төлеген Айбергенов атындағы №16 орта атындағы №16 орта мектебінің қазақ тілі мектебінің қазақ тілі мұғалімі Расулова Е.А.мұғалімі Расулова Е.А. Астана, 2018 жыл
2 слайд
-Сабақтың тақырыбы:
«Қоршаған ортаны қорғау» Зат есім.
*Сабақтың оқу мақсаты:
7.О3.Қазақша ауызекі сөйлеу этикеттері мен
көркем сөйлеудің құрылымдық және жанрлық
ерекшеліктерін ажырату.
*7.О5.Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты,
көтерілген мәселені анықтауға бағытталған
нақтылау сұрақтарын құрастыру.
Қазақ тілі 7-сынып
2 слайд
-Сабақтың тақырыбы: «Қоршаған ортаны қорғау» Зат есім. *Сабақтың оқу мақсаты: 7.О3.Қазақша ауызекі сөйлеу этикеттері мен көркем сөйлеудің құрылымдық және жанрлық ерекшеліктерін ажырату. *7.О5.Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру. Қазақ тілі 7-сынып
3 слайд
Оқушылар қоршаған ортаны қорғау
тақырыбы бойынша оқылым мәтінін
құрылымдық және жанрлық
ерекшеліктеріне сай талдап, мәтінде
көтерілген мәселені анықтауға арналған
нақтылау сұрақтарын құрастырады.
3 слайд
Оқушылар қоршаған ортаны қорғау тақырыбы бойынша оқылым мәтінін құрылымдық және жанрлық ерекшеліктеріне сай талдап, мәтінде көтерілген мәселені анықтауға арналған нақтылау сұрақтарын құрастырады.
4 слайд
*Қазанның алтысыҚазанның алтысы
Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы:
««Қоршаған ортаны қорғау»
Зат есім.Зат есім.
Сабақтың мақсаты:
Оқушылар қоршаған ортаны қорғау тақырыбы
бойынша оқылым мәтінін құрылымдық және
жанрлық ерекшеліктеріне сай талдап, мәтінде
көтерілген мәселені анықтауға арналған нақтылау
сұрақтарын құрастырады.
4 слайд
*Қазанның алтысыҚазанның алтысы Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы: ««Қоршаған ортаны қорғау» Зат есім.Зат есім. Сабақтың мақсаты: Оқушылар қоршаған ортаны қорғау тақырыбы бойынша оқылым мәтінін құрылымдық және жанрлық ерекшеліктеріне сай талдап, мәтінде көтерілген мәселені анықтауға арналған нақтылау сұрақтарын құрастырады.
5 слайд
Бағалау критерийлері
Мәтіннің жанрлық ерекшеліктерін ажырата
алады;
-Мәтін тіліндегі тілдік құрылымдарға кең
түрде талдау жасай алады;
-Мәтіннен негізгі және қосымша ақпараттар
арқылы көтерілген мәселені айқындай алады;
-Нақтылау сұрақтарын дайын тіркестер
арқылы сауатты құрастыра алады;
5 слайд
Бағалау критерийлері Мәтіннің жанрлық ерекшеліктерін ажырата алады; -Мәтін тіліндегі тілдік құрылымдарға кең түрде талдау жасай алады; -Мәтіннен негізгі және қосымша ақпараттар арқылы көтерілген мәселені айқындай алады; -Нақтылау сұрақтарын дайын тіркестер арқылы сауатты құрастыра алады;
6 слайд
Тілдік дағдылар
Оқушылар: тақырыбына қатысты зат есім,
сын есім, етістіктерді еске түсіреді,оларды
оқылымда ұтымды қолданады
Диалог және жазылым үшін қажетті сөз
тіркестер:
Менің ойымша, болашақта, ғалымдардың
пайымдауына, зерттеулерге сүйенсек
6 слайд
Тілдік дағдылар Оқушылар: тақырыбына қатысты зат есім, сын есім, етістіктерді еске түсіреді,оларды оқылымда ұтымды қолданады Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: Менің ойымша, болашақта, ғалымдардың пайымдауына, зерттеулерге сүйенсек
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
Мәтін
XXII ғасырдың басында ауа температурасы 77°C-қа жетеді.
Америкалық ғалымдар Катар, Бахрейн, Сауд Арабиясы және
Біріккен Араб Әмірлігі территориясының ХХІІ ғасырға арналған
климаттық моделін жасады. Ресми болжамға орай, аталған елдерде жазғы
температура 35°C-тан төмен түспейді. Ал ауа ылғалдығы 100%-ға дейін
көтеріледі. Мұндай атмосферада дені сау адамның ағзасы да біркелкі
жұмыс істей алмайды. Ғылыми зерттеу мақаласы Nature Climate Change
журналында жарияланды.
«Расында Парсы шығанағындағы барлық елдер ыстық температурадан
зардап шекпейтін болады. Абу-Даби, Дубай және Доха сынды дамыған
қалалардың басшылары көшелерді оқшаулап, орташа температураны
қалыптастыру үшін желдеткіштермен орнатады. Ал жағдайы
көтермейтін елдерде адамдардың түнде жұмыс істеп, күндіз демалатын
күн тәртібіне ауысудан өзге амалы қалмайды», - дейді Чикагодағы Лойола
университетінің профессоры Джереми Пал.
Ғалымдардың айтуынша, Парсы шығанағындағы ел тұрғындары
болашақта күндіз көшеде серуендеуді қояды. Себебі атмосфераның
ылғалдығы мен жоғары температура ыстыққа төзімді оңтүстік
адамдарының денсаулығына да айтарлықтай кері әсер етеді.
9 слайд
Мәтін XXII ғасырдың басында ауа температурасы 77°C-қа жетеді. Америкалық ғалымдар Катар, Бахрейн, Сауд Арабиясы және Біріккен Араб Әмірлігі территориясының ХХІІ ғасырға арналған климаттық моделін жасады. Ресми болжамға орай, аталған елдерде жазғы температура 35°C-тан төмен түспейді. Ал ауа ылғалдығы 100%-ға дейін көтеріледі. Мұндай атмосферада дені сау адамның ағзасы да біркелкі жұмыс істей алмайды. Ғылыми зерттеу мақаласы Nature Climate Change журналында жарияланды. «Расында Парсы шығанағындағы барлық елдер ыстық температурадан зардап шекпейтін болады. Абу-Даби, Дубай және Доха сынды дамыған қалалардың басшылары көшелерді оқшаулап, орташа температураны қалыптастыру үшін желдеткіштермен орнатады. Ал жағдайы көтермейтін елдерде адамдардың түнде жұмыс істеп, күндіз демалатын күн тәртібіне ауысудан өзге амалы қалмайды», - дейді Чикагодағы Лойола университетінің профессоры Джереми Пал. Ғалымдардың айтуынша, Парсы шығанағындағы ел тұрғындары болашақта күндіз көшеде серуендеуді қояды. Себебі атмосфераның ылғалдығы мен жоғары температура ыстыққа төзімді оңтүстік адамдарының денсаулығына да айтарлықтай кері әсер етеді.
10 слайд
___________________________________
Бағалау критерийлері:
Тақырыпқа қатысты мәтін оқиды.
-мәтіннен негізгі және қосымша
ақпараттар арқылы көтерілген
мәселені айқындай алады;
-нақтылау сұрақтарын дайын
тіркестер арқылы сауатты
құрастыра алады
10 слайд
___________________________________ Бағалау критерийлері: Тақырыпқа қатысты мәтін оқиды. -мәтіннен негізгі және қосымша ақпараттар арқылы көтерілген мәселені айқындай алады; -нақтылау сұрақтарын дайын тіркестер арқылы сауатты құрастыра алады
11 слайд
Тапсырма. Тақырыпқа қатысты мәтін оқиды.
мәтіннен негізгі және қосымша ақпараттар
арқылы көтерілген мәселені айқындай алады;
-нақтылау сұрақтарын дайын тіркестер арқылы
сауатты құрастыра алады;
11 слайд
Тапсырма. Тақырыпқа қатысты мәтін оқиды. мәтіннен негізгі және қосымша ақпараттар арқылы көтерілген мәселені айқындай алады; -нақтылау сұрақтарын дайын тіркестер арқылы сауатты құрастыра алады;
12 слайд
Тапсырма
Ауа райы мен климатқа байланысты бейнефильм көрсетіледі. Тек ескеретін
жағдай: бейнефильмді көрсеткенде оның дауысын оқушылар естімеуі керек. Тек
репортаждағы қимылды, іс-әрекеттерді ғана көреді.
«Ауа райының төтенше жағдай жарияланды» бейнематериалы.
Жазылым тапсырмасы:
Оқушылар осы дыбыссыз бейнефильмді көргеннен кейін осыған журналист
ретінде репортаж мәтінін жазады.
Төмендегі үлгідей:
-Сіз жаңалықты жүргізуші мамансыз. Жұмыс орныңызға келдіңіз де түсірген
кадрларыңызды халыққа жеткізуіңіз қажет. Жазуды бастаңыз!
Жазылымнан кейінгі тапсырма:
Оқушылар репортаж мәтінін жазып болғаннан кейін алдыңғы көрген дыбыссыз
бейнефильмді енді дыбысын қосып тыңдайды. Тыңдаған репортажын өз жазған
мәтінімен салыстырады.
Қайта жазу. Өз жазғандарының ішінен өзіне ұнамаған сөздерді тыңдалған
репортаждағы сөздермен алмастырып, мәтіндерін қайта өңдеп жазып шығады.
Тапсыр
ма 2
Ауа райы мен климатқа байланысты бейнефильм көрсетіледі. Тек ескеретін
жағдай: бейнефильмді көрсеткенде оның дауысын оқушылар естімеуі керек.
Тек репортаждағы қимылды, іс-әрекеттерді ғана көреді.
«Ауа райының төтенше жағдай жарияланды» бейнематериалы.
Жазылым тапсырмасы:
Оқушылар осы дыбыссыз бейнефильмді көргеннен кейін осыған журналист
ретінде репортаж мәтінін жазады.
Төмендегі үлгідей:
-Сіз жаңалықты жүргізуші мамансыз. Жұмыс орныңызға келдіңіз де түсірген
кадрларыңызды халыққа жеткізуіңіз қажет. Жазуды бастаңыз!
Жазылымнан кейінгі тапсырма:
Оқушылар репортаж мәтінін жазып болғаннан кейін алдыңғы көрген дыбыссыз
бейнефильмді енді дыбысын қосып тыңдайды. Тыңдаған репортажын өз жазған
мәтінімен салыстырады.
Қайта жазу. Өз жазғандарының ішінен өзіне ұнамаған сөздерді тыңдалған
репортаждағы сөздермен алмастырып, мәтіндерін қайта өңдеп жазып шығады.
12 слайд
Тапсырма Ауа райы мен климатқа байланысты бейнефильм көрсетіледі. Тек ескеретін жағдай: бейнефильмді көрсеткенде оның дауысын оқушылар естімеуі керек. Тек репортаждағы қимылды, іс-әрекеттерді ғана көреді. «Ауа райының төтенше жағдай жарияланды» бейнематериалы. Жазылым тапсырмасы: Оқушылар осы дыбыссыз бейнефильмді көргеннен кейін осыған журналист ретінде репортаж мәтінін жазады. Төмендегі үлгідей: -Сіз жаңалықты жүргізуші мамансыз. Жұмыс орныңызға келдіңіз де түсірген кадрларыңызды халыққа жеткізуіңіз қажет. Жазуды бастаңыз! Жазылымнан кейінгі тапсырма: Оқушылар репортаж мәтінін жазып болғаннан кейін алдыңғы көрген дыбыссыз бейнефильмді енді дыбысын қосып тыңдайды. Тыңдаған репортажын өз жазған мәтінімен салыстырады. Қайта жазу. Өз жазғандарының ішінен өзіне ұнамаған сөздерді тыңдалған репортаждағы сөздермен алмастырып, мәтіндерін қайта өңдеп жазып шығады. Тапсыр ма 2 Ауа райы мен климатқа байланысты бейнефильм көрсетіледі. Тек ескеретін жағдай: бейнефильмді көрсеткенде оның дауысын оқушылар естімеуі керек. Тек репортаждағы қимылды, іс-әрекеттерді ғана көреді. «Ауа райының төтенше жағдай жарияланды» бейнематериалы. Жазылым тапсырмасы: Оқушылар осы дыбыссыз бейнефильмді көргеннен кейін осыған журналист ретінде репортаж мәтінін жазады. Төмендегі үлгідей: -Сіз жаңалықты жүргізуші мамансыз. Жұмыс орныңызға келдіңіз де түсірген кадрларыңызды халыққа жеткізуіңіз қажет. Жазуды бастаңыз! Жазылымнан кейінгі тапсырма: Оқушылар репортаж мәтінін жазып болғаннан кейін алдыңғы көрген дыбыссыз бейнефильмді енді дыбысын қосып тыңдайды. Тыңдаған репортажын өз жазған мәтінімен салыстырады. Қайта жазу. Өз жазғандарының ішінен өзіне ұнамаған сөздерді тыңдалған репортаждағы сөздермен алмастырып, мәтіндерін қайта өңдеп жазып шығады.
13 слайд
Дескриптор
Бейнефильмді көре отырып, тақырыпқа сай сөздерді қолдана алады
Дыбыссыз берілген мәтінді редакциялай алады
Қайта түзету жасай алады
Дескриптор
Бейнефильмді көре отырып, тақырыпқа сай
сөздерді қолдана алады
Дыбыссыз берілген мәтінді редакциялай
алады
Қайта түзету жасай алады
13 слайд
Дескриптор Бейнефильмді көре отырып, тақырыпқа сай сөздерді қолдана алады Дыбыссыз берілген мәтінді редакциялай алады Қайта түзету жасай алады Дескриптор Бейнефильмді көре отырып, тақырыпқа сай сөздерді қолдана алады Дыбыссыз берілген мәтінді редакциялай алады Қайта түзету жасай алады
14 слайд
Бекіту.
“Ақ тілек” тренингі арқылы
қорытындылау.
НАЗАР
АУДАРҒАНДАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!
14 слайд
Бекіту. “Ақ тілек” тренингі арқылы қорытындылау. НАЗАР АУДАРҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!