Материалдар / слайд шоу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

слайд шоу

Материал туралы қысқаша түсінік
Адал еңбекпен дүние табудың үлгісі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
539
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қандыағаш қалалық № 3 мектеп-гимназиясы № 3 Мәртөк орта мектебі № 3 Шұбарқұдық орта мектебі Шағын сабақ таныстырылымы Абдреймова

1 слайд
Қандыағаш қалалық № 3 мектеп-гимназиясы № 3 Мәртөк орта мектебі № 3 Шұбарқұдық орта мектебі Шағын сабақ таныстырылымы Абдреймова Мираш Сабырбаевна Рахманова Нуршат Шаяхматкызы Айтмағамбет Жангүл Ерланқызы қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері Ақтөбе 2017

1 слайд

Қандыағаш қалалық № 3 мектеп-гимназиясы № 3 Мәртөк орта мектебі № 3 Шұбарқұдық орта мектебі Шағын сабақ таныстырылымы Абдреймова Мираш Сабырбаевна Рахманова Нуршат Шаяхматкызы Айтмағамбет Жангүл Ерланқызы қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері Ақтөбе 2017

Тілдік мақсат Сабақ мақсаты Сабаққа негізделген оқу мақсаты 5-сынып, Қазақ әдебиеті Сабақтың тақырыбы: “

2 слайд
Тілдік мақсат Сабақ мақсаты Сабаққа негізделген оқу мақсаты 5-сынып, Қазақ әдебиеті Сабақтың тақырыбы: “Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады». Адал еңбекпен дүние табудың үлгісі” Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау ( 5.Б/С1); Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.(5.А/И3) Барлық оқушылар орындай алады: Шығарманың тарихи құндылығын дәлелдейтін эпизодтарды табады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Шығарманың тарихи құндылығын дәлелдейтін эпизодтарды таба отырып, тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарын анықтайды Кейбір оқушылар орындай алады: Жырдың тарихи құндылығына өзіндік баға береді. Суреттеу құралдарын мағыналарына қарай талдайды Оқушылар орындай алады: Суреттеу құралдарын анықтайды, талдау жасайды, эпизодтарды табады, өзіндік баға береді Нақты тақырыпқа арналған сөздік қор мен терминология: Байлық, еңбек, тіленші, қайыр, университет, фабрика, франк, приказчик, купец Диалог құруға шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Менің ойымша, менің пайымдауымша, өкінішке орай Талқылауға арналған сұрақтар: Не себепті тіленші Антонға бейтаныс кісінің ақылы әсер етті? Бүгінгі таңдағы адал еңбекпен дүние табудың үлгісі қандай деп ойлайсыз?

2 слайд

Тілдік мақсат Сабақ мақсаты Сабаққа негізделген оқу мақсаты 5-сынып, Қазақ әдебиеті Сабақтың тақырыбы: “Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады». Адал еңбекпен дүние табудың үлгісі” Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау ( 5.Б/С1); Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.(5.А/И3) Барлық оқушылар орындай алады: Шығарманың тарихи құндылығын дәлелдейтін эпизодтарды табады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Шығарманың тарихи құндылығын дәлелдейтін эпизодтарды таба отырып, тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарын анықтайды Кейбір оқушылар орындай алады: Жырдың тарихи құндылығына өзіндік баға береді. Суреттеу құралдарын мағыналарына қарай талдайды Оқушылар орындай алады: Суреттеу құралдарын анықтайды, талдау жасайды, эпизодтарды табады, өзіндік баға береді Нақты тақырыпқа арналған сөздік қор мен терминология: Байлық, еңбек, тіленші, қайыр, университет, фабрика, франк, приказчик, купец Диалог құруға шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Менің ойымша, менің пайымдауымша, өкінішке орай Талқылауға арналған сұрақтар: Не себепті тіленші Антонға бейтаныс кісінің ақылы әсер етті? Бүгінгі таңдағы адал еңбекпен дүние табудың үлгісі қандай деп ойлайсыз?

Пәнаралық байланыс Құндылыққа баулу Бағалау критерийлері Шығарманың тарихи құндылығын дәлелдейтін эпизодтарды анықтап

3 слайд
Пәнаралық байланыс Құндылыққа баулу Бағалау критерийлері Шығарманың тарихи құндылығын дәлелдейтін эпизодтарды анықтап, өзіндік баға береді Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарын анықтап, мағыналарына қарай талдайды Адам бойындағы жалқаулық, еріншектік қасиеттерді жойып, адал еңбек етуге тәрбиелеу; Қазақ тілі, тарих, бейнелеу өнері «Автобиографиялық поэма» әдісі арқылы өткен сабақты ширату. Мұғалім оқушыларға парақ таратады. Оқушылар парақты алдымен екіге, кейін тағы екіге бүктейді де, парақты ашады. Шыққан төрт тор көзге мұғалім берген төрт сұрақты жазып, жауап береді. Алдыңғы оқу

3 слайд

Пәнаралық байланыс Құндылыққа баулу Бағалау критерийлері Шығарманың тарихи құндылығын дәлелдейтін эпизодтарды анықтап, өзіндік баға береді Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарын анықтап, мағыналарына қарай талдайды Адам бойындағы жалқаулық, еріншектік қасиеттерді жойып, адал еңбек етуге тәрбиелеу; Қазақ тілі, тарих, бейнелеу өнері «Автобиографиялық поэма» әдісі арқылы өткен сабақты ширату. Мұғалім оқушыларға парақ таратады. Оқушылар парақты алдымен екіге, кейін тағы екіге бүктейді де, парақты ашады. Шыққан төрт тор көзге мұғалім берген төрт сұрақты жазып, жауап береді. Алдыңғы оқу

Ой қозғау «Дүние қалай етсең табылады?» әңгімесінің бейнеролигі арқылы жаңа тақырып мазмұны ашылады. Мұғ

4 слайд
Ой қозғау «Дүние қалай етсең табылады?» әңгімесінің бейнеролигі арқылы жаңа тақырып мазмұны ашылады. Мұғалім жетелеуші сұрақтармен тақырыпты нақтылайды. «Автобиографиялық поэма» әдісі арқылы алдыңғы оқуды пысықтау Талқылауға арналған сұрақтар: - Не себепті тіленші Антонға бейтаныс кісінің ақылы әсер етті? -Бүгінгі таңдағы адал еңбекпен дүние табудың үлгісі қандай деп ойлайсыз? «Мозайка» әдісі негізінде оқушыларды төрт топқа топтастыру Белсенді оқу «ПОПС» немесе «Төрт сөйлем» әдісі Шығарманың тарихи құндылығын танытатын эпизодтарды анықтап, баға бер. «Маңызды пирамида» әдісі Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарын (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, кірме сөздер) тауып, мағынасын анықтаңдар Бекіту. «Шахмат тақтасы» әдісі Кері байланыс. «Кемпірқосақ» әдісі

4 слайд

Ой қозғау «Дүние қалай етсең табылады?» әңгімесінің бейнеролигі арқылы жаңа тақырып мазмұны ашылады. Мұғалім жетелеуші сұрақтармен тақырыпты нақтылайды. «Автобиографиялық поэма» әдісі арқылы алдыңғы оқуды пысықтау Талқылауға арналған сұрақтар: - Не себепті тіленші Антонға бейтаныс кісінің ақылы әсер етті? -Бүгінгі таңдағы адал еңбекпен дүние табудың үлгісі қандай деп ойлайсыз? «Мозайка» әдісі негізінде оқушыларды төрт топқа топтастыру Белсенді оқу «ПОПС» немесе «Төрт сөйлем» әдісі Шығарманың тарихи құндылығын танытатын эпизодтарды анықтап, баға бер. «Маңызды пирамида» әдісі Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарын (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, кірме сөздер) тауып, мағынасын анықтаңдар Бекіту. «Шахмат тақтасы» әдісі Кері байланыс. «Кемпірқосақ» әдісі

Егеменді елдің, келер ұрпақтың болашағы, келешегі білімде жатыр, ол үшін білімді, білікті ұстаздар керек...

5 слайд
Егеменді елдің, келер ұрпақтың болашағы, келешегі білімде жатыр, ол үшін білімді, білікті ұстаздар керек... Н.Назарбаев

5 слайд

Егеменді елдің, келер ұрпақтың болашағы, келешегі білімде жатыр, ол үшін білімді, білікті ұстаздар керек... Н.Назарбаев