Слайд.Сын тұрғысынан ойлау арқылы неге қол жеткізуге болады?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Слайд.Сын тұрғысынан ойлау арқылы неге қол жеткізуге болады?

Материал туралы қысқаша түсінік
Слайд.Ұстаздарға арналған көмекші құрал
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Көк тудың желбірегені - Қазақтың асқақ беделі. Махаббат, қайрат екеулеп, шымырлатқаны денені. Көк тудың желбірегені - жаныма қуа

#1 слайд
Көк тудың желбірегені - Қазақтың асқақ беделі. Махаббат, қайрат екеулеп, шымырлатқаны денені. Көк тудың желбірегені - жаныма қуат береді. Таласқа түссе жан мен ту жан емес, маған керегі- Көктудың желбірегені. Көк тудың желбірегені- елдіктің асқақ өлеңі, әр жаққа тартпай, Қазағым, бір сөзге жинал дегені. Көк тудың желбірегені - бақыттың елжірегені, қиырда қалған Қазақтың Азат отанға жете алмай көзінің мөлдірегені Көк тудың желбірегені

1 слайд

Көк тудың желбірегені - Қазақтың асқақ беделі. Махаббат, қайрат екеулеп, шымырлатқаны денені. Көк тудың желбірегені - жаныма қуат береді. Таласқа түссе жан мен ту жан емес, маған керегі- Көктудың желбірегені. Көк тудың желбірегені- елдіктің асқақ өлеңі, әр жаққа тартпай, Қазағым, бір сөзге жинал дегені. Көк тудың желбірегені - бақыттың елжірегені, қиырда қалған Қазақтың Азат отанға жете алмай көзінің мөлдірегені Көк тудың желбірегені

Қош келдіңіздер!

#2 слайд
Қош келдіңіздер!

2 слайд

Қош келдіңіздер!

Тақырыбы: СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ АРҚЫЛЫ НЕГЕ ҚОЛ ЖЕТКІЗУГЕ БОЛАДЫ?

#3 слайд
Тақырыбы: СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ АРҚЫЛЫ НЕГЕ ҚОЛ ЖЕТКІЗУГЕ БОЛАДЫ?

3 слайд

Тақырыбы: СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ АРҚЫЛЫ НЕГЕ ҚОЛ ЖЕТКІЗУГЕ БОЛАДЫ?

Сұрақ: Сыни тұрғыдан ойлау деген не?

#4 слайд
Сұрақ: Сыни тұрғыдан ойлау деген не?

4 слайд

Сұрақ: Сыни тұрғыдан ойлау деген не?

Сыни тұрғыдан ойлау деген –әр жеке тұлғаның кез –келген жағдайдағы мәселені ойлап, зерттеп қорытып, өз ойын еркін ортаға жетк

#5 слайд
Сыни тұрғыдан ойлау деген –әр жеке тұлғаның кез –келген жағдайдағы мәселені ойлап, зерттеп қорытып, өз ойын еркін ортаға жеткізе алуы.Сыни тұрғыдан ойлау, өзіндік, жеке ойлау болып табылады.Ол – өз алдына сұрақтар қойып және үнемі оларға жауап іздеу, шешімін табуды қажет ететін мәселені анықтау, әр мәселеге байланысты өз пікірін айту, оны дәлелдей алу, сонымен қатар басқалардың пікірлерін дәлірек қарастыруды және сол дәлелдемелердің қисынын зерттеу дегенді білдіреді.

5 слайд

Сыни тұрғыдан ойлау деген –әр жеке тұлғаның кез –келген жағдайдағы мәселені ойлап, зерттеп қорытып, өз ойын еркін ортаға жеткізе алуы.Сыни тұрғыдан ойлау, өзіндік, жеке ойлау болып табылады.Ол – өз алдына сұрақтар қойып және үнемі оларға жауап іздеу, шешімін табуды қажет ететін мәселені анықтау, әр мәселеге байланысты өз пікірін айту, оны дәлелдей алу, сонымен қатар басқалардың пікірлерін дәлірек қарастыруды және сол дәлелдемелердің қисынын зерттеу дегенді білдіреді.

«Сыни тұрғыдан ойлау» технологиясы бойынша, үш кезеңнен тұратын модульдік сабақты пайдаланады: Шақыру Іске асыру (мағынаны а

#6 слайд
«Сыни тұрғыдан ойлау» технологиясы бойынша, үш кезеңнен тұратын модульдік сабақты пайдаланады: Шақыру Іске асыру (мағынаны ашу) ұғыну, мәнін түсіну Рефлексия (ой толғаныс)  сананың өзіне, өзінің психикалық күйіне назар аударуы (қызығушылықты ояту)

6 слайд

«Сыни тұрғыдан ойлау» технологиясы бойынша, үш кезеңнен тұратын модульдік сабақты пайдаланады: Шақыру Іске асыру (мағынаны ашу) ұғыну, мәнін түсіну Рефлексия (ой толғаныс)  сананың өзіне, өзінің психикалық күйіне назар аударуы (қызығушылықты ояту)

Шақыру - Оқып үйренушінің өткен білімі мен тәжірибесін өзекті ету; - Оқушылардың іс-әрекетін белсенді ету; - Оқу іс-әрекетіне уә

#7 слайд
Шақыру - Оқып үйренушінің өткен білімі мен тәжірибесін өзекті ету; - Оқушылардың іс-әрекетін белсенді ету; - Оқу іс-әрекетіне уәж (негіздеме) қалыптастыру; - Оқу іс-әрекетінде оқып үйренушілердің жекелей мақсаттарын қою; Альтернативті тест (дұрыс немесе дұрыс емес пікірлер) Сұрақтар, мәтіннен тауып жауап беруге болатын жауаптар тұжырымы Кластер «Миға шабуыл» Болжам (сурет, портреті бойынша) Қажетті сөздер бойынша болжам Тәсілдері

7 слайд

Шақыру - Оқып үйренушінің өткен білімі мен тәжірибесін өзекті ету; - Оқушылардың іс-әрекетін белсенді ету; - Оқу іс-әрекетіне уәж (негіздеме) қалыптастыру; - Оқу іс-әрекетінде оқып үйренушілердің жекелей мақсаттарын қою; Альтернативті тест (дұрыс немесе дұрыс емес пікірлер) Сұрақтар, мәтіннен тауып жауап беруге болатын жауаптар тұжырымы Кластер «Миға шабуыл» Болжам (сурет, портреті бойынша) Қажетті сөздер бойынша болжам Тәсілдері

Іске асыру - Оқып үйренушімен жаңа білімді алу; - Белгілінің жаңамен арақатынасын білу, түсінігін қалыптастыру және білімдерін

#8 слайд
Іске асыру - Оқып үйренушімен жаңа білімді алу; - Белгілінің жаңамен арақатынасын білу, түсінігін қалыптастыру және білімдерін жүйелеу; - Жұмыс тәсілін ақпаратпен үйрену; - Шақыру кезеңіне қойылған мақсаттарын қолдау; insert әдісі бойынша белгілеу мен мәтінді оқу Астын сызу арқылы қажетті сөздерді көрсету Тәсілдері

8 слайд

Іске асыру - Оқып үйренушімен жаңа білімді алу; - Белгілінің жаңамен арақатынасын білу, түсінігін қалыптастыру және білімдерін жүйелеу; - Жұмыс тәсілін ақпаратпен үйрену; - Шақыру кезеңіне қойылған мақсаттарын қолдау; insert әдісі бойынша белгілеу мен мәтінді оқу Астын сызу арқылы қажетті сөздерді көрсету Тәсілдері

INSERT – оқығанын түсінуге, өз ойына басшылық етуге, ойын білдіруге үйрететін ұтымды құрал. Ол бойынша оқушыға оқу, тақырыппе

#9 слайд
INSERT – оқығанын түсінуге, өз ойына басшылық етуге, ойын білдіруге үйрететін ұтымды құрал. Ол бойынша оқушыға оқу, тақырыппен танысу барысында V – “білемін”, ― - “мен үшін түсініксіз”, + - “мен үшін жаңа ақпарат”, ? – “мені таң қалдырады” белгілерін қойып отырып оқу тапсырылады.

9 слайд

INSERT – оқығанын түсінуге, өз ойына басшылық етуге, ойын білдіруге үйрететін ұтымды құрал. Ол бойынша оқушыға оқу, тақырыппен танысу барысында V – “білемін”, ― - “мен үшін түсініксіз”, + - “мен үшін жаңа ақпарат”, ? – “мені таң қалдырады” белгілерін қойып отырып оқу тапсырылады.

Рефлексия - Жаңа білімді беру; - Пән туралы бүтіндей көрініс жасау; - Мәселе өрісін кеңейту, оқу іс - әрекетінде жаңа мақсаттар

#10 слайд
Рефлексия - Жаңа білімді беру; - Пән туралы бүтіндей көрініс жасау; - Мәселе өрісін кеңейту, оқу іс - әрекетінде жаңа мақсаттарды қою; - Оқып үйренушінің пәндегі дамуын бағалау және өзін-өзі бағалау бойынша жұмысы; Тәсілдері insert таңбалау кестесі Шығармашылық жұмыс – синквейн қажетті сөздерге,дұрыс және дұрыс емес пайымдауға қайта оралу Досына хат жазу, күнделік жүргізу Қажетті сөздерден кластерді бітіру Шатысқан қисынды тізбектер

10 слайд

Рефлексия - Жаңа білімді беру; - Пән туралы бүтіндей көрініс жасау; - Мәселе өрісін кеңейту, оқу іс - әрекетінде жаңа мақсаттарды қою; - Оқып үйренушінің пәндегі дамуын бағалау және өзін-өзі бағалау бойынша жұмысы; Тәсілдері insert таңбалау кестесі Шығармашылық жұмыс – синквейн қажетті сөздерге,дұрыс және дұрыс емес пайымдауға қайта оралу Досына хат жазу, күнделік жүргізу Қажетті сөздерден кластерді бітіру Шатысқан қисынды тізбектер

Сыни тұрғыдан ойлай білетін адам сұрақтар қоя біледі: - Мен не білемін? - Мен жаңаша нені білдім? - Менің білімім қалай өзгерді

#11 слайд
Сыни тұрғыдан ойлай білетін адам сұрақтар қоя біледі: - Мен не білемін? - Мен жаңаша нені білдім? - Менің білімім қалай өзгерді? - Мен осы біліммен не істей аламын?

11 слайд

Сыни тұрғыдан ойлай білетін адам сұрақтар қоя біледі: - Мен не білемін? - Мен жаңаша нені білдім? - Менің білімім қалай өзгерді? - Мен осы біліммен не істей аламын?

Білуі қажет: - алдын-ала сенімділік туғызу; - білімдерін бір-біріне жеткізу; - бұл мәселені шешуге осы білімдерінің әсер етуі;

#12 слайд
Білуі қажет: - алдын-ала сенімділік туғызу; - білімдерін бір-біріне жеткізу; - бұл мәселені шешуге осы білімдерінің әсер етуі;

12 слайд

Білуі қажет: - алдын-ала сенімділік туғызу; - білімдерін бір-біріне жеткізу; - бұл мәселені шешуге осы білімдерінің әсер етуі;

Сергіту сәті

#13 слайд
Сергіту сәті

13 слайд

Сергіту сәті

Көңіл қойып тыңдағандарыңызға рахмет!

#14 слайд
Көңіл қойып тыңдағандарыңызға рахмет!

14 слайд

Көңіл қойып тыңдағандарыңызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
30.10.2018
357
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі