Стресс және дағдарыс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Стресс және дағдарыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Жасөпірімдер арасындағы стресс пен дағдарыс
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Стресс және дағдарыс

#1 слайд
Стресс және дағдарыс

1 слайд

Стресс және дағдарыс

Бой жазу 1. Екі қарындаш немесе фломастер және бір парақ қағаз алыңдар. 2. Бір уақытта екі қолмен де сурет салып көріңдер. Екі

#2 слайд
Бой жазу 1. Екі қарындаш немесе фломастер және бір парақ қағаз алыңдар. 2. Бір уақытта екі қолмен де сурет салып көріңдер. Екі қолмен де бір уақытта бастап, біра уақытта аяқтаңдар. Бір қолмен шеңбер, екінші қолмен үшбұрыш салыңдар. Шеңбер мейлінше бірқалыпты дөңгелек, ал үшбұрыштың бұрыштары сүйір болсын. 3. Ал енді 1 минутта мейлінше көп шеңберлер мен үшбұрыштар салыңдар.

2 слайд

Бой жазу 1. Екі қарындаш немесе фломастер және бір парақ қағаз алыңдар. 2. Бір уақытта екі қолмен де сурет салып көріңдер. Екі қолмен де бір уақытта бастап, біра уақытта аяқтаңдар. Бір қолмен шеңбер, екінші қолмен үшбұрыш салыңдар. Шеңбер мейлінше бірқалыпты дөңгелек, ал үшбұрыштың бұрыштары сүйір болсын. 3. Ал енді 1 минутта мейлінше көп шеңберлер мен үшбұрыштар салыңдар.

Стресс Ағзаның түрлі қолайсыз факторларға (аштық, суық, физикалық немесе психикалық жарақаттар, т.с.с.) қорғаныш реакциясы р

#3 слайд
Стресс Ағзаның түрлі қолайсыз факторларға (аштық, суық, физикалық немесе психикалық жарақаттар, т.с.с.) қорғаныш реакциясы ретінде көрсететін асқан ширығу күйі

3 слайд

Стресс Ағзаның түрлі қолайсыз факторларға (аштық, суық, физикалық немесе психикалық жарақаттар, т.с.с.) қорғаныш реакциясы ретінде көрсететін асқан ширығу күйі

«Стресспен» байланысты сөздер Жүйкенің жұқаруы Ширығу Емтихан Үрей Толқу Жабырқау Қорқыныш Ауырсыну Ұйқысыздық Жүктеме Мектеп

#4 слайд
«Стресспен» байланысты сөздер Жүйкенің жұқаруы Ширығу Емтихан Үрей Толқу Жабырқау Қорқыныш Ауырсыну Ұйқысыздық Жүктеме Мектеп Жұмыс Валерьянка Реніш Уайым

4 слайд

«Стресспен» байланысты сөздер Жүйкенің жұқаруы Ширығу Емтихан Үрей Толқу Жабырқау Қорқыныш Ауырсыну Ұйқысыздық Жүктеме Мектеп Жұмыс Валерьянка Реніш Уайым

СЕНДЕРДЕ СТРЕСС СЕЗІМІ БАР МА? • Сендерде ширығу немесе мазасыздық сезімдерін тудыратындардың барлығы стресске алып келе алады

#5 слайд
СЕНДЕРДЕ СТРЕСС СЕЗІМІ БАР МА? • Сендерде ширығу немесе мазасыздық сезімдерін тудыратындардың барлығы стресске алып келе алады • Стресс пен дағдарысқа кез-келген адам шалдығуы мүмкін Мектептегі сабақтар Ата-ананың ажырасуы Отбасы мүшесінің қазасы Кездесіп жүрген адаммен айырылысу Жаңа жерге көшу Қорқыту жне қудалау Сендер басқаша көрінетіндіктен немесе әрекет ететіндіктен, сендерге нашар қарайтын адамдар

5 слайд

СЕНДЕРДЕ СТРЕСС СЕЗІМІ БАР МА? • Сендерде ширығу немесе мазасыздық сезімдерін тудыратындардың барлығы стресске алып келе алады • Стресс пен дағдарысқа кез-келген адам шалдығуы мүмкін Мектептегі сабақтар Ата-ананың ажырасуы Отбасы мүшесінің қазасы Кездесіп жүрген адаммен айырылысу Жаңа жерге көшу Қорқыту жне қудалау Сендер басқаша көрінетіндіктен немесе әрекет ететіндіктен, сендерге нашар қарайтын адамдар

Стресс әрдайым жаман ба? + ЖАҒЫМДЫ СТРЕСС Сендер жақсы көретін немесе асыға күтетін жайтттардың өзі стресс көзі болуы мүмк

#6 слайд
Стресс әрдайым жаман ба? + ЖАҒЫМДЫ СТРЕСС Сендер жақсы көретін немесе асыға күтетін жайтттардың өзі стресс көзі болуы мүмкін. Мысалы, жаңа достармен танысу, алғашқы кездесу, спортпен айналысу, жаңа бір нәрсені үйрену, сауық кеші... - ЖАҒЫМСЫЗ СТРЕСС Сендер ұнамсыз немесе қауіп төндіреді деп санайтын жайттардан туындайды. Мысалы, жаңа жерге көшу, емтихан уақыты, қолдан жіберіп алған мүмкіндікті ойлап уайымдау, өз келбеттеріңе және киетін кимдеріңе қатысты шектен тыс алаңдау, сендермен ешкім араласпайды немесе сендерді біреу қорқытады...

6 слайд

Стресс әрдайым жаман ба? + ЖАҒЫМДЫ СТРЕСС Сендер жақсы көретін немесе асыға күтетін жайтттардың өзі стресс көзі болуы мүмкін. Мысалы, жаңа достармен танысу, алғашқы кездесу, спортпен айналысу, жаңа бір нәрсені үйрену, сауық кеші... - ЖАҒЫМСЫЗ СТРЕСС Сендер ұнамсыз немесе қауіп төндіреді деп санайтын жайттардан туындайды. Мысалы, жаңа жерге көшу, емтихан уақыты, қолдан жіберіп алған мүмкіндікті ойлап уайымдау, өз келбеттеріңе және киетін кимдеріңе қатысты шектен тыс алаңдау, сендермен ешкім араласпайды немесе сендерді біреу қорқытады...

Стресс бәріне әсер етеді. Бірақ әртүрлі адамдарда шектер де әртүрлі болады. Тек сендер ғана өз шектеріңді білесіңдер!

#7 слайд
Стресс бәріне әсер етеді. Бірақ әртүрлі адамдарда шектер де әртүрлі болады. Тек сендер ғана өз шектеріңді білесіңдер!

7 слайд

Стресс бәріне әсер етеді. Бірақ әртүрлі адамдарда шектер де әртүрлі болады. Тек сендер ғана өз шектеріңді білесіңдер!

Ағзаларың стресс кезінде қандай реакция көрсетеді? Бас ауыру Асқазан ауыру Иық пен арқа ауыруыЖүрек қағысы Тәбет жоғалту не

#8 слайд
Ағзаларың стресс кезінде қандай реакция көрсетеді? Бас ауыру Асқазан ауыру Иық пен арқа ауыруыЖүрек қағысы Тәбет жоғалту немесе тым көп тамақ ішуЖиі кіші дәретке отыру Ұйықтай алмау

8 слайд

Ағзаларың стресс кезінде қандай реакция көрсетеді? Бас ауыру Асқазан ауыру Иық пен арқа ауыруыЖүрек қағысы Тәбет жоғалту немесе тым көп тамақ ішуЖиі кіші дәретке отыру Ұйықтай алмау

ДАҒДАРЫС ДЕГЕН НЕ? • Дағдарыс – бұл оқыс, әдетте мүлдем күтпеген күрделі жағдай немесе жайт • Дағдарыстардың көпшілігі жыл

#9 слайд
ДАҒДАРЫС ДЕГЕН НЕ? • Дағдарыс – бұл оқыс, әдетте мүлдем күтпеген күрделі жағдай немесе жайт • Дағдарыстардың көпшілігі жылдам өтеді, бірақ салдары ұзаққа созылуы мүмкін • Дағдарыстар жеке басқа қатысты да, қатыссыз да болуы мүмкін, бірақ бәрібін әсерін тигізеді Ең жақын достан айырылу Ата-ананың ажырасуыАуыр сырқатқа шалдыққанды білу Отбасында немесе ауданда зорлық- зомбылық көру Экономикалық дағдарыс

9 слайд

ДАҒДАРЫС ДЕГЕН НЕ? • Дағдарыс – бұл оқыс, әдетте мүлдем күтпеген күрделі жағдай немесе жайт • Дағдарыстардың көпшілігі жылдам өтеді, бірақ салдары ұзаққа созылуы мүмкін • Дағдарыстар жеке басқа қатысты да, қатыссыз да болуы мүмкін, бірақ бәрібін әсерін тигізеді Ең жақын достан айырылу Ата-ананың ажырасуыАуыр сырқатқа шалдыққанды білу Отбасында немесе ауданда зорлық- зомбылық көру Экономикалық дағдарыс

• Дағдарыстан әрдайым дерлік өтуге болады, одан өту ауыр болуы мүмкін, бірақ оның өтіп кететініне сену керек • Дағдарыс көбінес

#10 слайд
• Дағдарыстан әрдайым дерлік өтуге болады, одан өту ауыр болуы мүмкін, бірақ оның өтіп кететініне сену керек • Дағдарыс көбінесе тұлға ретінде жетілуге апарады және едәуір кемелденуге және басқа адамдардың қиындықтарына тілектестік білдіруге мүмкіндік береді Мен стрессті немесе дағдарысты қалай жеңе аламын? • Достар мен отбасының қолдауы маңызды

10 слайд

• Дағдарыстан әрдайым дерлік өтуге болады, одан өту ауыр болуы мүмкін, бірақ оның өтіп кететініне сену керек • Дағдарыс көбінесе тұлға ретінде жетілуге апарады және едәуір кемелденуге және басқа адамдардың қиындықтарына тілектестік білдіруге мүмкіндік береді Мен стрессті немесе дағдарысты қалай жеңе аламын? • Достар мен отбасының қолдауы маңызды

Өз тәртібін өзі реттеу – стресспен күрес тәсілі Өз тәртібін өзі реттеу әдісін игеру барысында кез-келген агрессияшыл тысқары

#11 слайд
Өз тәртібін өзі реттеу – стресспен күрес тәсілі Өз тәртібін өзі реттеу әдісін игеру барысында кез-келген агрессияшыл тысқары әсерді «зиянкес» санатынан «ішкі күш көзіне» айналдыруға болатынын және ағзаларыңның қорғаныс қабілеті артатынын түсінесіңдер.

11 слайд

Өз тәртібін өзі реттеу – стресспен күрес тәсілі Өз тәртібін өзі реттеу әдісін игеру барысында кез-келген агрессияшыл тысқары әсерді «зиянкес» санатынан «ішкі күш көзіне» айналдыруға болатынын және ағзаларыңның қорғаныс қабілеті артатынын түсінесіңдер.

Кешен 2. Жаттығуды жасау барысында күш-қуат әлеуеті артады, эмоциялық салмақтылық қалпына келеді 1. Түрегеп тұрып, аяқты иықт

#12 слайд
Кешен 2. Жаттығуды жасау барысында күш-қуат әлеуеті артады, эмоциялық салмақтылық қалпына келеді 1. Түрегеп тұрып, аяқты иықтан арасынан кең ара- қашықтыққа қою керек. Қолды жоғары тіктеп көтеріп, оң жаққа қарай ауыстырып, алақан арасында шар тұрғандай елестету керек. Сол қол - үстінде, оң қол - астында, шар диаметрі – 0,5 м. 2. Демді сыртқа шығарғанда шарды аудару керек, оң және сол қолдар орын алмастыруы қажет. Демді сыртқа шығарғанда шарды сол жаққа ауыстырамыз. Демді ішке алғанда шарды аударамыз. Демді сыртқа шығарғанда шарды баяу оңға ауыстырамыз. 3. 7-8 рет қайталаңдар. Бар зейінді үздіксіз шарға аудару маңызды: оның қозғалысын көзбен шығарып саламыз, алақан арасында шын мәнінде бар сияқты сезінуге тырысамыз.Кешен 1. Жүйкенің артық қозуынан арылу үшін жасалады 1. Отырыңдар. Көздеріңді жартылай жауып, бұлшық еттеріңді босаңсытыңдар. 2. Диафрагма (көкет) арқылы тыныс алыңдар. Демді ішке аларда 4-ке дейін санаңдар, іштің алдыңғы жағын ілгері шығарыңдар. Демді сыртқа шығарарда 4- ке дейін санап, іштің алдыңғы жағын ішке қарай тартыңдар. Содан кейін 8 секунд бойы тыныстауды кідіре тұру керек. 8 рет қайталаңдар.

12 слайд

Кешен 2. Жаттығуды жасау барысында күш-қуат әлеуеті артады, эмоциялық салмақтылық қалпына келеді 1. Түрегеп тұрып, аяқты иықтан арасынан кең ара- қашықтыққа қою керек. Қолды жоғары тіктеп көтеріп, оң жаққа қарай ауыстырып, алақан арасында шар тұрғандай елестету керек. Сол қол - үстінде, оң қол - астында, шар диаметрі – 0,5 м. 2. Демді сыртқа шығарғанда шарды аудару керек, оң және сол қолдар орын алмастыруы қажет. Демді сыртқа шығарғанда шарды сол жаққа ауыстырамыз. Демді ішке алғанда шарды аударамыз. Демді сыртқа шығарғанда шарды баяу оңға ауыстырамыз. 3. 7-8 рет қайталаңдар. Бар зейінді үздіксіз шарға аудару маңызды: оның қозғалысын көзбен шығарып саламыз, алақан арасында шын мәнінде бар сияқты сезінуге тырысамыз.Кешен 1. Жүйкенің артық қозуынан арылу үшін жасалады 1. Отырыңдар. Көздеріңді жартылай жауып, бұлшық еттеріңді босаңсытыңдар. 2. Диафрагма (көкет) арқылы тыныс алыңдар. Демді ішке аларда 4-ке дейін санаңдар, іштің алдыңғы жағын ілгері шығарыңдар. Демді сыртқа шығарарда 4- ке дейін санап, іштің алдыңғы жағын ішке қарай тартыңдар. Содан кейін 8 секунд бойы тыныстауды кідіре тұру керек. 8 рет қайталаңдар.

Кешен 3. Ширығу мен шаршаудан арылу үшін жасалады 1. Креслоға ыңғайлы қалыпта отырып, босаңсып, көзімізді жұмамыз. 2. Ойша

#13 слайд
Кешен 3. Ширығу мен шаршаудан арылу үшін жасалады 1. Креслоға ыңғайлы қалыпта отырып, босаңсып, көзімізді жұмамыз. 2. Ойша екі қолымыздың саусақтарын бір- бірден қарап шығып, оларды толығымен босаңсыған күйде елестетеміз, содан кейін дәл осылайша білектеріміз пен иықтарымызды қарап шығамыз. 3. Бет пен иық бұлшық еттерін ойша қарап шығамыз, қысылып тұрған жерлерін босаңсытуға тырысамыз. 4. Дәл осылайша аяқтарымызды және кеудемізді қарап шығамыз. 5. Әдетте өздеріңді жақсы сезінетін жерде жүргендеріңді елестетіңдер, мысалы, орманда, тауда, теңіз жағасында. Шөптің иісін сезуге, жапырақтың сыбдырын, толқын дыбысын, шағаланың даусын естуге тырысыңдар. 6. Бар жігермен бой жазып, бұлшық еттерді ширықтырып, орындарыңнан тұрыңдар. Кешен 4. Стрессті жағдай (қорқыныш, ширығу) кезінде жасалады 1. Ешкім мазаламайтын орын тауып, отырыңдар. 2. Бір қолды ішке, ал екіншісін кеуде тұсына қойыңдар. Тыныстарыңды тыңдаңдар. Демді тек мұрын арқылы кіргізіп, шығарыңдар. Егер тыныстарыңды естіп тұрсаңдар, онда өте ауыр тыныстап тұрсыңдар. 3. Диафрагмамен тыныстауға зейін қойыңдар. Демді мұрын арқылы алып, сыртқа ауыз арқылы баяу және сабырлы шығарыңдар. 4. Тура алдыға қарап, көздерің ашып тұрыңдар. Демді ішке алып, сыртқа шығару арасында кідіріс жасаңдар. 5. Денелеріңе табиғи жолмен босаңсуға, ширығудан толығымен құтылуға мүмкіндік беріңдер.

13 слайд

Кешен 3. Ширығу мен шаршаудан арылу үшін жасалады 1. Креслоға ыңғайлы қалыпта отырып, босаңсып, көзімізді жұмамыз. 2. Ойша екі қолымыздың саусақтарын бір- бірден қарап шығып, оларды толығымен босаңсыған күйде елестетеміз, содан кейін дәл осылайша білектеріміз пен иықтарымызды қарап шығамыз. 3. Бет пен иық бұлшық еттерін ойша қарап шығамыз, қысылып тұрған жерлерін босаңсытуға тырысамыз. 4. Дәл осылайша аяқтарымызды және кеудемізді қарап шығамыз. 5. Әдетте өздеріңді жақсы сезінетін жерде жүргендеріңді елестетіңдер, мысалы, орманда, тауда, теңіз жағасында. Шөптің иісін сезуге, жапырақтың сыбдырын, толқын дыбысын, шағаланың даусын естуге тырысыңдар. 6. Бар жігермен бой жазып, бұлшық еттерді ширықтырып, орындарыңнан тұрыңдар. Кешен 4. Стрессті жағдай (қорқыныш, ширығу) кезінде жасалады 1. Ешкім мазаламайтын орын тауып, отырыңдар. 2. Бір қолды ішке, ал екіншісін кеуде тұсына қойыңдар. Тыныстарыңды тыңдаңдар. Демді тек мұрын арқылы кіргізіп, шығарыңдар. Егер тыныстарыңды естіп тұрсаңдар, онда өте ауыр тыныстап тұрсыңдар. 3. Диафрагмамен тыныстауға зейін қойыңдар. Демді мұрын арқылы алып, сыртқа ауыз арқылы баяу және сабырлы шығарыңдар. 4. Тура алдыға қарап, көздерің ашып тұрыңдар. Демді ішке алып, сыртқа шығару арасында кідіріс жасаңдар. 5. Денелеріңе табиғи жолмен босаңсуға, ширығудан толығымен құтылуға мүмкіндік беріңдер.

«Лимон» жаттығуы Мақсат: бұлшық ет ширығуын және босаңсуын басқару. Енді лимон сол қолдарыңда деп елестетіңдер. Жаттығу

#14 слайд
«Лимон» жаттығуы Мақсат: бұлшық ет ширығуын және босаңсуын басқару. Енді лимон сол қолдарыңда деп елестетіңдер. Жаттығуды қайталаңдар. Қайтадан босаңсып, не сезінгендеріңді есте сақтаңдар. Содан соң, жаттығуды бір уақытта екі қолмен орындаңдар. Босаңсыңдар. Сабыр күйінен ләззат алыңдар.Ыңғайланып отырыңдар: қолдарыңды тізелеріңе (алақандарыңды жоғары қаратып) қойыңдар, иық пен бас төмен түсірілген, көз жұмулы. Ойша оң қолдарыңда лимон бар деп елестетіңдер. Лимонды ішіндегі бүкіл шырынын «шығарғанша» баяу қыса бастаңдар. Босаңсыңдар. Не сезінгендеріңді есте сақтаңдар.

14 слайд

«Лимон» жаттығуы Мақсат: бұлшық ет ширығуын және босаңсуын басқару. Енді лимон сол қолдарыңда деп елестетіңдер. Жаттығуды қайталаңдар. Қайтадан босаңсып, не сезінгендеріңді есте сақтаңдар. Содан соң, жаттығуды бір уақытта екі қолмен орындаңдар. Босаңсыңдар. Сабыр күйінен ләззат алыңдар.Ыңғайланып отырыңдар: қолдарыңды тізелеріңе (алақандарыңды жоғары қаратып) қойыңдар, иық пен бас төмен түсірілген, көз жұмулы. Ойша оң қолдарыңда лимон бар деп елестетіңдер. Лимонды ішіндегі бүкіл шырынын «шығарғанша» баяу қыса бастаңдар. Босаңсыңдар. Не сезінгендеріңді есте сақтаңдар.

«КЕРІСІНШЕ жағдай» мини-техникасы Бұл техника жағдайды бағалауды өзгертуге мүмкідік береді  Түйіткілді жағдайды – ойша, ауыз

#15 слайд
«КЕРІСІНШЕ жағдай» мини-техникасы Бұл техника жағдайды бағалауды өзгертуге мүмкідік береді  Түйіткілді жағдайды – ойша, ауызша немесе жазбаша – керісінше тәртіпте сипаттаңдар.  Жағдайдың өзі туралы ғана емес, өз сезімдерің мен берген бағаларың туралы егжей-тегжейлі сипаттауға тырысыңдар.  Осы жағдай туралы фильмді соңынан басына қарай көріп жатқандай сипаттаңдар.  Бейтарап немесе жағымды сәттермен аяқтауға тырысыңдар – үнемі ашу мен реніш сезінген жоқсыңдар ғой.

15 слайд

«КЕРІСІНШЕ жағдай» мини-техникасы Бұл техника жағдайды бағалауды өзгертуге мүмкідік береді  Түйіткілді жағдайды – ойша, ауызша немесе жазбаша – керісінше тәртіпте сипаттаңдар.  Жағдайдың өзі туралы ғана емес, өз сезімдерің мен берген бағаларың туралы егжей-тегжейлі сипаттауға тырысыңдар.  Осы жағдай туралы фильмді соңынан басына қарай көріп жатқандай сипаттаңдар.  Бейтарап немесе жағымды сәттермен аяқтауға тырысыңдар – үнемі ашу мен реніш сезінген жоқсыңдар ғой.

Жүйке қозуынан және стресстен арылудың өмірлік маңызы бар, әрі мейлінше қажет. Бұл, мысалы, тіс тазалау сияқты күнделікті норм

#16 слайд
Жүйке қозуынан және стресстен арылудың өмірлік маңызы бар, әрі мейлінше қажет. Бұл, мысалы, тіс тазалау сияқты күнделікті нормаға айналуы тиіс. Өздеріңе демалыс беріңдер, ара-тұра «үзіліс» жасап тұрыңдар. Өздерің жақсы көретін, жағымды, босаңсуға көмектесетін іспен бес не он минут айналысыңдар.

16 слайд

Жүйке қозуынан және стресстен арылудың өмірлік маңызы бар, әрі мейлінше қажет. Бұл, мысалы, тіс тазалау сияқты күнделікті нормаға айналуы тиіс. Өздеріңе демалыс беріңдер, ара-тұра «үзіліс» жасап тұрыңдар. Өздерің жақсы көретін, жағымды, босаңсуға көмектесетін іспен бес не он минут айналысыңдар.

Кері байланыс

#17 слайд
Кері байланыс

17 слайд

Кері байланыс

Қатысқаныңызға рақмет! Сіз менімен кез - келген уақытта келесі байланыс мәліметтері арқылы хабарласа аласыз : Т.А.Ә. __________

#18 слайд
Қатысқаныңызға рақмет! Сіз менімен кез - келген уақытта келесі байланыс мәліметтері арқылы хабарласа аласыз : Т.А.Ә. ______________ мектеп/колледж педагог-психологы _______________ тел. _____________

18 слайд

Қатысқаныңызға рақмет! Сіз менімен кез - келген уақытта келесі байланыс мәліметтері арқылы хабарласа аласыз : Т.А.Ә. ______________ мектеп/колледж педагог-психологы _______________ тел. _____________

Файл форматы:
pptx
25.10.2020
1609
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі