Стрининг арт техникасында жұмыс жасау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Дарынды ұстаз-
талантты шәкірт
1 слайд
Дарынды ұстаз- талантты шәкірт
2 слайд
“Art-Studio”
дизайн үйірмесінің
жетекшісі
Шешебаева Салтанат
Сидағалиқызы
2 слайд
“Art-Studio” дизайн үйірмесінің жетекшісі Шешебаева Салтанат Сидағалиқызы
3 слайд
Үйірме мақсаты:
Оқушылардың бейнелеу
өнеріне деген
қызығушылықтарын ояту
арқылы, өзін-өзі дамытатын
шығармашыл тұлға
қалыптастыру.
Бағыты:
1.Дәстүрден тыс сурет
салу
2.Құммен сурет салу
3 слайд
Үйірме мақсаты: Оқушылардың бейнелеу өнеріне деген қызығушылықтарын ояту арқылы, өзін-өзі дамытатын шығармашыл тұлға қалыптастыру. Бағыты: 1.Дәстүрден тыс сурет салу 2.Құммен сурет салу
4 слайд
Қосымша білім беру жүйесі – балалардың салауатты өмір салтын
қалыптастыру, жеке тұлғаны өздігінен дамыту, шығармашыл дарынды
балаларды іздеу, қолдау көрсету және дамыту, өскелең ұрпақ тәрбиесіне
және олардың дарындылығын дамытуға, балалардың құқықтарын
қорғауға назар аударуды күшейтуге бағыттауға негізделген.
Бүгінгі таңда жаңа білімді адамды қалыптастыру барысында қосымша
білім беру мекемелеріндегі үйірме жұмыстары күннен-күнге ұлғая түсуде.
•Біріншіден, оқудан тыс әр тарапты әрекет баланың сабақта мүмкін
болмайтын жан – жақты дара қабілетін ашуға ықпал етеді.
•Екіншіден, сыныптан тыс әр түрлі үйірме жұмысының түрімен айналысу
баланың жеке әлеуметтік тәжірибесін жандандырып, жетілдіреді, оның
адамзат құндылықтарына негізделген білімдерін байытып, қажетті
практикалық іскерлігі мен дағдысын қалыптастырады.
•Үшіншіден, сыныптан тыс түрлі тәрбие жұмысы оқушыларда әрекеттің
әртүріне қатысты қызығушылығының дамуына, оған белсенді қатысуға
деген құлшынысын тәрбиелеуге нәтижелі ықпал етеді.
Қосымша білім беру ұйымдары қызметінің басты ерекшелігі мынада:
Балалар мен жасөспірімдерді өз еркіне қояды және мұнда адамның өзін-өзі
жан-жақты көрсетуіне толық мүмкіндік беріледі, сонымен қатар балалар
білім алу бағытын, жүйесін, деңгейін және соңғы нәтижені өздері
таңдайды.
4 слайд
Қосымша білім беру жүйесі – балалардың салауатты өмір салтын қалыптастыру, жеке тұлғаны өздігінен дамыту, шығармашыл дарынды балаларды іздеу, қолдау көрсету және дамыту, өскелең ұрпақ тәрбиесіне және олардың дарындылығын дамытуға, балалардың құқықтарын қорғауға назар аударуды күшейтуге бағыттауға негізделген. Бүгінгі таңда жаңа білімді адамды қалыптастыру барысында қосымша білім беру мекемелеріндегі үйірме жұмыстары күннен-күнге ұлғая түсуде. •Біріншіден, оқудан тыс әр тарапты әрекет баланың сабақта мүмкін болмайтын жан – жақты дара қабілетін ашуға ықпал етеді. •Екіншіден, сыныптан тыс әр түрлі үйірме жұмысының түрімен айналысу баланың жеке әлеуметтік тәжірибесін жандандырып, жетілдіреді, оның адамзат құндылықтарына негізделген білімдерін байытып, қажетті практикалық іскерлігі мен дағдысын қалыптастырады. •Үшіншіден, сыныптан тыс түрлі тәрбие жұмысы оқушыларда әрекеттің әртүріне қатысты қызығушылығының дамуына, оған белсенді қатысуға деген құлшынысын тәрбиелеуге нәтижелі ықпал етеді. Қосымша білім беру ұйымдары қызметінің басты ерекшелігі мынада: Балалар мен жасөспірімдерді өз еркіне қояды және мұнда адамның өзін-өзі жан-жақты көрсетуіне толық мүмкіндік беріледі, сонымен қатар балалар білім алу бағытын, жүйесін, деңгейін және соңғы нәтижені өздері таңдайды.
5 слайд
Дарындылықты анықтау
Көркем-бейнелеу саласындағы дарындылық:
- суреттерде ұқсастық болмайды. Мазмұн таңдауда бала
қайталамайды.Суреттерінде әртүрлі заттар, адамдар және жағдаяттар көп;
- жақсы суреттерді көргенде, жақсы музыканы естігенде, тамаша
орындалған мүсіндер мен заттарды көргенде өте салмақты және ойланып
қалады;
- суреттерден, тастардан, маркалардан, ашық хаттардан, гүлдерден
қайталанбас композиция құрастыруға қабілетті;
- жаңа материалдарды ойыншықтар, коллаж, суреттер, ойын алаңындағы
балалар үйінің құрылысына пайдаланғанды жақсы көреді;
- ынтасымен сурет салады, мүсіндейді, көркемдік мақсатта (үйді, киімді
безендіру үшін) композиция құрады;
- өз сезімі мен көңіл- күйін білдіру үшін сурет салады немесе мүсіндеуге
отырады;
- көлемді бейнелер құруды, сазбен, ермексазбен, қағазбен және желіммен
жұмыс жасағанды жақсы көреді;
- өнер шығармаларына өз бағасын бере алады, өз суретінде немесе өзі
құрастырған ойыншықта, мүсінде ұнағанын жасауға тырысады.
5 слайд
Дарындылықты анықтау Көркем-бейнелеу саласындағы дарындылық: - суреттерде ұқсастық болмайды. Мазмұн таңдауда бала қайталамайды.Суреттерінде әртүрлі заттар, адамдар және жағдаяттар көп; - жақсы суреттерді көргенде, жақсы музыканы естігенде, тамаша орындалған мүсіндер мен заттарды көргенде өте салмақты және ойланып қалады; - суреттерден, тастардан, маркалардан, ашық хаттардан, гүлдерден қайталанбас композиция құрастыруға қабілетті; - жаңа материалдарды ойыншықтар, коллаж, суреттер, ойын алаңындағы балалар үйінің құрылысына пайдаланғанды жақсы көреді; - ынтасымен сурет салады, мүсіндейді, көркемдік мақсатта (үйді, киімді безендіру үшін) композиция құрады; - өз сезімі мен көңіл- күйін білдіру үшін сурет салады немесе мүсіндеуге отырады; - көлемді бейнелер құруды, сазбен, ермексазбен, қағазбен және желіммен жұмыс жасағанды жақсы көреді; - өнер шығармаларына өз бағасын бере алады, өз суретінде немесе өзі құрастырған ойыншықта, мүсінде ұнағанын жасауға тырысады.
6 слайд
Оқушылар жетістіктері
6 слайд
Оқушылар жетістіктері
7 слайд
Еркебаева Шакизада
7 слайд
Еркебаева Шакизада
8 слайд
“Жетістігім – жемісім”
8 слайд
“Жетістігім – жемісім”
9 слайд
Орынбаева Дильназ
9 слайд
Орынбаева Дильназ
10 слайд
Шебер сабақ
Тақырыбы:
Стринг Арт техникасы
10 слайд
Шебер сабақ Тақырыбы: Стринг Арт техникасы
11 слайд
String art — шегелер мен жіптерге негізделген қолмен жасалынған өнер
бағыттарының бірі. Ағылшын тілінен жолдар жол немесе арқан болып
аударылады.
Тарихы:
Өнер туындысы ретінде бірінші рет пайда болғаны белгісіз болғанымен
оның тамыры XVII ғасырда Англиядан басталған деген мәліметтер де бар.
Содан кейін XIX ғасырды 40-шы жылдары қайта жанданды, бірақ
өзгертілген түрінде. Ағылшын математика пәнінің мұғалімі Мэри Боу
балаларға қызығушылық танытудың және алгебра мен геометрияны
үйренудің бірегей әдісін ұсынды. Геометриялық фигураларды жасау үшін
ағаш шкафтарында шеге созған.
Кейін геометрия мұғалімінің американдық дизайнер Джон Эйченгерді
жалғастырды. Ол қызықты техникаға қызығушылық танытып, өзінің
алғашқы картиналарын жасай бастады. Калифорниялық дизайнердің
алғашқы жұмысы «жол мандала» деп аталды.
Сипаттама:
String art — бұл сәндік кескіндеме жасау үшін жіп пен шегелерді қолданады.
Осындай суретті жасау үшін: тақтайша, жіптер, балға және нобай қажет
болады. Жұмыста бір түсті жіптерді монохромды бейнелерді алу үшін
пайдаланылуы мүмкін, ал жарқын композицияларды алу үшін түрлі-түсті
жіптерді қолдануға болады.
11 слайд
String art — шегелер мен жіптерге негізделген қолмен жасалынған өнер бағыттарының бірі. Ағылшын тілінен жолдар жол немесе арқан болып аударылады. Тарихы: Өнер туындысы ретінде бірінші рет пайда болғаны белгісіз болғанымен оның тамыры XVII ғасырда Англиядан басталған деген мәліметтер де бар. Содан кейін XIX ғасырды 40-шы жылдары қайта жанданды, бірақ өзгертілген түрінде. Ағылшын математика пәнінің мұғалімі Мэри Боу балаларға қызығушылық танытудың және алгебра мен геометрияны үйренудің бірегей әдісін ұсынды. Геометриялық фигураларды жасау үшін ағаш шкафтарында шеге созған. Кейін геометрия мұғалімінің американдық дизайнер Джон Эйченгерді жалғастырды. Ол қызықты техникаға қызығушылық танытып, өзінің алғашқы картиналарын жасай бастады. Калифорниялық дизайнердің алғашқы жұмысы «жол мандала» деп аталды. Сипаттама: String art — бұл сәндік кескіндеме жасау үшін жіп пен шегелерді қолданады. Осындай суретті жасау үшін: тақтайша, жіптер, балға және нобай қажет болады. Жұмыста бір түсті жіптерді монохромды бейнелерді алу үшін пайдаланылуы мүмкін, ал жарқын композицияларды алу үшін түрлі-түсті жіптерді қолдануға болады.
12 слайд
Қажетті құралдар:
1.Ағаш тақтайша
2.А4 форматтағы нобай
3.Түрлі- түсті жіптер
4.Шеге
5.Балға
6.Қайшы
7.Графитті қарындаш
12 слайд
Қажетті құралдар: 1.Ағаш тақтайша 2.А4 форматтағы нобай 3.Түрлі- түсті жіптер 4.Шеге 5.Балға 6.Қайшы 7.Графитті қарындаш
13 слайд
1-кезең. Нобайдың контуры
бойынша шегелерді қағып шығамыз
13 слайд
1-кезең. Нобайдың контуры бойынша шегелерді қағып шығамыз
14 слайд
Шегелер ара қашықтығы біркелкі
болуы керек
14 слайд
Шегелер ара қашықтығы біркелкі болуы керек
15 слайд
2-кезең. Қағылған шегелерге жіпті түйіндеп ,
қарама-қарсы бағытта іліп шығамыз.
15 слайд
2-кезең. Қағылған шегелерге жіпті түйіндеп , қарама-қарсы бағытта іліп шығамыз.
16 слайд
3-кезең. Жұмысымызды әрі қарай
жалғастырамыз
16 слайд
3-кезең. Жұмысымызды әрі қарай жалғастырамыз
17 слайд
4-кезең. Суретімізді контурлап,
жұмысты толығымен аяқтаймыз
17 слайд
4-кезең. Суретімізді контурлап, жұмысты толығымен аяқтаймыз
18 слайд
Назар
аударғандарыңызға
рахмет!!!
18 слайд
Назар аударғандарыңызға рахмет!!!