Материалдар / Стрининг арт техникасында жұмыс жасау

Стрининг арт техникасында жұмыс жасау

Материал туралы қысқаша түсінік
презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қаңтар 2019
398
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Дарынды ұстаз- талантты шәкірт

1 слайд
Дарынды ұстаз- талантты шәкірт

1 слайд

Дарынды ұстаз- талантты шәкірт

“ Art-Studio ” дизайн үйірмесінің жетекшісі Шешебаева Салтанат Сидағалиқызы

2 слайд
“ Art-Studio ” дизайн үйірмесінің жетекшісі Шешебаева Салтанат Сидағалиқызы

2 слайд

“ Art-Studio ” дизайн үйірмесінің жетекшісі Шешебаева Салтанат Сидағалиқызы

Үйірме мақсаты: Оқушылардың бейнелеу өнеріне деген қызығушылықтарын ояту арқылы, өзін-өзі дамытатын шығармашыл тұлға қалып

3 слайд
Үйірме мақсаты: Оқушылардың бейнелеу өнеріне деген қызығушылықтарын ояту арқылы, өзін-өзі дамытатын шығармашыл тұлға қалыптастыру. Бағыты: 1. Дәстүрден тыс с урет салу 2. Құммен с урет салу

3 слайд

Үйірме мақсаты: Оқушылардың бейнелеу өнеріне деген қызығушылықтарын ояту арқылы, өзін-өзі дамытатын шығармашыл тұлға қалыптастыру. Бағыты: 1. Дәстүрден тыс с урет салу 2. Құммен с урет салу

Қосымша білім беру жүйесі – ба лалардың салауатты өмір салтын қалыптастыру, жеке тұлғаны өздігінен дамыту, шығармашыл дарын

4 слайд
Қосымша білім беру жүйесі – ба лалардың салауатты өмір салтын қалыптастыру, жеке тұлғаны өздігінен дамыту, шығармашыл дарынды балаларды іздеу, қолдау көрсету және дамыту, өскелең ұрпақ тәрбиесіне және олардың дарындылығын дамытуға, балалардың құқықтарын қорғауға назар аударуды күшейтуге бағыттауға негізделген. Бүгінгі таңда жаңа білімді адамды қалыптастыру барысында қосымша білім беру мекемелеріндегі үйірме жұмыстары күннен-күнге ұлғая түсуде. • Біріншіден, оқудан тыс әр тарапты әрекет баланың сабақта мүмкін болмайтын жан – жақты дара қабілетін ашуға ықпал етеді. • Екіншіден, сыныптан тыс әр түрлі үйірме жұмысының түрімен айналысу баланың жеке әлеуметтік тәжірибесін жандандырып, жетілдіреді, оның адамзат құндылықтарына негізделген білімдерін байытып, қажетті практикалық іскерлігі мен дағдысын қалыптастырады. • Үшіншіден, сыныптан тыс түрлі тәрбие жұмысы оқушыларда әрекеттің әртүріне қатысты қызығушылығының дамуына, оған белсенді қатысуға деген құлшынысын тәрбиелеуге нәтижелі ықпал етеді. Қосымша білім беру ұйымдары қызметінің басты ерекшелігі мынада: Балалар мен жасөспірімдерді өз еркіне қояды және мұнда адамның өзін-өзі жан-жақты көрсетуіне толық мүмкіндік беріледі, сонымен қатар балалар білім алу бағытын, жүйесін, деңгейін және соңғы нәтижені өздері таңдайды.

4 слайд

Қосымша білім беру жүйесі – ба лалардың салауатты өмір салтын қалыптастыру, жеке тұлғаны өздігінен дамыту, шығармашыл дарынды балаларды іздеу, қолдау көрсету және дамыту, өскелең ұрпақ тәрбиесіне және олардың дарындылығын дамытуға, балалардың құқықтарын қорғауға назар аударуды күшейтуге бағыттауға негізделген. Бүгінгі таңда жаңа білімді адамды қалыптастыру барысында қосымша білім беру мекемелеріндегі үйірме жұмыстары күннен-күнге ұлғая түсуде. • Біріншіден, оқудан тыс әр тарапты әрекет баланың сабақта мүмкін болмайтын жан – жақты дара қабілетін ашуға ықпал етеді. • Екіншіден, сыныптан тыс әр түрлі үйірме жұмысының түрімен айналысу баланың жеке әлеуметтік тәжірибесін жандандырып, жетілдіреді, оның адамзат құндылықтарына негізделген білімдерін байытып, қажетті практикалық іскерлігі мен дағдысын қалыптастырады. • Үшіншіден, сыныптан тыс түрлі тәрбие жұмысы оқушыларда әрекеттің әртүріне қатысты қызығушылығының дамуына, оған белсенді қатысуға деген құлшынысын тәрбиелеуге нәтижелі ықпал етеді. Қосымша білім беру ұйымдары қызметінің басты ерекшелігі мынада: Балалар мен жасөспірімдерді өз еркіне қояды және мұнда адамның өзін-өзі жан-жақты көрсетуіне толық мүмкіндік беріледі, сонымен қатар балалар білім алу бағытын, жүйесін, деңгейін және соңғы нәтижені өздері таңдайды.

Дарындылықты анықтау Көркем-бейнелеу саласындағы дарындылық: - суреттерде ұқсастық болмайды. Мазмұн таңдауда бала қайтала

5 слайд
Дарындылықты анықтау     Көркем-бейнелеу саласындағы дарындылық:  - суреттерде ұқсастық болмайды. Мазмұн таңдауда бала  қайталамайды.Суреттерінде әртүрлі заттар, адамдар және жағдаяттар көп;  - жақсы суреттерді көргенде, жақсы музыканы естігенде, тамаша  орындалған мүсіндер мен заттарды көргенде өте салмақты және ойланып  қалады;  - суреттерден, тастардан, маркалардан, ашық хаттардан, гүлдерден  қайталанбас композиция құрастыруға қабілетті;  - жаңа материалдарды ойыншықтар, коллаж, суреттер, ойын алаңындағы  балалар үйінің құрылысына пайдаланғанды жақсы көреді;  - ынтасымен сурет салады, мүсіндейді, көркемдік мақсатта (үйді, киімді  безендіру үшін) композиция құрады;  - өз сезімі мен көңіл- күйін білдіру үшін сурет салады немесе мүсіндеуге  отырады;  - көлемді бейнелер құруды, сазбен, ермексазбен, қағазбен және желіммен  жұмыс жасағанды жақсы көреді;  - өнер шығармаларына өз бағасын бере алады, өз суретінде немесе өзі  құрастырған ойыншықта, мүсінде ұнағанын жасауға тырысады.

5 слайд

Дарындылықты анықтау     Көркем-бейнелеу саласындағы дарындылық:  - суреттерде ұқсастық болмайды. Мазмұн таңдауда бала  қайталамайды.Суреттерінде әртүрлі заттар, адамдар және жағдаяттар көп;  - жақсы суреттерді көргенде, жақсы музыканы естігенде, тамаша  орындалған мүсіндер мен заттарды көргенде өте салмақты және ойланып  қалады;  - суреттерден, тастардан, маркалардан, ашық хаттардан, гүлдерден  қайталанбас композиция құрастыруға қабілетті;  - жаңа материалдарды ойыншықтар, коллаж, суреттер, ойын алаңындағы  балалар үйінің құрылысына пайдаланғанды жақсы көреді;  - ынтасымен сурет салады, мүсіндейді, көркемдік мақсатта (үйді, киімді  безендіру үшін) композиция құрады;  - өз сезімі мен көңіл- күйін білдіру үшін сурет салады немесе мүсіндеуге  отырады;  - көлемді бейнелер құруды, сазбен, ермексазбен, қағазбен және желіммен  жұмыс жасағанды жақсы көреді;  - өнер шығармаларына өз бағасын бере алады, өз суретінде немесе өзі  құрастырған ойыншықта, мүсінде ұнағанын жасауға тырысады.

Оқушылар жетістіктері

6 слайд
Оқушылар жетістіктері

6 слайд

Оқушылар жетістіктері

Еркебаева Шакизада

7 слайд
Еркебаева Шакизада

7 слайд

Еркебаева Шакизада

“ Жетістігім – жемісім”

8 слайд
“ Жетістігім – жемісім”

8 слайд

“ Жетістігім – жемісім”

Орынбаева Дильназ

9 слайд
Орынбаева Дильназ

9 слайд

Орынбаева Дильназ

Шебер сабақ Тақырыбы: Стринг Арт техникасы

10 слайд
Шебер сабақ Тақырыбы: Стринг Арт техникасы

10 слайд

Шебер сабақ Тақырыбы: Стринг Арт техникасы

String art — шегелер мен жіптерге негізделген қолмен жасалынған өнер бағыттарының бірі. Ағылшын тілінен жолдар жол немесе арқа

11 слайд
String art — шегелер мен жіптерге негізделген қолмен жасалынған өнер бағыттарының бірі. Ағылшын тілінен жолдар жол немесе арқан болып аударылады. Тарихы: Өнер туындысы ретінде бірінші рет пайда болғаны белгісіз болғанымен оның тамыры XVII ғасырда Англиядан басталған деген мәліметтер де бар. Содан кейін XIX ғасырды 40-шы жылдары қайта жанданды, бірақ өзгертілген түрінде. Ағылшын математика пәнінің мұғалімі Мэри Боу балаларға қызығушылық танытудың және алгебра мен геометрияны үйренудің бірегей әдісін ұсынды. Геометриялық фигураларды жасау үшін ағаш шкафтарында шеге созған. Кейін геометрия мұғалімінің американдық дизайнер Джон Эйченгерді жалғастырды. Ол қызықты техникаға қызығушылық танытып, өзінің алғашқы картиналарын жасай бастады. Калифорниялық дизайнердің алғашқы жұмысы «жол мандала» деп аталды. Сипаттама: String art — бұл сәндік кескіндеме жасау үшін жіп пен шегелерді қолданады. Осындай суретті жасау үшін: тақтайша, жіптер, балға және нобай қажет болады. Жұмыста бір түсті жіптерді монохромды бейнелерді алу үшін пайдаланылуы мүмкін, ал жарқын композицияларды алу үшін түрлі-түсті жіптерді қолдануға болады .

11 слайд

String art — шегелер мен жіптерге негізделген қолмен жасалынған өнер бағыттарының бірі. Ағылшын тілінен жолдар жол немесе арқан болып аударылады. Тарихы: Өнер туындысы ретінде бірінші рет пайда болғаны белгісіз болғанымен оның тамыры XVII ғасырда Англиядан басталған деген мәліметтер де бар. Содан кейін XIX ғасырды 40-шы жылдары қайта жанданды, бірақ өзгертілген түрінде. Ағылшын математика пәнінің мұғалімі Мэри Боу балаларға қызығушылық танытудың және алгебра мен геометрияны үйренудің бірегей әдісін ұсынды. Геометриялық фигураларды жасау үшін ағаш шкафтарында шеге созған. Кейін геометрия мұғалімінің американдық дизайнер Джон Эйченгерді жалғастырды. Ол қызықты техникаға қызығушылық танытып, өзінің алғашқы картиналарын жасай бастады. Калифорниялық дизайнердің алғашқы жұмысы «жол мандала» деп аталды. Сипаттама: String art — бұл сәндік кескіндеме жасау үшін жіп пен шегелерді қолданады. Осындай суретті жасау үшін: тақтайша, жіптер, балға және нобай қажет болады. Жұмыста бір түсті жіптерді монохромды бейнелерді алу үшін пайдаланылуы мүмкін, ал жарқын композицияларды алу үшін түрлі-түсті жіптерді қолдануға болады .

Қажетті құралдар : 1. Ағаш тақтайша 2. А4 форматтағы нобай 3. Түрлі- түсті жіптер 4. Шеге 5. Балға 6. Қайшы 7. Графитті қары

12 слайд
Қажетті құралдар : 1. Ағаш тақтайша 2. А4 форматтағы нобай 3. Түрлі- түсті жіптер 4. Шеге 5. Балға 6. Қайшы 7. Графитті қарындаш

12 слайд

Қажетті құралдар : 1. Ағаш тақтайша 2. А4 форматтағы нобай 3. Түрлі- түсті жіптер 4. Шеге 5. Балға 6. Қайшы 7. Графитті қарындаш

1-кезең. Нобайдың контуры бойынша шегелерді қағып шығамыз

13 слайд
1-кезең. Нобайдың контуры бойынша шегелерді қағып шығамыз

13 слайд

1-кезең. Нобайдың контуры бойынша шегелерді қағып шығамыз

Шегелер ара қашықтығы біркелкі болуы керек

14 слайд
Шегелер ара қашықтығы біркелкі болуы керек

14 слайд

Шегелер ара қашықтығы біркелкі болуы керек

2-кезең. Қағылған шегелерге жіпті түйіндеп , қарама-қарсы бағытта іліп шығамыз .

15 слайд
2-кезең. Қағылған шегелерге жіпті түйіндеп , қарама-қарсы бағытта іліп шығамыз .

15 слайд

2-кезең. Қағылған шегелерге жіпті түйіндеп , қарама-қарсы бағытта іліп шығамыз .

3-кезең. Жұмысымызды әрі қарай жалғастырамыз

16 слайд
3-кезең. Жұмысымызды әрі қарай жалғастырамыз

16 слайд

3-кезең. Жұмысымызды әрі қарай жалғастырамыз

4-кезең. Суретімізді контурлап, жұмысты толығымен аяқтаймыз

17 слайд
4-кезең. Суретімізді контурлап, жұмысты толығымен аяқтаймыз

17 слайд

4-кезең. Суретімізді контурлап, жұмысты толығымен аяқтаймыз

Назар аударғандарыңызға рахмет!!!

18 слайд
Назар аударғандарыңызға рахмет!!!

18 слайд

Назар аударғандарыңызға рахмет!!!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ