Сүйіспеншілік – жаны ашу, аяушылық
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қазақ тілі және әдебиет пәнінің
мұғалімі: М.Шилимбетова Сыныбы: 7 Пәні: Қазақ тілі
Бөлім: Сүйіспеншілік пен достық
Тақырып:Сүйіспеншілік – жаны
ашу, аяушылық
Оқу мақсаты : 7.1.6.1. Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш,
эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен
тұрақты тіркестерді еркін қолданып ,диалогке қатысу, пікірталаста
тез және дұрыс шешім қабылдай білу.
Саба қ мақсаты
Барлық оқушылар орындай алады:
Жағдаятқа сай пікір білдіріп, диалогке түсе алады.
Көптеген оқушылар орындай алады:
Коммуникативтік жағдаятқа сай мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолдана
алады.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді
пайдалана отырып, пікір білдіреді,өз ойын ұшқыр қорғай алады.
Бағалау критерийлері :
Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем
бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті
сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты
тіркестерді еркін қолданады.
Диалогке қатысып,пікірталаста тез және
дұрыс шешім қабылдай біледі . Пән аралық байланыс :
Әдебиет, музыка Ойлау де ңгейі :
Біледі, түсінеді, қолданады Құндылықтарға
баулу:
жауапкершілік, өмір
бойы білім алуға
дайын болу
1 слайд
Қазақ тілі және әдебиет пәнінің мұғалімі: М.Шилимбетова Сыныбы: 7 Пәні: Қазақ тілі Бөлім: Сүйіспеншілік пен достық Тақырып:Сүйіспеншілік – жаны ашу, аяушылық Оқу мақсаты : 7.1.6.1. Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып ,диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу. Саба қ мақсаты Барлық оқушылар орындай алады: Жағдаятқа сай пікір білдіріп, диалогке түсе алады. Көптеген оқушылар орындай алады: Коммуникативтік жағдаятқа сай мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолдана алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді пайдалана отырып, пікір білдіреді,өз ойын ұшқыр қорғай алады. Бағалау критерийлері : Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданады. Диалогке қатысып,пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай біледі . Пән аралық байланыс : Әдебиет, музыка Ойлау де ңгейі : Біледі, түсінеді, қолданады Құндылықтарға баулу: жауапкершілік, өмір бойы білім алуға дайын болу
2 слайд
Кері байланыс
«Үш тұрғыны бар
тұрғын үй » әдісі
арқылы
Рефлексия
« Табыс депозиті »
Бағалау критерийлері
1-тапсырма 1,2-топтарға
А) Жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-
экспрессивті сөздерді , тұрақты тіркестер мен мақал-
мәтелдерді пайдаланып,мәтін құрастырыңдар.
Ә)Бейнероликте көтерілген мәселеге өз ойларыңды
білдіріңдер.
ҚБ: теңгелер арқылы,мадақтау арқылы
1-тапсырма 3,4-топтарға
А)Ұсынылған бейнероликтегі жағдаятқа сай
диалог құрыңдар.
Ә)Бейнероликте көтерілген мәселеге өз
ойларыңды білдіріңдер.
ҚБ: теңгелер арқылы,мадақтау арқылы 1-тапсырмаға
Дескриптор
-Жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-
экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен
тұрақты тіркестерді еркін қолданды.
-
Диалогке қатысып , пікірталаста тез және дұрыс
шешім қабылдай білді.
2-тапсырма
Дескриптор
-Өз ойларын білдіреді.
-Қорытынды пікір білдіреді.
2-тапсырма « Менің ойым » әдісі арқылы
барлық топтарға ұсынылады.
Төмендегі ойды жалғап, өз ойларыңды жеке
дара,қорытындылаңдар.
Мен үшін сүйіспеншілік...........
ҚБ: теңгелер арқылы,мадақтау арқылы
Дескриптор
-Өз ойларын білдіреді.
-Қорытынды пікір білдіреді .
2 слайд
Кері байланыс «Үш тұрғыны бар тұрғын үй » әдісі арқылы Рефлексия « Табыс депозиті » Бағалау критерийлері 1-тапсырма 1,2-топтарға А) Жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды- экспрессивті сөздерді , тұрақты тіркестер мен мақал- мәтелдерді пайдаланып,мәтін құрастырыңдар. Ә)Бейнероликте көтерілген мәселеге өз ойларыңды білдіріңдер. ҚБ: теңгелер арқылы,мадақтау арқылы 1-тапсырма 3,4-топтарға А)Ұсынылған бейнероликтегі жағдаятқа сай диалог құрыңдар. Ә)Бейнероликте көтерілген мәселеге өз ойларыңды білдіріңдер. ҚБ: теңгелер арқылы,мадақтау арқылы 1-тапсырмаға Дескриптор -Жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды- экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданды. - Диалогке қатысып , пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білді. 2-тапсырма Дескриптор -Өз ойларын білдіреді. -Қорытынды пікір білдіреді. 2-тапсырма « Менің ойым » әдісі арқылы барлық топтарға ұсынылады. Төмендегі ойды жалғап, өз ойларыңды жеке дара,қорытындылаңдар. Мен үшін сүйіспеншілік........... ҚБ: теңгелер арқылы,мадақтау арқылы Дескриптор -Өз ойларын білдіреді. -Қорытынды пікір білдіреді .
3 слайд
Сабақтың
соңы АКТ
«Менің ойым» әдісі
«Үш тұрғыны бар
тұрғын үй » әдісі ,
« Табыс депозиті » әдісі Оқушылар үштік одақ құрып
жаңа сабақты
қорытындылайды.Өзін
оқытады.Өзгелерді оқытады.
Түзету енгізеді.Белсенді оқыту тәсілдері
Ми неғұрлым белсенді жұмыс істеген сайын ,оқу үдерісі соғұрлым қарқанды
жүзеге асады. МАН 32 –бет / Хетти ,2014/
Сабақтың
басы « Аялы алақан » әдісі,
« Білім депозиті » әдісі Өткенді қайта жаңғырту мақсатында Білім
депозиті әдісін пайдаланамын. Оқушы бір
деңгейден екінші деңгейге жеткенше қызу
еңбек үстінде болады.Өзіне –өзі баға
береді.
Сабақтың
ортасы .
Ойды жалғап, өз ойларын жеке
дара,қорытындылайды .
3 слайд
Сабақтың соңы АКТ «Менің ойым» әдісі «Үш тұрғыны бар тұрғын үй » әдісі , « Табыс депозиті » әдісі Оқушылар үштік одақ құрып жаңа сабақты қорытындылайды.Өзін оқытады.Өзгелерді оқытады. Түзету енгізеді.Белсенді оқыту тәсілдері Ми неғұрлым белсенді жұмыс істеген сайын ,оқу үдерісі соғұрлым қарқанды жүзеге асады. МАН 32 –бет / Хетти ,2014/ Сабақтың басы « Аялы алақан » әдісі, « Білім депозиті » әдісі Өткенді қайта жаңғырту мақсатында Білім депозиті әдісін пайдаланамын. Оқушы бір деңгейден екінші деңгейге жеткенше қызу еңбек үстінде болады.Өзіне –өзі баға береді. Сабақтың ортасы . Ойды жалғап, өз ойларын жеке дара,қорытындылайды .
4 слайд
Оқушыларды
мейлінше қолда у Қабілетті
оқушыларға
түрлендірілген
тапсырмалар
Жағдаятқа сай
көркем бейнелеуіш,
эмоционалды-
экспрессивті
сөздерді , тұрақты
тіркестер мен
мақал-мәтелдерді
пайдаланып, мәтін
құрастырады.
Саралап оқыту тәсілі
әртүрлі оқушылар
тобының оқу әрекетін
ұйымдастыру үшін
арнайы оқыту әдістерін
және іс- әрекеттерді
саралау тәсілдерін
қамтиды.
МАН 425- бетСаралау әдістері
4 слайд
Оқушыларды мейлінше қолда у Қабілетті оқушыларға түрлендірілген тапсырмалар Жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды- экспрессивті сөздерді , тұрақты тіркестер мен мақал-мәтелдерді пайдаланып, мәтін құрастырады. Саралап оқыту тәсілі әртүрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту әдістерін және іс- әрекеттерді саралау тәсілдерін қамтиды. МАН 425- бетСаралау әдістері
5 слайд
Ықшам сабақты қорытындылау
Не қиын болды?
Не үйрендім?
Алдағы жоспарым Саралау жұмыстарын
ұйымдастыру
Оқу бағдарламасына сүйене отырып сабақ
жоспарын дайындауда, белсенді әдіс-
тәсілдерді тиімді пайдалануды және сабақ
жоспарын дайындауда оқушылардың жеке
қажеттіліктерін ескере отырып, саралап
оқытуға ерекше назар аудару керектігін
үйрендім.
Оқу бағдарламасын негізге ала отырып, сабақ
жоспарлаймын . Сабақ мақсатын анықтаған соң,
осы мақсатқа қол жеткізу үшін, бірқатар белсенді
оқу тәсілдерін қолданамын. Әр сабақтан кейін
оқушылар меңгере алмаған немесе түсінбеген
жерлерін анықтау мақсатында сабақты талдап,
рефлексия жасаймын.
5 слайд
Ықшам сабақты қорытындылау Не қиын болды? Не үйрендім? Алдағы жоспарым Саралау жұмыстарын ұйымдастыру Оқу бағдарламасына сүйене отырып сабақ жоспарын дайындауда, белсенді әдіс- тәсілдерді тиімді пайдалануды және сабақ жоспарын дайындауда оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, саралап оқытуға ерекше назар аудару керектігін үйрендім. Оқу бағдарламасын негізге ала отырып, сабақ жоспарлаймын . Сабақ мақсатын анықтаған соң, осы мақсатқа қол жеткізу үшін, бірқатар белсенді оқу тәсілдерін қолданамын. Әр сабақтан кейін оқушылар меңгере алмаған немесе түсінбеген жерлерін анықтау мақсатында сабақты талдап, рефлексия жасаймын.