Материалдар / Сүйіспеншілік – жаны ашу, аяушылық

Сүйіспеншілік – жаны ашу, аяушылық

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар орындай алады: Жағдаятқа сай пікір білдіріп, диалогке түсе алады. Көптеген оқушылар орындай алады:   Коммуникативтік жағдаятқа сай мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолдана алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді пайдалана отырып, пікір білдіреді,өз ойын ұшқыр қорғай алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2024
99
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақ тілі және әдебиет пәнінің мұғалімі: М.Шилимбетова Сыныбы: 7 Пәні: Қазақ тілі Бөлім: Сүйіспеншілік пен дос

1 слайд
Қазақ тілі және әдебиет пәнінің мұғалімі: М.Шилимбетова Сыныбы: 7 Пәні: Қазақ тілі Бөлім: Сүйіспеншілік пен достық Тақырып:Сүйіспеншілік – жаны ашу, аяушылық Оқу мақсаты : 7.1.6.1. Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып ,диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу. Саба қ мақсаты Барлық оқушылар орындай алады: Жағдаятқа сай пікір білдіріп, диалогке түсе алады. Көптеген оқушылар орындай алады: Коммуникативтік жағдаятқа сай мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолдана алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді пайдалана отырып, пікір білдіреді,өз ойын ұшқыр қорғай алады. Бағалау критерийлері : Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданады. Диалогке қатысып,пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай біледі . Пән аралық байланыс : Әдебиет, музыка Ойлау де ңгейі : Біледі, түсінеді, қолданады Құндылықтарға баулу: жауапкершілік, өмір бойы білім алуға дайын болу

1 слайд

Қазақ тілі және әдебиет пәнінің мұғалімі: М.Шилимбетова Сыныбы: 7 Пәні: Қазақ тілі Бөлім: Сүйіспеншілік пен достық Тақырып:Сүйіспеншілік – жаны ашу, аяушылық Оқу мақсаты : 7.1.6.1. Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып ,диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу. Саба қ мақсаты Барлық оқушылар орындай алады: Жағдаятқа сай пікір білдіріп, диалогке түсе алады. Көптеген оқушылар орындай алады: Коммуникативтік жағдаятқа сай мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолдана алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді пайдалана отырып, пікір білдіреді,өз ойын ұшқыр қорғай алады. Бағалау критерийлері : Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданады. Диалогке қатысып,пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай біледі . Пән аралық байланыс : Әдебиет, музыка Ойлау де ңгейі : Біледі, түсінеді, қолданады Құндылықтарға баулу: жауапкершілік, өмір бойы білім алуға дайын болу

Кері байланыс «Үш тұрғыны бар тұрғын үй » әдісі арқылы Рефлексия « Табыс депозиті » Бағалау крите

2 слайд
Кері байланыс «Үш тұрғыны бар тұрғын үй » әдісі арқылы Рефлексия « Табыс депозиті » Бағалау критерийлері 1-тапсырма 1,2-топтарға А) Жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды- экспрессивті сөздерді , тұрақты тіркестер мен мақал- мәтелдерді пайдаланып,мәтін құрастырыңдар. Ә)Бейнероликте көтерілген мәселеге өз ойларыңды білдіріңдер. ҚБ: теңгелер арқылы,мадақтау арқылы 1-тапсырма 3,4-топтарға А)Ұсынылған бейнероликтегі жағдаятқа сай диалог құрыңдар. Ә)Бейнероликте көтерілген мәселеге өз ойларыңды білдіріңдер. ҚБ: теңгелер арқылы,мадақтау арқылы 1-тапсырмаға Дескриптор -Жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды- экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданды. - Диалогке қатысып , пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білді. 2-тапсырма Дескриптор -Өз ойларын білдіреді. -Қорытынды пікір білдіреді. 2-тапсырма « Менің ойым » әдісі арқылы барлық топтарға ұсынылады. Төмендегі ойды жалғап, өз ойларыңды жеке дара,қорытындылаңдар. Мен үшін сүйіспеншілік........... ҚБ: теңгелер арқылы,мадақтау арқылы Дескриптор -Өз ойларын білдіреді. -Қорытынды пікір білдіреді .

2 слайд

Кері байланыс «Үш тұрғыны бар тұрғын үй » әдісі арқылы Рефлексия « Табыс депозиті » Бағалау критерийлері 1-тапсырма 1,2-топтарға А) Жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды- экспрессивті сөздерді , тұрақты тіркестер мен мақал- мәтелдерді пайдаланып,мәтін құрастырыңдар. Ә)Бейнероликте көтерілген мәселеге өз ойларыңды білдіріңдер. ҚБ: теңгелер арқылы,мадақтау арқылы 1-тапсырма 3,4-топтарға А)Ұсынылған бейнероликтегі жағдаятқа сай диалог құрыңдар. Ә)Бейнероликте көтерілген мәселеге өз ойларыңды білдіріңдер. ҚБ: теңгелер арқылы,мадақтау арқылы 1-тапсырмаға Дескриптор -Жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды- экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданды. - Диалогке қатысып , пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білді. 2-тапсырма Дескриптор -Өз ойларын білдіреді. -Қорытынды пікір білдіреді. 2-тапсырма « Менің ойым » әдісі арқылы барлық топтарға ұсынылады. Төмендегі ойды жалғап, өз ойларыңды жеке дара,қорытындылаңдар. Мен үшін сүйіспеншілік........... ҚБ: теңгелер арқылы,мадақтау арқылы Дескриптор -Өз ойларын білдіреді. -Қорытынды пікір білдіреді .

Сабақтың соңы АКТ «Менің ойым» әдісі «Үш тұрғыны бар тұрғын үй » әдісі , « Табыс депозиті » әдісі Оқушылар ү

3 слайд
Сабақтың соңы АКТ «Менің ойым» әдісі «Үш тұрғыны бар тұрғын үй » әдісі , « Табыс депозиті » әдісі Оқушылар үштік одақ құрып жаңа сабақты қорытындылайды.Өзін оқытады.Өзгелерді оқытады. Түзету енгізеді.Белсенді оқыту тәсілдері Ми неғұрлым белсенді жұмыс істеген сайын ,оқу үдерісі соғұрлым қарқанды жүзеге асады. МАН 32 –бет / Хетти ,2014/ Сабақтың басы « Аялы алақан » әдісі, « Білім депозиті » әдісі Өткенді қайта жаңғырту мақсатында Білім депозиті әдісін пайдаланамын. Оқушы бір деңгейден екінші деңгейге жеткенше қызу еңбек үстінде болады.Өзіне –өзі баға береді. Сабақтың ортасы . Ойды жалғап, өз ойларын жеке дара,қорытындылайды .

3 слайд

Сабақтың соңы АКТ «Менің ойым» әдісі «Үш тұрғыны бар тұрғын үй » әдісі , « Табыс депозиті » әдісі Оқушылар үштік одақ құрып жаңа сабақты қорытындылайды.Өзін оқытады.Өзгелерді оқытады. Түзету енгізеді.Белсенді оқыту тәсілдері Ми неғұрлым белсенді жұмыс істеген сайын ,оқу үдерісі соғұрлым қарқанды жүзеге асады. МАН 32 –бет / Хетти ,2014/ Сабақтың басы « Аялы алақан » әдісі, « Білім депозиті » әдісі Өткенді қайта жаңғырту мақсатында Білім депозиті әдісін пайдаланамын. Оқушы бір деңгейден екінші деңгейге жеткенше қызу еңбек үстінде болады.Өзіне –өзі баға береді. Сабақтың ортасы . Ойды жалғап, өз ойларын жеке дара,қорытындылайды .

Оқушыларды мейлінше қолда у Қабілетті оқушыларға түрлендірілген тапсырмалар Жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоцион

4 слайд
Оқушыларды мейлінше қолда у Қабілетті оқушыларға түрлендірілген тапсырмалар Жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды- экспрессивті сөздерді , тұрақты тіркестер мен мақал-мәтелдерді пайдаланып, мәтін құрастырады. Саралап оқыту тәсілі әртүрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту әдістерін және іс- әрекеттерді саралау тәсілдерін қамтиды. МАН 425- бетСаралау әдістері

4 слайд

Оқушыларды мейлінше қолда у Қабілетті оқушыларға түрлендірілген тапсырмалар Жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды- экспрессивті сөздерді , тұрақты тіркестер мен мақал-мәтелдерді пайдаланып, мәтін құрастырады. Саралап оқыту тәсілі әртүрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту әдістерін және іс- әрекеттерді саралау тәсілдерін қамтиды. МАН 425- бетСаралау әдістері

Ықшам сабақты қорытындылау Не қиын болды? Не үйрендім? Алдағы жоспарым Саралау жұмыстарын ұйымдастыру Оқу бағдарламасына сүйен

5 слайд
Ықшам сабақты қорытындылау Не қиын болды? Не үйрендім? Алдағы жоспарым Саралау жұмыстарын ұйымдастыру Оқу бағдарламасына сүйене отырып сабақ жоспарын дайындауда, белсенді әдіс- тәсілдерді тиімді пайдалануды және сабақ жоспарын дайындауда оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, саралап оқытуға ерекше назар аудару керектігін үйрендім. Оқу бағдарламасын негізге ала отырып, сабақ жоспарлаймын . Сабақ мақсатын анықтаған соң, осы мақсатқа қол жеткізу үшін, бірқатар белсенді оқу тәсілдерін қолданамын. Әр сабақтан кейін оқушылар меңгере алмаған немесе түсінбеген жерлерін анықтау мақсатында сабақты талдап, рефлексия жасаймын.

5 слайд

Ықшам сабақты қорытындылау Не қиын болды? Не үйрендім? Алдағы жоспарым Саралау жұмыстарын ұйымдастыру Оқу бағдарламасына сүйене отырып сабақ жоспарын дайындауда, белсенді әдіс- тәсілдерді тиімді пайдалануды және сабақ жоспарын дайындауда оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, саралап оқытуға ерекше назар аудару керектігін үйрендім. Оқу бағдарламасын негізге ала отырып, сабақ жоспарлаймын . Сабақ мақсатын анықтаған соң, осы мақсатқа қол жеткізу үшін, бірқатар белсенді оқу тәсілдерін қолданамын. Әр сабақтан кейін оқушылар меңгере алмаған немесе түсінбеген жерлерін анықтау мақсатында сабақты талдап, рефлексия жасаймын.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ