Сұйықтар 9 сынып
Сұйықтар 9 сынып

#1 слайд
Сабақтың
тақырыбы:
Ауырлық күшінің
әрекетінен
сұйықтар мен
газдарда болатын
қысым
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ауырлық күшінің әрекетінен сұйықтар мен газдарда болатын қысым
#2 слайд
Сабақтың мақсаты:
•Білімділік: Ауырлық күшінің
әрекетінен сұйықтар мен газдарда
болатын қысымның қандай
шамаларға тәуелді екенін анықтау,
себебін түсіндіру, формуласын
қорытып шығару.
•Дамытушылық: Пәнге деген
қызығушылығын арттыру. Алған
білімдерін іс жүзінде қолдана білу
дағдысын, ойлау, есте сақтау
қабілеттерін дамыту.
•Тәрбиелік: Ұқыптылыққа,
еңбекеқорлыққа тәрбиелеу.
2 слайд
Сабақтың мақсаты: •Білімділік: Ауырлық күшінің әрекетінен сұйықтар мен газдарда болатын қысымның қандай шамаларға тәуелді екенін анықтау, себебін түсіндіру, формуласын қорытып шығару. •Дамытушылық: Пәнге деген қызығушылығын арттыру. Алған білімдерін іс жүзінде қолдана білу дағдысын, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. •Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, еңбекеқорлыққа тәрбиелеу.
#3 слайд
Өткенді қайталау
Суреттерге
түсініктеме беріңдер
3 слайд
Өткенді қайталау Суреттерге түсініктеме беріңдер
#4 слайд
4 слайд
#5 слайд
5 слайд
#6 слайд
6 слайд
#7 слайд
7 слайд
#8 слайд
8 слайд
#9 слайд
Физикалық диктант
1.Белгілі бір бетке түсетін
күш әрекетінің нәтижесін
сипаттайтын шама
2. Қысымды қалай анықтайды?
3. Қысымның қандай
бірліктерін
білесіңдер?
9 слайд
Физикалық диктант 1.Белгілі бір бетке түсетін күш әрекетінің нәтижесін сипаттайтын шама 2. Қысымды қалай анықтайды? 3. Қысымның қандай бірліктерін білесіңдер?
#10 слайд
4. Қысымды сыртқы әрекет
күшнің бағытында ғана
тарататын қандай дене?
5. Паскаль заңы қалай
айтылады?
6. Гидравликалық машиналарда
күштен 2 есе ұтсақ, жолдан...?
10 слайд
4. Қысымды сыртқы әрекет күшнің бағытында ғана тарататын қандай дене? 5. Паскаль заңы қалай айтылады? 6. Гидравликалық машиналарда күштен 2 есе ұтсақ, жолдан...?
#11 слайд
Жауаптары:
1. Қысым
2. p=F/S
3. Па, гПа, кПа, МПа
4. Қатты дене
5. Сұйыққа немесе газға түсірілген
қысым осы сұйықтың немесе
газдың әрбір нүктесіне өзгеріссіз
беріледі
6. 2 есе ұтыламыз
11 слайд
Жауаптары: 1. Қысым 2. p=F/S 3. Па, гПа, кПа, МПа 4. Қатты дене 5. Сұйыққа немесе газға түсірілген қысым осы сұйықтың немесе газдың әрбір нүктесіне өзгеріссіз беріледі 6. 2 есе ұтыламыз
#12 слайд
Сапалық есептер
1. Өздеріңе белгілі қысымды кеміту
тәсілдерін атаңдар.
2. Неге кесетін және тесетін құралдарды
қайрайды?
3. Өздеріңе белгілі қысымды арттыру
тәсілдерін атаңдар
4. Төменде келтірілген шамалардың
қайсысы ең көп, қайсысы ең аз: 5 кН/м
2
; 50
Н/см
2
; 500 Па?
5. Еденде тұрған адам қалай тез арада
еденге түсіретін қысымын 2 есе арттыра
алады?
6. Жабық ыдыстағы газды қыздырғаннан
ондағы молекулалар саны артпайды. Онда
неліктен молекулалардың ыдыс
қабырғасына түсіретін қысымы артады?
7. 500 Н күштің 2м
2
ауданға түсіретін
қысымын есепте
8. 20000 Па қысымды килопаскаль және
гектопаскаль арқылы өрнекте
12 слайд
Сапалық есептер 1. Өздеріңе белгілі қысымды кеміту тәсілдерін атаңдар. 2. Неге кесетін және тесетін құралдарды қайрайды? 3. Өздеріңе белгілі қысымды арттыру тәсілдерін атаңдар 4. Төменде келтірілген шамалардың қайсысы ең көп, қайсысы ең аз: 5 кН/м 2 ; 50 Н/см 2 ; 500 Па? 5. Еденде тұрған адам қалай тез арада еденге түсіретін қысымын 2 есе арттыра алады? 6. Жабық ыдыстағы газды қыздырғаннан ондағы молекулалар саны артпайды. Онда неліктен молекулалардың ыдыс қабырғасына түсіретін қысымы артады? 7. 500 Н күштің 2м 2 ауданға түсіретін қысымын есепте 8. 20000 Па қысымды килопаскаль және гектопаскаль арқылы өрнекте
#13 слайд
13 слайд
#14 слайд
14 слайд
#15 слайд
15 слайд
#16 слайд
16 слайд
#17 слайд
17 слайд
#18 слайд
18 слайд
#19 слайд
19 слайд
#20 слайд
Кез-келген h терењдіктегі (А н
‰ктесініњ аумаѓындаѓы)
с±йыќтыњ ќысымын есептейтін
формуланы қорытайық.
20 слайд
Кез-келген h терењдіктегі (А н ‰ктесініњ аумаѓындаѓы) с±йыќтыњ ќысымын есептейтін формуланы қорытайық.
#21 слайд
1. p=F/S
F=mg p=m g / S (1)
2. m=V
V=Sh m= S h (2)
3. (1)(2) p=g S h/S=g h
p= g h
21 слайд
1. p=F/S F=mg p=m g / S (1) 2. m=V V=Sh m= S h (2) 3. (1)(2) p=g S h/S=g h p= g h
#22 слайд
22 слайд
шағым қалдыра аласыз













