Материалдар / "Су - тіршілік көзі" аты сабағына презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Су - тіршілік көзі" аты сабағына презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне керек болады деп ойлаймын. Өйткені презентация арқылы сабақты жүргізу өте қызықты болады. Сабақ жаңартылған бағдарлама бойынша құрастырылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Мамыр 2019
1514
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
СҚО, Ғабит Мүсірепов атындағы аудан, “Нежинка орта мектебі” КММ Қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің мұғалімі Дюсембекова Алмагу

1 слайд
СҚО, Ғабит Мүсірепов атындағы аудан, “Нежинка орта мектебі” КММ Қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің мұғалімі Дюсембекова Алмагуль ЕрназаровнаСабақтың тақырыбы: Су –т іршілік көзі. “Сырдария” өлеңі Ә.Тәжібаев. Қазақ тілі және әдебиет 5 - сынып

1 слайд

СҚО, Ғабит Мүсірепов атындағы аудан, “Нежинка орта мектебі” КММ Қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің мұғалімі Дюсембекова Алмагуль ЕрназаровнаСабақтың тақырыбы: Су –т іршілік көзі. “Сырдария” өлеңі Ә.Тәжібаев. Қазақ тілі және әдебиет 5 - сынып

Оқу мақсаттары: 5.Т1 Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау; 5.А5 Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын

2 слайд
Оқу мақсаттары: 5.Т1 Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау; 5.А5 Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу; 5.Ж4 Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Мазмұнын түсініп, тірек сөздерді анықтайды • Оқушылардың басым бөлігі :Сұрақтар мен жауаптар арқылы бір-бірімен диалогке түседі • Кейбір оқушылар: Жұмбақ шешу арқылы болжам жасайды Судың қажеттілігін түсініп,өз өз көзқарасын білдіреді Тілдік мақсаттары: Тақырыпты жұмбақ арқылы болжайды Мәтіннің мазмұнын түсінеді, тірек сөздерді дұрыс қолданады Сұрақтарды түсінеді, шағын диалогке түседі Жетістік критерийлері : Тірек сөздер арқылы болжау Мәтіннен тірек сөздерді анықтау Шағын диалогке түсу Мәліметтерді жинақтау «Су –тіршілік көзі» тақырыбына постер жасау

2 слайд

Оқу мақсаттары: 5.Т1 Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау; 5.А5 Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу; 5.Ж4 Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Мазмұнын түсініп, тірек сөздерді анықтайды • Оқушылардың басым бөлігі :Сұрақтар мен жауаптар арқылы бір-бірімен диалогке түседі • Кейбір оқушылар: Жұмбақ шешу арқылы болжам жасайды Судың қажеттілігін түсініп,өз өз көзқарасын білдіреді Тілдік мақсаттары: Тақырыпты жұмбақ арқылы болжайды Мәтіннің мазмұнын түсінеді, тірек сөздерді дұрыс қолданады Сұрақтарды түсінеді, шағын диалогке түседі Жетістік критерийлері : Тірек сөздер арқылы болжау Мәтіннен тірек сөздерді анықтау Шағын диалогке түсу Мәліметтерді жинақтау «Су –тіршілік көзі» тақырыбына постер жасау

Тренинг : “Палубадағы капитан” Мағынаны тану: «Жұмбақ шешу» әдісі. «Топтастыру» стратегиясы. “ Микрофон” стратегиясы “ Пирам

3 слайд
Тренинг : “Палубадағы капитан” Мағынаны тану: «Жұмбақ шешу» әдісі. «Топтастыру» стратегиясы. “ Микрофон” стратегиясы “ Пирамида” стратегиясы “ Торлы диаграмма” стратегиясы “ Құпияға толы зат» стратегиясы «Қарым -қатынас» стратегиясы “ Екі жақты күнделік” стратегиясы. Рефлексия: «Бес қадам» әдісіБелсенді оқыту әдістері Жеке жұмыс Жұптық жұмыс Топтық жұмысСабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Хэтти ( Hattie ) 2014Жеке жұмыс Жұптық жұмыс Топтық жұмыс Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Хэтти ( Hattie ) 2014

3 слайд

Тренинг : “Палубадағы капитан” Мағынаны тану: «Жұмбақ шешу» әдісі. «Топтастыру» стратегиясы. “ Микрофон” стратегиясы “ Пирамида” стратегиясы “ Торлы диаграмма” стратегиясы “ Құпияға толы зат» стратегиясы «Қарым -қатынас» стратегиясы “ Екі жақты күнделік” стратегиясы. Рефлексия: «Бес қадам» әдісіБелсенді оқыту әдістері Жеке жұмыс Жұптық жұмыс Топтық жұмысСабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Хэтти ( Hattie ) 2014Жеке жұмыс Жұптық жұмыс Топтық жұмыс Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Хэтти ( Hattie ) 2014

Саралау жұмыстары Орта деңгей: диалогке түсу үшін сұрақтар беріледі; суреттер, қосымша материалдар ұсынылады. Жоғары

4 слайд
Саралау жұмыстары Орта деңгей: диалогке түсу үшін сұрақтар беріледі; суреттер, қосымша материалдар ұсынылады. Жоғары деңгей: графикалық органайзер, суреттер, қосымша материалдар ұсынылады. 1-тапсырма: «Су- тіршілік көзі» мәтінімен жұмыс (топтық жұмыс) Төмен деңгей: Мәтіннен тірек сөздерді анықтау Жоғарғы деңгей: Түсінгенін өз сөзімен айту. Орта деңгей: Мәтінге байланысты сөйлем құрастыру Пәнаралық байланыс • Әдебиет – «Сырдария» өлеңін ана мен табиғатты салыстырып туған жерінің құндылығын біледі; • Георгафия - картадан өзеннің атауын, орналасқан жерін тауып үйренеді; • Бейнелеу өнері – сурет салуға үйренеді; • Биология – судың адам өмірі үшін маңызды, қажетті екенін түсінеді Орта деңгей: диалогке түсу үшін сұрақтар беріледі; суреттер, қосымша материалдар ұсынылады. Жоғары деңгей: графикалық органайзер, суреттер, қосымша материалдар ұсынылады. 1-тапсырма: «Су- тіршілік көзі» мәтінімен жұмыс (топтық жұмыс)

4 слайд

Саралау жұмыстары Орта деңгей: диалогке түсу үшін сұрақтар беріледі; суреттер, қосымша материалдар ұсынылады. Жоғары деңгей: графикалық органайзер, суреттер, қосымша материалдар ұсынылады. 1-тапсырма: «Су- тіршілік көзі» мәтінімен жұмыс (топтық жұмыс) Төмен деңгей: Мәтіннен тірек сөздерді анықтау Жоғарғы деңгей: Түсінгенін өз сөзімен айту. Орта деңгей: Мәтінге байланысты сөйлем құрастыру Пәнаралық байланыс • Әдебиет – «Сырдария» өлеңін ана мен табиғатты салыстырып туған жерінің құндылығын біледі; • Георгафия - картадан өзеннің атауын, орналасқан жерін тауып үйренеді; • Бейнелеу өнері – сурет салуға үйренеді; • Биология – судың адам өмірі үшін маңызды, қажетті екенін түсінеді Орта деңгей: диалогке түсу үшін сұрақтар беріледі; суреттер, қосымша материалдар ұсынылады. Жоғары деңгей: графикалық органайзер, суреттер, қосымша материалдар ұсынылады. 1-тапсырма: «Су- тіршілік көзі» мәтінімен жұмыс (топтық жұмыс)

Критериалды бағалау Ойлау деңгейлері: білу, түсіну, қолдану. Дескрипторлар: -Тірек сөздер арқылы тақырып мазмұнын түсінеді.

5 слайд
Критериалды бағалау Ойлау деңгейлері: білу, түсіну, қолдану. Дескрипторлар: -Тірек сөздер арқылы тақырып мазмұнын түсінеді. -Берілген сұрақтарға жауап береді, диалог бойынша сөйлейді. -«Су –тіршілік көзі» тақырыбына постер жасайды.Бағалау критерийлері : - Мәтін мазмұнын түсінед і - Берілген сұрақтарға жауап беріп, шағын диалогке түседі - Постер жасайды ҚБ: «Көршіме айтамын» (Өзін –өзі бағалау) ҚБ: «Серпілген сұрақтар» (Өзара бағалау) ҚБ: «Шаршылар» (Өзара бағалау) ҚБ: “Үш шапалақ” (өзара бағалау) Роберт Юджин Глейзер 1963 Келешекке жоспарым : - Белсенді оқыту әдіс-тәсілдерін қолдану - Саралауды тиімді жүргізу - Оқушылардың оқылым, тыңдалым, айтылым,жазылым дағдыларын дамытуҚБ: «Көршіме айтамын» (Өзін –өзі бағалау) ҚБ: «Серпілген сұрақтар» (Өзара бағалау) ҚБ: «Шаршылар» (Өзара бағалау) ҚБ: “Үш шапалақ” (өзара бағалау) Роберт Юджин Глейзер 1963 Келешекке жоспарым : - Белсенді оқыту әдіс-тәсілдерін қолдану - Саралауды тиімді жүргізу - Оқушылардың оқылым, тыңдалым, айтылым,жазылым дағдыларын дамыту

5 слайд

Критериалды бағалау Ойлау деңгейлері: білу, түсіну, қолдану. Дескрипторлар: -Тірек сөздер арқылы тақырып мазмұнын түсінеді. -Берілген сұрақтарға жауап береді, диалог бойынша сөйлейді. -«Су –тіршілік көзі» тақырыбына постер жасайды.Бағалау критерийлері : - Мәтін мазмұнын түсінед і - Берілген сұрақтарға жауап беріп, шағын диалогке түседі - Постер жасайды ҚБ: «Көршіме айтамын» (Өзін –өзі бағалау) ҚБ: «Серпілген сұрақтар» (Өзара бағалау) ҚБ: «Шаршылар» (Өзара бағалау) ҚБ: “Үш шапалақ” (өзара бағалау) Роберт Юджин Глейзер 1963 Келешекке жоспарым : - Белсенді оқыту әдіс-тәсілдерін қолдану - Саралауды тиімді жүргізу - Оқушылардың оқылым, тыңдалым, айтылым,жазылым дағдыларын дамытуҚБ: «Көршіме айтамын» (Өзін –өзі бағалау) ҚБ: «Серпілген сұрақтар» (Өзара бағалау) ҚБ: «Шаршылар» (Өзара бағалау) ҚБ: “Үш шапалақ” (өзара бағалау) Роберт Юджин Глейзер 1963 Келешекке жоспарым : - Белсенді оқыту әдіс-тәсілдерін қолдану - Саралауды тиімді жүргізу - Оқушылардың оқылым, тыңдалым, айтылым,жазылым дағдыларын дамыту