"Су - тіршілік көзі" аты сабағына презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
СҚО, Ғабит Мүсірепов атындағы аудан,
“Нежинка орта мектебі” КММ
Қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің
мұғалімі
Дюсембекова Алмагуль ЕрназаровнаСабақтың тақырыбы:
Су –т іршілік көзі. “Сырдария” өлеңі
Ә.Тәжібаев.
Қазақ тілі және әдебиет
5 - сынып
1 слайд
СҚО, Ғабит Мүсірепов атындағы аудан, “Нежинка орта мектебі” КММ Қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің мұғалімі Дюсембекова Алмагуль ЕрназаровнаСабақтың тақырыбы: Су –т іршілік көзі. “Сырдария” өлеңі Ә.Тәжібаев. Қазақ тілі және әдебиет 5 - сынып
2 слайд
Оқу мақсаттары:
5.Т1 Тақырыпты тірек сөздер
арқылы болжау;
5.А5 Берілген сұрақты дұрыс
түсініп, лайықты жауап беру,
шағын диалогке қатысу;
5.Ж4 Мәліметтерді жинақтай
отырып, тақырып бойынша
постер жасау Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар: Мазмұнын түсініп,
тірек сөздерді анықтайды
• Оқушылардың басым бөлігі :Сұрақтар
мен жауаптар арқылы бір-бірімен
диалогке түседі
• Кейбір оқушылар: Жұмбақ шешу
арқылы болжам жасайды
Судың қажеттілігін түсініп,өз
өз көзқарасын білдіреді
Тілдік мақсаттары:
Тақырыпты жұмбақ арқылы
болжайды
Мәтіннің мазмұнын түсінеді,
тірек сөздерді дұрыс қолданады
Сұрақтарды түсінеді, шағын
диалогке түседі Жетістік критерийлері :
Тірек сөздер арқылы болжау
Мәтіннен тірек сөздерді анықтау
Шағын диалогке түсу
Мәліметтерді жинақтау
«Су –тіршілік көзі» тақырыбына
постер жасау
2 слайд
Оқу мақсаттары: 5.Т1 Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау; 5.А5 Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу; 5.Ж4 Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Мазмұнын түсініп, тірек сөздерді анықтайды • Оқушылардың басым бөлігі :Сұрақтар мен жауаптар арқылы бір-бірімен диалогке түседі • Кейбір оқушылар: Жұмбақ шешу арқылы болжам жасайды Судың қажеттілігін түсініп,өз өз көзқарасын білдіреді Тілдік мақсаттары: Тақырыпты жұмбақ арқылы болжайды Мәтіннің мазмұнын түсінеді, тірек сөздерді дұрыс қолданады Сұрақтарды түсінеді, шағын диалогке түседі Жетістік критерийлері : Тірек сөздер арқылы болжау Мәтіннен тірек сөздерді анықтау Шағын диалогке түсу Мәліметтерді жинақтау «Су –тіршілік көзі» тақырыбына постер жасау
3 слайд
Тренинг : “Палубадағы капитан”
Мағынаны тану: «Жұмбақ шешу»
әдісі.
«Топтастыру» стратегиясы.
“ Микрофон” стратегиясы
“ Пирамида” стратегиясы
“ Торлы диаграмма”
стратегиясы
“ Құпияға толы зат»
стратегиясы
«Қарым -қатынас» стратегиясы
“ Екі жақты күнделік”
стратегиясы.
Рефлексия: «Бес қадам» әдісіБелсенді оқыту әдістері
Жеке
жұмыс
Жұптық
жұмыс
Топтық
жұмысСабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы Хэтти
( Hattie ) 2014Жеке
жұмыс Жұптық
жұмыс Топтық
жұмыс Сабақтың
басы Сабақтың
ортасы Сабақтың
соңы Хэтти
( Hattie ) 2014
3 слайд
Тренинг : “Палубадағы капитан” Мағынаны тану: «Жұмбақ шешу» әдісі. «Топтастыру» стратегиясы. “ Микрофон” стратегиясы “ Пирамида” стратегиясы “ Торлы диаграмма” стратегиясы “ Құпияға толы зат» стратегиясы «Қарым -қатынас» стратегиясы “ Екі жақты күнделік” стратегиясы. Рефлексия: «Бес қадам» әдісіБелсенді оқыту әдістері Жеке жұмыс Жұптық жұмыс Топтық жұмысСабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Хэтти ( Hattie ) 2014Жеке жұмыс Жұптық жұмыс Топтық жұмыс Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Хэтти ( Hattie ) 2014
4 слайд
Саралау жұмыстары
Орта деңгей:
диалогке түсу үшін
сұрақтар беріледі;
суреттер, қосымша
материалдар
ұсынылады. Жоғары деңгей:
графикалық
органайзер, суреттер,
қосымша материалдар
ұсынылады.
1-тапсырма:
«Су-
тіршілік
көзі»
мәтінімен
жұмыс
(топтық
жұмыс) Төмен деңгей:
Мәтіннен тірек
сөздерді анықтау
Жоғарғы деңгей:
Түсінгенін өз сөзімен
айту. Орта деңгей:
Мәтінге
байланысты сөйлем
құрастыру Пәнаралық
байланыс
• Әдебиет – «Сырдария»
өлеңін ана мен табиғатты
салыстырып туған жерінің
құндылығын біледі;
• Георгафия - картадан
өзеннің атауын, орналасқан
жерін тауып үйренеді;
• Бейнелеу өнері – сурет
салуға үйренеді;
• Биология – судың адам
өмірі үшін маңызды,
қажетті екенін түсінеді
Орта деңгей:
диалогке түсу үшін
сұрақтар беріледі;
суреттер, қосымша
материалдар
ұсынылады. Жоғары деңгей:
графикалық
органайзер, суреттер,
қосымша материалдар
ұсынылады. 1-тапсырма:
«Су-
тіршілік
көзі»
мәтінімен
жұмыс
(топтық
жұмыс)
4 слайд
Саралау жұмыстары Орта деңгей: диалогке түсу үшін сұрақтар беріледі; суреттер, қосымша материалдар ұсынылады. Жоғары деңгей: графикалық органайзер, суреттер, қосымша материалдар ұсынылады. 1-тапсырма: «Су- тіршілік көзі» мәтінімен жұмыс (топтық жұмыс) Төмен деңгей: Мәтіннен тірек сөздерді анықтау Жоғарғы деңгей: Түсінгенін өз сөзімен айту. Орта деңгей: Мәтінге байланысты сөйлем құрастыру Пәнаралық байланыс • Әдебиет – «Сырдария» өлеңін ана мен табиғатты салыстырып туған жерінің құндылығын біледі; • Георгафия - картадан өзеннің атауын, орналасқан жерін тауып үйренеді; • Бейнелеу өнері – сурет салуға үйренеді; • Биология – судың адам өмірі үшін маңызды, қажетті екенін түсінеді Орта деңгей: диалогке түсу үшін сұрақтар беріледі; суреттер, қосымша материалдар ұсынылады. Жоғары деңгей: графикалық органайзер, суреттер, қосымша материалдар ұсынылады. 1-тапсырма: «Су- тіршілік көзі» мәтінімен жұмыс (топтық жұмыс)
5 слайд
Критериалды бағалау
Ойлау деңгейлері:
білу, түсіну,
қолдану. Дескрипторлар:
-Тірек сөздер арқылы
тақырып мазмұнын
түсінеді.
-Берілген сұрақтарға
жауап береді, диалог
бойынша сөйлейді.
-«Су –тіршілік көзі»
тақырыбына постер
жасайды.Бағалау
критерийлері :
- Мәтін мазмұнын
түсінед і
- Берілген
сұрақтарға жауап
беріп, шағын
диалогке түседі
- Постер жасайды
ҚБ: «Көршіме айтамын»
(Өзін –өзі бағалау)
ҚБ: «Серпілген сұрақтар»
(Өзара бағалау)
ҚБ: «Шаршылар»
(Өзара бағалау)
ҚБ: “Үш шапалақ”
(өзара бағалау) Роберт
Юджин
Глейзер
1963
Келешекке жоспарым :
-
Белсенді оқыту әдіс-тәсілдерін қолдану
-
Саралауды тиімді жүргізу
- Оқушылардың оқылым, тыңдалым,
айтылым,жазылым дағдыларын дамытуҚБ: «Көршіме айтамын»
(Өзін –өзі бағалау)
ҚБ: «Серпілген сұрақтар»
(Өзара бағалау)
ҚБ: «Шаршылар»
(Өзара бағалау)
ҚБ: “Үш шапалақ”
(өзара бағалау) Роберт
Юджин
Глейзер
1963 Келешекке жоспарым :
-
Белсенді оқыту әдіс-тәсілдерін қолдану
-
Саралауды тиімді жүргізу
- Оқушылардың оқылым, тыңдалым,
айтылым,жазылым дағдыларын дамыту
5 слайд
Критериалды бағалау Ойлау деңгейлері: білу, түсіну, қолдану. Дескрипторлар: -Тірек сөздер арқылы тақырып мазмұнын түсінеді. -Берілген сұрақтарға жауап береді, диалог бойынша сөйлейді. -«Су –тіршілік көзі» тақырыбына постер жасайды.Бағалау критерийлері : - Мәтін мазмұнын түсінед і - Берілген сұрақтарға жауап беріп, шағын диалогке түседі - Постер жасайды ҚБ: «Көршіме айтамын» (Өзін –өзі бағалау) ҚБ: «Серпілген сұрақтар» (Өзара бағалау) ҚБ: «Шаршылар» (Өзара бағалау) ҚБ: “Үш шапалақ” (өзара бағалау) Роберт Юджин Глейзер 1963 Келешекке жоспарым : - Белсенді оқыту әдіс-тәсілдерін қолдану - Саралауды тиімді жүргізу - Оқушылардың оқылым, тыңдалым, айтылым,жазылым дағдыларын дамытуҚБ: «Көршіме айтамын» (Өзін –өзі бағалау) ҚБ: «Серпілген сұрақтар» (Өзара бағалау) ҚБ: «Шаршылар» (Өзара бағалау) ҚБ: “Үш шапалақ” (өзара бағалау) Роберт Юджин Глейзер 1963 Келешекке жоспарым : - Белсенді оқыту әдіс-тәсілдерін қолдану - Саралауды тиімді жүргізу - Оқушылардың оқылым, тыңдалым, айтылым,жазылым дағдыларын дамыту