"Су-тіршілік көзі"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
І.Кіріспе бөлімі:
1.Шатты қ шеңберіне тұрып”Ыстық лебіз”тәсілі
арқылы көршісіне жақсы тілек айтады.
2.Топқа «қызғалдақ»,«раушан»,«қызылгүл»,
«түймедақ» гүлдерімен бөлінеді.
3.Топ мүшелері ақылдасып топтағы өз рөлдерін
бөліп алады .( басшы,хатшы,баяндамашы,таймкипер,бақылаушы )
4.Критериалды бағалау парақшалары таратылады.
ll .Тұсау кесу:
«Карусель» әдісімен үй жұмысын еске түсіреді,
түйіндейді.« ! »
Мақсаты: ( ойларын жинақтап ортаға салу арқылы өткен тақырыптарды еске түсіру)
1 слайд
І.Кіріспе бөлімі: 1.Шатты қ шеңберіне тұрып”Ыстық лебіз”тәсілі арқылы көршісіне жақсы тілек айтады. 2.Топқа «қызғалдақ»,«раушан»,«қызылгүл», «түймедақ» гүлдерімен бөлінеді. 3.Топ мүшелері ақылдасып топтағы өз рөлдерін бөліп алады .( басшы,хатшы,баяндамашы,таймкипер,бақылаушы ) 4.Критериалды бағалау парақшалары таратылады. ll .Тұсау кесу: «Карусель» әдісімен үй жұмысын еске түсіреді, түйіндейді.« ! » Мақсаты: ( ойларын жинақтап ортаға салу арқылы өткен тақырыптарды еске түсіру)
2 слайд
Негізгі бөлімі:
1.«Жұмбақ»
-Мен сұйықпын да, мұзбын да,
-Тамшысымын жаңбырдың.
-Оюланған қыраумын,
-Жылымын да, салқынмын.
-Шөлдесең кеуіп,таңдайың,
-Мейіріңді қандырдым.
-Сыйлаймын мен тазалық,
-Рахат беріп денеңе,
-Айта қойшы,
-Жауабы не? (.. )
«Жұмбақ» шешімін табу арқылы жаңа
тақырыпты табады.
2 слайд
Негізгі бөлімі: 1.«Жұмбақ» -Мен сұйықпын да, мұзбын да, -Тамшысымын жаңбырдың. -Оюланған қыраумын, -Жылымын да, салқынмын. -Шөлдесең кеуіп,таңдайың, -Мейіріңді қандырдым. -Сыйлаймын мен тазалық, -Рахат беріп денеңе, -Айта қойшы, -Жауабы не? (.. ) «Жұмбақ» шешімін табу арқылы жаңа тақырыпты табады.
3 слайд
Танымдық фильм : «Су-тіршілік көзі»
Сабақ мақсаты:
Тақырып атауын табу және алғашқы бөлігін тыңдау
арқылы көтерілген мәселені болжау.
Оқыған мәтін мазмұны бойынша жалпы нақты сұрақтарға
жауап беру.Мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен
байланыстыру.Эссе тақырыбынан ауытқымай абзац
түрлерін жүйелі құрастырып жазу.
Жетістік критерилері:
Сендер оқу мақсатына жетесіңдер , жетті, егер тыңдаған
ақпарат бойынша қорытынды жасап, топтық талқылауда
рөлге сәйкес тапсырманы орындай алса....
-көтерілген мәселе бойынша идеяларын ұсынып,
сұрақтарға нақты жауап бере алса..
3 слайд
Танымдық фильм : «Су-тіршілік көзі» Сабақ мақсаты: Тақырып атауын табу және алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілген мәселені болжау. Оқыған мәтін мазмұны бойынша жалпы нақты сұрақтарға жауап беру.Мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру.Эссе тақырыбынан ауытқымай абзац түрлерін жүйелі құрастырып жазу. Жетістік критерилері: Сендер оқу мақсатына жетесіңдер , жетті, егер тыңдаған ақпарат бойынша қорытынды жасап, топтық талқылауда рөлге сәйкес тапсырманы орындай алса.... -көтерілген мәселе бойынша идеяларын ұсынып, сұрақтарға нақты жауап бере алса..
4 слайд
Сөздікпен жұмыс:
Емдік қасиет - лечебное свойство
Су қоры - запас воды
Суық су - холодная вода
Бұлақтың суы - родниковая вода
Суды лайламау - не загрязнять воду
Суды қадірлеу - ценить воду
Су тапшылығы - нехватка воды
Үнемдеу - экономить,беречь
Ысырап - потеря,напрасная трата
Тіршілік көзі -источник жизни
Сөздікпен сөз тіркесін, сөйлемдер құрайды.
4 слайд
Сөздікпен жұмыс: Емдік қасиет - лечебное свойство Су қоры - запас воды Суық су - холодная вода Бұлақтың суы - родниковая вода Суды лайламау - не загрязнять воду Суды қадірлеу - ценить воду Су тапшылығы - нехватка воды Үнемдеу - экономить,беречь Ысырап - потеря,напрасная трата Тіршілік көзі -источник жизни Сөздікпен сөз тіркесін, сөйлемдер құрайды.
5 слайд
«Су –тіршілік көзі»
Су- болмаса тіршілік болмайды. Адам, өсімдіктер,
жануарлар денесінің бір бөлігі де судан тұрады. Жер
бетінде судың жалпы мөлшері өзгермейді. Су буға
айналады. Будан бұлт пайда болады. Ол жаңбыр, қар,
бұршақ болып жерге қайта жауады, яғни су айналымы
жүріп тұрады. Елімізде үлкен көлдер мен өзендер бар.
Бірақ, таза су мөлшері азайып, жылдан-жылға су
тапшылығы байқалуда. Олар күннен-күнге азайып барады.
Сусыз біз бір күн де өмір сүре алмаймыз. «Судың да
сұрауы бар»- деген халық мақалы тегін айтылмаса
керек.Ол суды үнемдеуіміз, босқа ағыз бауымыз керек,
дегенді білдіреді. Су-өмірдің байлығы. Сондықтан суды
үнемдеп қолданайық, қамқорлықпен қарайық достар!
5 слайд
«Су –тіршілік көзі» Су- болмаса тіршілік болмайды. Адам, өсімдіктер, жануарлар денесінің бір бөлігі де судан тұрады. Жер бетінде судың жалпы мөлшері өзгермейді. Су буға айналады. Будан бұлт пайда болады. Ол жаңбыр, қар, бұршақ болып жерге қайта жауады, яғни су айналымы жүріп тұрады. Елімізде үлкен көлдер мен өзендер бар. Бірақ, таза су мөлшері азайып, жылдан-жылға су тапшылығы байқалуда. Олар күннен-күнге азайып барады. Сусыз біз бір күн де өмір сүре алмаймыз. «Судың да сұрауы бар»- деген халық мақалы тегін айтылмаса керек.Ол суды үнемдеуіміз, босқа ағыз бауымыз керек, дегенді білдіреді. Су-өмірдің байлығы. Сондықтан суды үнемдеп қолданайық, қамқорлықпен қарайық достар!
6 слайд
Топтық талқылауға мәтіннің негізгі ойын түсіну,
дәлелдеу үшін, топ басшылары келіп, мына жұмыс
түрлерін топтарына алады.
«Талқы-себепші»
«Байланыстырушы»
«Сипаттаушы»
«Қорытындылаушы»
Сергіту сәті : «Жаңбыр» (Қолға,аяққа қатысты
жаттығуларын жасайды.)
6 слайд
Топтық талқылауға мәтіннің негізгі ойын түсіну, дәлелдеу үшін, топ басшылары келіп, мына жұмыс түрлерін топтарына алады. «Талқы-себепші» «Байланыстырушы» «Сипаттаушы» «Қорытындылаушы» Сергіту сәті : «Жаңбыр» (Қолға,аяққа қатысты жаттығуларын жасайды.)
7 слайд
Сәуірдің он үші
Сынып жұмысы
«Су-тіршілік көзі»
2-тапсырма
«Жұптас,ойлан,бөліс»
«Әртүрлі жіптер арқылы жұптаса,тақырып
бойынша диолог құрады.
Мақсаты: ( тақырып бойынша ойларымен бөлісу)
3-тапсырма
« C инквейн»
Тақырыпқа қатысты 5-жолды өлең құрастырады
7 слайд
Сәуірдің он үші Сынып жұмысы «Су-тіршілік көзі» 2-тапсырма «Жұптас,ойлан,бөліс» «Әртүрлі жіптер арқылы жұптаса,тақырып бойынша диолог құрады. Мақсаты: ( тақырып бойынша ойларымен бөлісу) 3-тапсырма « C инквейн» Тақырыпқа қатысты 5-жолды өлең құрастырады
8 слайд
Рефлексия: Сабақты қорытындылау
«Бүгін мен үшін не қызықты болды?»
«Бүгін мен не білдім?»
«Бүгін не қиын болды?»
«Бүгінгі білімді қайда қолданамын?»
«Бүгінгі сабаққа түйіндеме жасасам»
Бағалау: Топ басшылары топ мүшелерін
бағалайды.Топ мүшелері топ басшысын
бағалайды.(Критериалды бағалау парақшалары
бойынша. )
Үйге тапсырма: 4-тапсырма «Эссе»
«Мен суды ысырап етпеу үшін күресемін»
8 слайд
Рефлексия: Сабақты қорытындылау «Бүгін мен үшін не қызықты болды?» «Бүгін мен не білдім?» «Бүгін не қиын болды?» «Бүгінгі білімді қайда қолданамын?» «Бүгінгі сабаққа түйіндеме жасасам» Бағалау: Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды.Топ мүшелері топ басшысын бағалайды.(Критериалды бағалау парақшалары бойынша. ) Үйге тапсырма: 4-тапсырма «Эссе» «Мен суды ысырап етпеу үшін күресемін»
9 слайд
9 слайд