Шығарманы дамыта үйрету. Е.Брусиловский. "Колхоздағы той" Баян сыныбы.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Шығарманы дамыта үйрету. Е.Брусиловский. "Колхоздағы той" Баян сыныбы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация Қосымша білім беру ұйымдарыны баян үйірмесінің, музыка, өнер мектептерінің баян сыныптарында өткізілетін ашық сабақтарда пайдалануға арналған.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Балалар өнер мектебі Ашық сабақ Баян сыныбы Мұғалім: Жұмашбаева М. Оқушы: Зейнолла Н. 1-сынып

#1 слайд
Балалар өнер мектебі Ашық сабақ Баян сыныбы Мұғалім: Жұмашбаева М. Оқушы: Зейнолла Н. 1-сынып

1 слайд

Балалар өнер мектебі Ашық сабақ Баян сыныбы Мұғалім: Жұмашбаева М. Оқушы: Зейнолла Н. 1-сынып

Сабақтың тақырыбы: «Шығарманы дамыта үйрету» Білімділік: •Шығарманы үйрене отырып,нотаны бірден оқу сауатын, әртүлі штрихта

#2 слайд
Сабақтың тақырыбы: «Шығарманы дамыта үйрету» Білімділік: •Шығарманы үйрене отырып,нотаны бірден оқу сауатын, әртүлі штрихтарды меңгеру. Дамытушылық: •Шығармада кездесетін күрделі ырғақтарды орындауын дамыту. Тәрбиелік: •Оқушыны талғамы жоғары тұлға болуға, музыка өнерін сүюге баулу.

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: «Шығарманы дамыта үйрету» Білімділік: •Шығарманы үйрене отырып,нотаны бірден оқу сауатын, әртүлі штрихтарды меңгеру. Дамытушылық: •Шығармада кездесетін күрделі ырғақтарды орындауын дамыту. Тәрбиелік: •Оқушыны талғамы жоғары тұлға болуға, музыка өнерін сүюге баулу.

Сабақтың жүрісі 1.Ұйымдастыру 2.Үй тапсыр- масын сұрау 3.Жаңа сабақ: 4.Сергіту сәті: 5.Қорытынды 6.Бағалау Оқушының аспапта

#3 слайд
Сабақтың жүрісі 1.Ұйымдастыру 2.Үй тапсыр- масын сұрау 3.Жаңа сабақ: 4.Сергіту сәті: 5.Қорытынды 6.Бағалау Оқушының аспапта отырысын қарау, құрал – жабдықтарын түгендеу 1) Г.Беренс.Этюд. 2)Халық әні «Дедімай-ау» 3)Е.Брусиловский «Колхоздағы той» І-бөлім. Е.Брусиловский. «Колхоздағы той. ІІ-бөлім» *Мұғалім оқушыға ойнап көрсетеді; •Оқушымен бірге теориялық талдау жасайды •Оң қол, сол қол саусақтарын қою, нотамен орындау, он алтылық ноталарды меңгеру, содан кейін екі қолда жай темпте қосып ойнайды. «Дұрыс жауабын тап!» ойыны. **Оқушыдан кері байланыс алу: Ұнады, Ұнамайды, Түсінуге тырысамын. ** Өте жақсы- Жақсы – Орташа

3 слайд

Сабақтың жүрісі 1.Ұйымдастыру 2.Үй тапсыр- масын сұрау 3.Жаңа сабақ: 4.Сергіту сәті: 5.Қорытынды 6.Бағалау Оқушының аспапта отырысын қарау, құрал – жабдықтарын түгендеу 1) Г.Беренс.Этюд. 2)Халық әні «Дедімай-ау» 3)Е.Брусиловский «Колхоздағы той» І-бөлім. Е.Брусиловский. «Колхоздағы той. ІІ-бөлім» *Мұғалім оқушыға ойнап көрсетеді; •Оқушымен бірге теориялық талдау жасайды •Оң қол, сол қол саусақтарын қою, нотамен орындау, он алтылық ноталарды меңгеру, содан кейін екі қолда жай темпте қосып ойнайды. «Дұрыс жауабын тап!» ойыны. **Оқушыдан кері байланыс алу: Ұнады, Ұнамайды, Түсінуге тырысамын. ** Өте жақсы- Жақсы – Орташа

500-ден астам ән, романстар, хор туындылары, кантаталар мен сюиталардың авторы. «Сары-арқа», «Құрманғазы» симфонияларын ж

#4 слайд
500-ден астам ән, романстар, хор туындылары, кантаталар мен сюиталардың авторы. «Сары-арқа», «Құрманғазы» симфонияларын жазған «Қыз Жібек», «Жалбыр», «Ер Тарғын» операларының,, Е.Г. Брусиловский өзінің  шығармашылық қызметін қазақ музыкалық фольклорын зерттеуге арнады. Алғашқы қазақ операларының, симфонияларының, кантата- ораторияларының және хор

4 слайд

500-ден астам ән, романстар, хор туындылары, кантаталар мен сюиталардың авторы. «Сары-арқа», «Құрманғазы» симфонияларын жазған «Қыз Жібек», «Жалбыр», «Ер Тарғын» операларының,, Е.Г. Брусиловский өзінің  шығармашылық қызметін қазақ музыкалық фольклорын зерттеуге арнады. Алғашқы қазақ операларының, симфонияларының, кантата- ораторияларының және хор

«Колхоздағы той» шығармасының мазмұнын суреттер арқылы түсіндіру

#5 слайд
«Колхоздағы той» шығармасының мазмұнын суреттер арқылы түсіндіру

5 слайд

«Колхоздағы той» шығармасының мазмұнын суреттер арқылы түсіндіру

#6 слайд

6 слайд

Дұрыс жауабын тап! https:// learningapps.org/watch?v=popciqikt24

#7 слайд
Дұрыс жауабын тап! https:// learningapps.org/watch?v=popciqikt24

7 слайд

Дұрыс жауабын тап! https:// learningapps.org/watch?v=popciqikt24

https://youtu.be/ufKIzpxNd8k?si=fLR2sCfp0t4vj2Hp Шығарманы әртүрлі аспаптардың орындауында тыңдау, оқушыда шығарманың

#8 слайд
https://youtu.be/ufKIzpxNd8k?si=fLR2sCfp0t4vj2Hp Шығарманы әртүрлі аспаптардың орындауында тыңдау, оқушыда шығарманың әуенін есте сақтау дағдысын дамыту.

8 слайд

https://youtu.be/ufKIzpxNd8k?si=fLR2sCfp0t4vj2Hp Шығарманы әртүрлі аспаптардың орындауында тыңдау, оқушыда шығарманың әуенін есте сақтау дағдысын дамыту.

https:// youtu.be/OxcwBzG747w?si=K0Rbn-7OXsC1bLIb

#9 слайд
https:// youtu.be/OxcwBzG747w?si=K0Rbn-7OXsC1bLIb

9 слайд

https:// youtu.be/OxcwBzG747w?si=K0Rbn-7OXsC1bLIb

Нотаны бірден оқу сауатын дамыту Оқушы «Ақ әжем» әнін нотадан бірден оқып ойнайды

#10 слайд
Нотаны бірден оқу сауатын дамыту Оқушы «Ақ әжем» әнін нотадан бірден оқып ойнайды

10 слайд

Нотаны бірден оқу сауатын дамыту Оқушы «Ақ әжем» әнін нотадан бірден оқып ойнайды

#11 слайд

11 слайд

•40-минут сабақтың балаға қаншалықты түсінікті болғанын, сабақтың қай деңгейде өткендігін және жеткізе алғандығыңның нә

#12 слайд
•40-минут сабақтың балаға қаншалықты түсінікті болғанын, сабақтың қай деңгейде өткендігін және жеткізе алғандығыңның нәтижесін қысқа түрде оқушыдан алу. •Өзгенің іс-әрекетіне беріледі. Кері байланыс •Оқушыдан алған кері байланыстан сабағыңның қалай өткендігін өн бойыңнан өткізіп, жіберілген кемшіліктеріңді саралап, келесі жоспарыңа түзету енгізу. •Әркім өз ісіне жасайды. Рефлексия

12 слайд

•40-минут сабақтың балаға қаншалықты түсінікті болғанын, сабақтың қай деңгейде өткендігін және жеткізе алғандығыңның нәтижесін қысқа түрде оқушыдан алу. •Өзгенің іс-әрекетіне беріледі. Кері байланыс •Оқушыдан алған кері байланыстан сабағыңның қалай өткендігін өн бойыңнан өткізіп, жіберілген кемшіліктеріңді саралап, келесі жоспарыңа түзету енгізу. •Әркім өз ісіне жасайды. Рефлексия

Назарларыңызға рахмет!

#13 слайд
Назарларыңызға рахмет!

13 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
03.02.2025
198
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі