Шығарманы дамыта үйрету. Е.Брусиловский. "Колхоздағы той" Баян сыныбы.
Шығарманы дамыта үйрету. Е.Брусиловский. "Колхоздағы той" Баян сыныбы.

#1 слайд
Балалар өнер мектебі
Ашық сабақ
Баян сыныбы
Мұғалім: Жұмашбаева М.
Оқушы: Зейнолла Н. 1-сынып
1 слайд
Балалар өнер мектебі Ашық сабақ Баян сыныбы Мұғалім: Жұмашбаева М. Оқушы: Зейнолла Н. 1-сынып
#2 слайд
Сабақтың тақырыбы:
«Шығарманы дамыта үйрету»
Білімділік:
•Шығарманы үйрене отырып,нотаны бірден оқу сауатын, әртүлі
штрихтарды меңгеру.
Дамытушылық:
•Шығармада кездесетін күрделі ырғақтарды орындауын дамыту.
Тәрбиелік:
•Оқушыны талғамы жоғары тұлға болуға, музыка өнерін сүюге
баулу.
2 слайд
Сабақтың тақырыбы: «Шығарманы дамыта үйрету» Білімділік: •Шығарманы үйрене отырып,нотаны бірден оқу сауатын, әртүлі штрихтарды меңгеру. Дамытушылық: •Шығармада кездесетін күрделі ырғақтарды орындауын дамыту. Тәрбиелік: •Оқушыны талғамы жоғары тұлға болуға, музыка өнерін сүюге баулу.
#3 слайд
Сабақтың жүрісі
1.Ұйымдастыру
2.Үй тапсыр-
масын сұрау
3.Жаңа
сабақ:
4.Сергіту сәті:
5.Қорытынды
6.Бағалау
Оқушының аспапта отырысын қарау, құрал –
жабдықтарын түгендеу
1) Г.Беренс.Этюд.
2)Халық әні «Дедімай-ау»
3)Е.Брусиловский «Колхоздағы той» І-бөлім.
Е.Брусиловский. «Колхоздағы той. ІІ-бөлім»
*Мұғалім оқушыға ойнап көрсетеді;
•Оқушымен бірге теориялық талдау жасайды
•Оң қол, сол қол саусақтарын қою, нотамен орындау,
он алтылық ноталарды меңгеру, содан кейін екі
қолда жай темпте қосып ойнайды.
«Дұрыс жауабын тап!» ойыны.
**Оқушыдан кері байланыс алу: Ұнады, Ұнамайды,
Түсінуге тырысамын.
** Өте жақсы- Жақсы – Орташа
3 слайд
Сабақтың жүрісі 1.Ұйымдастыру 2.Үй тапсыр- масын сұрау 3.Жаңа сабақ: 4.Сергіту сәті: 5.Қорытынды 6.Бағалау Оқушының аспапта отырысын қарау, құрал – жабдықтарын түгендеу 1) Г.Беренс.Этюд. 2)Халық әні «Дедімай-ау» 3)Е.Брусиловский «Колхоздағы той» І-бөлім. Е.Брусиловский. «Колхоздағы той. ІІ-бөлім» *Мұғалім оқушыға ойнап көрсетеді; •Оқушымен бірге теориялық талдау жасайды •Оң қол, сол қол саусақтарын қою, нотамен орындау, он алтылық ноталарды меңгеру, содан кейін екі қолда жай темпте қосып ойнайды. «Дұрыс жауабын тап!» ойыны. **Оқушыдан кері байланыс алу: Ұнады, Ұнамайды, Түсінуге тырысамын. ** Өте жақсы- Жақсы – Орташа
#4 слайд
500-ден астам ән,
романстар, хор
туындылары, кантаталар
мен сюиталардың авторы.
«Сары-арқа»,
«Құрманғазы»
симфонияларын жазған
«Қыз Жібек»,
«Жалбыр», «Ер
Тарғын»
операларының,,
Е.Г. Брусиловский өзінің
шығармашылық қызметін
қазақ музыкалық
фольклорын зерттеуге
арнады.
Алғашқы қазақ
операларының,
симфонияларының,
кантата-
ораторияларының
және хор
4 слайд
500-ден астам ән, романстар, хор туындылары, кантаталар мен сюиталардың авторы. «Сары-арқа», «Құрманғазы» симфонияларын жазған «Қыз Жібек», «Жалбыр», «Ер Тарғын» операларының,, Е.Г. Брусиловский өзінің шығармашылық қызметін қазақ музыкалық фольклорын зерттеуге арнады. Алғашқы қазақ операларының, симфонияларының, кантата- ораторияларының және хор
#5 слайд
«Колхоздағы той» шығармасының мазмұнын суреттер арқылы
түсіндіру
5 слайд
«Колхоздағы той» шығармасының мазмұнын суреттер арқылы түсіндіру
#6 слайд
6 слайд
#7 слайд
Дұрыс жауабын
тап!
https://
learningapps.org/watch?v=popciqikt24
7 слайд
Дұрыс жауабын тап! https:// learningapps.org/watch?v=popciqikt24
#8 слайд
https://youtu.be/ufKIzpxNd8k?si=fLR2sCfp0t4vj2Hp
Шығарманы әртүрлі аспаптардың орындауында тыңдау, оқушыда
шығарманың әуенін есте сақтау дағдысын дамыту.
8 слайд
https://youtu.be/ufKIzpxNd8k?si=fLR2sCfp0t4vj2Hp Шығарманы әртүрлі аспаптардың орындауында тыңдау, оқушыда шығарманың әуенін есте сақтау дағдысын дамыту.
#9 слайд
https://
youtu.be/OxcwBzG747w?si=K0Rbn-7OXsC1bLIb
9 слайд
https:// youtu.be/OxcwBzG747w?si=K0Rbn-7OXsC1bLIb
#10 слайд
Нотаны бірден оқу сауатын дамыту
Оқушы «Ақ әжем» әнін нотадан
бірден оқып ойнайды
10 слайд
Нотаны бірден оқу сауатын дамыту Оқушы «Ақ әжем» әнін нотадан бірден оқып ойнайды
#11 слайд
11 слайд
#12 слайд
•40-минут сабақтың балаға
қаншалықты түсінікті болғанын,
сабақтың қай деңгейде өткендігін
және жеткізе алғандығыңның
нәтижесін қысқа түрде оқушыдан
алу.
•Өзгенің іс-әрекетіне беріледі.
Кері
байланыс
•Оқушыдан алған кері байланыстан
сабағыңның қалай өткендігін өн
бойыңнан өткізіп, жіберілген
кемшіліктеріңді саралап, келесі
жоспарыңа түзету енгізу.
•Әркім өз ісіне жасайды.
Рефлексия
12 слайд
•40-минут сабақтың балаға қаншалықты түсінікті болғанын, сабақтың қай деңгейде өткендігін және жеткізе алғандығыңның нәтижесін қысқа түрде оқушыдан алу. •Өзгенің іс-әрекетіне беріледі. Кері байланыс •Оқушыдан алған кері байланыстан сабағыңның қалай өткендігін өн бойыңнан өткізіп, жіберілген кемшіліктеріңді саралап, келесі жоспарыңа түзету енгізу. •Әркім өз ісіне жасайды. Рефлексия
#13 слайд
Назарларыңызға рахмет!
13 слайд
Назарларыңызға рахмет!
шағым қалдыра аласыз













