Шығармашылық жұмыс "Сыни ойлау таным шыңына жетелейді"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Шығармашылық жұмыс "Сыни ойлау таным шыңына жетелейді"

Материал туралы қысқаша түсінік
Шығармашылық жұмыспен айналысатын жас маманға керек.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сыни ойлау таным шыңына жетелейді

#1 слайд
Сыни ойлау таным шыңына жетелейді

1 слайд

Сыни ойлау таным шыңына жетелейді

Мұғалім сыни ойлағанда ғана баланың шығармашылық дамуын ашуға негіз бола алады.

#2 слайд
Мұғалім сыни ойлағанда ғана баланың шығармашылық дамуын ашуға негіз бола алады.

2 слайд

Мұғалім сыни ойлағанда ғана баланың шығармашылық дамуын ашуға негіз бола алады.

Сын тұрғысынан ойлау дегеніміз не? 1.Кез келген даму деңгейіне байланысты мәселелерге сыни көзбен қарау; 2.Күрделі мәсел

#3 слайд
Сын тұрғысынан ойлау дегеніміз не? 1.Кез келген даму деңгейіне байланысты мәселелерге сыни көзбен қарау; 2.Күрделі мәселерді шешуге, аса маңызды жауапты шешімдер қабылдауға құштарлық;

3 слайд

Сын тұрғысынан ойлау дегеніміз не? 1.Кез келген даму деңгейіне байланысты мәселелерге сыни көзбен қарау; 2.Күрделі мәселерді шешуге, аса маңызды жауапты шешімдер қабылдауға құштарлық;

Пән бойынша қолдану:

#4 слайд
Пән бойынша қолдану:

4 слайд

Пән бойынша қолдану:

1.Сөздік қорының орынды пайдалануы. 2. Синоним, антоним, омоним, тұрақты сөз тіркестерін тәжірибе жүзінде қолдана білу

#5 слайд
1.Сөздік қорының орынды пайдалануы. 2. Синоним, антоним, омоним, тұрақты сөз тіркестерін тәжірибе жүзінде қолдана білу. 3.Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс пайдалану . 4.Өз ойын грамматикалық тұрғыдан дұрыс, логикалық бірізділікпен жеткізе білуі. 5.Өздігінен қорытынды жасау. 6.Осы талаптарды жүзеге асыруы тек жазылым әрекеті арқылы емес, оқылым, тыңдалым, айтылым әрекеттері негізінде іске асады. Талаптары:

5 слайд

1.Сөздік қорының орынды пайдалануы. 2. Синоним, антоним, омоним, тұрақты сөз тіркестерін тәжірибе жүзінде қолдана білу. 3.Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс пайдалану . 4.Өз ойын грамматикалық тұрғыдан дұрыс, логикалық бірізділікпен жеткізе білуі. 5.Өздігінен қорытынды жасау. 6.Осы талаптарды жүзеге асыруы тек жазылым әрекеті арқылы емес, оқылым, тыңдалым, айтылым әрекеттері негізінде іске асады. Талаптары:

«Әңгімеге негізделген жазу» Мақсаты: әңгіме желісі бойынша орындалған жұмысты топтарда немесе жұптарда талқылай отырып жа

#6 слайд
«Әңгімеге негізделген жазу» Мақсаты: әңгіме желісі бойынша орындалған жұмысты  топтарда немесе жұптарда талқылай отырып жазу; әңгіме туралы өз ойларын ортаға салу және пікір алмасу.

6 слайд

«Әңгімеге негізделген жазу» Мақсаты: әңгіме желісі бойынша орындалған жұмысты  топтарда немесе жұптарда талқылай отырып жазу; әңгіме туралы өз ойларын ортаға салу және пікір алмасу.

«Менің сөзім» әдісі Ұйымдастыру: ұжыммен жұмыс. Мақсаты: оқушылардың сабақта алған білім, білігін бағалау. Сипаттамасы

#7 слайд
«Менің сөзім» әдісі Ұйымдастыру: ұжыммен жұмыс. Мақсаты: оқушылардың сабақта алған білім, білігін   бағалау. Сипаттамасы: сыныптан бір оқушы тұрып, сабақтан бүгінгі үйренгендерін қорытындылап айтады. Айтып болған соң,  басқа бір оқушының атын атайды. Сөзді сол оқушы жалғастырып,   сабаққа кері байланыс жасайды. Барлық оқушы сабақты қорытындылауға осы ретпен  қатысады.

7 слайд

«Менің сөзім» әдісі Ұйымдастыру: ұжыммен жұмыс. Мақсаты: оқушылардың сабақта алған білім, білігін   бағалау. Сипаттамасы: сыныптан бір оқушы тұрып, сабақтан бүгінгі үйренгендерін қорытындылап айтады. Айтып болған соң,  басқа бір оқушының атын атайды. Сөзді сол оқушы жалғастырып,   сабаққа кері байланыс жасайды. Барлық оқушы сабақты қорытындылауға осы ретпен  қатысады.

Синквейн «cing» – бес деген француз сөзінен шығады. Ол бес жолдан тұратын өлең. 1. (бірінші жол – БІР сөзбен, әдетте зат

#8 слайд
Синквейн «cing» – бес деген француз сөзінен шығады. Ол бес жолдан тұратын өлең. 1. (бірінші жол – БІР сөзбен, әдетте зат есіммен көрсетілген өлеңнің тақырыбы); 2. (екінші жол – ЕКІ сөзбен, әдетте сын есімдермен берілген тақырыптың сипаты); 3. (үшінші жол – ҮШ сөзбен, әдетте етістіктермен берілген осы тақырып көлеміндегі іс-әрекеттің сипаты); 4. (төртінші жол – автордың берілген тақырыпқа қатысын көрсететін, ТӨРТ сөзден тұратын сөз орамы); 5. (бесінші жол – БІР сөз – тақырыптың негізін қайталайтын жалынды-көркем немесе философиялық-жалпыланған деңгейдегі бірінші сөздің синонимі).

8 слайд

Синквейн «cing» – бес деген француз сөзінен шығады. Ол бес жолдан тұратын өлең. 1. (бірінші жол – БІР сөзбен, әдетте зат есіммен көрсетілген өлеңнің тақырыбы); 2. (екінші жол – ЕКІ сөзбен, әдетте сын есімдермен берілген тақырыптың сипаты); 3. (үшінші жол – ҮШ сөзбен, әдетте етістіктермен берілген осы тақырып көлеміндегі іс-әрекеттің сипаты); 4. (төртінші жол – автордың берілген тақырыпқа қатысын көрсететін, ТӨРТ сөзден тұратын сөз орамы); 5. (бесінші жол – БІР сөз – тақырыптың негізін қайталайтын жалынды-көркем немесе философиялық-жалпыланған деңгейдегі бірінші сөздің синонимі).

Диаманта - жеті жолдан тұратын өлең 1.Зат есім (антонимі бар) 2.Екі сын есім бірінші зат есімге 3.Үш етістік бірінші зат ес

#9 слайд
Диаманта - жеті жолдан тұратын өлең 1.Зат есім (антонимі бар) 2.Екі сын есім бірінші зат есімге 3.Үш етістік бірінші зат есімге 4.Екі зат есімге сөз тіркесі 5.Үш етістік екінші зат есімге 6.Екі сын есім екінші зат есімге 7.Бірінші қатардағы зат есімнің антонимі ,.

9 слайд

Диаманта - жеті жолдан тұратын өлең 1.Зат есім (антонимі бар) 2.Екі сын есім бірінші зат есімге 3.Үш етістік бірінші зат есімге 4.Екі зат есімге сөз тіркесі 5.Үш етістік екінші зат есімге 6.Екі сын есім екінші зат есімге 7.Бірінші қатардағы зат есімнің антонимі ,.

1.Дос 2.Жанашыр, кеңпейіл. 3.Көмектеседі, тәрбиелейді, бағалайды. 4.Адал дос, қас дұшпан. 5.Қиянат жасайды, аямайды, күнд

#10 слайд
1.Дос 2.Жанашыр, кеңпейіл. 3.Көмектеседі, тәрбиелейді, бағалайды. 4.Адал дос, қас дұшпан. 5.Қиянат жасайды, аямайды, күндейді. 6.Күншіл, екіжүзді. 7. Дұшпан

10 слайд

1.Дос 2.Жанашыр, кеңпейіл. 3.Көмектеседі, тәрбиелейді, бағалайды. 4.Адал дос, қас дұшпан. 5.Қиянат жасайды, аямайды, күндейді. 6.Күншіл, екіжүзді. 7. Дұшпан

СЮЖЕТТІ КЕСТЕ Кім? Не? Қашан? Қай жерде? Не үшін?

#11 слайд
СЮЖЕТТІ КЕСТЕ Кім? Не? Қашан? Қай жерде? Не үшін?

11 слайд

СЮЖЕТТІ КЕСТЕ Кім? Не? Қашан? Қай жерде? Не үшін?

LOGO Мұғалім: - қызығушылықты оятуға ерекше мән беретін болады; - өзіне сын көзбен қарауды меңгереді; - сабақта әрбір жұмыст

#12 слайд
LOGO Мұғалім: - қызығушылықты оятуға ерекше мән беретін болады; - өзіне сын көзбен қарауды меңгереді; - сабақта әрбір жұмысты аяқсыз қалдырмауға дағдыланады; -сабақ кезеңдерінде сәйкес стратегияларды дұрыс таңдауға үйренеді; Оқушылар: - ойларын жүйелеуге, ашық айтуға үйренеді; - рефлексия жасай аледы; - ойлау процестерін меңгереді (талдау, жинақтау, салыстыру); - шығарма эссе жаза алады; - әр түрлі шешімдер айта алады; - ізденуге, дағдылануға үйренеді; - аз уақытта көп жұмыс жасауға үйренеді; Сын тұрғысынан ойлау білуге арналған әдістерді қолдану арқылы жететін жетістіктер:

12 слайд

LOGO Мұғалім: - қызығушылықты оятуға ерекше мән беретін болады; - өзіне сын көзбен қарауды меңгереді; - сабақта әрбір жұмысты аяқсыз қалдырмауға дағдыланады; -сабақ кезеңдерінде сәйкес стратегияларды дұрыс таңдауға үйренеді; Оқушылар: - ойларын жүйелеуге, ашық айтуға үйренеді; - рефлексия жасай аледы; - ойлау процестерін меңгереді (талдау, жинақтау, салыстыру); - шығарма эссе жаза алады; - әр түрлі шешімдер айта алады; - ізденуге, дағдылануға үйренеді; - аз уақытта көп жұмыс жасауға үйренеді; Сын тұрғысынан ойлау білуге арналған әдістерді қолдану арқылы жететін жетістіктер:

Файл форматы:
ppt
03.06.2018
541
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі