Шығармашылық жұмыс. "Тәрбие тірегі - халық мұрасы"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
САБАҚ ЭПИГРАФЫ:
Балаларды тәрбиелей отырып,
ата-аналар еліміздің болашақ
тарихын, демек, дүниенің де
тарихын тәрбиелейді.
А.С. Макаренко.
2 слайд
САБАҚ ЭПИГРАФЫ: Балаларды тәрбиелей отырып, ата-аналар еліміздің болашақ тарихын, демек, дүниенің де тарихын тәрбиелейді. А.С. Макаренко.
3 слайд
ЖОСПАР
1. Ата-ананың міндеті
2. Баланың дамуы мен
амандығын сақтау және
қамтамасыз ету
3. Ата – ана мен бала
арасындағы қарым –
қатынас
4. Сынып жетекшінің
қызметтері
5. Қорытынды
3 слайд
ЖОСПАР 1. Ата-ананың міндеті 2. Баланың дамуы мен амандығын сақтау және қамтамасыз ету 3. Ата – ана мен бала арасындағы қарым – қатынас 4. Сынып жетекшінің қызметтері 5. Қорытынды
4 слайд
МАҚСАТЫМ:
Ата-ана өзі үлгі бола отырып, баласын сабырлыққа ,
мейрімділікке, имандылыққа, адамгершілікке
тәрбиелеу.
Салауатты өмір салтын қалыптастыра отырып, жаңа
заманның талабына сай білім алуына ықпал жасап,
ақпараттық коммуникациялық технологиялар арқылы
оқушының функционалдық сауаттылығын арттыру,
Ата-ана баласымен пікірлесуде бейауыз сөздерді
қолданбай, дөрекілікпен жеке басын қорламай,
мейірімді, табиғи, жылы ақылды сөздерді айта отырып,
алған білімдерін кез – келген жерде қолдана алатын жеке
тұлғаны қалыптастыру.
Нәтижеде:
Ата-ана өзі үлгі бола отырып, баласын сабырлыққа ,
мейрімділікке, имандылыққа, адамгершілікке
тәрбиеленеді.
Салауатты өмір салтын қалыптастыра отырып, жаңа
заманның талабына сай білім алуына ықпал жасап,
ақпараттық коммуникациаялық технологиялар
арқылы оқушының функционалдық сауаттылығын
арттырады.
Ата-ана баласымен пікірлесуде бейауыз сөздерді
қолданбай, дөрекілікпен жеке басын қорламай,
мейірімді, табиғи, жылы ақылды сөздер айта отырып,
алған білімдерін кез – келген жерде қолдана алатын
жеке тұлғаны қалыптастырады.
4 слайд
МАҚСАТЫМ: Ата-ана өзі үлгі бола отырып, баласын сабырлыққа , мейрімділікке, имандылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу. Салауатты өмір салтын қалыптастыра отырып, жаңа заманның талабына сай білім алуына ықпал жасап, ақпараттық коммуникациялық технологиялар арқылы оқушының функционалдық сауаттылығын арттыру, Ата-ана баласымен пікірлесуде бейауыз сөздерді қолданбай, дөрекілікпен жеке басын қорламай, мейірімді, табиғи, жылы ақылды сөздерді айта отырып, алған білімдерін кез – келген жерде қолдана алатын жеке тұлғаны қалыптастыру. Нәтижеде: Ата-ана өзі үлгі бола отырып, баласын сабырлыққа , мейрімділікке, имандылыққа, адамгершілікке тәрбиеленеді. Салауатты өмір салтын қалыптастыра отырып, жаңа заманның талабына сай білім алуына ықпал жасап, ақпараттық коммуникациаялық технологиялар арқылы оқушының функционалдық сауаттылығын арттырады. Ата-ана баласымен пікірлесуде бейауыз сөздерді қолданбай, дөрекілікпен жеке басын қорламай, мейірімді, табиғи, жылы ақылды сөздер айта отырып, алған білімдерін кез – келген жерде қолдана алатын жеке тұлғаны қалыптастырады.
5 слайд
В.А. Сухомлинский оқушылардың ата
– аналарымен жұмыс істеудің
мазмұнына ерекше назар аударып:
«Тек ата – аналармен бірге жалпы
күш жігерді біріктіру арқасында
мұғалімдер балаларға үлкен адамдық
бақытты беруі мүмкін», – дейді. Олай
болса, отбасы мектеп пен бірге
тәрбиелік ортаның тұтастай негізгі
ықпал ету факторларын жасайды.
Сондықтан да педагогикалық әрекетте
мектептің жалпы міндеттерінің
көлемінің кеңдігіне қарамастан ата –
аналармен жұмыстың маңызы ерекше.
5 слайд
В.А. Сухомлинский оқушылардың ата – аналарымен жұмыс істеудің мазмұнына ерекше назар аударып: «Тек ата – аналармен бірге жалпы күш жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен адамдық бақытты беруі мүмкін», – дейді. Олай болса, отбасы мектеп пен бірге тәрбиелік ортаның тұтастай негізгі ықпал ету факторларын жасайды. Сондықтан да педагогикалық әрекетте мектептің жалпы міндеттерінің көлемінің кеңдігіне қарамастан ата – аналармен жұмыстың маңызы ерекше.
6 слайд
Ата–аналармен жүргізілетін жұмыстағы сынып жетекшісінің негізгі
міндеттері:
1. Ата–аналармен тұрақты байланыс орнату.
2. Отбасы мен мектептің балаға қоятын талаптарының бірлігін
қамтамасыз ету.
3. Ата–аналар ұжымын құру.
4. Ата–аналардың педагогикалық білім дәрежесі мен мәдениетін үнемі
арттырып отыру.
Ата–аналармен атқаратын жұмыстарында сынып жетекшісінің қызметі
1. Ата–аналарды сыныптағы оқу тәрбие процесінің мазмұнымен және
әдістемесімен таныстыру.
2. Ата–аналармен педагогикалық және психологиялық ағарту
жұмыстарын ұйымдастыру.
3. Ата-аналарды балалармен бірге әрекетке қатыстыру.
4. Отбасы тәрбиесіне қатысты ата-аналарға педагогикалық-
психологиялық кеңес беру.
5. Ата-аналар белсенділерімен жұмыс және ата-аналардың әртүрлі
қоғамдық ұйымдарымен, жұртшылықпен өзара әрекеттесуі.
6 слайд
Ата–аналармен жүргізілетін жұмыстағы сынып жетекшісінің негізгі міндеттері: 1. Ата–аналармен тұрақты байланыс орнату. 2. Отбасы мен мектептің балаға қоятын талаптарының бірлігін қамтамасыз ету. 3. Ата–аналар ұжымын құру. 4. Ата–аналардың педагогикалық білім дәрежесі мен мәдениетін үнемі арттырып отыру. Ата–аналармен атқаратын жұмыстарында сынып жетекшісінің қызметі 1. Ата–аналарды сыныптағы оқу тәрбие процесінің мазмұнымен және әдістемесімен таныстыру. 2. Ата–аналармен педагогикалық және психологиялық ағарту жұмыстарын ұйымдастыру. 3. Ата-аналарды балалармен бірге әрекетке қатыстыру. 4. Отбасы тәрбиесіне қатысты ата-аналарға педагогикалық- психологиялық кеңес беру. 5. Ата-аналар белсенділерімен жұмыс және ата-аналардың әртүрлі қоғамдық ұйымдарымен, жұртшылықпен өзара әрекеттесуі.
7 слайд
М.О.Әуезов : «Бала ата-ананың
тағылымымен » -өседі деген.
Ұлы Абай: «Адам ата-анадан
туғанда есті болмайды; естіп,
көріп, ұстап, татып ескерсе,
дүниедегі жақсы мен жаманды
таниды дағы, сондайдан
білгені,көргені көп болған адам
білімді болады. Естілердің
айтқан сөздерін ескеріп жүрген
кісі өзі де есті болады» (19-шы
қара сөзінен)
7 слайд
М.О.Әуезов : «Бала ата-ананың тағылымымен » -өседі деген. Ұлы Абай: «Адам ата-анадан туғанда есті болмайды; естіп, көріп, ұстап, татып ескерсе, дүниедегі жақсы мен жаманды таниды дағы, сондайдан білгені,көргені көп болған адам білімді болады. Естілердің айтқан сөздерін ескеріп жүрген кісі өзі де есті болады» (19-шы қара сөзінен)
8 слайд
Тәрбие өнегелері-үзіліп
қалмайтын үрдіс, ол ұрпақтан-
ұрпаққа ауысып, жалғасып мәңгі
жасайтын құбылыс.Қазақ
тағылымының ұстанған негізгі
бағыты-ата-бабалардың үлгі
өнегесі, ақыл-кеңесі, дүниеге
шынайы көзқарасы,
бостандыққа, еркіндікке,
тәуелсіздік-дербестікке
ұмтылысы. Бұл алдан күткен
арманы , ойға алған негізгі
мақсаты.
8 слайд
Тәрбие өнегелері-үзіліп қалмайтын үрдіс, ол ұрпақтан- ұрпаққа ауысып, жалғасып мәңгі жасайтын құбылыс.Қазақ тағылымының ұстанған негізгі бағыты-ата-бабалардың үлгі өнегесі, ақыл-кеңесі, дүниеге шынайы көзқарасы, бостандыққа, еркіндікке, тәуелсіздік-дербестікке ұмтылысы. Бұл алдан күткен арманы , ойға алған негізгі мақсаты.
9 слайд
Ата-ананың
міндеттері Бала
қажеттіліктері
Қауіпсіздікті
қамтамасыз ету
Қарым-
қатынастардың
сезімдік жағы
ЫнталандыруОтбасында
қабылданған
ережелер
мен
нұсқалар
Отбасы
тұрақтылығы Бала
дамуы мен
амандығын
сақтау және
қамтамасыз
ету Денсаулық
Білімділі
гі Қарым-
қатынастарды
ң сезімділік
дамуы
Әлеуметтік
және
отбасылық
қарым-
қатынастары
Әлеуметтік
ортадағы
іс-
әрекеттері
Өз-өзіне
қызмет
ету
дағдылары
9 слайд
Ата-ананың міндеттері Бала қажеттіліктері Қауіпсіздікті қамтамасыз ету Қарым- қатынастардың сезімдік жағы ЫнталандыруОтбасында қабылданған ережелер мен нұсқалар Отбасы тұрақтылығы Бала дамуы мен амандығын сақтау және қамтамасыз ету Денсаулық Білімділі гі Қарым- қатынастарды ң сезімділік дамуы Әлеуметтік және отбасылық қарым- қатынастары Әлеуметтік ортадағы іс- әрекеттері Өз-өзіне қызмет ету дағдылары
10 слайд
Шыр етіп сәби дүниеге келген сәттен
бастап ата-ана алдында нәзік те қиын,
қыр-сыры мол үлкен қоғамдық міндет
тұрады. Ол — бала тәрбиесі. Бала
тәрбиесінде алғашқы ұстаз — ата-ана.
«Әкеге қарап ұл өсер, шешеге қарап
қыз өсер». Баланың бойына барлық
жақсы қасиеттерді дарыту, тіпті
жанында жүрген достарына дейін мән
беру, табиғат сыйлаған дарыны болса
дамыту, дұрыс білім алуына жағдай
жасау — ата-ананың басты парызы.
Ата — ана — бала тәрбиесіндегі басты
тұлға. Орынсыз ұрысу,зеку,
сұрақтарына дөрекі, келте жауап беру
немесе әділ талап қоя алмау ата-ананың
беделін түсіреді. Адамға нағыз бақытты — тәрбиелі
ұрпағы ғана сыйлай алады. «Адам
ұрпағымен мың жасайды»
Ата – ана
мен бала
арасында
ғы қарым
- қатынас
10 слайд
Шыр етіп сәби дүниеге келген сәттен бастап ата-ана алдында нәзік те қиын, қыр-сыры мол үлкен қоғамдық міндет тұрады. Ол — бала тәрбиесі. Бала тәрбиесінде алғашқы ұстаз — ата-ана. «Әкеге қарап ұл өсер, шешеге қарап қыз өсер». Баланың бойына барлық жақсы қасиеттерді дарыту, тіпті жанында жүрген достарына дейін мән беру, табиғат сыйлаған дарыны болса дамыту, дұрыс білім алуына жағдай жасау — ата-ананың басты парызы. Ата — ана — бала тәрбиесіндегі басты тұлға. Орынсыз ұрысу,зеку, сұрақтарына дөрекі, келте жауап беру немесе әділ талап қоя алмау ата-ананың беделін түсіреді. Адамға нағыз бақытты — тәрбиелі ұрпағы ғана сыйлай алады. «Адам ұрпағымен мың жасайды» Ата – ана мен бала арасында ғы қарым - қатынас
11 слайд
Бақылаушылық
Дамытушылық
Тәрбиелік-тузетушілік
Ұ йымдастырушылық
Аналитикалық
Коммуникативтік
Сынып
жетекшінің
қызметтері
11 слайд
Бақылаушылық Дамытушылық Тәрбиелік-тузетушілік Ұ йымдастырушылық Аналитикалық Коммуникативтік Сынып жетекшінің қызметтері
12 слайд
Баланың
болашағы
біздің
қолымызда.
12 слайд
Баланың болашағы біздің қолымызда.
13 слайд
Достары 15%
Сыртқы орта
30%
Жанұя
тәрбиесі – 40% Әлеуметтік
жағдайы 5%
Мектеп10%Балаға тәрбиенің әсері
13 слайд
Достары 15% Сыртқы орта 30% Жанұя тәрбиесі – 40% Әлеуметтік жағдайы 5% Мектеп10%Балаға тәрбиенің әсері
14 слайд
14 слайд
15 слайд
Ерінбей
еңбек етсең –
ерінің асқа
тиеді, ерініп
ілбіп кетсең –
иегің тасқа
тиеді.
Еңбек етсең
ерінбей,
тояды
қарның
тіленбей.
15 слайд
Ерінбей еңбек етсең – ерінің асқа тиеді, ерініп ілбіп кетсең – иегің тасқа тиеді. Еңбек етсең ерінбей, тояды қарның тіленбей.
16 слайд
жоғары
мәдениетті,
рухани бай,
эстетикалық
талғамды жоғары
мәдениетті,
рухани бай,
эстетикалық
талғамды сауатты, білімді сауатты, білімді
Білікті
маман
иесі
боладыБалаБалаӘрбір бала өз
отбасының
жылулығын,сүйіспе
ншілігін мен
сүйенішін сезіне
аладыӘрбір бала өз
отбасының
жылулығын,сүйіспе
ншілігін мен
сүйенішін сезіне
алады
Жан – жақты кез келген
сәтте көмек
көрсетуге
даяркез келген
сәтте көмек
көрсетуге
даяр Функционалдық
сауаттылығы
дамыған, алған
білімін кез-
келген жерде
пайдалана
алатын жеке
тұлғаФункционалдық
сауаттылығы
дамыған, алған
білімін кез-
келген жерде
пайдалана
алатын жеке
тұлғажаңашыл,
ізденімпаз,
талантты,
дарындыжаңашыл,
ізденімпаз,
талантты,
дарынды Өзіне тән
ерекшеліктері
барӨзіне тән
ерекшеліктері
барМ ә с е л е л е р д і
ш е ш у д е б а ты л
М ә с е л е л е р д і
ш е ш у д е б а ты л Күтілетін
нәтиже Күтілетін
нәтиже
16 слайд
жоғары мәдениетті, рухани бай, эстетикалық талғамды жоғары мәдениетті, рухани бай, эстетикалық талғамды сауатты, білімді сауатты, білімді Білікті маман иесі боладыБалаБалаӘрбір бала өз отбасының жылулығын,сүйіспе ншілігін мен сүйенішін сезіне аладыӘрбір бала өз отбасының жылулығын,сүйіспе ншілігін мен сүйенішін сезіне алады Жан – жақты кез келген сәтте көмек көрсетуге даяркез келген сәтте көмек көрсетуге даяр Функционалдық сауаттылығы дамыған, алған білімін кез- келген жерде пайдалана алатын жеке тұлғаФункционалдық сауаттылығы дамыған, алған білімін кез- келген жерде пайдалана алатын жеке тұлғажаңашыл, ізденімпаз, талантты, дарындыжаңашыл, ізденімпаз, талантты, дарынды Өзіне тән ерекшеліктері барӨзіне тән ерекшеліктері барМ ә с е л е л е р д і ш е ш у д е б а ты л М ә с е л е л е р д і ш е ш у д е б а ты л Күтілетін нәтиже Күтілетін нәтиже
17 слайд
Бала - біздің
болашағымыз. Бала
білімді болу үшін тәрбие
керек. Онсыз нәтижеге
жету мүмкін емес.
Елімізді болашығы – жас
ұрпақты тәрбиелеуде
бірінші – бесік отбасы,
ата – ана тәрбиесі болса,
екінші бесік – білім беру
мекемесі.
17 слайд
Бала - біздің болашағымыз. Бала білімді болу үшін тәрбие керек. Онсыз нәтижеге жету мүмкін емес. Елімізді болашығы – жас ұрпақты тәрбиелеуде бірінші – бесік отбасы, ата – ана тәрбиесі болса, екінші бесік – білім беру мекемесі.
18 слайд
Мейірімге толсын бар
құшақ,
Жақсы істер жайып желісін.
Ұрпақты дұрыс баулысақ,
Тәрбие берер жемісін...
Бала — әр жанұяның
бақыты. Олай болса, өз
бақытымызды бағалай
білейік!
18 слайд
Мейірімге толсын бар құшақ, Жақсы істер жайып желісін. Ұрпақты дұрыс баулысақ, Тәрбие берер жемісін... Бала — әр жанұяның бақыты. Олай болса, өз бақытымызды бағалай білейік!