Шымшық пен көртышқан

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Шымшық пен көртышқан

Материал туралы қысқаша түсінік
жалпы осы тақырыпты өтетін сыныпқа қажет
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Мақсаты: 1. Шығарманы мұқият тыңдайды, мазмұнын жоспар бойынша жүйелі мазмұндайды. 2. Шығарма мазмұны бойынша

#1 слайд
Мақсаты: 1. Шығарманы мұқият тыңдайды, мазмұнын жоспар бойынша жүйелі мазмұндайды. 2. Шығарма мазмұны бойынша ой бөліседі, оқиғаға сай қимыл әрекет жасайды, жүйелі көрсете алады. 3. Оқиғаның ретін анықтай отырып, мәтінге суреттер, сызбалар арқылы жоспар құрастырады. Бағалау критерийлері 2.1.2.1 Шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша өз сөзімен мазмұндау (үзіндісін мазмұндау) сахналау Сабақ мақсаты Барлық оқушылар: Шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша өз сөзімен мазмұндай алады.   Басым көпшілігі: Әңгіменің оқиғасын есте сақтайды. Әңгіменің оқиғасына байланысты әр түрлі қимыл әрекет ойластыра алады.   Кейбір оқушылар: Сахналау барысында кейіпкерлердің іс-әрекетіне еніп, жағдаяттан шығу жолдарын қарастырады.. Оқыту тәсілдерінің және бағалаудың қалай құру қажеттігінің оңтайлы оқу ортасының дәлелдерін құруды ұсынған Хименес- Алейхандре. 1. Шығарманы мұқият тыңдайды, мазмұнын жоспар бойынша жүйелі мазмұндайды. 2. Шығарма мазмұны бойынша ой бөліседі, оқиғаға сай қимыл әрекет жасайды, жүйелі көрсете алады. 3. Оқиғаның ретін анықтай отырып, мәтінге суреттер, сызбалар арқылы жоспар құрастырады.

1 слайд

Мақсаты: 1. Шығарманы мұқият тыңдайды, мазмұнын жоспар бойынша жүйелі мазмұндайды. 2. Шығарма мазмұны бойынша ой бөліседі, оқиғаға сай қимыл әрекет жасайды, жүйелі көрсете алады. 3. Оқиғаның ретін анықтай отырып, мәтінге суреттер, сызбалар арқылы жоспар құрастырады. Бағалау критерийлері 2.1.2.1 Шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша өз сөзімен мазмұндау (үзіндісін мазмұндау) сахналау Сабақ мақсаты Барлық оқушылар: Шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша өз сөзімен мазмұндай алады.   Басым көпшілігі: Әңгіменің оқиғасын есте сақтайды. Әңгіменің оқиғасына байланысты әр түрлі қимыл әрекет ойластыра алады.   Кейбір оқушылар: Сахналау барысында кейіпкерлердің іс-әрекетіне еніп, жағдаяттан шығу жолдарын қарастырады.. Оқыту тәсілдерінің және бағалаудың қалай құру қажеттігінің оңтайлы оқу ортасының дәлелдерін құруды ұсынған Хименес- Алейхандре. 1. Шығарманы мұқият тыңдайды, мазмұнын жоспар бойынша жүйелі мазмұндайды. 2. Шығарма мазмұны бойынша ой бөліседі, оқиғаға сай қимыл әрекет жасайды, жүйелі көрсете алады. 3. Оқиғаның ретін анықтай отырып, мәтінге суреттер, сызбалар арқылы жоспар құрастырады.

Сабақтың басы Топқа бөлу “ Пазл” құрастыру бойынша қималардан сурет құрау Сабақтың ортасыҮй тапсы рмасы н пы сы қтау Туған же

#2 слайд
Сабақтың басы Топқа бөлу “ Пазл” құрастыру бойынша қималардан сурет құрау Сабақтың ортасыҮй тапсы рмасы н пы сы қтау Туған жер туралы мақал-мәтелді суретпен байланыстыруСабақтың басы “ Пазл” құрастыру бойынша қималардан сурет құрау Сабақтың ортасы Үй тапсы рмасы н пы сы қтау

2 слайд

Сабақтың басы Топқа бөлу “ Пазл” құрастыру бойынша қималардан сурет құрау Сабақтың ортасыҮй тапсы рмасы н пы сы қтау Туған жер туралы мақал-мәтелді суретпен байланыстыруСабақтың басы “ Пазл” құрастыру бойынша қималардан сурет құрау Сабақтың ортасы Үй тапсы рмасы н пы сы қтау

Белсенді оқу әрекеттері Топтық жұмыс “ ДЖИГСО” әдісі Жұптық жұмыс “ Жұбыңмен бөліс” Мақалды сөз саптауға пайдалану Жеке жұмы

#3 слайд
Белсенді оқу әрекеттері Топтық жұмыс “ ДЖИГСО” әдісі Жұптық жұмыс “ Жұбыңмен бөліс” Мақалды сөз саптауға пайдалану Жеке жұмыс Семантикалық карта 1-топ: Шығарманы рөлге бөліп оқиды. 2-топ: Шығарма арқылы диалог құрастырады 3-топ: Тірек-сызба , белгі не сурет арқылы шығарманы конспектілеу Дескриптор: Оқушылар кейіпкерлерді ажыратып, дауыс ырғағымен мәнерлеп, жүргізіп оқи алады. Шығарма мазмұнына сай диалог құрастырады «Тірек –белгі» сызба арқылы шығарманы конспектілеу. Дескриптор: Мақал мазмұнына сай тірек сөз қолданады

3 слайд

Белсенді оқу әрекеттері Топтық жұмыс “ ДЖИГСО” әдісі Жұптық жұмыс “ Жұбыңмен бөліс” Мақалды сөз саптауға пайдалану Жеке жұмыс Семантикалық карта 1-топ: Шығарманы рөлге бөліп оқиды. 2-топ: Шығарма арқылы диалог құрастырады 3-топ: Тірек-сызба , белгі не сурет арқылы шығарманы конспектілеу Дескриптор: Оқушылар кейіпкерлерді ажыратып, дауыс ырғағымен мәнерлеп, жүргізіп оқи алады. Шығарма мазмұнына сай диалог құрастырады «Тірек –белгі» сызба арқылы шығарманы конспектілеу. Дескриптор: Мақал мазмұнына сай тірек сөз қолданады

Кері байланыс Сабақтың соңыСабақтың соңы

#4 слайд
Кері байланыс Сабақтың соңыСабақтың соңы

4 слайд

Кері байланыс Сабақтың соңыСабақтың соңы

Файл форматы:
ppt
28.02.2020
638
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі