"Сыни ойлау"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Сыни ойлау"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Сыни ойлау"
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ Қаспан орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығы Сыни ойлау

#1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ Қаспан орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығы Сыни ойлау Информатика пәнінің мұғалімі: Жаркинова Жадыра Қаспан 2019 1

1 слайд

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ Қаспан орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығы Сыни ойлау Информатика пәнінің мұғалімі: Жаркинова Жадыра Қаспан 2019 1

СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ Сын тұрғысынан ойлау – ашық қоғам негізі. Ол – өз алдына сұрақтар қойып және оларға жауап

#2 слайд
СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ Сын тұрғысынан ойлау – ашық қоғам негізі. Ол – өз алдына сұрақтар қойып және оларға жауап іздеу , әр мәселеге байланысты өз пікірін айтып, оны дәлелдей алу, сонымен қатар басқалардың пікірлерін дәлірек қарастыруды және сол дәлелдемелердің қисынын зерттеу дегенді білдіреді. Бұл оқыту «қарапайымнан күрделіге» деп аталады. Сын тұрғысынан ойлау - сабақта оқушылардың қызығушылығын арттыра отырып, өз ойыңды еркін және зерттей талпындырып, тұжырым жасау. Сын тұрғысынан ойлау - ой қозғай отырып, оқушының өз ойымен өзгелердің ойына сыни қарап, естіген, білгенін талдап, салыстырып, реттеп, сұрыптап, жүйелеп, білмегенін өзі зерттеп, дәлелдеп, тұжырым жасауға бағыттау өз бетімен және бірлесіп шығармашылық жұмыс жасау 2

2 слайд

СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ Сын тұрғысынан ойлау – ашық қоғам негізі. Ол – өз алдына сұрақтар қойып және оларға жауап іздеу , әр мәселеге байланысты өз пікірін айтып, оны дәлелдей алу, сонымен қатар басқалардың пікірлерін дәлірек қарастыруды және сол дәлелдемелердің қисынын зерттеу дегенді білдіреді. Бұл оқыту «қарапайымнан күрделіге» деп аталады. Сын тұрғысынан ойлау - сабақта оқушылардың қызығушылығын арттыра отырып, өз ойыңды еркін және зерттей талпындырып, тұжырым жасау. Сын тұрғысынан ойлау - ой қозғай отырып, оқушының өз ойымен өзгелердің ойына сыни қарап, естіген, білгенін талдап, салыстырып, реттеп, сұрыптап, жүйелеп, білмегенін өзі зерттеп, дәлелдеп, тұжырым жасауға бағыттау өз бетімен және бірлесіп шығармашылық жұмыс жасау 2

СЫНИ ОЙЛАУ Сыни тұрғыдан ойлау көбінесе қарсы пікір айтуға, баламалы шешім қабылдауға, ойлау және іс - әрекетімізг

#3 слайд
СЫНИ ОЙЛАУ Сыни тұрғыдан ойлау көбінесе қарсы пікір айтуға, баламалы шешім қабылдауға, ойлау және іс - әрекетімізге жаңа немесе түрлендірілген тәсілдерді енгізуге дайын болуға, ұйымдастырылған қоғамдық әрекеттерге және басқаларды сыни тұрғыдан ойлауға баулуды білдіреді. Сыни ойлау проблема шешуге бағытталумен қатар өзінділікпен (дербестік ) ерекшеленеді: қандай да болмасын мәселе/ақпарат бойынша өзіндік түсінік қалыптастырып, оған тәуелсіз тұрғыдан баға беру, дербес шешім қабылдау. Оқушы бұрын тек тыңдаушы болса,енді ізденуші,ойланушы,ал м ұғалім осы әрекетке бағыттаушы, ұйымдастырушы. 3

3 слайд

СЫНИ ОЙЛАУ Сыни тұрғыдан ойлау көбінесе қарсы пікір айтуға, баламалы шешім қабылдауға, ойлау және іс - әрекетімізге жаңа немесе түрлендірілген тәсілдерді енгізуге дайын болуға, ұйымдастырылған қоғамдық әрекеттерге және басқаларды сыни тұрғыдан ойлауға баулуды білдіреді. Сыни ойлау проблема шешуге бағытталумен қатар өзінділікпен (дербестік ) ерекшеленеді: қандай да болмасын мәселе/ақпарат бойынша өзіндік түсінік қалыптастырып, оған тәуелсіз тұрғыдан баға беру, дербес шешім қабылдау. Оқушы бұрын тек тыңдаушы болса,енді ізденуші,ойланушы,ал м ұғалім осы әрекетке бағыттаушы, ұйымдастырушы. 3

СЫНИ Т ҰРҒЫДАН ОЙЛАУ  Сын тұрғысынан оқушыларды жан жақты дамыта отырып, оқушылардың алған білімдерін өмірде қолданып өздері

#4 слайд
СЫНИ Т ҰРҒЫДАН ОЙЛАУ  Сын тұрғысынан оқушыларды жан жақты дамыта отырып, оқушылардың алған білімдерін өмірде қолданып өздерін жан жақты бағалауға дағдыландырады;  Ойлауға үйретеді;  Өзара пікірлермен санасуды меңгертеді;  Еркін жұмыс істеуге мүмкіндік береді;  Нақты мақсат қоюға дағдыланады;  Өзіне деген сенімі артады;  Оқу процесіне оқушы белсене қатысады; 4

4 слайд

СЫНИ Т ҰРҒЫДАН ОЙЛАУ  Сын тұрғысынан оқушыларды жан жақты дамыта отырып, оқушылардың алған білімдерін өмірде қолданып өздерін жан жақты бағалауға дағдыландырады;  Ойлауға үйретеді;  Өзара пікірлермен санасуды меңгертеді;  Еркін жұмыс істеуге мүмкіндік береді;  Нақты мақсат қоюға дағдыланады;  Өзіне деген сенімі артады;  Оқу процесіне оқушы белсене қатысады; 4

СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ • Еркін ойлауға мүмкіндік береді • Ақыл-ойын дамытады • Шығармашылық белсенділігі артады •

#5 слайд
СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ • Еркін ойлауға мүмкіндік береді • Ақыл-ойын дамытады • Шығармашылық белсенділігі артады • Жан-жақты ізденеді • Сыни ойлауын дамытуға әрекет ететін тиімді әдістер жүйесін қолдануға мүмкіндік береді Оқушылардың ой қабілеттері, тіл байлығы, өз ойын дәлелді жеткізу дағдылары дамиды Оқушы БолжамМұғалім 5

5 слайд

СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ • Еркін ойлауға мүмкіндік береді • Ақыл-ойын дамытады • Шығармашылық белсенділігі артады • Жан-жақты ізденеді • Сыни ойлауын дамытуға әрекет ететін тиімді әдістер жүйесін қолдануға мүмкіндік береді Оқушылардың ой қабілеттері, тіл байлығы, өз ойын дәлелді жеткізу дағдылары дамиды Оқушы БолжамМұғалім 5

ОҚУШЫДА СЫНИ ОЙЛАУДЫҢ ҚАЛЫПТАСУ ДЕҢГЕЙЛЕРІ Бастапқы деңгей Орта деңгей Жоғары деңгей – өз көзқарасы мен ұстанымын жан-жақты т

#6 слайд
ОҚУШЫДА СЫНИ ОЙЛАУДЫҢ ҚАЛЫПТАСУ ДЕҢГЕЙЛЕРІ Бастапқы деңгей Орта деңгей Жоғары деңгей – өз көзқарасы мен ұстанымын жан-жақты тұрғыдан қалыптастыра алмайды;  – өз ұстанымын толық дәлелдей алмайды, оның артықшылықтарын толық көрсетпейді; – жан-жақты салыстырмайды; – ұтымды мысалдар келтірмейді; – себеп-салдарын дәлелді түрде келтіре алмайды; – талдау мен синтездеуді толық жасамайды; – жан-жақты баға бере алмайды. – ойлау қадамдарын ретімен қолданады; – өз көзқарасы мен ұстанымын қалыптастырғанымен оларды ұтымды түрде дәлелдей алмайды; – өз ұстанымдарын өзгелермен салыстырады, оның артықшылығы мен кемшіліктерін ажыратады; – өзіне айтылған сынды сабырмен қабылдай алмайды; – өзге ұстанымдарды жан- жақты талдамайды, олардың олқылықтарын ажырата алмайды; – өзге ұстанымдарды өз мақсатында пайдалана алмайды; – өз ұстанымын икемді түрде өзгерте алмайды.  – негізгі ойлау қадамдарын ретімен, логикалы түрде және тереңінен қолданады; – өз көзқарасы мен ұстанымдарын ұтымды түрде дәлелдей алады; – өзіне өзі нақты баға бере алады; – өзге пікірлерді бағалай біледі; – ұсыныстар мен гипотезалар жасай біледі; – айтылған сынға байыппен қарайды: өз ұстанымдарын икемді түрде өзгерте алады; – өз жұмысын жақсарту жолдарын іздестіреді. 6

6 слайд

ОҚУШЫДА СЫНИ ОЙЛАУДЫҢ ҚАЛЫПТАСУ ДЕҢГЕЙЛЕРІ Бастапқы деңгей Орта деңгей Жоғары деңгей – өз көзқарасы мен ұстанымын жан-жақты тұрғыдан қалыптастыра алмайды;  – өз ұстанымын толық дәлелдей алмайды, оның артықшылықтарын толық көрсетпейді; – жан-жақты салыстырмайды; – ұтымды мысалдар келтірмейді; – себеп-салдарын дәлелді түрде келтіре алмайды; – талдау мен синтездеуді толық жасамайды; – жан-жақты баға бере алмайды. – ойлау қадамдарын ретімен қолданады; – өз көзқарасы мен ұстанымын қалыптастырғанымен оларды ұтымды түрде дәлелдей алмайды; – өз ұстанымдарын өзгелермен салыстырады, оның артықшылығы мен кемшіліктерін ажыратады; – өзіне айтылған сынды сабырмен қабылдай алмайды; – өзге ұстанымдарды жан- жақты талдамайды, олардың олқылықтарын ажырата алмайды; – өзге ұстанымдарды өз мақсатында пайдалана алмайды; – өз ұстанымын икемді түрде өзгерте алмайды.  – негізгі ойлау қадамдарын ретімен, логикалы түрде және тереңінен қолданады; – өз көзқарасы мен ұстанымдарын ұтымды түрде дәлелдей алады; – өзіне өзі нақты баға бере алады; – өзге пікірлерді бағалай біледі; – ұсыныстар мен гипотезалар жасай біледі; – айтылған сынға байыппен қарайды: өз ұстанымдарын икемді түрде өзгерте алады; – өз жұмысын жақсарту жолдарын іздестіреді. 6

СЫНИ ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУДЫ ҮЙРЕТУ ҮШІН МЫНА ТӨМЕНГІ ШАРАЛАР ОРЫНДАЛУЫ ТИІС: Сын тұрғысынан ойлауды тудыру үшін уақыт ке

#7 слайд
  СЫНИ ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУДЫ  ҮЙРЕТУ  ҮШІН МЫНА  ТӨМЕНГІ ШАРАЛАР ОРЫНДАЛУЫ ТИІС:  Сын тұрғысынан ойлауды тудыру үшін уақыт керек   Оқушыларға ойланып- толғануға,ойы н ашық айтуға рұқсат беру  керек   Әртүрлі идеялар мен пікірлерді  қабылдау    Үйрену барысындағы оқушылардың белсенді іс- әрекетін қолдау      Кейбір оқушылар түсіп қалған қолайсыз жағдайларды елемеуге тырысу. Оқушылардың бір-бірінің жауабына жасаған сынының дәлелді, дәйекті болуын  талап  ету.  сыни  тұрғыда ойлуды бағалау . 7

7 слайд

  СЫНИ ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУДЫ  ҮЙРЕТУ  ҮШІН МЫНА  ТӨМЕНГІ ШАРАЛАР ОРЫНДАЛУЫ ТИІС:  Сын тұрғысынан ойлауды тудыру үшін уақыт керек   Оқушыларға ойланып- толғануға,ойы н ашық айтуға рұқсат беру  керек   Әртүрлі идеялар мен пікірлерді  қабылдау    Үйрену барысындағы оқушылардың белсенді іс- әрекетін қолдау      Кейбір оқушылар түсіп қалған қолайсыз жағдайларды елемеуге тырысу. Оқушылардың бір-бірінің жауабына жасаған сынының дәлелді, дәйекті болуын  талап  ету.  сыни  тұрғыда ойлуды бағалау . 7

Сыни тұрғыдан ойлай білетін адам сұрақ қоя біледі:  Мен не білемін?  Мен жаңадан нені білдім?  Білімім қаншалықты өзгеред

#8 слайд
  Сыни тұрғыдан ойлай білетін адам сұрақ қоя біледі:    Мен не білемін?  Мен жаңадан нені білдім?  Білімім қаншалықты өзгереді?  Мен осы білімімді өмірде қалай пайдалана аламын? 8

8 слайд

  Сыни тұрғыдан ойлай білетін адам сұрақ қоя біледі:    Мен не білемін?  Мен жаңадан нені білдім?  Білімім қаншалықты өзгереді?  Мен осы білімімді өмірде қалай пайдалана аламын? 8

ПАЙДАЛЫНЫЛҒЫН ӘДЕБИЕТТЕР: 1. http://alashainasy.kz/ustazdar_ustahanasy/okushyilardyi-syin-turgyisyinan-oylauga-u yretu-60734/ 2.

#9 слайд
ПАЙДАЛЫНЫЛҒЫН ӘДЕБИЕТТЕР: 1. http://alashainasy.kz/ustazdar_ustahanasy/okushyilardyi-syin-turgyisyinan-oylauga-u yretu-60734/ 2. http://kazbilim.kz/?p=3799 3. http://sabak.ucoz.org/publ/materialy_pedagogov/stati/7-1-0-117 4. 9

9 слайд

ПАЙДАЛЫНЫЛҒЫН ӘДЕБИЕТТЕР: 1. http://alashainasy.kz/ustazdar_ustahanasy/okushyilardyi-syin-turgyisyinan-oylauga-u yretu-60734/ 2. http://kazbilim.kz/?p=3799 3. http://sabak.ucoz.org/publ/materialy_pedagogov/stati/7-1-0-117 4. 9

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!! 10

#10 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!! 10

10 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!! 10

Файл форматы:
pptx
15.05.2019
587
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі