Материалдар / "Сыни ойлау"

"Сыни ойлау"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Сыни ойлау"
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Мамыр 2019
422
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ Қаспан орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығы Сыни ойлау

1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ Қаспан орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығы Сыни ойлау Информатика пәнінің мұғалімі: Жаркинова Жадыра Қаспан 2019 1

1 слайд

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ Қаспан орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығы Сыни ойлау Информатика пәнінің мұғалімі: Жаркинова Жадыра Қаспан 2019 1

СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ Сын тұрғысынан ойлау – ашық қоғам негізі. Ол – өз алдына сұрақтар қойып және оларға жауап

2 слайд
СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ Сын тұрғысынан ойлау – ашық қоғам негізі. Ол – өз алдына сұрақтар қойып және оларға жауап іздеу , әр мәселеге байланысты өз пікірін айтып, оны дәлелдей алу, сонымен қатар басқалардың пікірлерін дәлірек қарастыруды және сол дәлелдемелердің қисынын зерттеу дегенді білдіреді. Бұл оқыту «қарапайымнан күрделіге» деп аталады. Сын тұрғысынан ойлау - сабақта оқушылардың қызығушылығын арттыра отырып, өз ойыңды еркін және зерттей талпындырып, тұжырым жасау. Сын тұрғысынан ойлау - ой қозғай отырып, оқушының өз ойымен өзгелердің ойына сыни қарап, естіген, білгенін талдап, салыстырып, реттеп, сұрыптап, жүйелеп, білмегенін өзі зерттеп, дәлелдеп, тұжырым жасауға бағыттау өз бетімен және бірлесіп шығармашылық жұмыс жасау 2

2 слайд

СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ Сын тұрғысынан ойлау – ашық қоғам негізі. Ол – өз алдына сұрақтар қойып және оларға жауап іздеу , әр мәселеге байланысты өз пікірін айтып, оны дәлелдей алу, сонымен қатар басқалардың пікірлерін дәлірек қарастыруды және сол дәлелдемелердің қисынын зерттеу дегенді білдіреді. Бұл оқыту «қарапайымнан күрделіге» деп аталады. Сын тұрғысынан ойлау - сабақта оқушылардың қызығушылығын арттыра отырып, өз ойыңды еркін және зерттей талпындырып, тұжырым жасау. Сын тұрғысынан ойлау - ой қозғай отырып, оқушының өз ойымен өзгелердің ойына сыни қарап, естіген, білгенін талдап, салыстырып, реттеп, сұрыптап, жүйелеп, білмегенін өзі зерттеп, дәлелдеп, тұжырым жасауға бағыттау өз бетімен және бірлесіп шығармашылық жұмыс жасау 2

СЫНИ ОЙЛАУ Сыни тұрғыдан ойлау көбінесе қарсы пікір айтуға, баламалы шешім қабылдауға, ойлау және іс - әрекетімізг

3 слайд
СЫНИ ОЙЛАУ Сыни тұрғыдан ойлау көбінесе қарсы пікір айтуға, баламалы шешім қабылдауға, ойлау және іс - әрекетімізге жаңа немесе түрлендірілген тәсілдерді енгізуге дайын болуға, ұйымдастырылған қоғамдық әрекеттерге және басқаларды сыни тұрғыдан ойлауға баулуды білдіреді. Сыни ойлау проблема шешуге бағытталумен қатар өзінділікпен (дербестік ) ерекшеленеді: қандай да болмасын мәселе/ақпарат бойынша өзіндік түсінік қалыптастырып, оған тәуелсіз тұрғыдан баға беру, дербес шешім қабылдау. Оқушы бұрын тек тыңдаушы болса,енді ізденуші,ойланушы,ал м ұғалім осы әрекетке бағыттаушы, ұйымдастырушы. 3

3 слайд

СЫНИ ОЙЛАУ Сыни тұрғыдан ойлау көбінесе қарсы пікір айтуға, баламалы шешім қабылдауға, ойлау және іс - әрекетімізге жаңа немесе түрлендірілген тәсілдерді енгізуге дайын болуға, ұйымдастырылған қоғамдық әрекеттерге және басқаларды сыни тұрғыдан ойлауға баулуды білдіреді. Сыни ойлау проблема шешуге бағытталумен қатар өзінділікпен (дербестік ) ерекшеленеді: қандай да болмасын мәселе/ақпарат бойынша өзіндік түсінік қалыптастырып, оған тәуелсіз тұрғыдан баға беру, дербес шешім қабылдау. Оқушы бұрын тек тыңдаушы болса,енді ізденуші,ойланушы,ал м ұғалім осы әрекетке бағыттаушы, ұйымдастырушы. 3

СЫНИ Т ҰРҒЫДАН ОЙЛАУ  Сын тұрғысынан оқушыларды жан жақты дамыта отырып, оқушылардың алған білімдерін өмірде қолданып өздері

4 слайд
СЫНИ Т ҰРҒЫДАН ОЙЛАУ  Сын тұрғысынан оқушыларды жан жақты дамыта отырып, оқушылардың алған білімдерін өмірде қолданып өздерін жан жақты бағалауға дағдыландырады;  Ойлауға үйретеді;  Өзара пікірлермен санасуды меңгертеді;  Еркін жұмыс істеуге мүмкіндік береді;  Нақты мақсат қоюға дағдыланады;  Өзіне деген сенімі артады;  Оқу процесіне оқушы белсене қатысады; 4

4 слайд

СЫНИ Т ҰРҒЫДАН ОЙЛАУ  Сын тұрғысынан оқушыларды жан жақты дамыта отырып, оқушылардың алған білімдерін өмірде қолданып өздерін жан жақты бағалауға дағдыландырады;  Ойлауға үйретеді;  Өзара пікірлермен санасуды меңгертеді;  Еркін жұмыс істеуге мүмкіндік береді;  Нақты мақсат қоюға дағдыланады;  Өзіне деген сенімі артады;  Оқу процесіне оқушы белсене қатысады; 4

СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ • Еркін ойлауға мүмкіндік береді • Ақыл-ойын дамытады • Шығармашылық белсенділігі артады •

5 слайд
СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ • Еркін ойлауға мүмкіндік береді • Ақыл-ойын дамытады • Шығармашылық белсенділігі артады • Жан-жақты ізденеді • Сыни ойлауын дамытуға әрекет ететін тиімді әдістер жүйесін қолдануға мүмкіндік береді Оқушылардың ой қабілеттері, тіл байлығы, өз ойын дәлелді жеткізу дағдылары дамиды Оқушы БолжамМұғалім 5

5 слайд

СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ • Еркін ойлауға мүмкіндік береді • Ақыл-ойын дамытады • Шығармашылық белсенділігі артады • Жан-жақты ізденеді • Сыни ойлауын дамытуға әрекет ететін тиімді әдістер жүйесін қолдануға мүмкіндік береді Оқушылардың ой қабілеттері, тіл байлығы, өз ойын дәлелді жеткізу дағдылары дамиды Оқушы БолжамМұғалім 5

ОҚУШЫДА СЫНИ ОЙЛАУДЫҢ ҚАЛЫПТАСУ ДЕҢГЕЙЛЕРІ Бастапқы деңгей Орта деңгей Жоғары деңгей – өз көзқарасы мен ұстанымын жан-жақты т

6 слайд
ОҚУШЫДА СЫНИ ОЙЛАУДЫҢ ҚАЛЫПТАСУ ДЕҢГЕЙЛЕРІ Бастапқы деңгей Орта деңгей Жоғары деңгей – өз көзқарасы мен ұстанымын жан-жақты тұрғыдан қалыптастыра алмайды;  – өз ұстанымын толық дәлелдей алмайды, оның артықшылықтарын толық көрсетпейді; – жан-жақты салыстырмайды; – ұтымды мысалдар келтірмейді; – себеп-салдарын дәлелді түрде келтіре алмайды; – талдау мен синтездеуді толық жасамайды; – жан-жақты баға бере алмайды. – ойлау қадамдарын ретімен қолданады; – өз көзқарасы мен ұстанымын қалыптастырғанымен оларды ұтымды түрде дәлелдей алмайды; – өз ұстанымдарын өзгелермен салыстырады, оның артықшылығы мен кемшіліктерін ажыратады; – өзіне айтылған сынды сабырмен қабылдай алмайды; – өзге ұстанымдарды жан- жақты талдамайды, олардың олқылықтарын ажырата алмайды; – өзге ұстанымдарды өз мақсатында пайдалана алмайды; – өз ұстанымын икемді түрде өзгерте алмайды.  – негізгі ойлау қадамдарын ретімен, логикалы түрде және тереңінен қолданады; – өз көзқарасы мен ұстанымдарын ұтымды түрде дәлелдей алады; – өзіне өзі нақты баға бере алады; – өзге пікірлерді бағалай біледі; – ұсыныстар мен гипотезалар жасай біледі; – айтылған сынға байыппен қарайды: өз ұстанымдарын икемді түрде өзгерте алады; – өз жұмысын жақсарту жолдарын іздестіреді. 6

6 слайд

ОҚУШЫДА СЫНИ ОЙЛАУДЫҢ ҚАЛЫПТАСУ ДЕҢГЕЙЛЕРІ Бастапқы деңгей Орта деңгей Жоғары деңгей – өз көзқарасы мен ұстанымын жан-жақты тұрғыдан қалыптастыра алмайды;  – өз ұстанымын толық дәлелдей алмайды, оның артықшылықтарын толық көрсетпейді; – жан-жақты салыстырмайды; – ұтымды мысалдар келтірмейді; – себеп-салдарын дәлелді түрде келтіре алмайды; – талдау мен синтездеуді толық жасамайды; – жан-жақты баға бере алмайды. – ойлау қадамдарын ретімен қолданады; – өз көзқарасы мен ұстанымын қалыптастырғанымен оларды ұтымды түрде дәлелдей алмайды; – өз ұстанымдарын өзгелермен салыстырады, оның артықшылығы мен кемшіліктерін ажыратады; – өзіне айтылған сынды сабырмен қабылдай алмайды; – өзге ұстанымдарды жан- жақты талдамайды, олардың олқылықтарын ажырата алмайды; – өзге ұстанымдарды өз мақсатында пайдалана алмайды; – өз ұстанымын икемді түрде өзгерте алмайды.  – негізгі ойлау қадамдарын ретімен, логикалы түрде және тереңінен қолданады; – өз көзқарасы мен ұстанымдарын ұтымды түрде дәлелдей алады; – өзіне өзі нақты баға бере алады; – өзге пікірлерді бағалай біледі; – ұсыныстар мен гипотезалар жасай біледі; – айтылған сынға байыппен қарайды: өз ұстанымдарын икемді түрде өзгерте алады; – өз жұмысын жақсарту жолдарын іздестіреді. 6

СЫНИ ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУДЫ ҮЙРЕТУ ҮШІН МЫНА ТӨМЕНГІ ШАРАЛАР ОРЫНДАЛУЫ ТИІС: Сын тұрғысынан ойлауды тудыру үшін уақыт ке

7 слайд
  СЫНИ ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУДЫ  ҮЙРЕТУ  ҮШІН МЫНА  ТӨМЕНГІ ШАРАЛАР ОРЫНДАЛУЫ ТИІС:  Сын тұрғысынан ойлауды тудыру үшін уақыт керек   Оқушыларға ойланып- толғануға,ойы н ашық айтуға рұқсат беру  керек   Әртүрлі идеялар мен пікірлерді  қабылдау    Үйрену барысындағы оқушылардың белсенді іс- әрекетін қолдау      Кейбір оқушылар түсіп қалған қолайсыз жағдайларды елемеуге тырысу. Оқушылардың бір-бірінің жауабына жасаған сынының дәлелді, дәйекті болуын  талап  ету.  сыни  тұрғыда ойлуды бағалау . 7

7 слайд

  СЫНИ ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУДЫ  ҮЙРЕТУ  ҮШІН МЫНА  ТӨМЕНГІ ШАРАЛАР ОРЫНДАЛУЫ ТИІС:  Сын тұрғысынан ойлауды тудыру үшін уақыт керек   Оқушыларға ойланып- толғануға,ойы н ашық айтуға рұқсат беру  керек   Әртүрлі идеялар мен пікірлерді  қабылдау    Үйрену барысындағы оқушылардың белсенді іс- әрекетін қолдау      Кейбір оқушылар түсіп қалған қолайсыз жағдайларды елемеуге тырысу. Оқушылардың бір-бірінің жауабына жасаған сынының дәлелді, дәйекті болуын  талап  ету.  сыни  тұрғыда ойлуды бағалау . 7

Сыни тұрғыдан ойлай білетін адам сұрақ қоя біледі:  Мен не білемін?  Мен жаңадан нені білдім?  Білімім қаншалықты өзгеред

8 слайд
  Сыни тұрғыдан ойлай білетін адам сұрақ қоя біледі:    Мен не білемін?  Мен жаңадан нені білдім?  Білімім қаншалықты өзгереді?  Мен осы білімімді өмірде қалай пайдалана аламын? 8

8 слайд

  Сыни тұрғыдан ойлай білетін адам сұрақ қоя біледі:    Мен не білемін?  Мен жаңадан нені білдім?  Білімім қаншалықты өзгереді?  Мен осы білімімді өмірде қалай пайдалана аламын? 8

ПАЙДАЛЫНЫЛҒЫН ӘДЕБИЕТТЕР: 1. http://alashainasy.kz/ustazdar_ustahanasy/okushyilardyi-syin-turgyisyinan-oylauga-u yretu-60734/ 2.

9 слайд
ПАЙДАЛЫНЫЛҒЫН ӘДЕБИЕТТЕР: 1. http://alashainasy.kz/ustazdar_ustahanasy/okushyilardyi-syin-turgyisyinan-oylauga-u yretu-60734/ 2. http://kazbilim.kz/?p=3799 3. http://sabak.ucoz.org/publ/materialy_pedagogov/stati/7-1-0-117 4. 9

9 слайд

ПАЙДАЛЫНЫЛҒЫН ӘДЕБИЕТТЕР: 1. http://alashainasy.kz/ustazdar_ustahanasy/okushyilardyi-syin-turgyisyinan-oylauga-u yretu-60734/ 2. http://kazbilim.kz/?p=3799 3. http://sabak.ucoz.org/publ/materialy_pedagogov/stati/7-1-0-117 4. 9

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!! 10

10 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!! 10

10 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!! 10

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ