Материалдар / Сынып: 2 Пәні: математика
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сынып: 2 Пәні: математика

Материал туралы қысқаша түсінік
Тиімді оқыту әдістері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қаңтар 2019
515
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Талдықорған қаласының № 14 орта мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Бимолданова Гульжан МалаевнаСабақтың тақырыбы:

1 слайд
Талдықорған қаласының № 14 орта мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Бимолданова Гульжан МалаевнаСабақтың тақырыбы: Қазақтың ұлттық ойындары «Теңге ілу» ойыны “Теңге. Монета жəне қағаз ақша” Сабақтың тақырыбы: Қазақтың ұлттық ойындары «Теңге ілу» ойыны “Теңге. Монета жəне қағаз ақша” Сынып: 2 Пәні: математика Сабақтың оқу мақсаты 2.1.3.6. 50 тг, 100 теңгелік монеталарды, 200 тг, 500 тг купюраларды ажырату жəне түрліше төлем жасау. Сабақ мақсаты Барлық оқушылар: Монеталар мен қағаз ақшаларды ажыратады.. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: •50 тг, 100 теңгелік монеталарды, 200 тг, 500 тг қағаз ақшалардан түрліше төлем жасайды Кейбір оқушылар: Алған білімді өмірде қолдана алады.. .. Тілдік мақсат: Теңге,монеталар,қағаз ақшалар,ұсақтау. Теңге,монеталар. Евро, рубль. Бағалау критерийлері: 1.Ірі ақшаны ұсақ монеталардан ажыратады; 2.Қағаз ақшаны ұсақ бірліктерге ажыратады 3.Есептер шығаруда қолдана алады. Пәнаралық байланыс: Дүниетану АКТ қолдану: Интерактивті тақта, слайд, Бастапқы білім: Көбейту және бөлу. Құндылықтар- ды дарыту: Cабақ барысында тапсырмаларды орындау үшін топта, жұпта бірігіп жұмыс істеу арқылы ынтымақтастық, ашықтық, еңбек және шығармашылық құндылықтарды дарыта отырып,монеталарды өмірде қолдана алады.

1 слайд

Талдықорған қаласының № 14 орта мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Бимолданова Гульжан МалаевнаСабақтың тақырыбы: Қазақтың ұлттық ойындары «Теңге ілу» ойыны “Теңге. Монета жəне қағаз ақша” Сабақтың тақырыбы: Қазақтың ұлттық ойындары «Теңге ілу» ойыны “Теңге. Монета жəне қағаз ақша” Сынып: 2 Пәні: математика Сабақтың оқу мақсаты 2.1.3.6. 50 тг, 100 теңгелік монеталарды, 200 тг, 500 тг купюраларды ажырату жəне түрліше төлем жасау. Сабақ мақсаты Барлық оқушылар: Монеталар мен қағаз ақшаларды ажыратады.. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: •50 тг, 100 теңгелік монеталарды, 200 тг, 500 тг қағаз ақшалардан түрліше төлем жасайды Кейбір оқушылар: Алған білімді өмірде қолдана алады.. .. Тілдік мақсат: Теңге,монеталар,қағаз ақшалар,ұсақтау. Теңге,монеталар. Евро, рубль. Бағалау критерийлері: 1.Ірі ақшаны ұсақ монеталардан ажыратады; 2.Қағаз ақшаны ұсақ бірліктерге ажыратады 3.Есептер шығаруда қолдана алады. Пәнаралық байланыс: Дүниетану АКТ қолдану: Интерактивті тақта, слайд, Бастапқы білім: Көбейту және бөлу. Құндылықтар- ды дарыту: Cабақ барысында тапсырмаларды орындау үшін топта, жұпта бірігіп жұмыс істеу арқылы ынтымақтастық, ашықтық, еңбек және шығармашылық құндылықтарды дарыта отырып,монеталарды өмірде қолдана алады.

Білу,түсін у Қолдану Талдау Жинақта уБұл кезеңде суретпен жұмыс тапсырмасы беріледі.Тапсырманы орындау кезеңінде «Суреттер с

2 слайд
Білу,түсін у Қолдану Талдау Жинақта уБұл кезеңде суретпен жұмыс тапсырмасы беріледі.Тапсырманы орындау кезеңінде «Суреттер сөйлейді» әдісі қолданылып, сұрақтар қою арқылы оқытудың АКТ және белсенді оқу әдістері қолданылды.Бұл кезеңінде оқушылар СТО ақшаны қандай монеталармен ұсақтауға болатынын табады. Белсенді оқу әдісі жүзеге асады Тыңдалым мен айтылым дағдылары қалыптасады Бұл кезеңде суретпен жұмыс тапсырмасы беріледі.Тапсырманы орындау кезеңінде «Суреттер сөйлейді» әдісі қолданылып, сұрақтар қою арқылы оқытудың АКТ және белсенді оқу әдістері қолданылды.Бұл кезеңінде оқушылар СТО ақшаны қандай монеталармен ұсақтауға болатынын табады. Белсенді оқу әдісі жүзеге асады Тыңдалым мен айтылым дағдылары қалыптасадыБалаларға жеке жұмыс ретінде «Теңге ілу» тапсырмасын беремін. Қазақтың ұлттық ойыны теңге ілу туралы түсінік бере отырып интербелсенді тақтада теңге ілу туралы мәлімет көрсетемін. Сол кезде АКТ және Теңге ілу тапсырмасын орындаған кезде белсенді оқу әдістері жүзеге асады.Осы тапсырманы түсіндіру барысында балалар айтады, бір-бірін тыңдайды, яғни айтылым, тыңдалым дағдылары қалыптасады. Балаларға жеке жұмыс ретінде «Теңге ілу» тапсырмасын беремін. Қазақтың ұлттық ойыны теңге ілу туралы түсінік бере отырып интербелсенді тақтада теңге ілу туралы мәлімет көрсетемін. Сол кезде АКТ және Теңге ілу тапсырмасын орындаған кезде белсенді оқу әдістері жүзеге асады.Осы тапсырманы түсіндіру барысында балалар айтады, бір-бірін тыңдайды, яғни айтылым, тыңдалым дағдылары қалыптасады.Балаларға жұпта орындауға тапсырма ұсынады. Ол кезде «Зерттеушілік семинар» ретінде 20, 45, 50 теңгелерден ірі теңгелерге жинақтау беріледі. АКТ, модельдеу әдістері жүзеге асады. Бір- бірімен оқушылар ақылдасады айтады, және тыңдайды. Олар бір-біріне теңгелерді ірілеу үшін бір-бірімен ақылдаса отырып айтылым және бір- бірін тыңдай отырып тыңдалым қалыптасады. Балаларға жұпта орындауға тапсырма ұсынады. Ол кезде «Зерттеушілік семинар» ретінде 20, 45, 50 теңгелерден ірі теңгелерге жинақтау беріледі. АКТ, модельдеу әдістері жүзеге асады. Бір- бірімен оқушылар ақылдасады айтады, және тыңдайды. Олар бір-біріне теңгелерді ірілеу үшін бір-бірімен ақылдаса отырып айтылым және бір- бірін тыңдай отырып тыңдалым қалыптасады. «Құн мен баға» тапсырмасы арқылы оқушыларға заттың бағасын, санын құнын табуға тапсырма беремін. Осы есептерді шығарған кезде балалар бірлесе отырып талдайды. Бірлескен оқу әдісі жүзеге асады. Олар өздері бірлесе отырып шешкендіктен оқушылар өзінің танымдылық қажеттіліктерін дамытады. Осы тапсырмаларды айту барысында бір-біріне айтады айтылым және заттың бағасын, санын, құнын айтылым арқылы жазады. Айтылым, жазылым дағдылары іске асады. «Құн мен баға» тапсырмасы арқылы оқушыларға заттың бағасын, санын құнын табуға тапсырма беремін. Осы есептерді шығарған кезде балалар бірлесе отырып талдайды. Бірлескен оқу әдісі жүзеге асады. Олар өздері бірлесе отырып шешкендіктен оқушылар өзінің танымдылық қажеттіліктерін дамытады. Осы тапсырмаларды айту барысында бір-біріне айтады айтылым және заттың бағасын, санын, құнын айтылым арқылы жазады. Айтылым, жазылым дағдылары іске асады.

2 слайд

Білу,түсін у Қолдану Талдау Жинақта уБұл кезеңде суретпен жұмыс тапсырмасы беріледі.Тапсырманы орындау кезеңінде «Суреттер сөйлейді» әдісі қолданылып, сұрақтар қою арқылы оқытудың АКТ және белсенді оқу әдістері қолданылды.Бұл кезеңінде оқушылар СТО ақшаны қандай монеталармен ұсақтауға болатынын табады. Белсенді оқу әдісі жүзеге асады Тыңдалым мен айтылым дағдылары қалыптасады Бұл кезеңде суретпен жұмыс тапсырмасы беріледі.Тапсырманы орындау кезеңінде «Суреттер сөйлейді» әдісі қолданылып, сұрақтар қою арқылы оқытудың АКТ және белсенді оқу әдістері қолданылды.Бұл кезеңінде оқушылар СТО ақшаны қандай монеталармен ұсақтауға болатынын табады. Белсенді оқу әдісі жүзеге асады Тыңдалым мен айтылым дағдылары қалыптасадыБалаларға жеке жұмыс ретінде «Теңге ілу» тапсырмасын беремін. Қазақтың ұлттық ойыны теңге ілу туралы түсінік бере отырып интербелсенді тақтада теңге ілу туралы мәлімет көрсетемін. Сол кезде АКТ және Теңге ілу тапсырмасын орындаған кезде белсенді оқу әдістері жүзеге асады.Осы тапсырманы түсіндіру барысында балалар айтады, бір-бірін тыңдайды, яғни айтылым, тыңдалым дағдылары қалыптасады. Балаларға жеке жұмыс ретінде «Теңге ілу» тапсырмасын беремін. Қазақтың ұлттық ойыны теңге ілу туралы түсінік бере отырып интербелсенді тақтада теңге ілу туралы мәлімет көрсетемін. Сол кезде АКТ және Теңге ілу тапсырмасын орындаған кезде белсенді оқу әдістері жүзеге асады.Осы тапсырманы түсіндіру барысында балалар айтады, бір-бірін тыңдайды, яғни айтылым, тыңдалым дағдылары қалыптасады.Балаларға жұпта орындауға тапсырма ұсынады. Ол кезде «Зерттеушілік семинар» ретінде 20, 45, 50 теңгелерден ірі теңгелерге жинақтау беріледі. АКТ, модельдеу әдістері жүзеге асады. Бір- бірімен оқушылар ақылдасады айтады, және тыңдайды. Олар бір-біріне теңгелерді ірілеу үшін бір-бірімен ақылдаса отырып айтылым және бір- бірін тыңдай отырып тыңдалым қалыптасады. Балаларға жұпта орындауға тапсырма ұсынады. Ол кезде «Зерттеушілік семинар» ретінде 20, 45, 50 теңгелерден ірі теңгелерге жинақтау беріледі. АКТ, модельдеу әдістері жүзеге асады. Бір- бірімен оқушылар ақылдасады айтады, және тыңдайды. Олар бір-біріне теңгелерді ірілеу үшін бір-бірімен ақылдаса отырып айтылым және бір- бірін тыңдай отырып тыңдалым қалыптасады. «Құн мен баға» тапсырмасы арқылы оқушыларға заттың бағасын, санын құнын табуға тапсырма беремін. Осы есептерді шығарған кезде балалар бірлесе отырып талдайды. Бірлескен оқу әдісі жүзеге асады. Олар өздері бірлесе отырып шешкендіктен оқушылар өзінің танымдылық қажеттіліктерін дамытады. Осы тапсырмаларды айту барысында бір-біріне айтады айтылым және заттың бағасын, санын, құнын айтылым арқылы жазады. Айтылым, жазылым дағдылары іске асады. «Құн мен баға» тапсырмасы арқылы оқушыларға заттың бағасын, санын құнын табуға тапсырма беремін. Осы есептерді шығарған кезде балалар бірлесе отырып талдайды. Бірлескен оқу әдісі жүзеге асады. Олар өздері бірлесе отырып шешкендіктен оқушылар өзінің танымдылық қажеттіліктерін дамытады. Осы тапсырмаларды айту барысында бір-біріне айтады айтылым және заттың бағасын, санын, құнын айтылым арқылы жазады. Айтылым, жазылым дағдылары іске асады.

Білу,түсін у Қолдану Талдау Жинақта у « Саралаудың «Теңге ілу» әдісі арқылы жеке жұмыс істеу кезінде «Теңге ілу» тапсыр

3 слайд
Білу,түсін у Қолдану Талдау Жинақта у « Саралаудың «Теңге ілу» әдісі арқылы жеке жұмыс істеу кезінде «Теңге ілу» тапсырмасы беріледі. Осы тапсырма кезінде саралаудың жылдамдық әдісін пайдаланамын. Жылдам 50тг, 100тг, 200тг, 500тг ажыратып, төлем жасауды үйренеді. Көпшілік оқушы тапсырманы жылдам орындай алады, оларға құны әр түрлі ақшалармен төлем жасауға тапсырма беріледі. Қолдауды қажет ететін оқушыларға 50тг, 100тг, 200тг, 500 теңгелік ақшаларды ажырату тапсырмасы беріледі. Талдау кезеңінде «құны әртүрлі ұсақ монеталарды ірі теңгелерге жинақтау» тапсырмасы беріледі.Тапсырманы жұптық жұмыс істеу арқылы жүзеге асырамын. Тапсырма барысында саралаудың қарқын әдісі жүзеге асады. Қосымша тапсырмаларды көп қажет ететін оқушыларға монеталарды табу тапсырмалары беріледі.Орташа қолдауды қажет ететін оқушылар ұсақ монетаны теңгеге айырбастау тапсырмасы беріледі.Көмекті қажет етпейтін оқушыларға зерттеу жұмысы беріліп, 1000 тг ірі жинақтайды және дәлелдейді. Жинақтау кезеңінде:«Бір минуттық әңгіме» тапсырмасы беріледі.Тапсырма топтық жұмыс арқылы жүзеге асады.Тапсырманы орындау барысында саралаудың диалог және қолдау көрсету әдісі жүзеге асады. Теңге мен монетаны өмірде қолдана алуы туралы өзара пікірталас жүргізеді. Оқушылар ынтымақтаса заттың арасындағы тәуелділікті анықтайды, есептерді шығарады.Қосымшаны қажет ететін оқушыларға заттың бағасын анықтауға тапсырма беріледі. Орташа оқушыларға заттысатып алып, құнын шығаруға тапсырма берілледі. Көмекті қажет етпейтін оқушыларға заттың бағасы, саны, құны арасындағы тәуелділікке байланысты күрделі есеп шығару таппсырмасы беріледі. Саралаудың дереккөздер тәсілдерін пайдалана отырып «суреттер сөйлейді» тапсырмасы беріледі.Тапсырманы орындау барысында оқушылар өмірде кездесіп жатқан сауда түрлері туралы әңгімелейді.Өзара пікір алмасады.Осы кезде толық шешім айтуға жетілмеген балалар да кездеседі. Сол себепті балаларға дүкенге барғанда ақшаны қалай пайдалану керек туралы түсінік беріледі.Дұрыс толық айта алмаған оқушылар теңге түрлерін ажырата алады. Тапсырманы толық жасай алған оқушыларға теңгенің құнын білетін тапсырма, айта жасай алатын оқушыларға теңгені ұсақтауға күрделі тапсырма беріледі.

3 слайд

Білу,түсін у Қолдану Талдау Жинақта у « Саралаудың «Теңге ілу» әдісі арқылы жеке жұмыс істеу кезінде «Теңге ілу» тапсырмасы беріледі. Осы тапсырма кезінде саралаудың жылдамдық әдісін пайдаланамын. Жылдам 50тг, 100тг, 200тг, 500тг ажыратып, төлем жасауды үйренеді. Көпшілік оқушы тапсырманы жылдам орындай алады, оларға құны әр түрлі ақшалармен төлем жасауға тапсырма беріледі. Қолдауды қажет ететін оқушыларға 50тг, 100тг, 200тг, 500 теңгелік ақшаларды ажырату тапсырмасы беріледі. Талдау кезеңінде «құны әртүрлі ұсақ монеталарды ірі теңгелерге жинақтау» тапсырмасы беріледі.Тапсырманы жұптық жұмыс істеу арқылы жүзеге асырамын. Тапсырма барысында саралаудың қарқын әдісі жүзеге асады. Қосымша тапсырмаларды көп қажет ететін оқушыларға монеталарды табу тапсырмалары беріледі.Орташа қолдауды қажет ететін оқушылар ұсақ монетаны теңгеге айырбастау тапсырмасы беріледі.Көмекті қажет етпейтін оқушыларға зерттеу жұмысы беріліп, 1000 тг ірі жинақтайды және дәлелдейді. Жинақтау кезеңінде:«Бір минуттық әңгіме» тапсырмасы беріледі.Тапсырма топтық жұмыс арқылы жүзеге асады.Тапсырманы орындау барысында саралаудың диалог және қолдау көрсету әдісі жүзеге асады. Теңге мен монетаны өмірде қолдана алуы туралы өзара пікірталас жүргізеді. Оқушылар ынтымақтаса заттың арасындағы тәуелділікті анықтайды, есептерді шығарады.Қосымшаны қажет ететін оқушыларға заттың бағасын анықтауға тапсырма беріледі. Орташа оқушыларға заттысатып алып, құнын шығаруға тапсырма берілледі. Көмекті қажет етпейтін оқушыларға заттың бағасы, саны, құны арасындағы тәуелділікке байланысты күрделі есеп шығару таппсырмасы беріледі. Саралаудың дереккөздер тәсілдерін пайдалана отырып «суреттер сөйлейді» тапсырмасы беріледі.Тапсырманы орындау барысында оқушылар өмірде кездесіп жатқан сауда түрлері туралы әңгімелейді.Өзара пікір алмасады.Осы кезде толық шешім айтуға жетілмеген балалар да кездеседі. Сол себепті балаларға дүкенге барғанда ақшаны қалай пайдалану керек туралы түсінік беріледі.Дұрыс толық айта алмаған оқушылар теңге түрлерін ажырата алады. Тапсырманы толық жасай алған оқушыларға теңгенің құнын білетін тапсырма, айта жасай алатын оқушыларға теңгені ұсақтауға күрделі тапсырма беріледі.

Білу,түсін у Қолдану Талдау Жинақта у Бағалау Критерий: Суретке қарап теңге түрлерін ажыратады. Дескриптор: -Қанша теңге

4 слайд
Білу,түсін у Қолдану Талдау Жинақта у Бағалау Критерий: Суретке қарап теңге түрлерін ажыратады. Дескриптор: -Қанша теңге екенін ажырата алады; -теңгенің құнын біледі; Теңгені ұсақтауды біледі. 50тг, 100тг, 200тг, 500 теңгелік ақшаларды ажыратады. • Құны әр түрлі ақшалармен төлем жасайды. Дескриптор: - 50 теңгелік монетаны белгілеп көрсетеді; - 100 теңгелік монетаны белгілеп көрсетеді; - 200 теңгелік купюраны белгілеп көрсетеді; -500 теңгелік купюраны белгілеп көрсетеді. Құны әртүрлі ұсақ монеталар жинағынан ірі теңгелер жинақтау Дескриптор: - 50 теңгелік монетаны белгілеп көрсетеді; - 100 теңгелік монетаны белгілеп көрсетеді; - 200 теңгелік купюраны белгілеп көрсетеді; -500 теңгелік купюраны белгілеп көрсетеді. • Заттың бағасы, саны, құны арасындағы тәуелділікті анықтайды. • Заттың бағасын, санын, құнын табуға берілген есептерді шығарады. Дескриптор: -заттың бағасын анықтайды және ережесін толықтырады; - заттың санын анықтайды және ережесін толықтырады; -заттың құнын анықтайды және ережесін толықтырады. Әдісі:«Бір минуттық әңгіме» . Теңге мен монетаны өмірде қолдана алуы туралы әңгіме жүргізеді. Екі жұлды з, бір тілекМұғалім өзі бағалайды Өзін-өзі бағалауИшара арқыл ы бағала у Ишара арқыл ы бағала уТеңге жинау арқылы бағала у Теңге жинау арқылы бағала у

4 слайд

Білу,түсін у Қолдану Талдау Жинақта у Бағалау Критерий: Суретке қарап теңге түрлерін ажыратады. Дескриптор: -Қанша теңге екенін ажырата алады; -теңгенің құнын біледі; Теңгені ұсақтауды біледі. 50тг, 100тг, 200тг, 500 теңгелік ақшаларды ажыратады. • Құны әр түрлі ақшалармен төлем жасайды. Дескриптор: - 50 теңгелік монетаны белгілеп көрсетеді; - 100 теңгелік монетаны белгілеп көрсетеді; - 200 теңгелік купюраны белгілеп көрсетеді; -500 теңгелік купюраны белгілеп көрсетеді. Құны әртүрлі ұсақ монеталар жинағынан ірі теңгелер жинақтау Дескриптор: - 50 теңгелік монетаны белгілеп көрсетеді; - 100 теңгелік монетаны белгілеп көрсетеді; - 200 теңгелік купюраны белгілеп көрсетеді; -500 теңгелік купюраны белгілеп көрсетеді. • Заттың бағасы, саны, құны арасындағы тәуелділікті анықтайды. • Заттың бағасын, санын, құнын табуға берілген есептерді шығарады. Дескриптор: -заттың бағасын анықтайды және ережесін толықтырады; - заттың санын анықтайды және ережесін толықтырады; -заттың құнын анықтайды және ережесін толықтырады. Әдісі:«Бір минуттық әңгіме» . Теңге мен монетаны өмірде қолдана алуы туралы әңгіме жүргізеді. Екі жұлды з, бір тілекМұғалім өзі бағалайды Өзін-өзі бағалауИшара арқыл ы бағала у Ишара арқыл ы бағала уТеңге жинау арқылы бағала у Теңге жинау арқылы бағала у

Ықшам сабақтың қортындысыТренер оқытудың тиімді әдістері мен саралау тәсілдері мен саралаудың түрлерін дұрыс қолдану , саралау

5 слайд
Ықшам сабақтың қортындысыТренер оқытудың тиімді әдістері мен саралау тәсілдері мен саралаудың түрлерін дұрыс қолдану , саралаудың тәсілдерін ажыратып көрсетуді ұсынды. Кері байланыс жүргізілді. Сабақты жоспарлауда тренер оқушылардың деңгейлеріне қарай тапсырмалар беруді ұсынды. Тренер оқытудың тиімді әдістері мен саралау тәсілдері мен саралаудың түрлерін дұрыс қолдану , саралаудың тәсілдерін ажыратып көрсетуді ұсынды. Кері байланыс жүргізілді. Сабақты жоспарлауда тренер оқушылардың деңгейлеріне қарай тапсырмалар беруді ұсынды. Болашақта қысқа мерзімді жоспарлауда толық қолданамын. Қысқа мерзімді жоспар құру барысында ұсыныстарды ескере отырып оқытудың тиімді әдіс тәсілдері мен саралаудың тәсілдерін тиімді пайдалануды жетілдіре отырып,оқушылардың деңгейіне қарай тапсырмалар дайындауға назар аударуымды тәжірибеме енгіземін. Саралау тапсырмаларды оқушылардың деңгейіне қарай дұрыс беруді басшылыққа аламын. Болашақта қысқа мерзімді жоспарлауда толық қолданамын. Қысқа мерзімді жоспар құру барысында ұсыныстарды ескере отырып оқытудың тиімді әдіс тәсілдері мен саралаудың тәсілдерін тиімді пайдалануды жетілдіре отырып,оқушылардың деңгейіне қарай тапсырмалар дайындауға назар аударуымды тәжірибеме енгіземін. Саралау тапсырмаларды оқушылардың деңгейіне қарай дұрыс беруді басшылыққа аламын.Тренердің кері байланысын ескере отырып дұрыс бағалау критерийді құруды үйрендім. Оқушылардың деңгейіне сай жеке тапсырмалар дайындауға дағдыландым.Саралауға дұрыс тапсырма беруді жүзеге асырдым. Тиімді әдіс-тәсілдерді пайдалануды қанша әдіс-тәсіл қай жерде қолданатынын түсіндім. Қалыптастырушы бағалау әдістерін сабақ өту барысында тиімді қолдануды үйрендім. Тренердің кері байланысын ескере отырып дұрыс бағалау критерийді құруды үйрендім. Оқушылардың деңгейіне сай жеке тапсырмалар дайындауға дағдыландым.Саралауға дұрыс тапсырма беруді жүзеге асырдым. Тиімді әдіс-тәсілдерді пайдалануды қанша әдіс-тәсіл қай жерде қолданатынын түсіндім. Қалыптастырушы бағалау әдістерін сабақ өту барысында тиімді қолдануды үйрендім. Болашақта Тренер мен әріптестердің кері байланысты Ықшам сабақтың қорытындысы

5 слайд

Ықшам сабақтың қортындысыТренер оқытудың тиімді әдістері мен саралау тәсілдері мен саралаудың түрлерін дұрыс қолдану , саралаудың тәсілдерін ажыратып көрсетуді ұсынды. Кері байланыс жүргізілді. Сабақты жоспарлауда тренер оқушылардың деңгейлеріне қарай тапсырмалар беруді ұсынды. Тренер оқытудың тиімді әдістері мен саралау тәсілдері мен саралаудың түрлерін дұрыс қолдану , саралаудың тәсілдерін ажыратып көрсетуді ұсынды. Кері байланыс жүргізілді. Сабақты жоспарлауда тренер оқушылардың деңгейлеріне қарай тапсырмалар беруді ұсынды. Болашақта қысқа мерзімді жоспарлауда толық қолданамын. Қысқа мерзімді жоспар құру барысында ұсыныстарды ескере отырып оқытудың тиімді әдіс тәсілдері мен саралаудың тәсілдерін тиімді пайдалануды жетілдіре отырып,оқушылардың деңгейіне қарай тапсырмалар дайындауға назар аударуымды тәжірибеме енгіземін. Саралау тапсырмаларды оқушылардың деңгейіне қарай дұрыс беруді басшылыққа аламын. Болашақта қысқа мерзімді жоспарлауда толық қолданамын. Қысқа мерзімді жоспар құру барысында ұсыныстарды ескере отырып оқытудың тиімді әдіс тәсілдері мен саралаудың тәсілдерін тиімді пайдалануды жетілдіре отырып,оқушылардың деңгейіне қарай тапсырмалар дайындауға назар аударуымды тәжірибеме енгіземін. Саралау тапсырмаларды оқушылардың деңгейіне қарай дұрыс беруді басшылыққа аламын.Тренердің кері байланысын ескере отырып дұрыс бағалау критерийді құруды үйрендім. Оқушылардың деңгейіне сай жеке тапсырмалар дайындауға дағдыландым.Саралауға дұрыс тапсырма беруді жүзеге асырдым. Тиімді әдіс-тәсілдерді пайдалануды қанша әдіс-тәсіл қай жерде қолданатынын түсіндім. Қалыптастырушы бағалау әдістерін сабақ өту барысында тиімді қолдануды үйрендім. Тренердің кері байланысын ескере отырып дұрыс бағалау критерийді құруды үйрендім. Оқушылардың деңгейіне сай жеке тапсырмалар дайындауға дағдыландым.Саралауға дұрыс тапсырма беруді жүзеге асырдым. Тиімді әдіс-тәсілдерді пайдалануды қанша әдіс-тәсіл қай жерде қолданатынын түсіндім. Қалыптастырушы бағалау әдістерін сабақ өту барысында тиімді қолдануды үйрендім. Болашақта Тренер мен әріптестердің кері байланысты Ықшам сабақтың қорытындысы