Материалдар / Сынып жетекші портфолиосы

Сынып жетекші портфолиосы

Материал туралы қысқаша түсінік
сынып жетекшіге керек құжаттар топтамасы
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
СЫНЫП ЖЕТЕКШІ ПОРТФОЛИОСЫ

1 слайд
СЫНЫП ЖЕТЕКШІ ПОРТФОЛИОСЫ

1 слайд

СЫНЫП ЖЕТЕКШІ ПОРТФОЛИОСЫ

ПОРТФОЛИО МАЗМҰНЫ Сынып жетекші туралы мәлімет Сынып туралы мәлімет Нормативтік құ

2 слайд
ПОРТФОЛИО МАЗМҰНЫ Сынып жетекші туралы мәлімет Сынып туралы мәлімет Нормативтік құжаттар Тәрбие жоспары Тәрбие сағаттары Сыныптың әлеуметтік жағдайы Сынып жетістіктері туралы мәлімет Сынып оқушыларының тізімі Тәрбие бағыттары Ата-аналары туралы мәлімет

2 слайд

ПОРТФОЛИО МАЗМҰНЫ Сынып жетекші туралы мәлімет Сынып туралы мәлімет Нормативтік құжаттар Тәрбие жоспары Тәрбие сағаттары Сыныптың әлеуметтік жағдайы Сынып жетістіктері туралы мәлімет Сынып оқушыларының тізімі Тәрбие бағыттары Ата-аналары туралы мәлімет

Сынып жетекші туралы мәлімет

3 слайд
Сынып жетекші туралы мәлімет

3 слайд

Сынып жетекші туралы мәлімет

Аты-жөні: Туған жылы: Білімі, оқу орны: Қызметі: Сын

4 слайд
Аты-жөні: Туған жылы: Білімі, оқу орны: Қызметі: Сынып жетекші туралы мәлімет

4 слайд

Аты-жөні: Туған жылы: Білімі, оқу орны: Қызметі: Сынып жетекші туралы мәлімет

Мақсатым: Оқушылардың ойлау және шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру Міндеттерім: Мектептің қоғамдық өміріне тікеле

5 слайд
Мақсатым: Оқушылардың ойлау және шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру Міндеттерім: Мектептің қоғамдық өміріне тікелей қатысу;  Бала тәрбиесіндегі рухани-адамгершілік, құқықтық, салауаттылық, кәсіби бағытта ықпалдықтар жасау; Әлеуметтік жағдайы төмен отбасылар мен оқушыларға қол ұшын беру;  Оқу-тәрбие үрдісінде демеушілік көмек көрсету; Мектептің қоғамдық белсенділігін арттыру;

5 слайд

Мақсатым: Оқушылардың ойлау және шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру Міндеттерім: Мектептің қоғамдық өміріне тікелей қатысу;  Бала тәрбиесіндегі рухани-адамгершілік, құқықтық, салауаттылық, кәсіби бағытта ықпалдықтар жасау; Әлеуметтік жағдайы төмен отбасылар мен оқушыларға қол ұшын беру;  Оқу-тәрбие үрдісінде демеушілік көмек көрсету; Мектептің қоғамдық белсенділігін арттыру;

Мемлекет басшысы Қ. Тоқаев Ұлттық құрылтайдың «Адал адам Адал еңбек Адал табыс» атты үшінші отырысында сөйлеген сөзінде негі

6 слайд
Мемлекет басшысы Қ. Тоқаев Ұлттық құрылтайдың «Адал адам Адал еңбек Адал табыс» атты үшінші отырысында сөйлеген сөзінде негізгі құндылықтарды атап өтті:

6 слайд

Мемлекет басшысы Қ. Тоқаев Ұлттық құрылтайдың «Адал адам Адал еңбек Адал табыс» атты үшінші отырысында сөйлеген сөзінде негізгі құндылықтарды атап өтті:

Мемлекет Басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев Ұлттық құрылтайдың «Әділетті Қазақстан – Адал азамат» атты екінші отырысында сөйлеген сө

7 слайд
Мемлекет Басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев Ұлттық құрылтайдың «Әділетті Қазақстан – Адал азамат» атты екінші отырысында сөйлеген сөзінде балалар арасында жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды дәріптеудің маңыздылығын атап, білім беру ұйымдарындағы тәрбие ісіне ерекше назар аударуды тапсырды. Осыған орай 2023 жылы «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы әзірленіп, барлық білім беру ұйымдарына енгізілді.

7 слайд

Мемлекет Басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев Ұлттық құрылтайдың «Әділетті Қазақстан – Адал азамат» атты екінші отырысында сөйлеген сөзінде балалар арасында жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды дәріптеудің маңыздылығын атап, білім беру ұйымдарындағы тәрбие ісіне ерекше назар аударуды тапсырды. Осыған орай 2023 жылы «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы әзірленіп, барлық білім беру ұйымдарына енгізілді.

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

Сынып туралы мәлімет

12 слайд
Сынып туралы мәлімет

12 слайд

Сынып туралы мәлімет

Сынып – ұйымдасқан ұжым. Ол жастары қатарлас ұл қыздардан құралған. ------------ орта мектебінің 8 сыныбында 16 оқушы бар

13 слайд
Сынып – ұйымдасқан ұжым. Ол жастары қатарлас ұл қыздардан құралған. ------------ орта мектебінің 8 сыныбында 16 оқушы бар. Сынып оқушылары өте өнерлі, білімге құштар, жан – жақты. Сынып оқушылары үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсете біледі. 2үздік, 8 екпіндісі бар. Сыныпта спортқа, сурет өнеріне, музыкаға бейім оқушылар көп. Оқушыларым мектептен тыс үйірмелерге қатысады. Оқушылар сыныптағы бөлініп берілген қызметтерін ыждағаттылықпен атқарып, балаларға өз көмектерін беріп жүреді. «Баланы сүйсең, тәрбиесін сүй», демекші мектепте, сыныпта өтетін шараларына оқушылармен қоса, ата – аналар да белсене араласады. Ата – аналар өзара ұйымшыл, бір – бірімен тығыз байланыста жұмыстана біледі. Бала тәрбиесіне атүсті қарамай, мектеп, ата – ана, мұғалім үштағанын үнемі жетілдіріп отырады. Сынып жетекшісі:    

13 слайд

Сынып – ұйымдасқан ұжым. Ол жастары қатарлас ұл қыздардан құралған. ------------ орта мектебінің 8 сыныбында 16 оқушы бар. Сынып оқушылары өте өнерлі, білімге құштар, жан – жақты. Сынып оқушылары үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсете біледі. 2үздік, 8 екпіндісі бар. Сыныпта спортқа, сурет өнеріне, музыкаға бейім оқушылар көп. Оқушыларым мектептен тыс үйірмелерге қатысады. Оқушылар сыныптағы бөлініп берілген қызметтерін ыждағаттылықпен атқарып, балаларға өз көмектерін беріп жүреді. «Баланы сүйсең, тәрбиесін сүй», демекші мектепте, сыныпта өтетін шараларына оқушылармен қоса, ата – аналар да белсене араласады. Ата – аналар өзара ұйымшыл, бір – бірімен тығыз байланыста жұмыстана біледі. Бала тәрбиесіне атүсті қарамай, мектеп, ата – ана, мұғалім үштағанын үнемі жетілдіріп отырады. Сынып жетекшісі:    

Сынып жетекшісінің жылдық жұмыс циклограммасы Күнделікті атқаратын қызмет

14 слайд
Сынып жетекшісінің жылдық жұмыс циклограммасы Күнделікті атқаратын қызметі 1. Сабаққа кешігіп келген, немесе сабаққа келмей қалған оқушының себебін анықтау; 2. Оқушылардың тамақтануын ұйымдастыру; 3. Сыныпта кезекшілік ұйымдастыру; 4. Оқушылармен жеке-дара жұмыс. Апта сайынғы жұмысы 1. Оқушының күнделігін тексеру; 2. Сыныппен жоспар бойынша іс-шара өткізу; 3. Ата-аналармен жұмыс; 4. Пән мұғалімдерімен жұмыс; 5. Оқушылардың ауырғаны туралы анықтамасын жинақтау. Ай сайынғы жұмысы 1. Өз сыныбындағы сабақтарға қатысу; 2. Мектеп психологымен кездесу; 3. Ата-аналар комитетімен кездесу; 4. Тәрбие жұмысы бойынша жиналыстарға қатысу. Тоқсан сайынғы жұмысы 1. Сынып журналын толықтыру; 2. Сынып жетекшілерінің семинарына қатысу; 3. Тоқсан сайын тәрбие жұмысын қорытындылау жаңа тоқсанға жоспарды толықтыру; 4. Ата-аналар жиналысын өткізу. Жылына өткізілетін шаралар 1. Ашық іс-шара өткізу; 2. Оқушының жеке құжаттарын толтыру; 3. Сынып жұмысынын жоспарын талдау; 4. Сыныптың статикалық көрсеткіші.

14 слайд

Сынып жетекшісінің жылдық жұмыс циклограммасы Күнделікті атқаратын қызметі 1. Сабаққа кешігіп келген, немесе сабаққа келмей қалған оқушының себебін анықтау; 2. Оқушылардың тамақтануын ұйымдастыру; 3. Сыныпта кезекшілік ұйымдастыру; 4. Оқушылармен жеке-дара жұмыс. Апта сайынғы жұмысы 1. Оқушының күнделігін тексеру; 2. Сыныппен жоспар бойынша іс-шара өткізу; 3. Ата-аналармен жұмыс; 4. Пән мұғалімдерімен жұмыс; 5. Оқушылардың ауырғаны туралы анықтамасын жинақтау. Ай сайынғы жұмысы 1. Өз сыныбындағы сабақтарға қатысу; 2. Мектеп психологымен кездесу; 3. Ата-аналар комитетімен кездесу; 4. Тәрбие жұмысы бойынша жиналыстарға қатысу. Тоқсан сайынғы жұмысы 1. Сынып журналын толықтыру; 2. Сынып жетекшілерінің семинарына қатысу; 3. Тоқсан сайын тәрбие жұмысын қорытындылау жаңа тоқсанға жоспарды толықтыру; 4. Ата-аналар жиналысын өткізу. Жылына өткізілетін шаралар 1. Ашық іс-шара өткізу; 2. Оқушының жеке құжаттарын толтыру; 3. Сынып жұмысынын жоспарын талдау; 4. Сыныптың статикалық көрсеткіші.

Ата –аналар туралы мәлімет

15 слайд
Ата –аналар туралы мәлімет

15 слайд

Ата –аналар туралы мәлімет

16 слайд

16 слайд

2024-2025 оқу жылындағы ата-аналар комитетінің құрамы № Ата - ана Атқаратын қызметі: 1 комитет төрайымы 2 комитет мүше

17 слайд
2024-2025 оқу жылындағы ата-аналар комитетінің құрамы № Ата - ана Атқаратын қызметі: 1 комитет төрайымы 2 комитет мүшесі

17 слайд

2024-2025 оқу жылындағы ата-аналар комитетінің құрамы № Ата - ана Атқаратын қызметі: 1 комитет төрайымы 2 комитет мүшесі

Ата-аналармен жұмыс түрлері Психологиялық- педагогикалық семинар Ата- аналар комитеті Біріккен мерекеле р Жеке әңгіме Диспут

18 слайд
Ата-аналармен жұмыс түрлері Психологиялық- педагогикалық семинар Ата- аналар комитеті Біріккен мерекеле р Жеке әңгіме Диспут Ашық есік күні Дөңгелек үстел Семинар- практикум

18 слайд

Ата-аналармен жұмыс түрлері Психологиялық- педагогикалық семинар Ата- аналар комитеті Біріккен мерекеле р Жеке әңгіме Диспут Ашық есік күні Дөңгелек үстел Семинар- практикум

Сынып жетекшінің ата – аналармен жүргізетін ағарту жұмысының негізгі формалары. Ата - ана, мектеп және сынып жетекшісі ж

19 слайд
Сынып жетекшінің ата – аналармен жүргізетін ағарту жұмысының негізгі формалары. Ата - ана, мектеп және сынып жетекшісі жұмысының қызметтері: 1 қызмет 2 қызмет 3 қызмет 4 қызмет 5 қызмет

19 слайд

Сынып жетекшінің ата – аналармен жүргізетін ағарту жұмысының негізгі формалары. Ата - ана, мектеп және сынып жетекшісі жұмысының қызметтері: 1 қызмет 2 қызмет 3 қызмет 4 қызмет 5 қызмет

1 қызмет Ата - аналарды оқу – тәрбие үрдісінің мазмұны мен әдістемесімен таныстырады. Алғашқы ата-аналар жиналысында сынып ж

20 слайд
1 қызмет Ата - аналарды оқу – тәрбие үрдісінің мазмұны мен әдістемесімен таныстырады. Алғашқы ата-аналар жиналысында сынып жетекшісі өзі ата-аналарымен танысады және өзінің педагогикалық ұстанымдарымен таныстырады, өзінің болашақта жүргізетін жұмыстарының бағдарламасымен, мақсат, міндеттерімен және тәрбие жумысының жоспарымен таныстырады, өзекті мәселелерді бipiгіп талқылайды. Ата-аналарды оку-тәрбие үрдісіне төмендегідей әрекеттер арқылы тартады:  балалар мен олардың ата-аналарының шығармашылығының күні ашық сабақтар мен сыныптан тыс ic-шаралар;  мектеп пен сыныптың материалдық-техникалық базасын күшейту және сыныптан тыс ic- шаралар ұйымдастыруға көмек көрсету;  шефтік көмек;  ата-аналардың мектеп кеңесі жұмысына қатысуы.

20 слайд

1 қызмет Ата - аналарды оқу – тәрбие үрдісінің мазмұны мен әдістемесімен таныстырады. Алғашқы ата-аналар жиналысында сынып жетекшісі өзі ата-аналарымен танысады және өзінің педагогикалық ұстанымдарымен таныстырады, өзінің болашақта жүргізетін жұмыстарының бағдарламасымен, мақсат, міндеттерімен және тәрбие жумысының жоспарымен таныстырады, өзекті мәселелерді бipiгіп талқылайды. Ата-аналарды оку-тәрбие үрдісіне төмендегідей әрекеттер арқылы тартады:  балалар мен олардың ата-аналарының шығармашылығының күні ашық сабақтар мен сыныптан тыс ic-шаралар;  мектеп пен сыныптың материалдық-техникалық базасын күшейту және сыныптан тыс ic- шаралар ұйымдастыруға көмек көрсету;  шефтік көмек;  ата-аналардың мектеп кеңесі жұмысына қатысуы.

2 қызмет Ата-аналармен педагогикалық - психологиялық ағарту жұмысын ұйымдастыру. Оны келесі әрекеттер арқылы іске асырады: 

21 слайд
2 қызмет Ата-аналармен педагогикалық - психологиялық ағарту жұмысын ұйымдастыру. Оны келесі әрекеттер арқылы іске асырады:  Тәрбиенің жекелеген мәселелері бойынша ата - аналарға арналған мектептік, сыныптық конференциялар ұйымдастыру;  қызығушылықтары негізінде ата-аналар лекторийлері: дарынды балалар, қиын балалар, педагогикалық кәсіпті таңдаған балалар, түрлі үйірмелерге қатысатын балалардың ата – аналары үшін деп бөліп өткізуге болады;  Сыныптық ағарту жұмыстары тәрбие міндеттеріне байланысты, оқушылар мен сынып ұжымын жүйелі зерттеу бойынша; оны түрлі формада мәселелік кеңестер беру түрінде өткізуге болады.  Психологиялық, педагогикалық, медициналық, заң туралы кеңестер;  Тренингтер; Ата-аналарға арналған әдебиеттерге шолу, көрмесін ұйымдастыру және оқырмандар конференциясын өткізу.

21 слайд

2 қызмет Ата-аналармен педагогикалық - психологиялық ағарту жұмысын ұйымдастыру. Оны келесі әрекеттер арқылы іске асырады:  Тәрбиенің жекелеген мәселелері бойынша ата - аналарға арналған мектептік, сыныптық конференциялар ұйымдастыру;  қызығушылықтары негізінде ата-аналар лекторийлері: дарынды балалар, қиын балалар, педагогикалық кәсіпті таңдаған балалар, түрлі үйірмелерге қатысатын балалардың ата – аналары үшін деп бөліп өткізуге болады;  Сыныптық ағарту жұмыстары тәрбие міндеттеріне байланысты, оқушылар мен сынып ұжымын жүйелі зерттеу бойынша; оны түрлі формада мәселелік кеңестер беру түрінде өткізуге болады.  Психологиялық, педагогикалық, медициналық, заң туралы кеңестер;  Тренингтер; Ата-аналарға арналған әдебиеттерге шолу, көрмесін ұйымдастыру және оқырмандар конференциясын өткізу.

3 қызмет Ата-аналарды балалармен бірлескен әрекетке тарту. Оның формалары: сынып жетекшісі ұйымдастырған сыныптан тыс барлы

22 слайд
3 қызмет Ата-аналарды балалармен бірлескен әрекетке тарту. Оның формалары: сынып жетекшісі ұйымдастырған сыныптан тыс барлық әрекетке қатысу (жорық серуен, сенбіліктер, турнирлер.)  жалпы мектептік дәстүрлі іс – шараларды ұйымдастыруға ата – аналарды қатыстыру (түлектер кештері, туристердің мектептік слеті, мектеп бітіру кештері, ардагерлермен кездесу, т.б.) республика және оның шегінен тыс алыс жорықтарға шығуды немесе дайындалуды ата – аналармен бірге жүргізу; оқырмандар конференциясы; - отбасылық ойын байқаулары.

22 слайд

3 қызмет Ата-аналарды балалармен бірлескен әрекетке тарту. Оның формалары: сынып жетекшісі ұйымдастырған сыныптан тыс барлық әрекетке қатысу (жорық серуен, сенбіліктер, турнирлер.)  жалпы мектептік дәстүрлі іс – шараларды ұйымдастыруға ата – аналарды қатыстыру (түлектер кештері, туристердің мектептік слеті, мектеп бітіру кештері, ардагерлермен кездесу, т.б.) республика және оның шегінен тыс алыс жорықтарға шығуды немесе дайындалуды ата – аналармен бірге жүргізу; оқырмандар конференциясы; - отбасылық ойын байқаулары.

4 қызмет Жекелеген оқушылардың отбасындағы тәрбиеге түзету жұмыстарын жүргізу. Алдымен отбасы тәрбиесін жүргізу бойынша пс

23 слайд
4 қызмет Жекелеген оқушылардың отбасындағы тәрбиеге түзету жұмыстарын жүргізу. Алдымен отбасы тәрбиесін жүргізу бойынша психологиялық – педагогикалық кеңестер мен көмектер беру. Көп көңілді отбасындағы жиі кикілжің нәтижесінде психологиялық ахуалы ауыр және қиын бала өсіп келе жатқан отбасына бөлу керек.

23 слайд

4 қызмет Жекелеген оқушылардың отбасындағы тәрбиеге түзету жұмыстарын жүргізу. Алдымен отбасы тәрбиесін жүргізу бойынша психологиялық – педагогикалық кеңестер мен көмектер беру. Көп көңілді отбасындағы жиі кикілжің нәтижесінде психологиялық ахуалы ауыр және қиын бала өсіп келе жатқан отбасына бөлу керек.

5 қызмет Ата-аналар белсенділері мен ата–аналардың қоғамдық ұйымдарымен өзара әрекет ету. Сынып жетекшісінің ата – аналармен

24 слайд
5 қызмет Ата-аналар белсенділері мен ата–аналардың қоғамдық ұйымдарымен өзара әрекет ету. Сынып жетекшісінің ата – аналармен жұмысының табысты не табыссыз болуы оның таңдаған ұстамына, қарым – қатынас стиліне, педагогикалық шеберлігі мен кәсіби құзырлығына байланысты болатынын ұмытпау керек. Сынып жетекшісі отбасын аралағанда келесі шарттарды сақтаған жөн:  отбасына ескертпей келмеу;  отбасында 5-10 минуттан артық болмау;  отбасына келгенде әңгімені табалдырықта тұрып немесе сырт киіммен тұрып бастамау, егер ата - аналар қобалжып өздері айтпаса,әдеппен ғана ұсыныңыз.  әңгімені әкімшілік - әміршілік сыңаймен жүргізуге болмайды;  ата-ананы үйретпеңіз, тек кеңес беріңіз;  негізінде әңгімені баланың көзінше оған да ата - анаға да өзіңізге де қолайсыз болмайтындай стилді таңдап алып жүргізгеніңіз дұрыс болмақ.  сонымен қатар ата - аналарға тәрбие мәселесін талқылауга шақырған қағазбен 6ipгe сол мәселеге қатысты жадынама жазып жіберу тиімді болмақ. Сынып жетекшісі отбасы — салыстырмалы түрде тәрбиенің тұйық институты, ал ата-аналардың, тәрбиелік күш қуаты мен мүмкіндігінің әр түрлі деңгейде болатынын ecкepyi тиіс. Сондықтан ата-аналармен жұмыста да түрлі амалдар мен формаларды саралап қолдану керек.

24 слайд

5 қызмет Ата-аналар белсенділері мен ата–аналардың қоғамдық ұйымдарымен өзара әрекет ету. Сынып жетекшісінің ата – аналармен жұмысының табысты не табыссыз болуы оның таңдаған ұстамына, қарым – қатынас стиліне, педагогикалық шеберлігі мен кәсіби құзырлығына байланысты болатынын ұмытпау керек. Сынып жетекшісі отбасын аралағанда келесі шарттарды сақтаған жөн:  отбасына ескертпей келмеу;  отбасында 5-10 минуттан артық болмау;  отбасына келгенде әңгімені табалдырықта тұрып немесе сырт киіммен тұрып бастамау, егер ата - аналар қобалжып өздері айтпаса,әдеппен ғана ұсыныңыз.  әңгімені әкімшілік - әміршілік сыңаймен жүргізуге болмайды;  ата-ананы үйретпеңіз, тек кеңес беріңіз;  негізінде әңгімені баланың көзінше оған да ата - анаға да өзіңізге де қолайсыз болмайтындай стилді таңдап алып жүргізгеніңіз дұрыс болмақ.  сонымен қатар ата - аналарға тәрбие мәселесін талқылауга шақырған қағазбен 6ipгe сол мәселеге қатысты жадынама жазып жіберу тиімді болмақ. Сынып жетекшісі отбасы — салыстырмалы түрде тәрбиенің тұйық институты, ал ата-аналардың, тәрбиелік күш қуаты мен мүмкіндігінің әр түрлі деңгейде болатынын ecкepyi тиіс. Сондықтан ата-аналармен жұмыста да түрлі амалдар мен формаларды саралап қолдану керек.

Ата-аналар жиналысының хаттамалары

25 слайд
Ата-аналар жиналысының хаттамалары

25 слайд

Ата-аналар жиналысының хаттамалары

Нормативтік құжаттар

26 слайд
Нормативтік құжаттар

26 слайд

Нормативтік құжаттар

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің №194 бұйрығы (30 шілде , 2024 ) жыл сәйкесжоғарыоқуорнынанбасқабілім б

27 слайд
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің №194 бұйрығы (30 шілде , 2024 ) жыл сәйкесжоғарыоқуорнынанбасқабілім беруұйымдарынаБіртұтастәрбие бағдарламасыенгізілді

27 слайд

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің №194 бұйрығы (30 шілде , 2024 ) жыл сәйкесжоғарыоқуорнынанбасқабілім беруұйымдарынаБіртұтастәрбие бағдарламасыенгізілді

28 слайд

28 слайд

ҚР Конституциясы

29 слайд
ҚР Конституциясы

29 слайд

ҚР Конституциясы

Қазақстан Республикасының Конституциясы — Қазақстанның ата заңы. Ағымдағы Конституция 1995 жылғы 30 тамызда жалпы халықтық р

30 слайд
Қазақстан Республикасының Конституциясы — Қазақстанның ата заңы. Ағымдағы Конституция 1995 жылғы 30 тамызда жалпы халықтық референдум негізінде қабылданды және 5 қыркүйек күні өз күшіне енді. Конституция 9 тараудан, 99 баптан тұрады. Конституция мемлекеттік құрылыстың құқықтық негізін қалыптастырушы құжат болып табылады. Ол мемлекеттілік тетік, қоғамдық, саяси институттар ретінде қызметтің негізі боларлық принциптерін орнықтырды, адам мен азаматтың конституциялық мәртебесін белгіледі, экономикалық құрылыстың негіздерін айқындады. Бұл тәуелсіз Қазақстанның қабылдаған екінші конституциясы. Алдыңғы конституция 1993 жылғы 28 қаңтарда қабылданған болатын. Конституция бойынша Қазақстан Республикасы өзін демократиялық, зайырлы,  құқықтық және әлеуметтік мемлекет ретінде жариялайды, оның ең қымбат қазынасы — адам және адамның өмірі, құқықтары мен бостандықтары. Қазақстан президенттік басқару нысанындағы біртұтас мемлекет. Қазақстан Республикасында идеологиялық және саяси әр-алуандылық танылады. Мемлекеттік меншік пен жеке меншік танылып, бірдей қорғалады. Жер және оның қойнауы, су көздері, өсімдіктер мен жануарлар дүниесі, басқа да табиғи ресурстар халыққа тиесілі, меншік құқығын халық атынан мемлекет жүзеге асырады.

30 слайд

Қазақстан Республикасының Конституциясы — Қазақстанның ата заңы. Ағымдағы Конституция 1995 жылғы 30 тамызда жалпы халықтық референдум негізінде қабылданды және 5 қыркүйек күні өз күшіне енді. Конституция 9 тараудан, 99 баптан тұрады. Конституция мемлекеттік құрылыстың құқықтық негізін қалыптастырушы құжат болып табылады. Ол мемлекеттілік тетік, қоғамдық, саяси институттар ретінде қызметтің негізі боларлық принциптерін орнықтырды, адам мен азаматтың конституциялық мәртебесін белгіледі, экономикалық құрылыстың негіздерін айқындады. Бұл тәуелсіз Қазақстанның қабылдаған екінші конституциясы. Алдыңғы конституция 1993 жылғы 28 қаңтарда қабылданған болатын. Конституция бойынша Қазақстан Республикасы өзін демократиялық, зайырлы,  құқықтық және әлеуметтік мемлекет ретінде жариялайды, оның ең қымбат қазынасы — адам және адамның өмірі, құқықтары мен бостандықтары. Қазақстан президенттік басқару нысанындағы біртұтас мемлекет. Қазақстан Республикасында идеологиялық және саяси әр-алуандылық танылады. Мемлекеттік меншік пен жеке меншік танылып, бірдей қорғалады. Жер және оның қойнауы, су көздері, өсімдіктер мен жануарлар дүниесі, басқа да табиғи ресурстар халыққа тиесілі, меншік құқығын халық атынан мемлекет жүзеге асырады.

ҚР “Білім туралы” заңы

31 слайд
ҚР “Білім туралы” заңы

31 слайд

ҚР “Білім туралы” заңы

13-бап. Білім беру мазмұнының ұғымы Білім беру мазмұны - жеке адамның біліктілігі мен жан- жақты дамуын қалыптастыру үшін

32 слайд
13-бап. Білім беру мазмұнының ұғымы       Білім беру мазмұны - жеке адамның біліктілігі мен жан- жақты дамуын қалыптастыру үшін негіз болып табылатын білім берудің әрбір деңгейі бойынша білімдер жүйесі (кешені).       Білім беру мазмұны білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттары негізінде әзірленетін жалпы білім беретін оқу және білім беру бағдарламаларымен айқындалады. 14-бап. Білім беру бағдарламалары       Ескерту. 14-баптың тақырыбына өзгеріс енгізілді - ҚР 13.11.2015 № 398-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).       1. Білім беру бағдарламалары мазмұны мен бағыттарына (міндеттеріне) қатысты:       1) жалпы білім беретін (үлгілік, жұмыстық);       2) кәсіптік (үлгілік, жұмыстық);       3) қосымша болып бөлінеді.       Үлгілік оқу бағдарламалары мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес әзірленеді.       Жалпы білім беретін оқу бағдарламалары мазмұнына қарай мынадай оқу бағдарламаларына:       1) мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту;       2) бастауыш білім беру;       3) негізгі орта білім беру;       4) жалпы орта білім беру болып бөлінеді.       Дарынды адамдардың әлеуетті мүмкіндіктерін неғұрлым толық дамыту үшін оқу бағдарламасының жекелеген пәндерін тереңдетіп оқытуды көздейтін мамандандырылған жалпы білім беретін оқу бағдарламалары әзірленеді.       Мүмкіндігі шектеулі балалар үшін арнаулы оқу бағдарламалары әзірленеді.

32 слайд

13-бап. Білім беру мазмұнының ұғымы       Білім беру мазмұны - жеке адамның біліктілігі мен жан- жақты дамуын қалыптастыру үшін негіз болып табылатын білім берудің әрбір деңгейі бойынша білімдер жүйесі (кешені).       Білім беру мазмұны білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттары негізінде әзірленетін жалпы білім беретін оқу және білім беру бағдарламаларымен айқындалады. 14-бап. Білім беру бағдарламалары       Ескерту. 14-баптың тақырыбына өзгеріс енгізілді - ҚР 13.11.2015 № 398-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).       1. Білім беру бағдарламалары мазмұны мен бағыттарына (міндеттеріне) қатысты:       1) жалпы білім беретін (үлгілік, жұмыстық);       2) кәсіптік (үлгілік, жұмыстық);       3) қосымша болып бөлінеді.       Үлгілік оқу бағдарламалары мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес әзірленеді.       Жалпы білім беретін оқу бағдарламалары мазмұнына қарай мынадай оқу бағдарламаларына:       1) мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту;       2) бастауыш білім беру;       3) негізгі орта білім беру;       4) жалпы орта білім беру болып бөлінеді.       Дарынды адамдардың әлеуетті мүмкіндіктерін неғұрлым толық дамыту үшін оқу бағдарламасының жекелеген пәндерін тереңдетіп оқытуды көздейтін мамандандырылған жалпы білім беретін оқу бағдарламалары әзірленеді.       Мүмкіндігі шектеулі балалар үшін арнаулы оқу бағдарламалары әзірленеді.

ҚР “Баланың құқықтары туралы” заңы

33 слайд
ҚР “Баланың құқықтары туралы” заңы

33 слайд

ҚР “Баланың құқықтары туралы” заңы

3-бап. Қазақстан Республикасының баланың құқықтары туралы заңдары 1. Қазақстан Республикасының баланың құқықтары туралы

34 слайд
3-бап. Қазақстан Республикасының баланың құқықтары туралы заңдары       1. Қазақстан Республикасының баланың құқықтары туралы заңдары Қазақстан Республикасының Конституциясына негiзделедi және осы Заң мен Қазақстан Республикасының бала құқықтарын қорғау саласындағы өзге де нормативтiк құқықтық актілерiнен тұрады.       2. Егер Қазақстан Республикасы бекiткен халықаралық шартта осы Заңдағыдан өзгеше ережелер белгiленсе, халықаралық шарттағы оны қолдану үшiн Қазақстан Республикасының заңын шығару талап етiлетiн жағдайларды қоспағанда, халықаралық шарттың ережелерi қолданылады. 3-1-бап. Осы Заңның негізгі мақсаттары, қағидаттары мен міндеттері       1. Осы Заңның негізгі мақсаттары балалардың құқықтары мен заңды мүдделерін қамтамасыз ету, баланың құқықтарының негізгі кепілдіктерін нығайту және құқықтары бұзылған жағдайларда оларды қалпына келтіру болып табылады.       2. Осы Заңның негізгі қағидаттары мыналар болып танылады:       1) балаларды қоғамдағы толымды өмірге даярлау басымдығы;       2) балалардың қоғамдық мәні бар және шығармашылық белсенділігін дамыту;       3) әлемдік өркениеттің жалпы адамзатқа тән құндылықтары негізінде жоғары адамгершілік қасиеттерді, патриотизм мен азаматтық қасиеттерін дамыту, ұлттық сана- сезімді қалыптастыру.       3. Осы Заңның негізгі міндеттері мыналар болып табылады:       1) балалардың құқықтары мен заңды мүдделерін заңнамалық тұрғыдан қамтамасыз ету, сондай-ақ баланың құқықтары кепілдіктерінің құқықтық негіздерін қалыптастыру;       2) балалардың құқықтарын қамтамасыз ету шараларын әзірлеу және іске асыру;

34 слайд

3-бап. Қазақстан Республикасының баланың құқықтары туралы заңдары       1. Қазақстан Республикасының баланың құқықтары туралы заңдары Қазақстан Республикасының Конституциясына негiзделедi және осы Заң мен Қазақстан Республикасының бала құқықтарын қорғау саласындағы өзге де нормативтiк құқықтық актілерiнен тұрады.       2. Егер Қазақстан Республикасы бекiткен халықаралық шартта осы Заңдағыдан өзгеше ережелер белгiленсе, халықаралық шарттағы оны қолдану үшiн Қазақстан Республикасының заңын шығару талап етiлетiн жағдайларды қоспағанда, халықаралық шарттың ережелерi қолданылады. 3-1-бап. Осы Заңның негізгі мақсаттары, қағидаттары мен міндеттері       1. Осы Заңның негізгі мақсаттары балалардың құқықтары мен заңды мүдделерін қамтамасыз ету, баланың құқықтарының негізгі кепілдіктерін нығайту және құқықтары бұзылған жағдайларда оларды қалпына келтіру болып табылады.       2. Осы Заңның негізгі қағидаттары мыналар болып танылады:       1) балаларды қоғамдағы толымды өмірге даярлау басымдығы;       2) балалардың қоғамдық мәні бар және шығармашылық белсенділігін дамыту;       3) әлемдік өркениеттің жалпы адамзатқа тән құндылықтары негізінде жоғары адамгершілік қасиеттерді, патриотизм мен азаматтық қасиеттерін дамыту, ұлттық сана- сезімді қалыптастыру.       3. Осы Заңның негізгі міндеттері мыналар болып табылады:       1) балалардың құқықтары мен заңды мүдделерін заңнамалық тұрғыдан қамтамасыз ету, сондай-ақ баланың құқықтары кепілдіктерінің құқықтық негіздерін қалыптастыру;       2) балалардың құқықтарын қамтамасыз ету шараларын әзірлеу және іске асыру;

Сыныптың тәрбие жұмыс жоспары

35 слайд
Сыныптың тәрбие жұмыс жоспары

35 слайд

Сыныптың тәрбие жұмыс жоспары

2024 - 2025 ОҚУ ЖЫЛЫНЫҢ БІЛІ...

36 слайд
2024 - 2025 ОҚУ ЖЫЛЫНЫҢ БІЛІ...

36 слайд

2024 - 2025 ОҚУ ЖЫЛЫНЫҢ БІЛІ...

Министірлікпен келісілген курстар тізімі