Сынып жетекшілердің қиын балалармен жұмыс жасау жүйесінің психологиялық- педагогикалық негіздері
беріледі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
сертификат алыңыз!
1 слайд
СЫНЫП ЖЕТЕКШІЛЕРДІҢ ҚИЫН
БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖАСАУ
ЖҮЙЕСІНІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ С.Байшев атындағы ЖОББМ КММ
ДТІЖО: С.Ж.Нуралина
1 слайд
СЫНЫП ЖЕТЕКШІЛЕРДІҢ ҚИЫН БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖАСАУ ЖҮЙЕСІНІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ- ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ С.Байшев атындағы ЖОББМ КММ ДТІЖО: С.Ж.Нуралина
2 слайд
Қазақстандық
патриотизм және
азаматтық тәрбие,
құқықтық тәрбие
2 слайд
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие
3 слайд
САБАҚ ЖОСПАРЫ:
МҰҒАЛІМДЕР МЕН АТА- АНАЛАРДЫҢ
БІРЛЕСКЕН ІС-ӘРЕКЕТТЕРІ
ҚИЫН БАЛАЛАР ТӘРБИЕСІ БОЙЫНША
МЕКТЕПТЕН ТЫС ҰЙЫМДАРМЕН ӨЗАРА
ӘРЕКЕТТЕСТІК
ҚИЫНДЫҚТЫҢ АЛДЫН АЛУ
ШАРАЛАРЫ
3 слайд
САБАҚ ЖОСПАРЫ: МҰҒАЛІМДЕР МЕН АТА- АНАЛАРДЫҢ БІРЛЕСКЕН ІС-ӘРЕКЕТТЕРІ ҚИЫН БАЛАЛАР ТӘРБИЕСІ БОЙЫНША МЕКТЕПТЕН ТЫС ҰЙЫМДАРМЕН ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСТІК ҚИЫНДЫҚТЫҢ АЛДЫН АЛУ ШАРАЛАРЫ
4 слайд
Қиын балалардың отбасындағы беріктігі
және өнегелі отбасында өнегелі ұрпақ
тәрбиеленетіні сөзсіз. Қиындықты
шешудің негізгі жолы-отбасында қарым-
қатынастарды орнату.
В.Сухомлинский тәрбиені отбасы
жағдайын зерттеуден бастайды. Ол
баланың сабақ үлгерімінің жақсаруымен
қоса денсаулығының мықты болуына ,ой-
өрісінің кеңеюіне көңіл бөлді және
балалардың 3-4 сыныптарға дейін
бірқалыпты, тәртіпті болып келіп, 4-
сыныптан кейін бастайтындығын
түсіндірді. Ересек кезең – бала
тәрбиелеудегі ең қиын кезең екендігін айта
келіп, ата-аналарды балалармен
сырласуға шақырады.
4 слайд
Қиын балалардың отбасындағы беріктігі және өнегелі отбасында өнегелі ұрпақ тәрбиеленетіні сөзсіз. Қиындықты шешудің негізгі жолы-отбасында қарым- қатынастарды орнату. В.Сухомлинский тәрбиені отбасы жағдайын зерттеуден бастайды. Ол баланың сабақ үлгерімінің жақсаруымен қоса денсаулығының мықты болуына ,ой- өрісінің кеңеюіне көңіл бөлді және балалардың 3-4 сыныптарға дейін бірқалыпты, тәртіпті болып келіп, 4- сыныптан кейін бастайтындығын түсіндірді. Ересек кезең – бала тәрбиелеудегі ең қиын кезең екендігін айта келіп, ата-аналарды балалармен сырласуға шақырады.
5 слайд
Ата-аналармен
жүргізілетін
сынып
жетекшісінің
негізгі міндеттері1.ата-аналармен
тұрақты байланыс
орнату
3.Ата –аналар
ұжымын құру 2.Отбасы мен
мектептің қоятын
да талаптарының
бірлігін
қамтамасыз ету
4. Ата-аналардың
педагогикалық
білім дәрежесі
мен мәдениетін
үнемі арттырып
отыру
5 слайд
Ата-аналармен жүргізілетін сынып жетекшісінің негізгі міндеттері1.ата-аналармен тұрақты байланыс орнату 3.Ата –аналар ұжымын құру 2.Отбасы мен мектептің қоятын да талаптарының бірлігін қамтамасыз ету 4. Ата-аналардың педагогикалық білім дәрежесі мен мәдениетін үнемі арттырып отыру
6 слайд
-Баланың өмірін ұйымдастыруда , оның тәрбиесіне қатысты мәселелерді шешуде
ортақ көзқарастың болуында;
- Баланың отбасы мен мектеп жағдайындағы дамуын және әлеуметтенуін тиімді
ұйымдастыру мақсатында тәрбиенің бірыңғай ұстанымдарын қоюда;
-баланың әлеуметтік – педагогикалық және психологиялық даму жағдайын ескере
отырып , тәрбиенің мақсаты мен міндеттерін дұрыс анықтау,оларды жүзеге асырудың
болуында
- Баланың жан-жақты үйлесімді дамуы үшін тәрбиелік ықпалды тиімді және нәтижелі
ұйымдастыруда;
- Балаға мектеп пен мектептен тыс тәрбие мекемелерінің , ата-аналар мен
жұртшылықтың педагогикалық қолдануын ұйымдастыруда;
- Баланы әртүрлі ортада , әртүрлі жағдайда жан-жақты жақсы танып білу үшін;
- Балаға ықпал етудің жалпы тәсілі мен техникасын ойластыруда, әртүрлі өмір
жағдайында оның тұлғасына әсер етуде күш-жігерді біріктіру үшін;
Сынып жетекшісі, оқушылар және ата-аналардың жағымды көңіл күйін , өзара
жағымды түсіністік пен ынтымақтастық қарым-қатынасын орнықтыруда т.с.с.СЫНЫП ЖЕТЕКШІНІҢ АТА-АНАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖАСАУ
ҚАЖЕТТІЛІГІ НЕДЕ?
6 слайд
-Баланың өмірін ұйымдастыруда , оның тәрбиесіне қатысты мәселелерді шешуде ортақ көзқарастың болуында; - Баланың отбасы мен мектеп жағдайындағы дамуын және әлеуметтенуін тиімді ұйымдастыру мақсатында тәрбиенің бірыңғай ұстанымдарын қоюда; -баланың әлеуметтік – педагогикалық және психологиялық даму жағдайын ескере отырып , тәрбиенің мақсаты мен міндеттерін дұрыс анықтау,оларды жүзеге асырудың болуында - Баланың жан-жақты үйлесімді дамуы үшін тәрбиелік ықпалды тиімді және нәтижелі ұйымдастыруда; - Балаға мектеп пен мектептен тыс тәрбие мекемелерінің , ата-аналар мен жұртшылықтың педагогикалық қолдануын ұйымдастыруда; - Баланы әртүрлі ортада , әртүрлі жағдайда жан-жақты жақсы танып білу үшін; - Балаға ықпал етудің жалпы тәсілі мен техникасын ойластыруда, әртүрлі өмір жағдайында оның тұлғасына әсер етуде күш-жігерді біріктіру үшін; Сынып жетекшісі, оқушылар және ата-аналардың жағымды көңіл күйін , өзара жағымды түсіністік пен ынтымақтастық қарым-қатынасын орнықтыруда т.с.с.СЫНЫП ЖЕТЕКШІНІҢ АТА-АНАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖАСАУ ҚАЖЕТТІЛІГІ НЕДЕ?
7 слайд
+ •
1.Ата –аналарды сыныптағы оқу-тәрбие процесінің
мазмұны мен әдістемесімен таныстыру
+ •
2.Ата-аналармен педагогикалық және психологикалық
ағарту жұмыстарын ұйымдастыру
+ •
3.Ата-аналарды балалармен бірге әрекетке қатыстыру *
+ •
4.Отбасы тәрбиесіне қатысты ата-аналарға
педагогикалық –психологиялық кеңес беру
+ •
5.Ата-аналармен белсенділермен жұмыс және ата-аналардың
әртүрлі қоғамдық ұйымдармен ,жұртшылықпен өзара
әрекеттесуіСынып жетекші жоғарыда аталып кеткен
міндеттерге сай атқаруы тиіс 5 қызметі
7 слайд
+ • 1.Ата –аналарды сыныптағы оқу-тәрбие процесінің мазмұны мен әдістемесімен таныстыру + • 2.Ата-аналармен педагогикалық және психологикалық ағарту жұмыстарын ұйымдастыру + • 3.Ата-аналарды балалармен бірге әрекетке қатыстыру * + • 4.Отбасы тәрбиесіне қатысты ата-аналарға педагогикалық –психологиялық кеңес беру + • 5.Ата-аналармен белсенділермен жұмыс және ата-аналардың әртүрлі қоғамдық ұйымдармен ,жұртшылықпен өзара әрекеттесуіСынып жетекші жоғарыда аталып кеткен міндеттерге сай атқаруы тиіс 5 қызметі
8 слайд
Мектеп
тәжірибесінде
ата-аналарды
балаларды бірге
әрекетке
қатыстырудың
формалары Мектептің кәсіптік
бағдар
жұмыстарына
қатысуБалалард
ы
ң
сабақтары
на ,
олим
пиад
а
кеш
терге,
апталы
қтарғаМектептің және
сынып
кеңестерінің
жұмыстарына
М
ектептің
нем
есе
сы
ны
пты
ң
әртүрлі
ш
аралары
н
өткізуге М ектептің нем есе
сы ныптың ж өндеу
ж ұм ы стары на,
көгалданды ру
ж ұм ы стары на
Балаларды ң аула
клубтары н құруға
Сабақтан тыс
әртүрлі тәрбиелік
ш араларға
қатыстыру
Ө здерінің
м ам анды қтары на
сай факультативтік
ж әне үйірм е
ж ұм ы сы н ж үргізу
8 слайд
Мектеп тәжірибесінде ата-аналарды балаларды бірге әрекетке қатыстырудың формалары Мектептің кәсіптік бағдар жұмыстарына қатысуБалалард ы ң сабақтары на , олим пиад а кеш терге, апталы қтарғаМектептің және сынып кеңестерінің жұмыстарына М ектептің нем есе сы ны пты ң әртүрлі ш аралары н өткізуге М ектептің нем есе сы ныптың ж өндеу ж ұм ы стары на, көгалданды ру ж ұм ы стары на Балаларды ң аула клубтары н құруға Сабақтан тыс әртүрлі тәрбиелік ш араларға қатыстыру Ө здерінің м ам анды қтары на сай факультативтік ж әне үйірм е ж ұм ы сы н ж үргізу
9 слайд
СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІНІҢ АТА-АНАЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛЕТІН
ЖҰМЫСЫНЫҢ ФОРМАЛАРЫ МЕН ӘДІСТЕРІ
Ата-аналармен жеке кездесу Ата –аналар жиналысы
А та-аналар белсенділерімен жұмыс
Конференция өткізу Ата-аналар үшін әңгімелер мен дәрістер
9 слайд
СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІНІҢ АТА-АНАЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛЕТІН ЖҰМЫСЫНЫҢ ФОРМАЛАРЫ МЕН ӘДІСТЕРІ Ата-аналармен жеке кездесу Ата –аналар жиналысы А та-аналар белсенділерімен жұмыс Конференция өткізу Ата-аналар үшін әңгімелер мен дәрістер
10 слайд
ҚИЫН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ПАЙДА БОЛУЫНА СЕБЕПТІ ФАКТОРЛАР
Ата-ананың
біреуінің
болмауы
Отбасындағы
ажырау және
жаңа
адамның
келуі
Баланың
көзінше теріс
қылықтар
жасауБақылау-
сыздықТұрмыстағы
ұрыс-жанжал Баланың табиғи
психологиялық
ерекшелігін
ескермеу
Баланың
жан
дүниесіне
көңіл
бөлмеу
Ата-ананың
бос
уақытының
болмауы
10 слайд
ҚИЫН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ПАЙДА БОЛУЫНА СЕБЕПТІ ФАКТОРЛАР Ата-ананың біреуінің болмауы Отбасындағы ажырау және жаңа адамның келуі Баланың көзінше теріс қылықтар жасауБақылау- сыздықТұрмыстағы ұрыс-жанжал Баланың табиғи психологиялық ерекшелігін ескермеу Баланың жан дүниесіне көңіл бөлмеу Ата-ананың бос уақытының болмауы
11 слайд
Әрбір қиын баланы жан – жақты зерттеп, мінез –
құлықтарының бағыт – бағдарын айқындау, оның
ішіндегі адамгершілік типтегі қасиетін іріктеп алу .
Әрбір оқушының адамгершілік сынды тәжірибелерді құра
біліп, соның негізінде тәртіпті, айналасындағы өмірге
көзқарасты, ұжымдық қарым – қатынас дағдыларын
қалыптастыруды ұйымдастыру.
Әрбір жеке тұлғаның ерекшеліктері мен мүмкіндіктеріне
және творчестволық талап – тілектеріне орай, қабілеті мен
икемдектерін дамыту, қоғам жұмыстарына қатыстыру.
Кейбір қиын оқушылардың оқу – тәрбие процесінде
ұжымдық өмір қарым – қатынастарында ұсқынсыз
ауытқушылықтар болса, деп кезінде өол үшін беріп, одан
сақтандыру, оны туғызатын әрекеттерді жою. Әңгімелеу оқу
– тәрбие процесінде ең қажетті құралы. ҚИЫН БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУДІҢ НЕГІЗГІ
ШАРТТАРЫ:
11 слайд
Әрбір қиын баланы жан – жақты зерттеп, мінез – құлықтарының бағыт – бағдарын айқындау, оның ішіндегі адамгершілік типтегі қасиетін іріктеп алу . Әрбір оқушының адамгершілік сынды тәжірибелерді құра біліп, соның негізінде тәртіпті, айналасындағы өмірге көзқарасты, ұжымдық қарым – қатынас дағдыларын қалыптастыруды ұйымдастыру. Әрбір жеке тұлғаның ерекшеліктері мен мүмкіндіктеріне және творчестволық талап – тілектеріне орай, қабілеті мен икемдектерін дамыту, қоғам жұмыстарына қатыстыру. Кейбір қиын оқушылардың оқу – тәрбие процесінде ұжымдық өмір қарым – қатынастарында ұсқынсыз ауытқушылықтар болса, деп кезінде өол үшін беріп, одан сақтандыру, оны туғызатын әрекеттерді жою. Әңгімелеу оқу – тәрбие процесінде ең қажетті құралы. ҚИЫН БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУДІҢ НЕГІЗГІ ШАРТТАРЫ:
12 слайд
«Қиын» деген оқушының өзі бұзылған бала емес екенін ескеру керек. Сондықтан
да «қиын» бала тәрбиесінде сынып жетекші мына жайттарды ерекше назарда
ұстаған жөн:
Баланың жас ерекшелігін ескере отырып, рухани дүниесін терең зерттеп білу,
жүрегіңізбен сезініп, оған қайырымды болу керек.
Баланың ішкі дүниесі мен қылықтарын, іс-әрекеттерін білу керек, мінезін
түсіну үшін оның дамуына қажетті не екенін білу керек.
Мейірім мен сүйіспеншілік – екі жақты да адамдық сипатқа жеткізетінін
ұғыну керек.
Психологиялық түзету кезеңінде тек қана төзімділік керек.
Тәрбиелік іс-әрекет кезінде сабырлы, ілтипатты, салқынқанды, ұстамды болу
қажет.
Баланың саналы түсінгендігіне сенім көрсетіп, әділетті болу керек.
Құр уағыз айтып, мезі етіп, жанын жараламай, қателігін үнемі бетіне баспау
керек.
Орынсыз жазаламау керек.
Жан жылуын зәруліктен құтқару, бала құқығымен санасу.
Жеке тұлға ретінде дамуына ықпал ету жағын ескеру қажет.
Осы жағдайлардың бәрін ескере отырып, тәрбиеленуі қиындардың
әрқайсысына әр түрлі қатынас жасап, оларды жеке-жеке бақылап, зерттеп,
өзіне лайықты шара қолданып, тәрбие жұмысын жүргізу керек.
12 слайд
«Қиын» деген оқушының өзі бұзылған бала емес екенін ескеру керек. Сондықтан да «қиын» бала тәрбиесінде сынып жетекші мына жайттарды ерекше назарда ұстаған жөн: Баланың жас ерекшелігін ескере отырып, рухани дүниесін терең зерттеп білу, жүрегіңізбен сезініп, оған қайырымды болу керек. Баланың ішкі дүниесі мен қылықтарын, іс-әрекеттерін білу керек, мінезін түсіну үшін оның дамуына қажетті не екенін білу керек. Мейірім мен сүйіспеншілік – екі жақты да адамдық сипатқа жеткізетінін ұғыну керек. Психологиялық түзету кезеңінде тек қана төзімділік керек. Тәрбиелік іс-әрекет кезінде сабырлы, ілтипатты, салқынқанды, ұстамды болу қажет. Баланың саналы түсінгендігіне сенім көрсетіп, әділетті болу керек. Құр уағыз айтып, мезі етіп, жанын жараламай, қателігін үнемі бетіне баспау керек. Орынсыз жазаламау керек. Жан жылуын зәруліктен құтқару, бала құқығымен санасу. Жеке тұлға ретінде дамуына ықпал ету жағын ескеру қажет. Осы жағдайлардың бәрін ескере отырып, тәрбиеленуі қиындардың әрқайсысына әр түрлі қатынас жасап, оларды жеке-жеке бақылап, зерттеп, өзіне лайықты шара қолданып, тәрбие жұмысын жүргізу керек.
13 слайд
-
д
а
й
ы
н
д
ы
қ
к
е
з
е
ң
і
-
қ
и
ы
н
б
а
л
а
н
ы
ң
т
ә
р
т
і
б
і
н
і
ң
т
ө
м
е
н
д
е
у
і
н
е
с
е
б
е
п
т
і
б
о
л
ғ
а
н
ж
а
ғ
д
а
й
л
а
р
д
а
а
ң
ы
қ
т
а
уе
к
і
н
ш
і
к
е
з
е
ң
–
қ
и
ы
н
о
қ
у
ш
ы
л
а
р
м
е
н
к
ө
ш
ж
о
р
а
–
ж
о
л
д
а
с
т
а
р
ы
а
р
а
с
ы
н
д
а
ғ
ы
б
а
й
л
а
н
ы
с
т
ы
р
у
д
ы
ң
д
ә
р
е
ж
е
с
і
н
т
е
р
е
ң
д
і
г
і
н
а
ң
ы
қ
т
а
у
.
Ү
ш
і
н
ш
і
к
е
з
е
ң
ө
з
г
е
р
і
с
к
е
з
е
ң
і
.
К
ө
п
т
е
г
е
н
қ
и
ы
н
о
қ
у
ш
ы
л
а
р
д
ы
ң
і
ш
к
і
ж
а
н
д
ү
н
и
е
с
і
н
д
е
ө
з
г
е
р
і
с
т
е
р
т
у
а
б
а
с
т
а
й
д
ы
.
Ж
е
т
к
і
н
ш
е
к
т
е
р
д
і
ң
м
і
н
е
з
і
н
д
е
г
і
т
е
р
і
с
қ
ы
л
ы
қ
т
а
р
,
ә
д
е
т
д
а
ғ
д
ы
л
а
р
м
е
н
қ
а
л
ы
п
т
а
с
а
б
а
с
т
а
ғ
а
н
ж
а
ң
а
а
д
а
м
г
е
р
ш
і
л
і
к
т
і
с
а
п
а
л
а
р
д
ы
ң
а
р
а
с
ы
н
д
а
к
ү
р
е
с
б
а
с
т
а
л
а
д
ы
.
С
о
ң
ғ
ы
к
е
з
е
ң
б
е
к
і
т
у
к
е
з
е
ң
і
,
ә
р
б
і
р
қ
и
ы
н
о
қ
у
ш
ы
м
і
н
е
з
қ
ұ
л
қ
ы
н
д
а
ғ
ы
а
д
а
м
г
е
р
ш
і
л
і
к
м
ә
н
д
і
ө
з
г
е
р
і
с
т
е
р
б
о
л
ғ
а
н
с
а
й
ы
н
,
ө
з
і
н
-
ө
з
і
т
ә
р
б
и
е
л
е
у
г
е
т
а
л
а
п
т
а
н
ы
п
,
о
ң
д
ы
қ
а
с
и
е
т
т
е
р
д
і
д
а
м
ы
т
а
д
ы
. Қиын оқушыларды тәрбиелеу процесіндегі әдістік –
тәсілдерді әдістемелік жағынан қолданудағы тәрбиелеу
жүйесінің кезеңдері :
13 слайд
- д а й ы н д ы қ к е з е ң і - қ и ы н б а л а н ы ң т ә р т і б і н і ң т ө м е н д е у і н е с е б е п т і б о л ғ а н ж а ғ д а й л а р д а а ң ы қ т а уе к і н ш і к е з е ң – қ и ы н о қ у ш ы л а р м е н к ө ш ж о р а – ж о л д а с т а р ы а р а с ы н д а ғ ы б а й л а н ы с т ы р у д ы ң д ә р е ж е с і н т е р е ң д і г і н а ң ы қ т а у . Ү ш і н ш і к е з е ң ө з г е р і с к е з е ң і . К ө п т е г е н қ и ы н о қ у ш ы л а р д ы ң і ш к і ж а н д ү н и е с і н д е ө з г е р і с т е р т у а б а с т а й д ы . Ж е т к і н ш е к т е р д і ң м і н е з і н д е г і т е р і с қ ы л ы қ т а р , ә д е т д а ғ д ы л а р м е н қ а л ы п т а с а б а с т а ғ а н ж а ң а а д а м г е р ш і л і к т і с а п а л а р д ы ң а р а с ы н д а к ү р е с б а с т а л а д ы . С о ң ғ ы к е з е ң б е к і т у к е з е ң і , ә р б і р қ и ы н о қ у ш ы м і н е з қ ұ л қ ы н д а ғ ы а д а м г е р ш і л і к м ә н д і ө з г е р і с т е р б о л ғ а н с а й ы н , ө з і н - ө з і т ә р б и е л е у г е т а л а п т а н ы п , о ң д ы қ а с и е т т е р д і д а м ы т а д ы . Қиын оқушыларды тәрбиелеу процесіндегі әдістік – тәсілдерді әдістемелік жағынан қолданудағы тәрбиелеу жүйесінің кезеңдері :
14 слайд
Қиын балалармен ж
ұмыс жасау әдістері Әңгімелесу әдісі
Сұхбаттасу әдісіСауалнама әдісі
Тест әдісі Құжаттарды тексеру
14 слайд
Қиын балалармен ж ұмыс жасау әдістері Әңгімелесу әдісі Сұхбаттасу әдісіСауалнама әдісі Тест әдісі Құжаттарды тексеру
15 слайд
Әңгімелесу әдісі – бұл баламен сөйлесу арқылы
оның ішкі дүниесіне ену, проблемасын білу, түсіну
және оны шешуге бағыт-бағдар сілтеу
15 слайд
Әңгімелесу әдісі – бұл баламен сөйлесу арқылы оның ішкі дүниесіне ену, проблемасын білу, түсіну және оны шешуге бағыт-бағдар сілтеу
16 слайд
Сауалнама жазу арқылы бала туралы ақпарат жинау.
Сауалнаманың мазмұнында негізгі проблема ғана
болуы тиіс.
ойы
мінезі
әлеуметтік демографиялық жағдайы
белгілі бір бағыт бойынша қызығушылығы
Сұрақтар мынандай түрде болуы мүмкін:
сұрақ (дайын жауаптардан керегін бала өзі
таңдайды)
өз бетімен жауап беру
тура жауаптар
жанама жауаптар
16 слайд
Сауалнама жазу арқылы бала туралы ақпарат жинау. Сауалнаманың мазмұнында негізгі проблема ғана болуы тиіс. ойы мінезі әлеуметтік демографиялық жағдайы белгілі бір бағыт бойынша қызығушылығы Сұрақтар мынандай түрде болуы мүмкін: сұрақ (дайын жауаптардан керегін бала өзі таңдайды) өз бетімен жауап беру тура жауаптар жанама жауаптар
17 слайд
Сұхбаттасу әдісі – алдын-ала дайындалған
сұрақтарға жауап алу. Бұл әдісте мына
жағдайларды есте ұстаған абзал:
қарапайым жағдайда сөйлеу
баланың үнемі болатын ортасында
сұхбаттасу
жауап беру мүмкіндігін ескеру;
белгілі бір уақыт ішінде жауап беру
керектігін айту;
үшінші адамның көмегінсіз әңгімелесу
17 слайд
Сұхбаттасу әдісі – алдын-ала дайындалған сұрақтарға жауап алу. Бұл әдісте мына жағдайларды есте ұстаған абзал: қарапайым жағдайда сөйлеу баланың үнемі болатын ортасында сұхбаттасу жауап беру мүмкіндігін ескеру; белгілі бір уақыт ішінде жауап беру керектігін айту; үшінші адамның көмегінсіз әңгімелесу
18 слайд
Тест әдісі — стандартты
тапсырмалар арқылы
зерттеу. Дамыту,
графикалық, ассоциациялық
тестер болуы мүмкін.
Жауаптарды белгілі бір
жүйе арқылы сараптау,
талдау қажет.
18 слайд
Тест әдісі — стандартты тапсырмалар арқылы зерттеу. Дамыту, графикалық, ассоциациялық тестер болуы мүмкін. Жауаптарды белгілі бір жүйе арқылы сараптау, талдау қажет.
19 слайд
Құжаттарды тексеру – бұл әдісті үнемі
қолдануға болады. Құжаттар мынандай түрде
кездеседі:
жеке, жанұялық және сыныптық т.б.
алғашқы (бақылау немесе әңгімелесу кезінде
алынған жауап), соңғы (сараптаудан өткен
нәтиже)
негізделген және негізделмеген
Бұл әдісті қолдану бала туралы ақпараттарды тез
арада жинауға көмектеседі, бірақ
ақпараттың кейбір түрлері белгілі бір уақытқа
қана жарамды болады, оны жаңартып отыру
қажеттігі туындайды. Сонымен қорытындылай
келе, тәрбиесі «қиын» жасөспірімдерді тәрбелеу
проблемасын ата-аналар, сынып жетекшілер,
психологтар, педагогтар болып бірігіп қолға
алуымыз қажет. Өйткені, тәрбие саласында
жүрген кемшіліктерді уақыт өткен соң қайыра
қалпына келтіру қиын.
19 слайд
Құжаттарды тексеру – бұл әдісті үнемі қолдануға болады. Құжаттар мынандай түрде кездеседі: жеке, жанұялық және сыныптық т.б. алғашқы (бақылау немесе әңгімелесу кезінде алынған жауап), соңғы (сараптаудан өткен нәтиже) негізделген және негізделмеген Бұл әдісті қолдану бала туралы ақпараттарды тез арада жинауға көмектеседі, бірақ ақпараттың кейбір түрлері белгілі бір уақытқа қана жарамды болады, оны жаңартып отыру қажеттігі туындайды. Сонымен қорытындылай келе, тәрбиесі «қиын» жасөспірімдерді тәрбелеу проблемасын ата-аналар, сынып жетекшілер, психологтар, педагогтар болып бірігіп қолға алуымыз қажет. Өйткені, тәрбие саласында жүрген кемшіліктерді уақыт өткен соң қайыра қалпына келтіру қиын.
20 слайд
20 слайд
21 слайд
«Жарық
шамдар»
әдісі
21 слайд
«Жарық шамдар» әдісі
22 слайд
www.ZHARAR.comБүгінгі семинар...
22 слайд
www.ZHARAR.comБүгінгі семинар...
23 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!
23 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!