Сынып сағаты. Мамандық таңдау маңызды іс


1 слайд
Мамандық таңдау - маңызды іс
10-сынып
Тренинг
1 слайд
Мамандық таңдау - маңызды іс 10-сынып Тренинг

2 слайд
«Болашақта кім болғың
келеді?»
2 слайд
«Болашақта кім болғың келеді?»

3 слайд
«Ойлан және жауап бер»
•Қалай ойлайсындар, кәсіптік мамандық
таңдағанда не бөгет болып табылады?
Әр адам өзіне мамандық таңдағанда
ыңғайлы жағдайына, оның қоғамда
қаншалықты қажет екеніне көңіл аударады.
Балалар, сендердің ойларынша кәсіптік
мамандық таңдағанда не маңызды болып
табылады?
3 слайд
«Ойлан және жауап бер» •Қалай ойлайсындар, кәсіптік мамандық таңдағанда не бөгет болып табылады? Әр адам өзіне мамандық таңдағанда ыңғайлы жағдайына, оның қоғамда қаншалықты қажет екеніне көңіл аударады. Балалар, сендердің ойларынша кәсіптік мамандық таңдағанда не маңызды болып табылады?

4 слайд
•Біз сендермен кәсіптік мамандық таңдағанда ең
маңызды болып табылатын шарттарды таңдап
көрейік.
•1. Ақша:
мамандық материалдық жағынан жақсы
болу керек.
•2. Өзін таңдаған мамандықты жақсы көру.
•3. Абырой:
аула тазалаушы болғаннан гөрі хирург
болған жақсы.
•4. Диплом:
алдымен диплом алсам болды,
профессия артынан табылады.
4 слайд
•Біз сендермен кәсіптік мамандық таңдағанда ең маңызды болып табылатын шарттарды таңдап көрейік. •1. Ақша: мамандық материалдық жағынан жақсы болу керек. •2. Өзін таңдаған мамандықты жақсы көру. •3. Абырой: аула тазалаушы болғаннан гөрі хирург болған жақсы. •4. Диплом: алдымен диплом алсам болды, профессия артынан табылады.

5 слайд
Жаттығу «Жаңа мамандықтар»
5 слайд
Жаттығу «Жаңа мамандықтар»

6 слайд
Ассистент
6 слайд
Ассистент

7 слайд
Дистрибьютор
7 слайд
Дистрибьютор

8 слайд
Координатор
8 слайд
Координатор

9 слайд
Логистик
9 слайд
Логистик

10 слайд
Копирайтер
10 слайд
Копирайтер

11 слайд
Мерчандайзер
11 слайд
Мерчандайзер

12 слайд
Супервайзер
12 слайд
Супервайзер

13 слайд
Медиатор (сотқа дейінгі арақатынасты
шешуші.)
13 слайд
Медиатор (сотқа дейінгі арақатынасты шешуші.)

14 слайд
Әдістеме «Қол- мидың жалғасы»
•Сан алуан мамандық бар. Ал біздің табиғи
бейімділігімізге үнілейік. Алақан бойынша
мамандық саласын анықтауға да болады.
Саусақтарымызды кеңірек ашып, ақ
параққа алақанымызды түсірейік. Бас
бармақпен шынашақтың ортасын О
нүктесімен белгілеп, осы нүктеден әр
саусаққа түзу сызықтар жүргіземіз. Осы
жүргізілген сызба бөліктерін сызғышпен
өлшеп шығыңыздар.
14 слайд
Әдістеме «Қол- мидың жалғасы» •Сан алуан мамандық бар. Ал біздің табиғи бейімділігімізге үнілейік. Алақан бойынша мамандық саласын анықтауға да болады. Саусақтарымызды кеңірек ашып, ақ параққа алақанымызды түсірейік. Бас бармақпен шынашақтың ортасын О нүктесімен белгілеп, осы нүктеден әр саусаққа түзу сызықтар жүргіземіз. Осы жүргізілген сызба бөліктерін сызғышпен өлшеп шығыңыздар.

15 слайд
Шешімі
•Егер сіздің алақан сызығыңызда бас бармақ пен О нүктесі
арасында сызба бөлігі ұзын болса, сіз- басқарушысы.
•О нүктесі мен сұқ саусақ нүктесінің арасындағы сызық
басқаларынан ұзын болса, сіздің қорғаушы әскери қабілетіңіз
мол.
•Ортан қол сызығы ұзынырақ болса- сіз тарих, әдебиет саясаткер
болуға бейімсіз
•Аты жоқ саусақ сызығы үлкенірек болса, сіз өнерге бейіміңіз
мол, суретші, музыкант, архитектор, дизайнер болуға
қабілеттісіз.
•Шынашақ сызығы үлкенірек болса сіз- мұғалім, тәрбиеші,
дәрігерлік, шипагерлікке бейімсіз
15 слайд
Шешімі •Егер сіздің алақан сызығыңызда бас бармақ пен О нүктесі арасында сызба бөлігі ұзын болса, сіз- басқарушысы. •О нүктесі мен сұқ саусақ нүктесінің арасындағы сызық басқаларынан ұзын болса, сіздің қорғаушы әскери қабілетіңіз мол. •Ортан қол сызығы ұзынырақ болса- сіз тарих, әдебиет саясаткер болуға бейімсіз •Аты жоқ саусақ сызығы үлкенірек болса, сіз өнерге бейіміңіз мол, суретші, музыкант, архитектор, дизайнер болуға қабілеттісіз. •Шынашақ сызығы үлкенірек болса сіз- мұғалім, тәрбиеші, дәрігерлік, шипагерлікке бейімсіз

