Сызықтық алгоритм
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Үй тапсырмасы
«Ғажайып қоржын» әдісі арқылы экранан
пайда болған сұраққа жауап бере
отырып, өткен тақырыпқа шолу
жасаймыз.
1 слайд
Үй тапсырмасы «Ғажайып қоржын» әдісі арқылы экранан пайда болған сұраққа жауап бере отырып, өткен тақырыпқа шолу жасаймыз.
2 слайд
1. Алгоритм дегеніміз не?
(Алгоритм - іс-әрекеттің рет-ретімен
орындалуы ) Ғажайып қоржын
2 слайд
1. Алгоритм дегеніміз не? (Алгоритм - іс-әрекеттің рет-ретімен орындалуы ) Ғажайып қоржын
3 слайд
2. Алгоритмнің қандай түрлерін
білеміз?
(сызықтық, тармақталған, циклдік) Ғажайып қоржын
3 слайд
2. Алгоритмнің қандай түрлерін білеміз? (сызықтық, тармақталған, циклдік) Ғажайып қоржын
4 слайд
3. Python тілінде мәліметтерді енгізу
және шығару операторы қалай
аталады?
Input, Print Ғажайып қоржын
4 слайд
3. Python тілінде мәліметтерді енгізу және шығару операторы қалай аталады? Input, Print Ғажайып қоржын
5 слайд
4 . Алгоритімді компьютер
түсінетіндей тілде жазуды не деп
атаймыз?
( программалау тілі) Ғажайып қоржын
5 слайд
4 . Алгоритімді компьютер түсінетіндей тілде жазуды не деп атаймыз? ( программалау тілі) Ғажайып қоржын
6 слайд
5. Берілген блоктың негізгі әрекеті ?
(Математикалық өрнектерді
есептеу) Ғажайып қоржын
6 слайд
5. Берілген блоктың негізгі әрекеті ? (Математикалық өрнектерді есептеу) Ғажайып қоржын
7 слайд
7 слайд
8 слайд
-
Программаның атын табады.
-
Айнымалыларды сипаттауды қояды.
-
Бастауды жазады.
-
Айнымалыларды енгізуді қояды.
-
Формуланың программалау тілінде жазылуын
қояды.
-
Нәтижені шығаруды қояды. Дескриптор :
8 слайд
- Программаның атын табады. - Айнымалыларды сипаттауды қояды. - Бастауды жазады. - Айнымалыларды енгізуді қояды. - Формуланың программалау тілінде жазылуын қояды. - Нәтижені шығаруды қояды. Дескриптор :
9 слайд
«Сынып бөлмесінің ауданын есептеу» жобасы
Сынып ұзындығын a және ені b болатын
тіктөртбұрышты бөлме. Осы бөлменің ауданы S – ті
есептейтін сызықтық бағдарлама құрыңдар.
Алгоритмі: тіктөртбұрыштың S=a*b формуласы
бойынша есептеңдер. Практикалық тапсырма
9 слайд
«Сынып бөлмесінің ауданын есептеу» жобасы Сынып ұзындығын a және ені b болатын тіктөртбұрышты бөлме. Осы бөлменің ауданы S – ті есептейтін сызықтық бағдарлама құрыңдар. Алгоритмі: тіктөртбұрыштың S=a*b формуласы бойынша есептеңдер. Практикалық тапсырма
10 слайд
Сабақ соңында оқушылар кері байланыс «3 қалам»
әдісі бойынша жүргізеді:
Мен бүгін үйренген 1 нәрсе
Мен қызықты деп тапқан 1 нәрсе
Мен ұсынатын 1 нәрсе «3 қалам»
10 слайд
Сабақ соңында оқушылар кері байланыс «3 қалам» әдісі бойынша жүргізеді: Мен бүгін үйренген 1 нәрсе Мен қызықты деп тапқан 1 нәрсе Мен ұсынатын 1 нәрсе «3 қалам»
11 слайд
§23 оқу.
№ 1. Практикалық тапсырма
Тіктөртбұрыштың ұзындығын a және ені b
болатын периметрі P мен ауданы S – ті есептейтін
сызықтық бағдарлама құрыңдар.
Алгоритмі: тіктөртбұрыштың периметрін
P=2*(a+b) және S=a*b формуласы бойынша
есептеңдер. Үйге тапсырма
11 слайд
§23 оқу. № 1. Практикалық тапсырма Тіктөртбұрыштың ұзындығын a және ені b болатын периметрі P мен ауданы S – ті есептейтін сызықтық бағдарлама құрыңдар. Алгоритмі: тіктөртбұрыштың периметрін P=2*(a+b) және S=a*b формуласы бойынша есептеңдер. Үйге тапсырма