Сызықтық алгоритмдерді программалау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу
Түгелдеу
Психологиялық жағымды
ахуал қалыптастыру
1 слайд
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу Түгелдеу Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру
2 слайд
Топқа бөлу
“ Пицца” әдісі
1-топ:Программа
( print, input, import math, run,
float, sqrt. )
2-топ :Алгоритм
(Басы, енгізу, мән беру,
соңы, ортасы)
2 слайд
Топқа бөлу “ Пицца” әдісі 1-топ:Программа ( print, input, import math, run, float, sqrt. ) 2-топ :Алгоритм (Басы, енгізу, мән беру, соңы, ортасы)
3 слайд
Үй тапсырмасы
https://www.baamboozle.com/quiz/1466697
3 слайд
Үй тапсырмасы https://www.baamboozle.com/quiz/1466697
4 слайд
28. 02. 2022
6 “Б” сыныбы
Пәні: Информатика Сабақтың тақырыбы:
Сызықтық алгоритмдерді
программалау. Жобалық жұмыс
Пән мұғалімі: Назарбаева Динара
4 слайд
28. 02. 2022 6 “Б” сыныбы Пәні: Информатика Сабақтың тақырыбы: Сызықтық алгоритмдерді программалау. Жобалық жұмыс Пән мұғалімі: Назарбаева Динара
5 слайд
28. 02. 2022
6 “Б” сыныбы
Пәні: Информатика Сабақтың тақырыбы:
Сызықтық алгоритмдерді
программалау. Жобалық жұмыс
Пән мұғалімі: Назарбаева Динара
5 слайд
28. 02. 2022 6 “Б” сыныбы Пәні: Информатика Сабақтың тақырыбы: Сызықтық алгоритмдерді программалау. Жобалық жұмыс Пән мұғалімі: Назарбаева Динара
6 слайд
Сабақтың мақсаты
6.3.2.1 Python тіліндегі
сызықтық алгоритмдерді жазу;
6 слайд
Сабақтың мақсаты 6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;
7 слайд
1 - тапсырма
“Талқылау –талдау” әдісі
s=(a+b)-c
Дескриптор:
- Python программалау тілінде
сызықтық программалау
алгоритмін жазады;
- берілген есептің блок-сызбасын
құрады
7 слайд
1 - тапсырма “Талқылау –талдау” әдісі s=(a+b)-c Дескриптор: - Python программалау тілінде сызықтық программалау алгоритмін жазады; - берілген есептің блок-сызбасын құрады
8 слайд
a=int (input(‘a=‘)) бірінші мәнді береді
b=int (input( ‘ b =‘ )) екінші мәнді береді
c= int (input( ‘ c =‘ )) үшінші мәнді береді
s=(a+b)-c мәндердің қосындысын
есептейді
print (s) нәтижені шығарады.
- Алгоритм басы
-енгізу
-берілгенді
есептеу
-шығару
-соңыБасы
а, b,c
s=(a+b)-c
соңы s
8 слайд
a=int (input(‘a=‘)) бірінші мәнді береді b=int (input( ‘ b =‘ )) екінші мәнді береді c= int (input( ‘ c =‘ )) үшінші мәнді береді s=(a+b)-c мәндердің қосындысын есептейді print (s) нәтижені шығарады. - Алгоритм басы -енгізу -берілгенді есептеу -шығару -соңыБасы а, b,c s=(a+b)-c соңы s
9 слайд
2 - тапсырма
Практикалық тапсырма
1)
Дескриптор:
- Python программалау тілінде
берілген өрнекті есептейтін
сызықтық алгоритмге программа
құрады;
9 слайд
2 - тапсырма Практикалық тапсырма 1) Дескриптор: - Python программалау тілінде берілген өрнекті есептейтін сызықтық алгоритмге программа құрады;
10 слайд
2 - тапсырма
Практикалық тапсырма
Дескриптор:
- Python программалау тілінде
берілген өрнекті есептейтін
сызықтық алгоритмге программа
құрады;
10 слайд
2 - тапсырма Практикалық тапсырма Дескриптор: - Python программалау тілінде берілген өрнекті есептейтін сызықтық алгоритмге программа құрады;
11 слайд
“ Ойлан, жұптас, бөліс”
( Жұптық жұмыс )
Информатика кабинетінің
периметрін табыңдар.
Кабинеттің ені а метр, ұзындығы b
метр болсын.
Дескриптор:
- Python программалау тілінде
берілген өрнекті есептейтін
программа құрады;
11 слайд
“ Ойлан, жұптас, бөліс” ( Жұптық жұмыс ) Информатика кабинетінің периметрін табыңдар. Кабинеттің ені а метр, ұзындығы b метр болсын. Дескриптор: - Python программалау тілінде берілген өрнекті есептейтін программа құрады;
12 слайд
“ Ойлан, жұптас, бөліс”
( Жұптық жұмыс )
Информатика кабинетінің периметрін табыңдыр.
Кабинеттің ені а метр, ұзындығы b метр болсын.
А =6
В=5
print( (6+5)*2) a=int (input())
b=int(input())
s=(a+b)*2
12 слайд
“ Ойлан, жұптас, бөліс” ( Жұптық жұмыс ) Информатика кабинетінің периметрін табыңдыр. Кабинеттің ені а метр, ұзындығы b метр болсын. А =6 В=5 print( (6+5)*2) a=int (input()) b=int(input()) s=(a+b)*2
13 слайд
Сабақты бекіту:
https://b.socrative.com/teacher/#import-quiz/
64360049
13 слайд
Сабақты бекіту: https://b.socrative.com/teacher/#import-quiz/ 64360049
14 слайд
Сабақты толық
түсіндім
Білгенімді досыммен
бөлісемін Сабақты жартылай
түсіндім
14 слайд
Сабақты толық түсіндім Білгенімді досыммен бөлісемін Сабақты жартылай түсіндім
15 слайд
Абдуллаева
Кәусар
Жансая
Елікай
Еңлік
Гүлсезім
Аян
Ақнұр
Айқын
Таңсұлу
Райхан
15 слайд
Абдуллаева Кәусар Жансая Елікай Еңлік Гүлсезім Аян Ақнұр Айқын Таңсұлу Райхан