Т. Ахтановтың «Күй аңызы» шығармасының тақырыптық - идеялық мазмұны




1 слайд
І. Ұйымдастыру кезеңі.
1.Оқушылар назарын сабаққа аудару.
Сәлемдесу, оқушы назарын сабаққа
аудару.
2. Психологиялық ахуал
Оқушыларды шеңбер бойымен тұрғызу.
Тренинг. «Жүрек жылуы»
3. Сыныпты топқа біріктіру.
1- топ.
2-топ.
3-топ.
1 слайд
І. Ұйымдастыру кезеңі. 1.Оқушылар назарын сабаққа аудару. Сәлемдесу, оқушы назарын сабаққа аудару. 2. Психологиялық ахуал Оқушыларды шеңбер бойымен тұрғызу. Тренинг. «Жүрек жылуы» 3. Сыныпты топқа біріктіру. 1- топ. 2-топ. 3-топ.

2 слайд
Үй тапсырмасы
а) «Ойтізбек» әдісі .Т. Ахтановтың өмірі мен шығармашылығы.
б) «Кубизм» әдісі. «Күй аңызы» әңгімесінің мазмұнын сұрау.
1. Суретте. Күйші Естеместің портретін суреттеңіз.
2.Салыстыр. Күйші Оразымбет пен Естеместі салыстырыңыз.
3.Зертте. Жазушының бұл әңгімені жазуына не себеп болды?
4.Қолдан. «Екі күйші, өнерлеріңді бірдей салыңдар» деген қыз сөзінің
сырынан нені аңғаруға болады?
5. Дәлелде.Күй неліктен толық шықпады?
6. Талда. Нардың күйге елтігенін қай тұстарда байқадыңыз?
Дескриптор:
- жазушының өмірі мен шығармашылығы туралы мәлімет береді;
- әңгіменің мазмұнын айтады.
2 слайд
Үй тапсырмасы а) «Ойтізбек» әдісі .Т. Ахтановтың өмірі мен шығармашылығы. б) «Кубизм» әдісі. «Күй аңызы» әңгімесінің мазмұнын сұрау. 1. Суретте. Күйші Естеместің портретін суреттеңіз. 2.Салыстыр. Күйші Оразымбет пен Естеместі салыстырыңыз. 3.Зертте. Жазушының бұл әңгімені жазуына не себеп болды? 4.Қолдан. «Екі күйші, өнерлеріңді бірдей салыңдар» деген қыз сөзінің сырынан нені аңғаруға болады? 5. Дәлелде.Күй неліктен толық шықпады? 6. Талда. Нардың күйге елтігенін қай тұстарда байқадыңыз? Дескриптор: - жазушының өмірі мен шығармашылығы туралы мәлімет береді; - әңгіменің мазмұнын айтады.

3 слайд
Жаңа сабақ
Сабақтың тақырыбы: Т. Ахтановтың «Күй
аңызы» шығармасының тақырыптық -
идеялық мазмұны
Сабақтың мақсаты: 8.1.2.1 әдеби
шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық
мүдде тұрғысынан ашу;
8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани
құндылықтарды заманауи тұрғыда
салыстырып, жаңашылдығына баға беру.
3 слайд
Жаңа сабақ Сабақтың тақырыбы: Т. Ахтановтың «Күй аңызы» шығармасының тақырыптық - идеялық мазмұны Сабақтың мақсаты: 8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; 8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру.

4 слайд
1-тапсырма. «Ойлан, жұптас, бірік» әдісі. Т. Ахтановтың «Күй
аңызы» шығармасының тақырбы мен идеясын ашу. Топтық жұмыс.
1- топ.
2-топ. Шығармадан мысалдар келтіре отырып «Рухани құндылық»
пен «Материалдық құндылық» туралы кестені толтырыңдар.
3-топ. Әңгіменің идеясын ашатын тірек сөздерді тауып, тірек
сөздерге мағыналас мақал- мәтелдерді жазыңдар.
Рухани құндылық Материалдық құндылық
Шығарманың атауы Тақырыбы Идеясы
Шығарманың атауы Әңгіменің идеясын
ашатын тірек сөздер
Тірек сөздерге
мағыналас мақал-
мәтелдер
4 слайд
1-тапсырма. «Ойлан, жұптас, бірік» әдісі. Т. Ахтановтың «Күй аңызы» шығармасының тақырбы мен идеясын ашу. Топтық жұмыс. 1- топ. 2-топ. Шығармадан мысалдар келтіре отырып «Рухани құндылық» пен «Материалдық құндылық» туралы кестені толтырыңдар. 3-топ. Әңгіменің идеясын ашатын тірек сөздерді тауып, тірек сөздерге мағыналас мақал- мәтелдерді жазыңдар. Рухани құндылық Материалдық құндылық Шығарманың атауы Тақырыбы Идеясы Шығарманың атауы Әңгіменің идеясын ашатын тірек сөздер Тірек сөздерге мағыналас мақал- мәтелдер

5 слайд
2- тапсырма. Әңгіменің мазмұны бойынша
«Үш қадам» кестесін толтыру. Жұптық
жұмыс.
Дескриптор:
-шығармадағы құндылықтарды анықтайды ;
1-қадам.
Әңгімедегі көтерілген
мәселені анықтаңдар
2-қадам.
Әңгімедегі ұлттық
құндылықтарымыз тап
3-қадам.
Оларды қазіргі өмір
құндылықтарымен
салыстыру
5 слайд
2- тапсырма. Әңгіменің мазмұны бойынша «Үш қадам» кестесін толтыру. Жұптық жұмыс. Дескриптор: -шығармадағы құндылықтарды анықтайды ; 1-қадам. Әңгімедегі көтерілген мәселені анықтаңдар 2-қадам. Әңгімедегі ұлттық құндылықтарымыз тап 3-қадам. Оларды қазіргі өмір құндылықтарымен салыстыру

6 слайд
3- тапсырма. Жеке жұмыс.
«Авторға хат» стратегиясы арқылы
шығармадан алған әсерлерін сипттап,
авторға хат жазу
Дескриптор:
-шығармадан алған әсерімен бөлісіп, хат жазады.
6 слайд
3- тапсырма. Жеке жұмыс. «Авторға хат» стратегиясы арқылы шығармадан алған әсерлерін сипттап, авторға хат жазу Дескриптор: -шығармадан алған әсерімен бөлісіп, хат жазады.

7 слайд
Кері байланыс
«Интервью» әдісі. Әңгімеден алған
әсерлерімен бөлу.
7 слайд
Кері байланыс «Интервью» әдісі. Әңгімеден алған әсерлерімен бөлу.

8 слайд
Бағалау
Өте жақсы-
Жақсы -
Талпын -
8 слайд
Бағалау Өте жақсы- Жақсы - Талпын -

9 слайд
Үй тапсырмас
«Күй құдіреті» тақырыбына эссе
жазу
9 слайд
Үй тапсырмас «Күй құдіреті» тақырыбына эссе жазу