Т.Әбдіков қонақтар әңгімесі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Т.Әбдіков қонақтар әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге әдістемелік көмек ретінде
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы: Төлен Әбдіков «Қонақтар» әңгімесі 6- сынып

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Төлен Әбдіков «Қонақтар» әңгімесі 6- сынып

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Төлен Әбдіков «Қонақтар» әңгімесі 6- сынып

1. Тапсырма «Топтастыру» әдісі бойынша қонақтың түрлерін топтастыру Қонақтың түрлері

#2 слайд
1. Тапсырма «Топтастыру» әдісі бойынша қонақтың түрлерін топтастыру       Қонақтың түрлері

2 слайд

1. Тапсырма «Топтастыру» әдісі бойынша қонақтың түрлерін топтастыру       Қонақтың түрлері

• Олар: арнайы қонақ, құдайы қонақ, қыдырма қонақ, қылқыма қонақ, құтты қонақ және ерулікті қонақтар. • Арнайы қонақ. Ол – әде

#3 слайд
• Олар: арнайы қонақ, құдайы қонақ, қыдырма қонақ, қылқыма қонақ, құтты қонақ және ерулікті қонақтар.  • Арнайы қонақ. Ол – әдейі шақырылған ағайын-туыс, дос-жаран, көрші-көлем, құда - құдағи, сыйлы, құрметті кісілер. • Құдайы қонақ. Бұлар – алыс жерден жолаушылап келе жатып көлігі бұзылып немесе жолдан адасып, шаршап, тынығу үшін қонған бейтаныс қонақ. • Қыдырма қонақ . Үйден-үйді, ауылдан-ауылды кезіп, ерігіп, үлкенге сәлемшіл, кішіге баташыл, әжені аялап, жеңгені паналап, ағаға жол, ініге жел бергіш «кіріп-шық» кезбе қонақтарды осылай атайды. • Қылқыма қонақ.  Ол – ауыл ішіндегі, үй аралығындағы түтіні түзу шыққан үйді торып, бір ішіп-жеу мақсатында қолына тигенін, аузына түскенін қылқытып жалмай беретін ашқарақ, ар мен ұятты белге буған тойымсыз, елеусіз қонақ. • Құтты қонақ.  Қазақ халқында: «Құтты қонақ келсе, қой егіз табады», – деген нақыл бар. Бұл қонақ – келген кезінде түскен отбасында бір жақсылық, қуаныш болатын қонақ.

3 слайд

• Олар: арнайы қонақ, құдайы қонақ, қыдырма қонақ, қылқыма қонақ, құтты қонақ және ерулікті қонақтар.  • Арнайы қонақ. Ол – әдейі шақырылған ағайын-туыс, дос-жаран, көрші-көлем, құда - құдағи, сыйлы, құрметті кісілер. • Құдайы қонақ. Бұлар – алыс жерден жолаушылап келе жатып көлігі бұзылып немесе жолдан адасып, шаршап, тынығу үшін қонған бейтаныс қонақ. • Қыдырма қонақ . Үйден-үйді, ауылдан-ауылды кезіп, ерігіп, үлкенге сәлемшіл, кішіге баташыл, әжені аялап, жеңгені паналап, ағаға жол, ініге жел бергіш «кіріп-шық» кезбе қонақтарды осылай атайды. • Қылқыма қонақ.  Ол – ауыл ішіндегі, үй аралығындағы түтіні түзу шыққан үйді торып, бір ішіп-жеу мақсатында қолына тигенін, аузына түскенін қылқытып жалмай беретін ашқарақ, ар мен ұятты белге буған тойымсыз, елеусіз қонақ. • Құтты қонақ.  Қазақ халқында: «Құтты қонақ келсе, қой егіз табады», – деген нақыл бар. Бұл қонақ – келген кезінде түскен отбасында бір жақсылық, қуаныш болатын қонақ.

Тапсырма әңгімені композициясына талдау Шығарманың композициялық құрылымын сатылай кешенді талдау. 1. Әңгіменің басталуы – Ерғ

#4 слайд
Тапсырма әңгімені композициясына талдау Шығарманың композициялық құрылымын сатылай кешенді талдау. 1. Әңгіменің басталуы – Ерғабыл шал мен кемпірдің әңгімесі. 2. Дамуы – Ерекеңнің малын іздеуі, ішкі ойы. 3. Байланысуы – қаладағы баласының келуі. Ауыл қонақтары. 4. Шиеленісуі –Сапабек пен әкесі әңгімелерінің жараспауы. Ауыл әні. 5. Шарықтау шегі – Мазасы кеткен қарт. 6. Шешімі – Соңғы үміті орындалмаған қария.

4 слайд

Тапсырма әңгімені композициясына талдау Шығарманың композициялық құрылымын сатылай кешенді талдау. 1. Әңгіменің басталуы – Ерғабыл шал мен кемпірдің әңгімесі. 2. Дамуы – Ерекеңнің малын іздеуі, ішкі ойы. 3. Байланысуы – қаладағы баласының келуі. Ауыл қонақтары. 4. Шиеленісуі –Сапабек пен әкесі әңгімелерінің жараспауы. Ауыл әні. 5. Шарықтау шегі – Мазасы кеткен қарт. 6. Шешімі – Соңғы үміті орындалмаған қария.

1. «Қос жазба күнделік» 1 топ Шығармада маған әсер еткен эпизод менің пікірім 2. «Қарама- қайшы элемент

#5 слайд
  1. «Қос жазба күнделік» 1 топ Шығармада маған әсер еткен эпизод менің пікірім 2. «Қарама- қайшы элемент» стратегиясы 2 топ Әңгімедегі қарама – қайшы элемент 3. Баласы ата –анасын жақсы көреді 4. Немересін жақсы көреді, бауырына басқысы келеді 5. Өзін бақытты сезінді бірақ ..... 6. Өмірді ақшамен өлшеді.   Кейіпкердің іс – әрекеті 7. Бірақ баласы жұмысты ата – анасынан маңызды деп түсінді 8. Келіні ауылда тәрбие алғанын қаламады 9. Баласының іс – әрекеті арқылы қорғансыз болды. 10. Бірақ ата – анаға бала махаббатынан артық ештеме жоқ.

5 слайд

  1. «Қос жазба күнделік» 1 топ Шығармада маған әсер еткен эпизод менің пікірім 2. «Қарама- қайшы элемент» стратегиясы 2 топ Әңгімедегі қарама – қайшы элемент 3. Баласы ата –анасын жақсы көреді 4. Немересін жақсы көреді, бауырына басқысы келеді 5. Өзін бақытты сезінді бірақ ..... 6. Өмірді ақшамен өлшеді.   Кейіпкердің іс – әрекеті 7. Бірақ баласы жұмысты ата – анасынан маңызды деп түсінді 8. Келіні ауылда тәрбие алғанын қаламады 9. Баласының іс – әрекеті арқылы қорғансыз болды. 10. Бірақ ата – анаға бала махаббатынан артық ештеме жоқ.

• 5 «Кейіпкерлер келбеті» Кейіпкерлері: Ерғабыл қарт- Кемпірі Сапабек (ұлы Тома (келіні) Жеңіс (немересі) Ауыл адамдары

#6 слайд
• 5 «Кейіпкерлер келбеті»   Кейіпкерлері: Ерғабыл қарт- Кемпірі Сапабек (ұлы Тома (келіні) Жеңіс (немересі) Ауыл адамдары

6 слайд

• 5 «Кейіпкерлер келбеті»   Кейіпкерлері: Ерғабыл қарт- Кемпірі Сапабек (ұлы Тома (келіні) Жеңіс (немересі) Ауыл адамдары

• Шығарманың түйіні, айтайын деген ойы • Проблемалық сұрақ • Жазушы Ерекеңді қалай сипаттады? 1. Диалогтік әдісті қолданып, өмі

#7 слайд
• Шығарманың түйіні, айтайын деген ойы • Проблемалық сұрақ • Жазушы Ерекеңді қалай сипаттады? 1. Диалогтік әдісті қолданып, өмірмен байланыстыру. • 2. Қонақтар әңгімесі арқылы жазушы оқырмандарға қандай ой тастады? 3. Әңгіменің мазмұнын ашуда жанрлық маңызы қандай? • 4. шығарманың тақырыбы мен негізгі идеясы? • 5. қазіргі кезде қарттар үйі неліктен көбейіп келеді?

7 слайд

• Шығарманың түйіні, айтайын деген ойы • Проблемалық сұрақ • Жазушы Ерекеңді қалай сипаттады? 1. Диалогтік әдісті қолданып, өмірмен байланыстыру. • 2. Қонақтар әңгімесі арқылы жазушы оқырмандарға қандай ой тастады? 3. Әңгіменің мазмұнын ашуда жанрлық маңызы қандай? • 4. шығарманың тақырыбы мен негізгі идеясы? • 5. қазіргі кезде қарттар үйі неліктен көбейіп келеді?

• Әдеби теориялық ұғымдар. • Теңеу- Ерекең жаңа қаз тұрған балаша тәлтіректей көтерілді. Аяқ-қолы шидей. Жаулықтай үлкен ақ ора

#8 слайд
• Әдеби теориялық ұғымдар. • Теңеу- Ерекең жаңа қаз тұрған балаша тәлтіректей көтерілді. Аяқ-қолы шидей. Жаулықтай үлкен ақ орамалының шетімен көзін сүртт і.сапабек балаларды өзіне қаратқан мұғалімдей жастар жағын көзімен шолып өтті. • Дисфемизм сөздер: алжыған, оттаған, қаңғыбас, омалып. • Мақал –мәтел: Қара арғымақ арыса, қарға адым жер мұң болар.

8 слайд

• Әдеби теориялық ұғымдар. • Теңеу- Ерекең жаңа қаз тұрған балаша тәлтіректей көтерілді. Аяқ-қолы шидей. Жаулықтай үлкен ақ орамалының шетімен көзін сүртт і.сапабек балаларды өзіне қаратқан мұғалімдей жастар жағын көзімен шолып өтті. • Дисфемизм сөздер: алжыған, оттаған, қаңғыбас, омалып. • Мақал –мәтел: Қара арғымақ арыса, қарға адым жер мұң болар.

• Сабақты қорытындылау « Инсерт » әдісі бойынша оқуышалар пікірін тыңдау • Үйге тапсырма: «Ата –ананың қадірі» тақырыбына эс

#9 слайд
• Сабақты қорытындылау « Инсерт » әдісі бойынша оқуышалар пікірін тыңдау • Үйге тапсырма: «Ата –ананың қадірі» тақырыбына эссе жазу

9 слайд

• Сабақты қорытындылау « Инсерт » әдісі бойынша оқуышалар пікірін тыңдау • Үйге тапсырма: «Ата –ананың қадірі» тақырыбына эссе жазу

Файл форматы:
pptx
28.02.2019
678
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі