Материалдар / Т.Әбдіков қонақтар әңгімесі

Т.Әбдіков қонақтар әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге әдістемелік көмек ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Ақпан 2019
546
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Төлен Әбдіков «Қонақтар» әңгімесі 6- сынып

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Төлен Әбдіков «Қонақтар» әңгімесі 6- сынып

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Төлен Әбдіков «Қонақтар» әңгімесі 6- сынып

1. Тапсырма «Топтастыру» әдісі бойынша қонақтың түрлерін топтастыру Қонақтың түрлері

2 слайд
1. Тапсырма «Топтастыру» әдісі бойынша қонақтың түрлерін топтастыру       Қонақтың түрлері

2 слайд

1. Тапсырма «Топтастыру» әдісі бойынша қонақтың түрлерін топтастыру       Қонақтың түрлері

• Олар: арнайы қонақ, құдайы қонақ, қыдырма қонақ, қылқыма қонақ, құтты қонақ және ерулікті қонақтар. • Арнайы қонақ. Ол – әде

3 слайд
• Олар: арнайы қонақ, құдайы қонақ, қыдырма қонақ, қылқыма қонақ, құтты қонақ және ерулікті қонақтар.  • Арнайы қонақ. Ол – әдейі шақырылған ағайын-туыс, дос-жаран, көрші-көлем, құда - құдағи, сыйлы, құрметті кісілер. • Құдайы қонақ. Бұлар – алыс жерден жолаушылап келе жатып көлігі бұзылып немесе жолдан адасып, шаршап, тынығу үшін қонған бейтаныс қонақ. • Қыдырма қонақ . Үйден-үйді, ауылдан-ауылды кезіп, ерігіп, үлкенге сәлемшіл, кішіге баташыл, әжені аялап, жеңгені паналап, ағаға жол, ініге жел бергіш «кіріп-шық» кезбе қонақтарды осылай атайды. • Қылқыма қонақ.  Ол – ауыл ішіндегі, үй аралығындағы түтіні түзу шыққан үйді торып, бір ішіп-жеу мақсатында қолына тигенін, аузына түскенін қылқытып жалмай беретін ашқарақ, ар мен ұятты белге буған тойымсыз, елеусіз қонақ. • Құтты қонақ.  Қазақ халқында: «Құтты қонақ келсе, қой егіз табады», – деген нақыл бар. Бұл қонақ – келген кезінде түскен отбасында бір жақсылық, қуаныш болатын қонақ.

3 слайд

• Олар: арнайы қонақ, құдайы қонақ, қыдырма қонақ, қылқыма қонақ, құтты қонақ және ерулікті қонақтар.  • Арнайы қонақ. Ол – әдейі шақырылған ағайын-туыс, дос-жаран, көрші-көлем, құда - құдағи, сыйлы, құрметті кісілер. • Құдайы қонақ. Бұлар – алыс жерден жолаушылап келе жатып көлігі бұзылып немесе жолдан адасып, шаршап, тынығу үшін қонған бейтаныс қонақ. • Қыдырма қонақ . Үйден-үйді, ауылдан-ауылды кезіп, ерігіп, үлкенге сәлемшіл, кішіге баташыл, әжені аялап, жеңгені паналап, ағаға жол, ініге жел бергіш «кіріп-шық» кезбе қонақтарды осылай атайды. • Қылқыма қонақ.  Ол – ауыл ішіндегі, үй аралығындағы түтіні түзу шыққан үйді торып, бір ішіп-жеу мақсатында қолына тигенін, аузына түскенін қылқытып жалмай беретін ашқарақ, ар мен ұятты белге буған тойымсыз, елеусіз қонақ. • Құтты қонақ.  Қазақ халқында: «Құтты қонақ келсе, қой егіз табады», – деген нақыл бар. Бұл қонақ – келген кезінде түскен отбасында бір жақсылық, қуаныш болатын қонақ.

Тапсырма әңгімені композициясына талдау Шығарманың композициялық құрылымын сатылай кешенді талдау. 1. Әңгіменің басталуы – Ерғ

4 слайд
Тапсырма әңгімені композициясына талдау Шығарманың композициялық құрылымын сатылай кешенді талдау. 1. Әңгіменің басталуы – Ерғабыл шал мен кемпірдің әңгімесі. 2. Дамуы – Ерекеңнің малын іздеуі, ішкі ойы. 3. Байланысуы – қаладағы баласының келуі. Ауыл қонақтары. 4. Шиеленісуі –Сапабек пен әкесі әңгімелерінің жараспауы. Ауыл әні. 5. Шарықтау шегі – Мазасы кеткен қарт. 6. Шешімі – Соңғы үміті орындалмаған қария.

4 слайд

Тапсырма әңгімені композициясына талдау Шығарманың композициялық құрылымын сатылай кешенді талдау. 1. Әңгіменің басталуы – Ерғабыл шал мен кемпірдің әңгімесі. 2. Дамуы – Ерекеңнің малын іздеуі, ішкі ойы. 3. Байланысуы – қаладағы баласының келуі. Ауыл қонақтары. 4. Шиеленісуі –Сапабек пен әкесі әңгімелерінің жараспауы. Ауыл әні. 5. Шарықтау шегі – Мазасы кеткен қарт. 6. Шешімі – Соңғы үміті орындалмаған қария.

1. «Қос жазба күнделік» 1 топ Шығармада маған әсер еткен эпизод менің пікірім 2. «Қарама- қайшы элемент

5 слайд
  1. «Қос жазба күнделік» 1 топ Шығармада маған әсер еткен эпизод менің пікірім 2. «Қарама- қайшы элемент» стратегиясы 2 топ Әңгімедегі қарама – қайшы элемент 3. Баласы ата –анасын жақсы көреді 4. Немересін жақсы көреді, бауырына басқысы келеді 5. Өзін бақытты сезінді бірақ ..... 6. Өмірді ақшамен өлшеді.   Кейіпкердің іс – әрекеті 7. Бірақ баласы жұмысты ата – анасынан маңызды деп түсінді 8. Келіні ауылда тәрбие алғанын қаламады 9. Баласының іс – әрекеті арқылы қорғансыз болды. 10. Бірақ ата – анаға бала махаббатынан артық ештеме жоқ.

5 слайд

  1. «Қос жазба күнделік» 1 топ Шығармада маған әсер еткен эпизод менің пікірім 2. «Қарама- қайшы элемент» стратегиясы 2 топ Әңгімедегі қарама – қайшы элемент 3. Баласы ата –анасын жақсы көреді 4. Немересін жақсы көреді, бауырына басқысы келеді 5. Өзін бақытты сезінді бірақ ..... 6. Өмірді ақшамен өлшеді.   Кейіпкердің іс – әрекеті 7. Бірақ баласы жұмысты ата – анасынан маңызды деп түсінді 8. Келіні ауылда тәрбие алғанын қаламады 9. Баласының іс – әрекеті арқылы қорғансыз болды. 10. Бірақ ата – анаға бала махаббатынан артық ештеме жоқ.

• 5 «Кейіпкерлер келбеті» Кейіпкерлері: Ерғабыл қарт- Кемпірі Сапабек (ұлы Тома (келіні) Жеңіс (немересі) Ауыл адамдары

6 слайд
• 5 «Кейіпкерлер келбеті»   Кейіпкерлері: Ерғабыл қарт- Кемпірі Сапабек (ұлы Тома (келіні) Жеңіс (немересі) Ауыл адамдары

6 слайд

• 5 «Кейіпкерлер келбеті»   Кейіпкерлері: Ерғабыл қарт- Кемпірі Сапабек (ұлы Тома (келіні) Жеңіс (немересі) Ауыл адамдары

• Шығарманың түйіні, айтайын деген ойы • Проблемалық сұрақ • Жазушы Ерекеңді қалай сипаттады? 1. Диалогтік әдісті қолданып, өмі

7 слайд
• Шығарманың түйіні, айтайын деген ойы • Проблемалық сұрақ • Жазушы Ерекеңді қалай сипаттады? 1. Диалогтік әдісті қолданып, өмірмен байланыстыру. • 2. Қонақтар әңгімесі арқылы жазушы оқырмандарға қандай ой тастады? 3. Әңгіменің мазмұнын ашуда жанрлық маңызы қандай? • 4. шығарманың тақырыбы мен негізгі идеясы? • 5. қазіргі кезде қарттар үйі неліктен көбейіп келеді?

7 слайд

• Шығарманың түйіні, айтайын деген ойы • Проблемалық сұрақ • Жазушы Ерекеңді қалай сипаттады? 1. Диалогтік әдісті қолданып, өмірмен байланыстыру. • 2. Қонақтар әңгімесі арқылы жазушы оқырмандарға қандай ой тастады? 3. Әңгіменің мазмұнын ашуда жанрлық маңызы қандай? • 4. шығарманың тақырыбы мен негізгі идеясы? • 5. қазіргі кезде қарттар үйі неліктен көбейіп келеді?

• Әдеби теориялық ұғымдар. • Теңеу- Ерекең жаңа қаз тұрған балаша тәлтіректей көтерілді. Аяқ-қолы шидей. Жаулықтай үлкен ақ ора

8 слайд
• Әдеби теориялық ұғымдар. • Теңеу- Ерекең жаңа қаз тұрған балаша тәлтіректей көтерілді. Аяқ-қолы шидей. Жаулықтай үлкен ақ орамалының шетімен көзін сүртт і.сапабек балаларды өзіне қаратқан мұғалімдей жастар жағын көзімен шолып өтті. • Дисфемизм сөздер: алжыған, оттаған, қаңғыбас, омалып. • Мақал –мәтел: Қара арғымақ арыса, қарға адым жер мұң болар.

8 слайд

• Әдеби теориялық ұғымдар. • Теңеу- Ерекең жаңа қаз тұрған балаша тәлтіректей көтерілді. Аяқ-қолы шидей. Жаулықтай үлкен ақ орамалының шетімен көзін сүртт і.сапабек балаларды өзіне қаратқан мұғалімдей жастар жағын көзімен шолып өтті. • Дисфемизм сөздер: алжыған, оттаған, қаңғыбас, омалып. • Мақал –мәтел: Қара арғымақ арыса, қарға адым жер мұң болар.

• Сабақты қорытындылау « Инсерт » әдісі бойынша оқуышалар пікірін тыңдау • Үйге тапсырма: «Ата –ананың қадірі» тақырыбына эс

9 слайд
• Сабақты қорытындылау « Инсерт » әдісі бойынша оқуышалар пікірін тыңдау • Үйге тапсырма: «Ата –ананың қадірі» тақырыбына эссе жазу

9 слайд

• Сабақты қорытындылау « Инсерт » әдісі бойынша оқуышалар пікірін тыңдау • Үйге тапсырма: «Ата –ананың қадірі» тақырыбына эссе жазу

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ