Материалдар / Т.Ахтанов «Күй аңызы» 8 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Т.Ахтанов «Күй аңызы» 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылардың білім денгейін көтеруге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Сәуір 2019
306
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
І.Жансүгіров “Құлагер”поэмасы Барлық оқушылар: әдеби шығармаға сюжеттік – композициялық талдау жасайды. Оқушылардың

1 слайд
І.Жансүгіров “Құлагер”поэмасы Барлық оқушылар: әдеби шығармаға сюжеттік – композициялық талдау жасайды. Оқушылардың көбісі: Шығарманың сюжеті бойынша берілген сұрақтарға жауап беріп,өз ойларын дәлелдейді. Кейбір оқушылар: “Ілияс - қазақ поэзиясының Құлагері” тақырыбында өзіндік пікір жазады.Оқу мақсаты: Сабақтың мақсаты:Сабақтың тақырыбы : 9.1.1.1. әдеби шығармаға сюжеттік –композициялық талдау жасау .Атырау қаласы Жамбыл орта мектеб інің қазақтілі мен әдебиеті мұғалімі Дүйсен Айнұр Әріпқызы

Оқушы Шығарма беттері Қандай мәселе көтерілді? ( Негізгі оқиға) Оқыған бөлімге атау бер 1 31-32 бет 2 33-34 бет 3 34-35б

2 слайд
Оқушы Шығарма беттері Қандай мәселе көтерілді? ( Негізгі оқиға) Оқыған бөлімге атау бер 1 31-32 бет 2 33-34 бет 3 34-35бет 4 36-37 бет 5 38-39 бет. ТЖ « Болжау кестесі » О қушылардың бір- бірне деген жолдастық,достық қарым- қатынастары нығаяды. Саба қ барысында бір-біріне бар-ынта жігерлерімен көмектесуге , үйретуге бейім болады. . Топ м үшелері мен мұғалім арасында сенімділік байланыс орнайды. Берілген ақпаратты , бір біріне көмектесе отырып меңгереді. Топ ішінде кері байланыс жүзеге асады.Топпен ж ұмыстың тиімділігі Белсенді оқыту әдістері Талдау- табыс кілті Ж. Шығармаға сюжеттік –композициялық талдау Оқиғаның басталуы: Дамуы: Өрбуі: Шиеленісуі: Шарықтау шегі: Шешімі:

Саралау-сапа кеп ілі Саралап оқыту әдісі әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту әдістерін, іс -

3 слайд
Саралау-сапа кеп ілі Саралап оқыту әдісі әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту әдістерін, іс - әрекеттерін саралау тәсілдерін қамтиды. Сұрақ Көзқар ас Аргумент 1 .Автор шығармада тек Ақанның бақытсызд ығы туралы баяндаған ба? ---Саралау тапсырмалары арқылы сабақ барысында оқушы деңгейі анықталады,шығармашылығы шыңдалып,дербес тұжырым жасай алады . Ж «Ілияс – қазақ поэзиясының Құлагері» тақырыбында өзіндік пікір жазады ---СаралауСаралау --- Уақытты тиімді пайдалану арқылы Уақытты тиімді пайдалану арқылы мақсаттар толықтай жүзеге асады Сабақтағы белсенді әдістер кезеңінде оқушының еркін және жан жақты ойлануына ,өзіндік қабілетін көрсетуге жол ашылады .« Сұрақ және көзқарас » әдісі

Ба ғалау Қалыптастырушы бағалау Дескриптор

4 слайд
Ба ғалау Қалыптастырушы бағалау Дескриптор

5 слайд