Материалдар / Талантты және дарынды балаларды оқыту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Талантты және дарынды балаларды оқыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне, жас мамандарға көмегі бар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Ақпан 2019
1329
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Талантты және дарынды балаларды оқыту

1 слайд
Талантты және дарынды балаларды оқыту

1 слайд

Талантты және дарынды балаларды оқыту

Ерекше қабілетті оқушыларды анықтау Мұғалімдерге талантты және дарынды балаларды оқыту әдістерін зерделеуге көмектесу, іс-

2 слайд
Ерекше қабілетті оқушыларды анықтау Мұғалімдерге талантты және дарынды балаларды оқыту әдістерін зерделеуге көмектесу, іс-тәжірибесінде пайдалануға бағыттау . Оқушы қабілеттілігінің бағытын анықтау Мақсатым Болжам жасай алатын, жұмысының нәтижесін бағалай білетін оқушыны қалыптастыру Алғыр жан-жақты дарынды, зерттеу жұмысын жүргізе алатын тұлға қалыптастыру Білімді өздігінен меңгеретін және өмірде қолдана алатын тұлғаны қалыптастыру

2 слайд

Ерекше қабілетті оқушыларды анықтау Мұғалімдерге талантты және дарынды балаларды оқыту әдістерін зерделеуге көмектесу, іс-тәжірибесінде пайдалануға бағыттау . Оқушы қабілеттілігінің бағытын анықтау Мақсатым Болжам жасай алатын, жұмысының нәтижесін бағалай білетін оқушыны қалыптастыру Алғыр жан-жақты дарынды, зерттеу жұмысын жүргізе алатын тұлға қалыптастыру Білімді өздігінен меңгеретін және өмірде қолдана алатын тұлғаны қалыптастыру

Дарындылық дегеніміз – адамдардың қабілеттерін жете жақсы дамуының жоғарғы сатысы. Осы қабілеттік арқылы адамдар көптеген

3 слайд
Дарындылық дегеніміз – адамдардың қабілеттерін жете жақсы дамуының жоғарғы сатысы. Осы қабілеттік арқылы адамдар көптеген жақсы жетістіктерге жете алады. Ұстаздың басты міндеті – оқушылардың көзге түсе бермейтін қабілетін көре білу және оны дамыту. Көбіне «Дарынды оқушы – бұл жақсы оқитын оқушы» деген пікір қалыптасқан. Күтілетін нәтиже: Мұғалімдердің талантты және дарынды балалармен жұмысының жандануы.Мұғалімдер түрлі тапсырмалар орындау барысында дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолын табады .

3 слайд

Дарындылық дегеніміз – адамдардың қабілеттерін жете жақсы дамуының жоғарғы сатысы. Осы қабілеттік арқылы адамдар көптеген жақсы жетістіктерге жете алады. Ұстаздың басты міндеті – оқушылардың көзге түсе бермейтін қабілетін көре білу және оны дамыту. Көбіне «Дарынды оқушы – бұл жақсы оқитын оқушы» деген пікір қалыптасқан. Күтілетін нәтиже: Мұғалімдердің талантты және дарынды балалармен жұмысының жандануы.Мұғалімдер түрлі тапсырмалар орындау барысында дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолын табады .

Түйінді идеялар: дарынды оқушымен жұмыстың әлеуеттік- қажеттілігін сезінуі; дарынды оқушымен жұмысқа тұрақты қызығушылық та

4 слайд
Түйінді идеялар: дарынды оқушымен жұмыстың әлеуеттік- қажеттілігін сезінуі; дарынды оқушымен жұмысқа тұрақты қызығушылық танытуы және нәтижелі әдіс-тәсілдерді үздіксіз іздеуі; дарынды оқушының ата-анасымен тығыз байланыс орнатуы; дарынды оқушымен жұмыс кезінде жоғары нәтижелерге қол жеткізуге ұмтылуы; «Бұлақ көрсең көзін аш ...» Оқушыларға қалыпты жұмыс істеу мүмкіндігін жасау.

4 слайд

Түйінді идеялар: дарынды оқушымен жұмыстың әлеуеттік- қажеттілігін сезінуі; дарынды оқушымен жұмысқа тұрақты қызығушылық танытуы және нәтижелі әдіс-тәсілдерді үздіксіз іздеуі; дарынды оқушының ата-анасымен тығыз байланыс орнатуы; дарынды оқушымен жұмыс кезінде жоғары нәтижелерге қол жеткізуге ұмтылуы; «Бұлақ көрсең көзін аш ...» Оқушыларға қалыпты жұмыс істеу мүмкіндігін жасау.

Сабақта қолданылатын материалдар: Түрлі - түсті қағаздар, желім, қайшы, стикер, плакат , А4, А3 қағаздары, маркерлер, интера

5 слайд
Сабақта қолданылатын материалдар: Түрлі - түсті қағаздар, желім, қайшы, стикер, плакат , А4, А3 қағаздары, маркерлер, интерактивті тақта, видео-ролик «Менің атым қожа» суреттер, кесте «дарындылықты анықтайтын сұрақтар» Мұғалімдерді сабаққа тарту жұмысы: Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер АКТ , СТО Диалогтік оқыту: 1 .Жеке жұмыс 2. Жұптық жұмыс 3. Топтық жұмыс

5 слайд

Сабақта қолданылатын материалдар: Түрлі - түсті қағаздар, желім, қайшы, стикер, плакат , А4, А3 қағаздары, маркерлер, интерактивті тақта, видео-ролик «Менің атым қожа» суреттер, кесте «дарындылықты анықтайтын сұрақтар» Мұғалімдерді сабаққа тарту жұмысы: Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер АКТ , СТО Диалогтік оқыту: 1 .Жеке жұмыс 2. Жұптық жұмыс 3. Топтық жұмыс

Сілтеме: ( құрал-жабдықтар) Нұсқаулық талантты және дарынды балаларды оқыту 50 бет. Суреттер, «Менің атым Қожа» «Әке өсиеті

6 слайд
Сілтеме: ( құрал-жабдықтар) Нұсқаулық талантты және дарынды балаларды оқыту 50 бет. Суреттер, «Менің атым Қожа» «Әке өсиеті» дарынды оқушыны анықтау әдістерімен жұмыс жасай алуы; дарынды оқушыларды оқытуға арналған тереңдетілген бағдарлама құрастырып, сонымен тұрақты жұмыс жасай білуі; оқушы дарындылығын дамытуға қажетті зерттеу жұмыстарын жүргізе алуы; дарынды оқушының ғылыми-ізденіс жұмыстарымен айналысуына жетекшілік етуі.

6 слайд

Сілтеме: ( құрал-жабдықтар) Нұсқаулық талантты және дарынды балаларды оқыту 50 бет. Суреттер, «Менің атым Қожа» «Әке өсиеті» дарынды оқушыны анықтау әдістерімен жұмыс жасай алуы; дарынды оқушыларды оқытуға арналған тереңдетілген бағдарлама құрастырып, сонымен тұрақты жұмыс жасай білуі; оқушы дарындылығын дамытуға қажетті зерттеу жұмыстарын жүргізе алуы; дарынды оқушының ғылыми-ізденіс жұмыстарымен айналысуына жетекшілік етуі.

Тапсырмалар: Сұрақтар, салыстыру, зерттеу, түйіндеу  дарынды баланы іздеп табу және іріктеу;  тереңдетілген бағдарлама б

7 слайд
Тапсырмалар: Сұрақтар, салыстыру, зерттеу, түйіндеу  дарынды баланы іздеп табу және іріктеу;  тереңдетілген бағдарлама бойынша (жеке, топтық, жұптап) оқыту;  дарынды балалармен жүйелі түрде қосымша сабақтар өткізу;  проблемалық оқыту әдістерін пайдалана отырып оқыту;  Шаталовтың әдіс-тәсілін пайдалана отырып, ізденіс жұмыстарын (реферат, баяндама, крассвордтар, ребус, шығарма жазу, өлең шығару, т.б.) өз бетінше ізденіп оқуды ұйымдастыру, дамыту.  мектепішілік және аудандық пәндік олимпиадаларға, конкурс-сайыстарға, ғылыми-зерттеу,конференцияларға қатыстыру.

7 слайд

Тапсырмалар: Сұрақтар, салыстыру, зерттеу, түйіндеу  дарынды баланы іздеп табу және іріктеу;  тереңдетілген бағдарлама бойынша (жеке, топтық, жұптап) оқыту;  дарынды балалармен жүйелі түрде қосымша сабақтар өткізу;  проблемалық оқыту әдістерін пайдалана отырып оқыту;  Шаталовтың әдіс-тәсілін пайдалана отырып, ізденіс жұмыстарын (реферат, баяндама, крассвордтар, ребус, шығарма жазу, өлең шығару, т.б.) өз бетінше ізденіп оқуды ұйымдастыру, дамыту.  мектепішілік және аудандық пәндік олимпиадаларға, конкурс-сайыстарға, ғылыми-зерттеу,конференцияларға қатыстыру.

1.Ұйымдастыру кезең уақыты: а)әріптестерді қарсы алу Сәлемдесу ә)әріптестерді то

8 слайд
1.Ұйымдастыру кезең уақыты: а)әріптестерді қарсы алу Сәлемдесу ә)әріптестерді топқа бөлу Сергіту сәті Топты анықтау (5-мин)     5 Амандасу түрлері. Европалықтар – Жапондықтар - Африкалықтар - Қазақтар - Ұлытау әніне би Сізге ұнаған майлық түрін таңдап алыңыз. 1- топ Талантты 2-топ Дарынды Бір – бірімен сәлемдеседі

8 слайд

1.Ұйымдастыру кезең уақыты: а)әріптестерді қарсы алу Сәлемдесу ә)әріптестерді топқа бөлу Сергіту сәті Топты анықтау (5-мин)     5 Амандасу түрлері. Европалықтар – Жапондықтар - Африкалықтар - Қазақтар - Ұлытау әніне би Сізге ұнаған майлық түрін таңдап алыңыз. 1- топ Талантты 2-топ Дарынды Бір – бірімен сәлемдеседі

Білу (5-мин) Рефлексия Сонымен сіздің ойыңызша « Талантты», « Дарынды» деген ұғымдарға қандай түсінік бере аласы

9 слайд
Білу          (5-мин)     Рефлексия Сонымен сіздің ойыңызша « Талантты», « Дарынды» деген ұғымдарға қандай түсінік бере аласыз? «Интуиция» ойыны Олимпиада жеңімпаздары, Резерв оқушылары, зерттеу, жоба жұмыстарынан сипаттама беру. Скрепка әдісі Берілген затты қолданыңыз,сипаттап жазыңыз (3-мин) Тапсырма: « Аяқталмаған сөйлем» Талант бұл - .... Дарынды болу жеңіл, себебі .................   Топтық жұмыс Мұғалімдер өз ойын білдіреді. Пән мұғалімдеріне пән олимпиадасына қатысқан оқушылардың жұмысынан сипаттама беру арқылы дарынды балалардың есімін анықтауға тапсырма беріледі.   Топтық жұмыс постер қорғау       Топтық жұмыс

9 слайд

Білу          (5-мин)     Рефлексия Сонымен сіздің ойыңызша « Талантты», « Дарынды» деген ұғымдарға қандай түсінік бере аласыз? «Интуиция» ойыны Олимпиада жеңімпаздары, Резерв оқушылары, зерттеу, жоба жұмыстарынан сипаттама беру. Скрепка әдісі Берілген затты қолданыңыз,сипаттап жазыңыз (3-мин) Тапсырма: « Аяқталмаған сөйлем» Талант бұл - .... Дарынды болу жеңіл, себебі .................   Топтық жұмыс Мұғалімдер өз ойын білдіреді. Пән мұғалімдеріне пән олимпиадасына қатысқан оқушылардың жұмысынан сипаттама беру арқылы дарынды балалардың есімін анықтауға тапсырма беріледі.   Топтық жұмыс постер қорғау       Топтық жұмыс

Дарынды бала дегеніміз: өз қатарларынан әлде қайда дамыған, ерекше зейін

10 слайд
Дарынды бала дегеніміз: өз қатарларынан әлде қайда дамыған, ерекше зейіні бар, белгілі бір іс әрекет бойынша асқан қабілеттілік танытып, жоғары жетістіктерімен дараланатын бала . Түсіну   Дарынды бала дегеніміз...   Дарынды дегеніміз – бала қабілетінің жоғары деңгейде бірнеше салада көрсете білуі, жалпы интелектуалдық дамуы мен нәтижені көрсету потенциалы   Дарындылық дегеніміз - бірнеше қасиеттердің жиынтығы,ынтасы,шығарм ашылығы, табиғи қабілеттері . Дж.Ренцуллидің дарындылық моделі. Бейнеслайд №2 5мин 1 – интеллектуалдық компонент(зейін,ес,ойлау үрдістерінің деңгейі) 2 – креативтік немесе шығармашылық (қиялдың шығармашылық даму деңгейі) 3 – мотивациялық компонент (танымдық және зерттеу белсенділігі) 1.- тапсырма. Бейнефильм. 5 мин Жансая Абдумаликова Еркеш Хасен Жамбыл Дүйсенов Әсел Абдрахманов 2-тапсырма Осы топтарға жататын оқушыларыңызды анықтаңыз . Топтық жұмыс Дарынды балаға анықтама беру   Өз ойларын салыстыру   1 – интеллектуалдық 2 – креативтік 3 – мотивациялық Бейнефильмдегі балалар Дж.Ренцуллидің қай дарындылық моделіне жатады?     Өз оқушыларын Дж.Ренцуллидің қай дарындылық моделіне жататынын анықтайды және нақты дәлелдер келтіреді     Талдау  ДжДж . . РенРен ццуллидіңуллидің дарындылықдарындылық моделімоделі 1 2 3 Дарынды бала дегеніміз : өз қатарларынан әлде қайда дамыған , ерекше зейіні бар , белгілі бір іс- әрекет бойынша асқан қабілеттілік танытып , жоғары жетістіктерімен дараланатын бала . Дарынды бала дегеніміз : өз қатарларынан әлде қайда дамыған , ерекше зейіні бар , белгілі бір іс- әрекет бойынша асқан қабілеттілік танытып , жоғары жетістіктерімен дараланатын бала .

10 слайд

Дарынды бала дегеніміз: өз қатарларынан әлде қайда дамыған, ерекше зейіні бар, белгілі бір іс әрекет бойынша асқан қабілеттілік танытып, жоғары жетістіктерімен дараланатын бала . Түсіну   Дарынды бала дегеніміз...   Дарынды дегеніміз – бала қабілетінің жоғары деңгейде бірнеше салада көрсете білуі, жалпы интелектуалдық дамуы мен нәтижені көрсету потенциалы   Дарындылық дегеніміз - бірнеше қасиеттердің жиынтығы,ынтасы,шығарм ашылығы, табиғи қабілеттері . Дж.Ренцуллидің дарындылық моделі. Бейнеслайд №2 5мин 1 – интеллектуалдық компонент(зейін,ес,ойлау үрдістерінің деңгейі) 2 – креативтік немесе шығармашылық (қиялдың шығармашылық даму деңгейі) 3 – мотивациялық компонент (танымдық және зерттеу белсенділігі) 1.- тапсырма. Бейнефильм. 5 мин Жансая Абдумаликова Еркеш Хасен Жамбыл Дүйсенов Әсел Абдрахманов 2-тапсырма Осы топтарға жататын оқушыларыңызды анықтаңыз . Топтық жұмыс Дарынды балаға анықтама беру   Өз ойларын салыстыру   1 – интеллектуалдық 2 – креативтік 3 – мотивациялық Бейнефильмдегі балалар Дж.Ренцуллидің қай дарындылық моделіне жатады?     Өз оқушыларын Дж.Ренцуллидің қай дарындылық моделіне жататынын анықтайды және нақты дәлелдер келтіреді     Талдау  ДжДж . . РенРен ццуллидіңуллидің дарындылықдарындылық моделімоделі 1 2 3 Дарынды бала дегеніміз : өз қатарларынан әлде қайда дамыған , ерекше зейіні бар , белгілі бір іс- әрекет бойынша асқан қабілеттілік танытып , жоғары жетістіктерімен дараланатын бала . Дарынды бала дегеніміз : өз қатарларынан әлде қайда дамыған , ерекше зейіні бар , белгілі бір іс- әрекет бойынша асқан қабілеттілік танытып , жоғары жетістіктерімен дараланатын бала .

Орынбек Молдахан , 13 жаста. «Шал» фильмінде баланың рөлін ойнады. «Бәйтерек», «Алдар көсе» фильмдеріне де түскен. (Сур

11 слайд
Орынбек Молдахан , 13 жаста. «Шал» фильмінде баланың рөлін ойнады. «Бәйтерек», «Алдар көсе» фильмдеріне де түскен. (Сурет «Қазақфильмнің» ресми сайтынан алынды).

11 слайд

Орынбек Молдахан , 13 жаста. «Шал» фильмінде баланың рөлін ойнады. «Бәйтерек», «Алдар көсе» фильмдеріне де түскен. (Сурет «Қазақфильмнің» ресми сайтынан алынды).

Әлихан Байсұлтанов , 13 жаста. Республикалық «Айгөлек» байқауында 1-орын алған. Кейін осы ән байқауының жүргіз

12 слайд
Әлихан Байсұлтанов , 13 жаста. Республикалық «Айгөлек» байқауында 1-орын алған. Кейін осы ән байқауының жүргізушісі болды. «Базарбаевтар отбасы» сериялында басты рөлдердің бірінде ойнады. 

12 слайд

Әлихан Байсұлтанов , 13 жаста. Республикалық «Айгөлек» байқауында 1-орын алған. Кейін осы ән байқауының жүргізушісі болды. «Базарбаевтар отбасы» сериялында басты рөлдердің бірінде ойнады. 

Жансая Әбдімәлік , 13 жаста. Шахматтан жасөспірімдер арасында екі дүркін әлем чемпионы. Алматы, 27 маусым 2012 жыл.

13 слайд
Жансая Әбдімәлік , 13 жаста. Шахматтан жасөспірімдер арасында екі дүркін әлем чемпионы. Алматы, 27 маусым 2012 жыл.

13 слайд

Жансая Әбдімәлік , 13 жаста. Шахматтан жасөспірімдер арасында екі дүркін әлем чемпионы. Алматы, 27 маусым 2012 жыл.

Жамбыл Дүйсенов , 9 жаста. Бірнеше жыр мүшайраларының жеңімпазы. Алматыдағы оқушылар сарайында және Астанадағы президен

14 слайд
Жамбыл Дүйсенов , 9 жаста. Бірнеше жыр мүшайраларының жеңімпазы. Алматыдағы оқушылар сарайында және Астанадағы президенттік мәдениет орталығында жыр кешін өткізген.

14 слайд

Жамбыл Дүйсенов , 9 жаста. Бірнеше жыр мүшайраларының жеңімпазы. Алматыдағы оқушылар сарайында және Астанадағы президенттік мәдениет орталығында жыр кешін өткізген.

Елжас Әлпиев , 9 жаста. «Балалық шағымның аспаны» фильмінде президент Назарбаевтың бала кезін ойнаған. Түрлі жарнамал

15 слайд
Елжас Әлпиев , 9 жаста. «Балалық шағымның аспаны» фильмінде президент Назарбаевтың бала кезін ойнаған. Түрлі жарнамалық билбордтар мен роликтерге түседі. (Сурет «Қазақфильмнің» ресми сайтынан алынды).

15 слайд

Елжас Әлпиев , 9 жаста. «Балалық шағымның аспаны» фильмінде президент Назарбаевтың бала кезін ойнаған. Түрлі жарнамалық билбордтар мен роликтерге түседі. (Сурет «Қазақфильмнің» ресми сайтынан алынды).

Ермек Балжігіт , 9 жаста. Рэп әншісі. Жеті жасында Алматы циркінде жеке концертін өткізді.

16 слайд
Ермек Балжігіт , 9 жаста. Рэп әншісі. Жеті жасында Алматы циркінде жеке концертін өткізді.

16 слайд

Ермек Балжігіт , 9 жаста. Рэп әншісі. Жеті жасында Алматы циркінде жеке концертін өткізді.

Еркеш Хасен , 14 жаста. Тележүргізуші. Республикалық «Айгөлек» байқауының жеңімпазы, ресейлік «Минута славы» жобасын

17 слайд
Еркеш Хасен , 14 жаста. Тележүргізуші. Республикалық «Айгөлек» байқауының жеңімпазы, ресейлік «Минута славы» жобасының финалисі.

17 слайд

Еркеш Хасен , 14 жаста. Тележүргізуші. Республикалық «Айгөлек» байқауының жеңімпазы, ресейлік «Минута славы» жобасының финалисі.

Бибісара Асаубаева , 8 жаста. Шахматшы. 2011 жылы Польшада оқушылар арасында өткен әлем чемпионатында алтын медаль ие

18 слайд
Бибісара Асаубаева , 8 жаста. Шахматшы. 2011 жылы Польшада оқушылар арасында өткен әлем чемпионатында алтын медаль иеленді. 2012 жылы Рио-де-Жанейродағы (Бразилия) жасөспірімдер арасындағы әлем чемпионатында сегіз жасқа дейінгі қыз балалар арасында жеңіске жетті. 

18 слайд

Бибісара Асаубаева , 8 жаста. Шахматшы. 2011 жылы Польшада оқушылар арасында өткен әлем чемпионатында алтын медаль иеленді. 2012 жылы Рио-де-Жанейродағы (Бразилия) жасөспірімдер арасындағы әлем чемпионатында сегіз жасқа дейінгі қыз балалар арасында жеңіске жетті. 

Меруерт Қасымбек , 15 жаста. «Жаралы сезім», «Жетімдер» (басты роль), «Менің де атым Қожа» фильмдерінде ойнаған.

19 слайд
Меруерт Қасымбек , 15 жаста. «Жаралы сезім», «Жетімдер» (басты роль), «Менің де атым Қожа» фильмдерінде ойнаған.

19 слайд

Меруерт Қасымбек , 15 жаста. «Жаралы сезім», «Жетімдер» (басты роль), «Менің де атым Қожа» фильмдерінде ойнаған.

Қолдану Талдау 1.тапсырма: Сіздің ойыңызша Дарынды балалардың бойында қандай ерекшеліктер болу керек? 2-

20 слайд
Қолдану     Талдау 1.тапсырма: Сіздің ойыңызша Дарынды балалардың бойында қандай ерекшеліктер болу керек? 2-тапсырма. Бейнеслайд №3 (5- мин) (Дарынды баланың мінез- құлқындағы ерекшеліктер:   1.Іс – әрекетінің өзіндік стратегиялық ерекшеліктері бар оқушы.   2.Кез-келген іс-әрекетті «өзінше орындауы» 3.Кез-келген қиын істен жеңілді, жеңілден-.қиынды көру ерекшелігімен дараланады. 3-тапсырма: Жұптасып сурет салу Бейнефильм. «Менің атым Қожа» Қожа қандай бала? Бейнежазба. «Әке өсиеті» Сабақ барысында болған іс-әрекетті сипаттаңыз Сіздің оқушылырыңыздың мінез-құлқында қандай ерекшеліктер байқалады?     Жұптық жұмыс    Топтық жұмыс

20 слайд

Қолдану     Талдау 1.тапсырма: Сіздің ойыңызша Дарынды балалардың бойында қандай ерекшеліктер болу керек? 2-тапсырма. Бейнеслайд №3 (5- мин) (Дарынды баланың мінез- құлқындағы ерекшеліктер:   1.Іс – әрекетінің өзіндік стратегиялық ерекшеліктері бар оқушы.   2.Кез-келген іс-әрекетті «өзінше орындауы» 3.Кез-келген қиын істен жеңілді, жеңілден-.қиынды көру ерекшелігімен дараланады. 3-тапсырма: Жұптасып сурет салу Бейнефильм. «Менің атым Қожа» Қожа қандай бала? Бейнежазба. «Әке өсиеті» Сабақ барысында болған іс-әрекетті сипаттаңыз Сіздің оқушылырыңыздың мінез-құлқында қандай ерекшеліктер байқалады?     Жұптық жұмыс    Топтық жұмыс

Сергіту сәті Актуалды Дарынды Потенциалды «Қамажай» Сауалнама сұрақтары 1 .Тәртіпті 2.Үлгерімі әр түрлі.

21 слайд
Сергіту сәті     Актуалды Дарынды Потенциалды «Қамажай»   Сауалнама сұрақтары 1 .Тәртіпті 2.Үлгерімі әр түрлі. 3.Жинақы. 4.Тәртібі « түсініксіз» 5.Ұқыпты. 6.Ситуацияға байланысты көпшілікпен немесе басшымен келіспей қалады. 7.Үнемі жақсы оқиды. 8.Сабақ үстінде қолайсыз сұрақтар қояды. 9.Сабақтан себепсіз қалмайды. 10.Жаңа бастаманы қолдайды. 11.Ортамен тез тіл табысады. 12.Өзіне ұнайтын істі құлшына орындайлы. 13.Өз ойын анық жеткізе алады. 14.Әзілқой,ашуланшақ 15.Өте әділетті.   Ынталандыру: Егер сауалнаманың жұп сандары, яғни »+»көп болса, онда сіз дарыны жасырын түрде кездесетін баланың бір қырын аша алдыңыз   Оқушылардың бойында кездесетін дарындылықты анықтау сауалнамасы ұсынылады. Сауалнама ережесі бойынша сұрақты мұқият оқып,оқушыңыздың бойындағы өзіңізге ұнайтын қабілетін «+» белгісімен, ұнамайтын қасиеттерін »-« белгісімен белгілеңіз.     Жеке жұмыс Сауалнама

21 слайд

Сергіту сәті     Актуалды Дарынды Потенциалды «Қамажай»   Сауалнама сұрақтары 1 .Тәртіпті 2.Үлгерімі әр түрлі. 3.Жинақы. 4.Тәртібі « түсініксіз» 5.Ұқыпты. 6.Ситуацияға байланысты көпшілікпен немесе басшымен келіспей қалады. 7.Үнемі жақсы оқиды. 8.Сабақ үстінде қолайсыз сұрақтар қояды. 9.Сабақтан себепсіз қалмайды. 10.Жаңа бастаманы қолдайды. 11.Ортамен тез тіл табысады. 12.Өзіне ұнайтын істі құлшына орындайлы. 13.Өз ойын анық жеткізе алады. 14.Әзілқой,ашуланшақ 15.Өте әділетті.   Ынталандыру: Егер сауалнаманың жұп сандары, яғни »+»көп болса, онда сіз дарыны жасырын түрде кездесетін баланың бір қырын аша алдыңыз   Оқушылардың бойында кездесетін дарындылықты анықтау сауалнамасы ұсынылады. Сауалнама ережесі бойынша сұрақты мұқият оқып,оқушыңыздың бойындағы өзіңізге ұнайтын қабілетін «+» белгісімен, ұнамайтын қасиеттерін »-« белгісімен белгілеңіз.     Жеке жұмыс Сауалнама

Жинақтау 10 мин Бағалау Әр бала – зерттелмеген құпия, Әр бала – болашақ данышпан. Н. Крупс

22 слайд
Жинақтау     10 мин Бағалау Әр бала – зерттелмеген құпия, Әр бала – болашақ данышпан. Н. Крупская. Дарындылық – өзіндік ерекшелік,қабілеттер үйлесімі. Қабілеттілік сияқты дарын да туа бітпейді, ол дамуда өмір сүреді. Б.М.Теплов       3 .Рефлексия Ой толғау. «Менің қиялымдағы дарынды оқушы» Эссе жазыңыз .     «Екі жұлдыз, бір тілек»әдісі бойынша бір- бірінің іс-әрекеттеріне баға беру. Жеке жұмыс

22 слайд

Жинақтау     10 мин Бағалау Әр бала – зерттелмеген құпия, Әр бала – болашақ данышпан. Н. Крупская. Дарындылық – өзіндік ерекшелік,қабілеттер үйлесімі. Қабілеттілік сияқты дарын да туа бітпейді, ол дамуда өмір сүреді. Б.М.Теплов       3 .Рефлексия Ой толғау. «Менің қиялымдағы дарынды оқушы» Эссе жазыңыз .     «Екі жұлдыз, бір тілек»әдісі бойынша бір- бірінің іс-әрекеттеріне баға беру. Жеке жұмыс

23 слайд

23 слайд