"Тәмпіш қара" 7 сынып ашық сабақ




1 слайд
«Тәмпіш қара» повесі
Сансызбай Сарғасқаев
Сабақтың мақсаты: 7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің
құрамдас бөлшектерін талдау;
1 слайд
«Тәмпіш қара» повесі Сансызбай Сарғасқаев Сабақтың мақсаты: 7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;

2 слайд
Қиындықта тастамайтын,
Жамандықта аластайтын,
Ұстанғаны ізгі ниет,
Бұл қандай қасиет?
... болмай, тірлік болмас.
Мына дүние ... жаралған,
Өз орнында: жер де, күн де, тау, орман.
Бір-бірінен қуат алған, нәр алған,
Мына дүние ... Жаралған
(М.Мақатаев)
Достық
Бірлік
Әділдік
2 слайд
Қиындықта тастамайтын, Жамандықта аластайтын, Ұстанғаны ізгі ниет, Бұл қандай қасиет? ... болмай, тірлік болмас. Мына дүние ... жаралған, Өз орнында: жер де, күн де, тау, орман. Бір-бірінен қуат алған, нәр алған, Мына дүние ... Жаралған (М.Мақатаев) Достық Бірлік Әділдік

3 слайд
Автормен танысу
3 слайд
Автормен танысу

4 слайд
Жұптық жұмыс. «Автормен танысу».
Бейнеролик арқылы автордың өмірбаяны және
шығармашылығымен танысып, «Тұлғаны тану парағын»
толтырады.
Дескриптор:
•-бейнеролик тамашалайды
•-автордың өмірі және шығармашылығымен танысады
•-жұппен кестені толтырады
4 слайд
Жұптық жұмыс. «Автормен танысу». Бейнеролик арқылы автордың өмірбаяны және шығармашылығымен танысып, «Тұлғаны тану парағын» толтырады. Дескриптор: •-бейнеролик тамашалайды •-автордың өмірі және шығармашылығымен танысады •-жұппен кестені толтырады

5 слайд
5 слайд

6 слайд
6 слайд

7 слайд
Ертайдың інісі кім?
Келдібай ағайдың Ертай туралы пікірі?
«Шайтанарбамен» оқиға
7 слайд
Ертайдың інісі кім? Келдібай ағайдың Ертай туралы пікірі? «Шайтанарбамен» оқиға

8 слайд
«Тәмпіш» сөзінің мағынасы
кішкене келген, қысқа, келте мұрын
8 слайд
«Тәмпіш» сөзінің мағынасы кішкене келген, қысқа, келте мұрын

9 слайд
Уақыт сәті Оқиға
Ертайдың Шаншатаймен
танысуы
«Өтірік айту – жаман әдет»
Бейсекүлдің суреті
1-тапсырма: «Қандай оқиға?»
Дескриптор:
1.Үзіндіні табады
2.Оқиғаның мазмұнын баяндайды
9 слайд
Уақыт сәті Оқиға Ертайдың Шаншатаймен танысуы «Өтірік айту – жаман әдет» Бейсекүлдің суреті 1-тапсырма: «Қандай оқиға?» Дескриптор: 1.Үзіндіні табады 2.Оқиғаның мазмұнын баяндайды

10 слайд
Уақыт сәті Оқиға
Ертайдың Шаншатаймен
танысуы
Балалар Иманбек ұзап кеткенше артынан ысқырып
келемеждеп мәз боп жатқанда, әлгі бала күлімдеген боцы
маған қолын ұсынып есімін атады. Екі алақан енді еш
уақытта ажырамастай шарт етіп қабысты. Қолы темірдей
қатты екен
«Өтірік айту – жаман әдет»Абыржыңқырап қалған Бейсекүлдің жыпылықтаған ұзын
кірпігі, әркімге бір жалтақтап қараған жәутең көзі,
қыбыжықтаған қимылы дәл осы сәтте кімнің болсын
көзіне күлкі үйірер еді.
Бейсекүлдің суреті Сөзге тоқтауы жоқ Бейсекүлге пысқырып қарар емеспін.
Тіптен, оның да суретін салып іліп қоймақ ойым бар.
«Бұлай етуге болмайды. Бейсекүл жалқау емес. Кіп-
кішкентай болып алып масақты қалай тереді»
Өзіңді тексер!
10 слайд
Уақыт сәті Оқиға Ертайдың Шаншатаймен танысуы Балалар Иманбек ұзап кеткенше артынан ысқырып келемеждеп мәз боп жатқанда, әлгі бала күлімдеген боцы маған қолын ұсынып есімін атады. Екі алақан енді еш уақытта ажырамастай шарт етіп қабысты. Қолы темірдей қатты екен «Өтірік айту – жаман әдет»Абыржыңқырап қалған Бейсекүлдің жыпылықтаған ұзын кірпігі, әркімге бір жалтақтап қараған жәутең көзі, қыбыжықтаған қимылы дәл осы сәтте кімнің болсын көзіне күлкі үйірер еді. Бейсекүлдің суреті Сөзге тоқтауы жоқ Бейсекүлге пысқырып қарар емеспін. Тіптен, оның да суретін салып іліп қоймақ ойым бар. «Бұлай етуге болмайды. Бейсекүл жалқау емес. Кіп- кішкентай болып алып масақты қалай тереді» Өзіңді тексер!

11 слайд
2-тапсырма: «Дейін – кейін» әдісі. Балалардың
Шаншатаймен танысқанға дейінгі өмірлері мен
танысқаннан кейінгі оқиғаларды салыстыра отырып,
талдаңыз. Шығарма эпизодтарын қолданыңыз
Дескриптор:
1.Үзіндіні табады
2.Оқиғаның мазмұнын баяндайды
Танысқанға дейін Танысқаннан кейін
эпизод талдау эпизод талдау
11 слайд
2-тапсырма: «Дейін – кейін» әдісі. Балалардың Шаншатаймен танысқанға дейінгі өмірлері мен танысқаннан кейінгі оқиғаларды салыстыра отырып, талдаңыз. Шығарма эпизодтарын қолданыңыз Дескриптор: 1.Үзіндіні табады 2.Оқиғаның мазмұнын баяндайды Танысқанға дейін Танысқаннан кейін эпизод талдау эпизод талдау

12 слайд
2-тапсырма: «Дейін – кейін» әдісі. Балалардың
Шаншатаймен танысқанға дейінгі өмірлері мен
танысқаннан кейінгі оқиғаларды салыстыра отырып,
талдаңыз. Шығарма эпизодтарын қолданыңыз
Дескриптор:
1.Үзіндіні табады
2.Оқиғаның мазмұнын баяндайды
Танысқанға дейін Танысқаннан кейін
эпизод талдау эпизод талдау
- Өзі тым
сәнқой,
мақтаншақ, -
деді Ертай
Ертай
алғашында
Шаншатайды
ұната қоймады,
мақтаншақ деп
ойлады
Шаншатай әнші
екен, ол бізге
көп ән үйретті.
Шаншатаймен
танысқаннан
кейін балалар
жақсы тіл
табысып,
достасып кетті
12 слайд
2-тапсырма: «Дейін – кейін» әдісі. Балалардың Шаншатаймен танысқанға дейінгі өмірлері мен танысқаннан кейінгі оқиғаларды салыстыра отырып, талдаңыз. Шығарма эпизодтарын қолданыңыз Дескриптор: 1.Үзіндіні табады 2.Оқиғаның мазмұнын баяндайды Танысқанға дейін Танысқаннан кейін эпизод талдау эпизод талдау - Өзі тым сәнқой, мақтаншақ, - деді Ертай Ертай алғашында Шаншатайды ұната қоймады, мақтаншақ деп ойлады Шаншатай әнші екен, ол бізге көп ән үйретті. Шаншатаймен танысқаннан кейін балалар жақсы тіл табысып, достасып кетті

13 слайд
Көзіңмен не көрдің?
Жүрекпен не сездің?
Құлағыңмен не тыңдадың?
3-тапсырма: Шығарма эпизодтары бойынша
өздеріңе әсер еткен тұстарын баянда
Дескриптор:
1. Көзбен көру, жүрекпен сезіну, құлақпен тыңдау
арқылы шығармадан өзіне әсер еткен үзінділері туралы
баяндайды.
13 слайд
Көзіңмен не көрдің? Жүрекпен не сездің? Құлағыңмен не тыңдадың? 3-тапсырма: Шығарма эпизодтары бойынша өздеріңе әсер еткен тұстарын баянда Дескриптор: 1. Көзбен көру, жүрекпен сезіну, құлақпен тыңдау арқылы шығармадан өзіне әсер еткен үзінділері туралы баяндайды.

14 слайд
Үйге тапсырма:
16-тапсырма, 139-бет
14 слайд
Үйге тапсырма: 16-тапсырма, 139-бет