"Тәмпіш қара" 7 сынып ашық сабақ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

"Тәмпіш қара" 7 сынып ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
"Тәмпіш қара" 7 сынып ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«Тәмпіш қара» повесі Сансызбай Сарғасқаев Сабақтың мақсаты: 7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;

#1 слайд
«Тәмпіш қара» повесі Сансызбай Сарғасқаев Сабақтың мақсаты: 7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;

1 слайд

«Тәмпіш қара» повесі Сансызбай Сарғасқаев Сабақтың мақсаты: 7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;

Қиындықта тастамайтын, Жамандықта аластайтын, Ұстанғаны ізгі ниет, Бұл қандай қасиет? ... болмай, тірлік болмас. Мына дүние ...

#2 слайд
Қиындықта тастамайтын, Жамандықта аластайтын, Ұстанғаны ізгі ниет, Бұл қандай қасиет? ... болмай, тірлік болмас. Мына дүние ... жаралған, Өз орнында: жер де, күн де, тау, орман. Бір-бірінен қуат алған, нәр алған, Мына дүние ... Жаралған (М.Мақатаев) Достық Бірлік Әділдік

2 слайд

Қиындықта тастамайтын, Жамандықта аластайтын, Ұстанғаны ізгі ниет, Бұл қандай қасиет? ... болмай, тірлік болмас. Мына дүние ... жаралған, Өз орнында: жер де, күн де, тау, орман. Бір-бірінен қуат алған, нәр алған, Мына дүние ... Жаралған (М.Мақатаев) Достық Бірлік Әділдік

Автормен танысу

#3 слайд
Автормен танысу

3 слайд

Автормен танысу

Жұптық жұмыс. «Автормен танысу». Бейнеролик арқылы автордың өмірбаяны және шығармашылығымен танысып, «Тұлғаны тану парағын» т

#4 слайд
Жұптық жұмыс. «Автормен танысу». Бейнеролик арқылы автордың өмірбаяны және шығармашылығымен танысып, «Тұлғаны тану парағын» толтырады. Дескриптор: •-бейнеролик тамашалайды •-автордың өмірі және шығармашылығымен танысады •-жұппен кестені толтырады

4 слайд

Жұптық жұмыс. «Автормен танысу». Бейнеролик арқылы автордың өмірбаяны және шығармашылығымен танысып, «Тұлғаны тану парағын» толтырады. Дескриптор: •-бейнеролик тамашалайды •-автордың өмірі және шығармашылығымен танысады •-жұппен кестені толтырады

#5 слайд

5 слайд

#6 слайд

6 слайд

Ертайдың інісі кім? Келдібай ағайдың Ертай туралы пікірі? «Шайтанарбамен» оқиға

#7 слайд
Ертайдың інісі кім? Келдібай ағайдың Ертай туралы пікірі? «Шайтанарбамен» оқиға

7 слайд

Ертайдың інісі кім? Келдібай ағайдың Ертай туралы пікірі? «Шайтанарбамен» оқиға

«Тәмпіш» сөзінің мағынасы кішкене келген, қысқа, келте мұрын

#8 слайд
«Тәмпіш» сөзінің мағынасы кішкене келген, қысқа, келте мұрын

8 слайд

«Тәмпіш» сөзінің мағынасы кішкене келген, қысқа, келте мұрын

Уақыт сәті Оқиға Ертайдың Шаншатаймен танысуы «Өтірік айту – жаман әдет» Бейсекүлдің суреті 1-тапсырма: «Қандай оқиға?» Дескрип

#9 слайд
Уақыт сәті Оқиға Ертайдың Шаншатаймен танысуы «Өтірік айту – жаман әдет» Бейсекүлдің суреті 1-тапсырма: «Қандай оқиға?» Дескриптор: 1.Үзіндіні табады 2.Оқиғаның мазмұнын баяндайды

9 слайд

Уақыт сәті Оқиға Ертайдың Шаншатаймен танысуы «Өтірік айту – жаман әдет» Бейсекүлдің суреті 1-тапсырма: «Қандай оқиға?» Дескриптор: 1.Үзіндіні табады 2.Оқиғаның мазмұнын баяндайды

Уақыт сәті Оқиға Ертайдың Шаншатаймен танысуы Балалар Иманбек ұзап кеткенше артынан ысқырып келемеждеп мәз боп жатқанда, әлгі

#10 слайд
Уақыт сәті Оқиға Ертайдың Шаншатаймен танысуы Балалар Иманбек ұзап кеткенше артынан ысқырып келемеждеп мәз боп жатқанда, әлгі бала күлімдеген боцы маған қолын ұсынып есімін атады. Екі алақан енді еш уақытта ажырамастай шарт етіп қабысты. Қолы темірдей қатты екен «Өтірік айту – жаман әдет»Абыржыңқырап қалған Бейсекүлдің жыпылықтаған ұзын кірпігі, әркімге бір жалтақтап қараған жәутең көзі, қыбыжықтаған қимылы дәл осы сәтте кімнің болсын көзіне күлкі үйірер еді. Бейсекүлдің суреті Сөзге тоқтауы жоқ Бейсекүлге пысқырып қарар емеспін. Тіптен, оның да суретін салып іліп қоймақ ойым бар. «Бұлай етуге болмайды. Бейсекүл жалқау емес. Кіп- кішкентай болып алып масақты қалай тереді» Өзіңді тексер!

10 слайд

Уақыт сәті Оқиға Ертайдың Шаншатаймен танысуы Балалар Иманбек ұзап кеткенше артынан ысқырып келемеждеп мәз боп жатқанда, әлгі бала күлімдеген боцы маған қолын ұсынып есімін атады. Екі алақан енді еш уақытта ажырамастай шарт етіп қабысты. Қолы темірдей қатты екен «Өтірік айту – жаман әдет»Абыржыңқырап қалған Бейсекүлдің жыпылықтаған ұзын кірпігі, әркімге бір жалтақтап қараған жәутең көзі, қыбыжықтаған қимылы дәл осы сәтте кімнің болсын көзіне күлкі үйірер еді. Бейсекүлдің суреті Сөзге тоқтауы жоқ Бейсекүлге пысқырып қарар емеспін. Тіптен, оның да суретін салып іліп қоймақ ойым бар. «Бұлай етуге болмайды. Бейсекүл жалқау емес. Кіп- кішкентай болып алып масақты қалай тереді» Өзіңді тексер!

2-тапсырма: «Дейін – кейін» әдісі. Балалардың Шаншатаймен танысқанға дейінгі өмірлері мен танысқаннан кейінгі оқиғаларды салыс

#11 слайд
2-тапсырма: «Дейін – кейін» әдісі. Балалардың Шаншатаймен танысқанға дейінгі өмірлері мен танысқаннан кейінгі оқиғаларды салыстыра отырып, талдаңыз. Шығарма эпизодтарын қолданыңыз Дескриптор: 1.Үзіндіні табады 2.Оқиғаның мазмұнын баяндайды Танысқанға дейін Танысқаннан кейін эпизод талдау эпизод талдау

11 слайд

2-тапсырма: «Дейін – кейін» әдісі. Балалардың Шаншатаймен танысқанға дейінгі өмірлері мен танысқаннан кейінгі оқиғаларды салыстыра отырып, талдаңыз. Шығарма эпизодтарын қолданыңыз Дескриптор: 1.Үзіндіні табады 2.Оқиғаның мазмұнын баяндайды Танысқанға дейін Танысқаннан кейін эпизод талдау эпизод талдау

2-тапсырма: «Дейін – кейін» әдісі. Балалардың Шаншатаймен танысқанға дейінгі өмірлері мен танысқаннан кейінгі оқиғаларды салыс

#12 слайд
2-тапсырма: «Дейін – кейін» әдісі. Балалардың Шаншатаймен танысқанға дейінгі өмірлері мен танысқаннан кейінгі оқиғаларды салыстыра отырып, талдаңыз. Шығарма эпизодтарын қолданыңыз Дескриптор: 1.Үзіндіні табады 2.Оқиғаның мазмұнын баяндайды Танысқанға дейін Танысқаннан кейін эпизод талдау эпизод талдау - Өзі тым сәнқой, мақтаншақ, - деді Ертай Ертай алғашында Шаншатайды ұната қоймады, мақтаншақ деп ойлады Шаншатай әнші екен, ол бізге көп ән үйретті. Шаншатаймен танысқаннан кейін балалар жақсы тіл табысып, достасып кетті

12 слайд

2-тапсырма: «Дейін – кейін» әдісі. Балалардың Шаншатаймен танысқанға дейінгі өмірлері мен танысқаннан кейінгі оқиғаларды салыстыра отырып, талдаңыз. Шығарма эпизодтарын қолданыңыз Дескриптор: 1.Үзіндіні табады 2.Оқиғаның мазмұнын баяндайды Танысқанға дейін Танысқаннан кейін эпизод талдау эпизод талдау - Өзі тым сәнқой, мақтаншақ, - деді Ертай Ертай алғашында Шаншатайды ұната қоймады, мақтаншақ деп ойлады Шаншатай әнші екен, ол бізге көп ән үйретті. Шаншатаймен танысқаннан кейін балалар жақсы тіл табысып, достасып кетті

Көзіңмен не көрдің? Жүрекпен не сездің? Құлағыңмен не тыңдадың? 3-тапсырма: Шығарма эпизодтары бойынша өздеріңе әсер еткен тұст

#13 слайд
Көзіңмен не көрдің? Жүрекпен не сездің? Құлағыңмен не тыңдадың? 3-тапсырма: Шығарма эпизодтары бойынша өздеріңе әсер еткен тұстарын баянда Дескриптор: 1. Көзбен көру, жүрекпен сезіну, құлақпен тыңдау арқылы шығармадан өзіне әсер еткен үзінділері туралы баяндайды.

13 слайд

Көзіңмен не көрдің? Жүрекпен не сездің? Құлағыңмен не тыңдадың? 3-тапсырма: Шығарма эпизодтары бойынша өздеріңе әсер еткен тұстарын баянда Дескриптор: 1. Көзбен көру, жүрекпен сезіну, құлақпен тыңдау арқылы шығармадан өзіне әсер еткен үзінділері туралы баяндайды.

Үйге тапсырма: 16-тапсырма, 139-бет

#14 слайд
Үйге тапсырма: 16-тапсырма, 139-бет

14 слайд

Үйге тапсырма: 16-тапсырма, 139-бет

Файл форматы:
pptx
11.03.2025
288
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі