Материалдар / "Тәмпіш қара" 7 сынып ашық сабақ

"Тәмпіш қара" 7 сынып ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
"Тәмпіш қара" 7 сынып ашық сабақ
Авторы:
11 Наурыз 2025
90
0 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Тәмпіш қара» повесі Сансызбай Сарғасқаев Сабақтың мақсаты: 7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;

1 слайд
«Тәмпіш қара» повесі Сансызбай Сарғасқаев Сабақтың мақсаты: 7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;

1 слайд

«Тәмпіш қара» повесі Сансызбай Сарғасқаев Сабақтың мақсаты: 7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;

Қиындықта тастамайтын, Жамандықта аластайтын, Ұстанғаны ізгі ниет, Бұл қандай қасиет? ... болмай, тірлік болмас. Мына дүние ...

2 слайд
Қиындықта тастамайтын, Жамандықта аластайтын, Ұстанғаны ізгі ниет, Бұл қандай қасиет? ... болмай, тірлік болмас. Мына дүние ... жаралған, Өз орнында: жер де, күн де, тау, орман. Бір-бірінен қуат алған, нәр алған, Мына дүние ... Жаралған (М.Мақатаев) Достық Бірлік Әділдік

2 слайд

Қиындықта тастамайтын, Жамандықта аластайтын, Ұстанғаны ізгі ниет, Бұл қандай қасиет? ... болмай, тірлік болмас. Мына дүние ... жаралған, Өз орнында: жер де, күн де, тау, орман. Бір-бірінен қуат алған, нәр алған, Мына дүние ... Жаралған (М.Мақатаев) Достық Бірлік Әділдік

Автормен танысу

3 слайд
Автормен танысу

3 слайд

Автормен танысу

Жұптық жұмыс. «Автормен танысу». Бейнеролик арқылы автордың өмірбаяны және шығармашылығымен танысып, «Тұлғаны тану парағын» т

4 слайд
Жұптық жұмыс. «Автормен танысу». Бейнеролик арқылы автордың өмірбаяны және шығармашылығымен танысып, «Тұлғаны тану парағын» толтырады. Дескриптор: •-бейнеролик тамашалайды •-автордың өмірі және шығармашылығымен танысады •-жұппен кестені толтырады

4 слайд

Жұптық жұмыс. «Автормен танысу». Бейнеролик арқылы автордың өмірбаяны және шығармашылығымен танысып, «Тұлғаны тану парағын» толтырады. Дескриптор: •-бейнеролик тамашалайды •-автордың өмірі және шығармашылығымен танысады •-жұппен кестені толтырады

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

Ертайдың інісі кім? Келдібай ағайдың Ертай туралы пікірі? «Шайтанарбамен» оқиға

7 слайд
Ертайдың інісі кім? Келдібай ағайдың Ертай туралы пікірі? «Шайтанарбамен» оқиға

7 слайд

Ертайдың інісі кім? Келдібай ағайдың Ертай туралы пікірі? «Шайтанарбамен» оқиға

«Тәмпіш» сөзінің мағынасы кішкене келген, қысқа, келте мұрын

8 слайд
«Тәмпіш» сөзінің мағынасы кішкене келген, қысқа, келте мұрын

8 слайд

«Тәмпіш» сөзінің мағынасы кішкене келген, қысқа, келте мұрын

Уақыт сәті Оқиға Ертайдың Шаншатаймен танысуы «Өтірік айту – жаман әдет» Бейсекүлдің суреті 1-тапсырма: «Қандай оқиға?» Дескрип

9 слайд
Уақыт сәті Оқиға Ертайдың Шаншатаймен танысуы «Өтірік айту – жаман әдет» Бейсекүлдің суреті 1-тапсырма: «Қандай оқиға?» Дескриптор: 1.Үзіндіні табады 2.Оқиғаның мазмұнын баяндайды

9 слайд

Уақыт сәті Оқиға Ертайдың Шаншатаймен танысуы «Өтірік айту – жаман әдет» Бейсекүлдің суреті 1-тапсырма: «Қандай оқиға?» Дескриптор: 1.Үзіндіні табады 2.Оқиғаның мазмұнын баяндайды

Уақыт сәті Оқиға Ертайдың Шаншатаймен танысуы Балалар Иманбек ұзап кеткенше артынан ысқырып келемеждеп мәз боп жатқанда, әлгі

10 слайд
Уақыт сәті Оқиға Ертайдың Шаншатаймен танысуы Балалар Иманбек ұзап кеткенше артынан ысқырып келемеждеп мәз боп жатқанда, әлгі бала күлімдеген боцы маған қолын ұсынып есімін атады. Екі алақан енді еш уақытта ажырамастай шарт етіп қабысты. Қолы темірдей қатты екен «Өтірік айту – жаман әдет»Абыржыңқырап қалған Бейсекүлдің жыпылықтаған ұзын кірпігі, әркімге бір жалтақтап қараған жәутең көзі, қыбыжықтаған қимылы дәл осы сәтте кімнің болсын көзіне күлкі үйірер еді. Бейсекүлдің суреті Сөзге тоқтауы жоқ Бейсекүлге пысқырып қарар емеспін. Тіптен, оның да суретін салып іліп қоймақ ойым бар. «Бұлай етуге болмайды. Бейсекүл жалқау емес. Кіп- кішкентай болып алып масақты қалай тереді» Өзіңді тексер!

10 слайд

Уақыт сәті Оқиға Ертайдың Шаншатаймен танысуы Балалар Иманбек ұзап кеткенше артынан ысқырып келемеждеп мәз боп жатқанда, әлгі бала күлімдеген боцы маған қолын ұсынып есімін атады. Екі алақан енді еш уақытта ажырамастай шарт етіп қабысты. Қолы темірдей қатты екен «Өтірік айту – жаман әдет»Абыржыңқырап қалған Бейсекүлдің жыпылықтаған ұзын кірпігі, әркімге бір жалтақтап қараған жәутең көзі, қыбыжықтаған қимылы дәл осы сәтте кімнің болсын көзіне күлкі үйірер еді. Бейсекүлдің суреті Сөзге тоқтауы жоқ Бейсекүлге пысқырып қарар емеспін. Тіптен, оның да суретін салып іліп қоймақ ойым бар. «Бұлай етуге болмайды. Бейсекүл жалқау емес. Кіп- кішкентай болып алып масақты қалай тереді» Өзіңді тексер!

2-тапсырма: «Дейін – кейін» әдісі. Балалардың Шаншатаймен танысқанға дейінгі өмірлері мен танысқаннан кейінгі оқиғаларды салыс

11 слайд
2-тапсырма: «Дейін – кейін» әдісі. Балалардың Шаншатаймен танысқанға дейінгі өмірлері мен танысқаннан кейінгі оқиғаларды салыстыра отырып, талдаңыз. Шығарма эпизодтарын қолданыңыз Дескриптор: 1.Үзіндіні табады 2.Оқиғаның мазмұнын баяндайды Танысқанға дейін Танысқаннан кейін эпизод талдау эпизод талдау

11 слайд

2-тапсырма: «Дейін – кейін» әдісі. Балалардың Шаншатаймен танысқанға дейінгі өмірлері мен танысқаннан кейінгі оқиғаларды салыстыра отырып, талдаңыз. Шығарма эпизодтарын қолданыңыз Дескриптор: 1.Үзіндіні табады 2.Оқиғаның мазмұнын баяндайды Танысқанға дейін Танысқаннан кейін эпизод талдау эпизод талдау

2-тапсырма: «Дейін – кейін» әдісі. Балалардың Шаншатаймен танысқанға дейінгі өмірлері мен танысқаннан кейінгі оқиғаларды салыс

12 слайд
2-тапсырма: «Дейін – кейін» әдісі. Балалардың Шаншатаймен танысқанға дейінгі өмірлері мен танысқаннан кейінгі оқиғаларды салыстыра отырып, талдаңыз. Шығарма эпизодтарын қолданыңыз Дескриптор: 1.Үзіндіні табады 2.Оқиғаның мазмұнын баяндайды Танысқанға дейін Танысқаннан кейін эпизод талдау эпизод талдау - Өзі тым сәнқой, мақтаншақ, - деді Ертай Ертай алғашында Шаншатайды ұната қоймады, мақтаншақ деп ойлады Шаншатай әнші екен, ол бізге көп ән үйретті. Шаншатаймен танысқаннан кейін балалар жақсы тіл табысып, достасып кетті

12 слайд

2-тапсырма: «Дейін – кейін» әдісі. Балалардың Шаншатаймен танысқанға дейінгі өмірлері мен танысқаннан кейінгі оқиғаларды салыстыра отырып, талдаңыз. Шығарма эпизодтарын қолданыңыз Дескриптор: 1.Үзіндіні табады 2.Оқиғаның мазмұнын баяндайды Танысқанға дейін Танысқаннан кейін эпизод талдау эпизод талдау - Өзі тым сәнқой, мақтаншақ, - деді Ертай Ертай алғашында Шаншатайды ұната қоймады, мақтаншақ деп ойлады Шаншатай әнші екен, ол бізге көп ән үйретті. Шаншатаймен танысқаннан кейін балалар жақсы тіл табысып, достасып кетті

Көзіңмен не көрдің? Жүрекпен не сездің? Құлағыңмен не тыңдадың? 3-тапсырма: Шығарма эпизодтары бойынша өздеріңе әсер еткен тұст

13 слайд
Көзіңмен не көрдің? Жүрекпен не сездің? Құлағыңмен не тыңдадың? 3-тапсырма: Шығарма эпизодтары бойынша өздеріңе әсер еткен тұстарын баянда Дескриптор: 1. Көзбен көру, жүрекпен сезіну, құлақпен тыңдау арқылы шығармадан өзіне әсер еткен үзінділері туралы баяндайды.

13 слайд

Көзіңмен не көрдің? Жүрекпен не сездің? Құлағыңмен не тыңдадың? 3-тапсырма: Шығарма эпизодтары бойынша өздеріңе әсер еткен тұстарын баянда Дескриптор: 1. Көзбен көру, жүрекпен сезіну, құлақпен тыңдау арқылы шығармадан өзіне әсер еткен үзінділері туралы баяндайды.

Үйге тапсырма: 16-тапсырма, 139-бет

14 слайд
Үйге тапсырма: 16-тапсырма, 139-бет

14 слайд

Үйге тапсырма: 16-тапсырма, 139-бет

Министірлікпен келісілген курстар тізімі