Материалдар / таңдау командасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

таңдау командасы

Материал туралы қысқаша түсінік
таңдау командасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Мамыр 2019
615
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Информатика пәні Мұғалімі: Ерпаизова К.Е.

1 слайд
Информатика пәні Мұғалімі: Ерпаизова К.Е.

1 слайд

Информатика пәні Мұғалімі: Ерпаизова К.Е.

«Тілекті тізбек» (информатиканың терминдерін пайдаланып тілек айту)

2 слайд
«Тілекті тізбек» (информатиканың терминдерін пайдаланып тілек айту)

2 слайд

«Тілекті тізбек» (информатиканың терминдерін пайдаланып тілек айту)

b egin , not, c onst , p rogram , record, c а se, end, var, do, procedure, t о , f о r, function, d iv, or

3 слайд
b egin , not, c onst , p rogram , record, c а se, end, var, do, procedure, t о , f о r, function, d iv, or

3 слайд

b egin , not, c onst , p rogram , record, c а se, end, var, do, procedure, t о , f о r, function, d iv, or

1 топ: Алгоритм: begin, not, const, program, record, cаse сөзін таңдағандар отырады 2 топ: Программа: end, var,

4 слайд
1 топ: Алгоритм: begin, not, const, program, record, cаse сөзін таңдағандар отырады 2 топ: Программа: end, var, do, procedure, tо, fоr, function, d iv, or сөзін таңдағандар отырады

4 слайд

1 топ: Алгоритм: begin, not, const, program, record, cаse сөзін таңдағандар отырады 2 топ: Программа: end, var, do, procedure, tо, fоr, function, d iv, or сөзін таңдағандар отырады

1.«Ұшқыр оймен» ойыны и т р е й е ф с н

5 слайд
  1.«Ұшқыр оймен» ойыны и т р е й е ф с н

5 слайд

  1.«Ұшқыр оймен» ойыны и т р е й е ф с н

Терезені басқару батырмаларына байланысты мынадай бір ертегі жұмбақ жасырамын. Үш отау ауылдың шетінде орналасқан, олар ауылды

6 слайд
Терезені басқару батырмаларына байланысты мынадай бір ертегі жұмбақ жасырамын. Үш отау ауылдың шетінде орналасқан, олар ауылдың шетінде болғанымен сол ауылды басқарады.  Бірінші отаудың есігін барып қақсаң ауыл тастай болып жиналып қалады. Екінші отаудың есігін қақсаң ауыл жайылып сала береді. Сол есікті қайта қақсаң ауыл бұрынғы қалпына келеді. Ал үшінші отаудың есігін барып қақсаң ауыл түгелімен жоқ болып көшіп кетеді. Мен сіздерге не туралы айтып отырмын? (Жабу, жималау, жаймалау).

6 слайд

Терезені басқару батырмаларына байланысты мынадай бір ертегі жұмбақ жасырамын. Үш отау ауылдың шетінде орналасқан, олар ауылдың шетінде болғанымен сол ауылды басқарады.  Бірінші отаудың есігін барып қақсаң ауыл тастай болып жиналып қалады. Екінші отаудың есігін қақсаң ауыл жайылып сала береді. Сол есікті қайта қақсаң ауыл бұрынғы қалпына келеді. Ал үшінші отаудың есігін барып қақсаң ауыл түгелімен жоқ болып көшіп кетеді. Мен сіздерге не туралы айтып отырмын? (Жабу, жималау, жаймалау).

Түр Алып тастау (жою) Қиып алу

7 слайд
Түр Алып тастау (жою) Қиып алу Кірістіру Бір деңгейге жоғары көтерілу (өту) Болдырмау Алға қарай өту Көшіру Кері қайту (өту) Іздеу

7 слайд

Түр Алып тастау (жою) Қиып алу Кірістіру Бір деңгейге жоғары көтерілу (өту) Болдырмау Алға қарай өту Көшіру Кері қайту (өту) Іздеу

Құрал-саймандар тақтасының батырмалары - кері қайту - алға қарай өту - бір деңгейге жоғарыға көтерілу - қиып алу - көшіру - кі

8 слайд
Құрал-саймандар тақтасының батырмалары - кері қайту - алға қарай өту - бір деңгейге жоғарыға көтерілу - қиып алу - көшіру - кірістіру - болдырмау - алып тастау (жою) - қасиеттер - түрі

8 слайд

Құрал-саймандар тақтасының батырмалары - кері қайту - алға қарай өту - бір деңгейге жоғарыға көтерілу - қиып алу - көшіру - кірістіру - болдырмау - алып тастау (жою) - қасиеттер - түрі

2. Екі топқада: Артық терминді тауып және әріптердің орнын ауыстырып дұрыс сөздерді шығару Терчесвин – Такедис – Акткомпксиди

9 слайд
2. Екі топқада: Артық терминді тауып және әріптердің орнын ауыстырып дұрыс сөздерді шығару Терчесвин – Такедис – Акткомпксиди – Ссорецпро –

9 слайд

2. Екі топқада: Артық терминді тауып және әріптердің орнын ауыстырып дұрыс сөздерді шығару Терчесвин – Такедис – Акткомпксиди – Ссорецпро –

3.Бейне сұрақ Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың Ұлт жоспары – «100 нақты қадам» талдау

10 слайд
3.Бейне сұрақ Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың Ұлт жоспары – «100 нақты қадам» талдау

10 слайд

3.Бейне сұрақ Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың Ұлт жоспары – «100 нақты қадам» талдау

11 слайд

11 слайд

"Халы қ пен халы қ , ты адам мен адамды те ң естіретін н ә - рсе білім "

12 слайд
"Халы қ пен халы қ , ты адам мен адамды те ң естіретін н ә - рсе білім " . М Ә уезов

12 слайд

"Халы қ пен халы қ , ты адам мен адамды те ң естіретін н ә - рсе білім " . М Ә уезов

Таңдау командасы

13 слайд
Таңдау командасы

13 слайд

Таңдау командасы

Bilimland.kz сайты 1 –топ:№ 1975-2443 The logical operations : жаттығу 1,2,3, тест, сөздік 2 –топ:№ 197 4 -244 2 The co

14 слайд
Bilimland.kz сайты 1 –топ:№ 1975-2443 The logical operations : жаттығу 1,2,3, тест, сөздік 2 –топ:№ 197 4 -244 2 The concept of logic : жаттығу 1,2,3, тест, сөздік

14 слайд

Bilimland.kz сайты 1 –топ:№ 1975-2443 The logical operations : жаттығу 1,2,3, тест, сөздік 2 –топ:№ 197 4 -244 2 The concept of logic : жаттығу 1,2,3, тест, сөздік

1. Қолдану деңгейіне Оқулықпен жұмыс Бақылау сұрақтары

15 слайд
1. Қолдану деңгейіне Оқулықпен жұмыс Бақылау сұрақтары

15 слайд

1. Қолдану деңгейіне Оқулықпен жұмыс Бақылау сұрақтары

2.Топтық тапсырма: . № 2016 Жаттығу 1,2,3 Дескрипторлар Жаттығуды дұрыс орындай алады

16 слайд
2.Топтық тапсырма: . № 2016 Жаттығу 1,2,3 Дескрипторлар Жаттығуды дұрыс орындай алады

16 слайд

2.Топтық тапсырма: . № 2016 Жаттығу 1,2,3 Дескрипторлар Жаттығуды дұрыс орындай алады

ІІ топқа: Жинақтау. 1 топ: Бірөлшемді массив элементтерінің ең үлкенін анықтау 2 топ: Бірөлшемді жиым элементтерінің ең үлк

17 слайд
ІІ топқа: Жинақтау. 1 топ: Бірөлшемді массив элементтерінің ең үлкенін анықтау 2 топ: Бірөлшемді жиым элементтерінің ең үлкенін анықтау Дескрипторлар Есепті дұрыс шығара білуі

17 слайд

ІІ топқа: Жинақтау. 1 топ: Бірөлшемді массив элементтерінің ең үлкенін анықтау 2 топ: Бірөлшемді жиым элементтерінің ең үлкенін анықтау Дескрипторлар Есепті дұрыс шығара білуі

Program esep1; var a:array [1..10] of integer; max,i:integer; begin for i:=1 to 10 do read(a[i]); max:=a[9]; for i:=2 to 10 do i

18 слайд
Program esep1; var a:array [1..10] of integer; max,i:integer; begin for i:=1 to 10 do read(a[i]); max:=a[9]; for i:=2 to 10 do if max < a[i] then max:=a[i]; writeln(' ең үлкен элементі =',max); end.Бірөлшемді жиым элементтерінің ең үлкенін анықтау.

18 слайд

Program esep1; var a:array [1..10] of integer; max,i:integer; begin for i:=1 to 10 do read(a[i]); max:=a[9]; for i:=2 to 10 do if max < a[i] then max:=a[i]; writeln(' ең үлкен элементі =',max); end.Бірөлшемді жиым элементтерінің ең үлкенін анықтау.

Жиым элементтерінің қосындысын анықтау Program esep1; Var i,s: integer; A : array [1.. 5 ] of integer; begin For i:=1 to 5 do re

19 слайд
Жиым элементтерінің қосындысын анықтау Program esep1; Var i,s: integer; A : array [1.. 5 ] of integer; begin For i:=1 to 5 do readln(A[i]); s:=0; For i:=1 to 5 do s:=s+A[i]; Writeln (‘s=',s:6); end.

19 слайд

Жиым элементтерінің қосындысын анықтау Program esep1; Var i,s: integer; A : array [1.. 5 ] of integer; begin For i:=1 to 5 do readln(A[i]); s:=0; For i:=1 to 5 do s:=s+A[i]; Writeln (‘s=',s:6); end.

Сергіту сәті бейнеролик тамашалау

20 слайд
Сергіту сәті бейнеролик тамашалау

20 слайд

Сергіту сәті бейнеролик тамашалау

21 слайд

21 слайд

Жеке жұмыс : Әр топтан бір оқушы келіп IQ Тест шешеді Логикалық жаттығу: iq №17 – Батпаққа батқан бақа Дескрипторлар

22 слайд
  Жеке жұмыс : Әр топтан бір оқушы келіп IQ Тест шешеді Логикалық жаттығу: iq №17 – Батпаққа батқан бақа Дескрипторлар: Логикалық тестің шешімін анықтай алады.

22 слайд

  Жеке жұмыс : Әр топтан бір оқушы келіп IQ Тест шешеді Логикалық жаттығу: iq №17 – Батпаққа батқан бақа Дескрипторлар: Логикалық тестің шешімін анықтай алады.

Үйге:қайталау № 2016 тест

23 слайд
Үйге:қайталау № 2016 тест

23 слайд

Үйге:қайталау № 2016 тест

:Үйге Күнделікті енді ашайық Үй тапсырмасын жазайық. Логикалық операциялардан алған білімді, Ұмытпай есте сақтайық.

24 слайд
:Үйге Күнделікті енді ашайық Үй тапсырмасын жазайық. Логикалық операциялардан алған білімді, Ұмытпай есте сақтайық.

24 слайд

:Үйге Күнделікті енді ашайық Үй тапсырмасын жазайық. Логикалық операциялардан алған білімді, Ұмытпай есте сақтайық.

Рефлексия Оқушыларға өзін-өзі бағалау парағы таратылады 1. Мен сабаққа белсене қатыстым / белсе

25 слайд
Рефлексия Оқушыларға өзін-өзі бағалау парағы таратылады 1. Мен сабаққа белсене қатыстым / белсенді емес 2. Бүгінгі сабақтағы жұмысыма көңілден шықты /көңілден шыққан жоқ 3. Маған сабақ қысқа болып көрінді / ұзақ болып көрінді 4. Мен сабақта шаршадым / шаршамадым 5. Маған жаңа материал түсінікті болды / түсінбедім 6. Үй жұмысы қиын / қиын емес  

25 слайд

Рефлексия Оқушыларға өзін-өзі бағалау парағы таратылады 1. Мен сабаққа белсене қатыстым / белсенді емес 2. Бүгінгі сабақтағы жұмысыма көңілден шықты /көңілден шыққан жоқ 3. Маған сабақ қысқа болып көрінді / ұзақ болып көрінді 4. Мен сабақта шаршадым / шаршамадым 5. Маған жаңа материал түсінікті болды / түсінбедім 6. Үй жұмысы қиын / қиын емес  

26 слайд

26 слайд

27 слайд

27 слайд