таңдау командасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Информатика пәні
Мұғалімі: Ерпаизова К.Е.
1 слайд
Информатика пәні Мұғалімі: Ерпаизова К.Е.
2 слайд
«Тілекті тізбек»
(информатиканың терминдерін
пайдаланып тілек айту)
2 слайд
«Тілекті тізбек» (информатиканың терминдерін пайдаланып тілек айту)
3 слайд
b egin , not, c onst ,
p rogram , record, c а se,
end, var, do, procedure,
t о , f о r, function, d iv, or
3 слайд
b egin , not, c onst , p rogram , record, c а se, end, var, do, procedure, t о , f о r, function, d iv, or
4 слайд
1 топ: Алгоритм: begin, not, const,
program, record, cаse сөзін
таңдағандар отырады
2 топ: Программа: end, var, do,
procedure, tо, fоr, function, d iv, or
сөзін таңдағандар отырады
4 слайд
1 топ: Алгоритм: begin, not, const, program, record, cаse сөзін таңдағандар отырады 2 топ: Программа: end, var, do, procedure, tо, fоr, function, d iv, or сөзін таңдағандар отырады
5 слайд
1.«Ұшқыр оймен» ойыны
и т р е й
е ф с н
5 слайд
1.«Ұшқыр оймен» ойыны и т р е й е ф с н
6 слайд
Терезені басқару батырмаларына байланысты мынадай
бір ертегі жұмбақ жасырамын.
Үш отау ауылдың шетінде орналасқан, олар ауылдың шетінде
болғанымен сол ауылды басқарады. Бірінші отаудың есігін барып
қақсаң ауыл тастай болып жиналып қалады. Екінші отаудың есігін
қақсаң ауыл жайылып сала береді. Сол есікті қайта қақсаң ауыл
бұрынғы қалпына келеді. Ал үшінші отаудың есігін барып
қақсаң ауыл түгелімен жоқ болып көшіп кетеді.
Мен сіздерге не туралы айтып отырмын?
(Жабу, жималау, жаймалау).
6 слайд
Терезені басқару батырмаларына байланысты мынадай бір ертегі жұмбақ жасырамын. Үш отау ауылдың шетінде орналасқан, олар ауылдың шетінде болғанымен сол ауылды басқарады. Бірінші отаудың есігін барып қақсаң ауыл тастай болып жиналып қалады. Екінші отаудың есігін қақсаң ауыл жайылып сала береді. Сол есікті қайта қақсаң ауыл бұрынғы қалпына келеді. Ал үшінші отаудың есігін барып қақсаң ауыл түгелімен жоқ болып көшіп кетеді. Мен сіздерге не туралы айтып отырмын? (Жабу, жималау, жаймалау).
7 слайд
Түр
Алып
тастау
(жою)
Қиып алу
Кірістіру
Бір деңгейге
жоғары
көтерілу (өту)
Болдырмау
Алға қарай өту Көшіру
Кері қайту
(өту) Іздеу
7 слайд
Түр Алып тастау (жою) Қиып алу Кірістіру Бір деңгейге жоғары көтерілу (өту) Болдырмау Алға қарай өту Көшіру Кері қайту (өту) Іздеу
8 слайд
Құрал-саймандар тақтасының
батырмалары
- кері қайту
- алға қарай өту
- бір деңгейге
жоғарыға көтерілу
- қиып алу
- көшіру - кірістіру
- болдырмау
- алып тастау (жою)
- қасиеттер
- түрі
8 слайд
Құрал-саймандар тақтасының батырмалары - кері қайту - алға қарай өту - бір деңгейге жоғарыға көтерілу - қиып алу - көшіру - кірістіру - болдырмау - алып тастау (жою) - қасиеттер - түрі
9 слайд
2. Екі топқада:
Артық терминді тауып және әріптердің
орнын ауыстырып дұрыс сөздерді шығару
Терчесвин –
Такедис –
Акткомпксиди –
Ссорецпро –
9 слайд
2. Екі топқада: Артық терминді тауып және әріптердің орнын ауыстырып дұрыс сөздерді шығару Терчесвин – Такедис – Акткомпксиди – Ссорецпро –
10 слайд
3.Бейне сұрақ
Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың
Ұлт жоспары – «100 нақты қадам»
талдау
10 слайд
3.Бейне сұрақ Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың Ұлт жоспары – «100 нақты қадам» талдау
11 слайд
11 слайд
12 слайд
"Халы қ пен халы қ , ты
адам мен адамды
те ң естіретін
н ә -
рсе білім "
.
М Ә уезов
12 слайд
"Халы қ пен халы қ , ты адам мен адамды те ң естіретін н ә - рсе білім " . М Ә уезов
13 слайд
Таңдау командасы
13 слайд
Таңдау командасы
14 слайд
Bilimland.kz сайты
1 –топ:№ 1975-2443
The logical operations : жаттығу
1,2,3,
тест, сөздік
2 –топ:№ 197 4 -244 2
The concept of logic : жаттығу
1,2,3,
тест, сөздік
14 слайд
Bilimland.kz сайты 1 –топ:№ 1975-2443 The logical operations : жаттығу 1,2,3, тест, сөздік 2 –топ:№ 197 4 -244 2 The concept of logic : жаттығу 1,2,3, тест, сөздік
15 слайд
1. Қолдану деңгейіне
Оқулықпен жұмыс
Бақылау сұрақтары
15 слайд
1. Қолдану деңгейіне Оқулықпен жұмыс Бақылау сұрақтары
16 слайд
2.Топтық тапсырма:
.
№ 2016
Жаттығу 1,2,3
Дескрипторлар
Жаттығуды дұрыс орындай алады
16 слайд
2.Топтық тапсырма: . № 2016 Жаттығу 1,2,3 Дескрипторлар Жаттығуды дұрыс орындай алады
17 слайд
ІІ топқа: Жинақтау.
1 топ: Бірөлшемді массив элементтерінің
ең үлкенін анықтау
2 топ: Бірөлшемді жиым элементтерінің
ең үлкенін анықтау
Дескрипторлар
Есепті дұрыс шығара білуі
17 слайд
ІІ топқа: Жинақтау. 1 топ: Бірөлшемді массив элементтерінің ең үлкенін анықтау 2 топ: Бірөлшемді жиым элементтерінің ең үлкенін анықтау Дескрипторлар Есепті дұрыс шығара білуі
18 слайд
Program esep1;
var a:array [1..10] of integer;
max,i:integer;
begin
for i:=1 to 10 do
read(a[i]);
max:=a[9];
for i:=2 to 10 do
if max < a[i] then max:=a[i];
writeln(' ең үлкен элементі =',max);
end.Бірөлшемді жиым элементтерінің ең үлкенін анықтау.
18 слайд
Program esep1; var a:array [1..10] of integer; max,i:integer; begin for i:=1 to 10 do read(a[i]); max:=a[9]; for i:=2 to 10 do if max < a[i] then max:=a[i]; writeln(' ең үлкен элементі =',max); end.Бірөлшемді жиым элементтерінің ең үлкенін анықтау.
19 слайд
Жиым элементтерінің қосындысын анықтау
Program esep1;
Var i,s: integer;
A : array [1.. 5 ] of integer;
begin
For i:=1 to 5 do
readln(A[i]);
s:=0;
For i:=1 to 5 do
s:=s+A[i];
Writeln (‘s=',s:6);
end.
19 слайд
Жиым элементтерінің қосындысын анықтау Program esep1; Var i,s: integer; A : array [1.. 5 ] of integer; begin For i:=1 to 5 do readln(A[i]); s:=0; For i:=1 to 5 do s:=s+A[i]; Writeln (‘s=',s:6); end.
20 слайд
Сергіту сәті
бейнеролик тамашалау
20 слайд
Сергіту сәті бейнеролик тамашалау
21 слайд
21 слайд
22 слайд
Жеке жұмыс : Әр топтан
бір оқушы келіп IQ Тест
шешеді
Логикалық жаттығу: iq №17
– Батпаққа батқан бақа
Дескрипторлар:
Логикалық тестің шешімін
анықтай алады.
22 слайд
Жеке жұмыс : Әр топтан бір оқушы келіп IQ Тест шешеді Логикалық жаттығу: iq №17 – Батпаққа батқан бақа Дескрипторлар: Логикалық тестің шешімін анықтай алады.
23 слайд
Үйге:қайталау
№ 2016 тест
23 слайд
Үйге:қайталау № 2016 тест
24 слайд
:Үйге
Күнделікті енді ашайық
Үй тапсырмасын жазайық.
Логикалық операциялардан
алған білімді,
Ұмытпай есте сақтайық.
24 слайд
:Үйге Күнделікті енді ашайық Үй тапсырмасын жазайық. Логикалық операциялардан алған білімді, Ұмытпай есте сақтайық.
25 слайд
Рефлексия
Оқушыларға өзін-өзі бағалау парағы таратылады
1. Мен сабаққа белсене қатыстым / белсенді емес
2. Бүгінгі сабақтағы жұмысыма көңілден шықты /көңілден
шыққан жоқ
3. Маған сабақ қысқа болып көрінді / ұзақ болып көрінді
4. Мен сабақта шаршадым / шаршамадым
5. Маған жаңа материал түсінікті болды / түсінбедім
6. Үй жұмысы қиын / қиын емес
25 слайд
Рефлексия Оқушыларға өзін-өзі бағалау парағы таратылады 1. Мен сабаққа белсене қатыстым / белсенді емес 2. Бүгінгі сабақтағы жұмысыма көңілден шықты /көңілден шыққан жоқ 3. Маған сабақ қысқа болып көрінді / ұзақ болып көрінді 4. Мен сабақта шаршадым / шаршамадым 5. Маған жаңа материал түсінікті болды / түсінбедім 6. Үй жұмысы қиын / қиын емес
26 слайд
26 слайд
27 слайд
27 слайд