Таныстырылым
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
•Күрделі тарау болғандықтан
тізбектелген төрт сабағымныңда
тақырыбы:
•Рационал бөлшектерді тепе-тең
түрлендіру.
Сабақ
тақырыптар
ы
•Оқушылар қысқаша көбейту
формулаларын біледі,рационал
өрнектерге амалдар қолдана алады,
рационал өрнектерді түрлендіре алады.
Тараудың
жалпы оқу
мақсаты
•Бағдарламаның теориялық негіздерін
басшылыққа ала отырып оқыту үдерісінде
оқушының өз бетімен білімді меңгеруіне
ықпал ету.
Негізгі түйін
7 модульдің тізбектелген сабақтар топ
тамасына кіріктірілуі
7 сынып алгебра
Өзгеріс
болмаса,
даму да
болмайды,
себебі өз
көзқарасын
өзгерте
алмайтын
адам еш
нәрсені де
өзгерте
алмайды.
Джордж
Бернард Шоу
1 слайд
•Күрделі тарау болғандықтан тізбектелген төрт сабағымныңда тақырыбы: •Рационал бөлшектерді тепе-тең түрлендіру. Сабақ тақырыптар ы •Оқушылар қысқаша көбейту формулаларын біледі,рационал өрнектерге амалдар қолдана алады, рационал өрнектерді түрлендіре алады. Тараудың жалпы оқу мақсаты •Бағдарламаның теориялық негіздерін басшылыққа ала отырып оқыту үдерісінде оқушының өз бетімен білімді меңгеруіне ықпал ету. Негізгі түйін 7 модульдің тізбектелген сабақтар топ тамасына кіріктірілуі 7 сынып алгебра Өзгеріс болмаса, даму да болмайды, себебі өз көзқарасын өзгерте алмайтын адам еш нәрсені де өзгерте алмайды. Джордж Бернард Шоу
2 слайд
«Жауап менен, есеп сенен!!
!»әдісі (Оқыту мен оқудағы
жаңа тәсіл)
.
“Ғажайып конверт” әдісі
(СТО )
«Таңда, шығар, дәлелде!
» әдісі(Оқу үшін бағалау
және оқуды бағалау)
С
а
б
а
қ
т
а
қ
о
л
д
а
н
ы
л
ғ
а
н
ә
д
іс
-т
ә
с
іл
д
е
р
ім
Тізбектелген сабақтар топтамасының бір немесе
бірнеше модульді енгізгенін негіздеуім.
Мен еш
уақытта еш
нәрсе
үйретпеймін,
тек қана
олардың оқуы
үшін жағдай
жасаймын.
Альберт
Эйнштейн
Мақсаты:
оқытудың
негізін түсіну,
назарға ала
отырып, өзін-
өзі оқытудың
қажеттілігін
жүйелі
ойлауға
үйрету.
2 слайд
«Жауап менен, есеп сенен!! !»әдісі (Оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл) . “Ғажайып конверт” әдісі (СТО ) «Таңда, шығар, дәлелде! » әдісі(Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау) С а б а қ т а қ о л д а н ы л ғ а н ә д іс -т ә с іл д е р ім Тізбектелген сабақтар топтамасының бір немесе бірнеше модульді енгізгенін негіздеуім. Мен еш уақытта еш нәрсе үйретпеймін, тек қана олардың оқуы үшін жағдай жасаймын. Альберт Эйнштейн Мақсаты: оқытудың негізін түсіну, назарға ала отырып, өзін- өзі оқытудың қажеттілігін жүйелі ойлауға үйрету.
3 слайд
3 слайд
4 слайд
Оқушылардың оқуының
табыстылығы туралы дәлелдемелерім
Тізбекте
лген 1
сабағым
Тізбекте
лген 2
сабағым
Тізбекте
лген 3
сабағым
Тәзбект
елген 4
сабағым
4 слайд
Оқушылардың оқуының табыстылығы туралы дәлелдемелерім Тізбекте лген 1 сабағым Тізбекте лген 2 сабағым Тізбекте лген 3 сабағым Тәзбект елген 4 сабағым
5 слайд
Оқыту мен оқу тәжірибесінде
өзгерістерді енгізуді басқаруының
дәлелдемелелерім
Мұғалімнің көшбасшылығы ынтымақтастықты, кәсіби даму
мүмкіндіктерін дамытып, мектеп пен сыныпта өзгеріс енгізуге
оң әсер ететініне көз жеткіздім.
5 слайд
Оқыту мен оқу тәжірибесінде өзгерістерді енгізуді басқаруының дәлелдемелелерім Мұғалімнің көшбасшылығы ынтымақтастықты, кәсіби даму мүмкіндіктерін дамытып, мектеп пен сыныпта өзгеріс енгізуге оң әсер ететініне көз жеткіздім.
6 слайд
Болашақ тәжірибеде пайдалану
үшін қорытындылырым
Мен өзіндік ізденуге, дербестікке
дайынмын деп есептеймін. Өйткені
өзімнің бойымнан көптеген жаңалықтар
мен өзгерістердің пайда болғанын
байқадым және осы жақсыларды ары
қарай дамытуға, жетілдіруге көп күш
салуға дайынмын! Және де үлгі алатын
тренермен әріптестерімнің де болғанын
ұмыт қалдырмаймын. Жеті модульді
басшылыққа ала отырып, болашаққа нық
сеніммен алға қадам басу менің ендігі
міндетім.
6 слайд
Болашақ тәжірибеде пайдалану үшін қорытындылырым Мен өзіндік ізденуге, дербестікке дайынмын деп есептеймін. Өйткені өзімнің бойымнан көптеген жаңалықтар мен өзгерістердің пайда болғанын байқадым және осы жақсыларды ары қарай дамытуға, жетілдіруге көп күш салуға дайынмын! Және де үлгі алатын тренермен әріптестерімнің де болғанын ұмыт қалдырмаймын. Жеті модульді басшылыққа ала отырып, болашаққа нық сеніммен алға қадам басу менің ендігі міндетім.