Материалдар / Тақырыбы "Достық музыкасы"

Тақырыбы "Достық музыкасы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Балалардың арасында достық қарым-қатынастың ауыспалы екені байқалды балалар бірде ойнап жүріп, бірде қақтығысып жатады. Балалық шақтың – көпшілігіміз үшін ең бақытты кезең екенін ескере келе, аталған проблемаларды жастардың балалық шағынан бастап, достық, сыйластық қарым қатынасты қалыптастыру маңыздылығымен жобамызды “Достық музыкасы” деп таңдадық.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жоба авторы: Калиева Алия Жоба тақырыбы: «Достық музыкасы»

1 слайд
Жоба авторы: Калиева Алия Жоба тақырыбы: «Достық музыкасы» 

1 слайд

Жоба авторы: Калиева Алия Жоба тақырыбы: «Достық музыкасы» 

Өзектілігі: 1 маусым – жаздың бірінші күні, ол жазғы демалыстың бірінші

2 слайд
Өзектілігі: 1 маусым – жаздың бірінші күні, ол жазғы демалыстың бірінші күнімен тұспа-тұс келеді. Дәл осы күні әлемнің 30-дан астам елінде мереке – Халықаралық балаларды қорғау күні – достық күні болып есептеледі. Ата- аналар қоғамдағы болып жатқан қатыгездік неліктен болып жатыр деген сұраққа нақты дәлелдер келтіре алмады. Тәрбиеші педагогтер оны заманға, сілтеді. Балалардың арасында достық қарым-қатынастың ауыспалы екені байқалды балалар бірде ойнап жүріп, бірде қақтығысып жатады. Балалық шақтың – көпшілігіміз үшін ең бақытты кезең екенін ескере келе, аталған проблемаларды жастардың балалық шағынан бастап, достық, сыйластық қарым қатынасты қалыптастыру маңыздылығымен жобамызды “Достық музыкасы” деп таңдадық. Мақсаты: Достық туралы музыкалық шығармалар арқылы толеранттылық түсініктерін бекіту. Міндеттері: • достыққа шақыратын музыкалық шығармаларды меңгерту •ойын — сауықта өлең айтып, би билеу арқылы белсенділіктерін дамыту. •балаларды достыққа құрметтеуге, әлеуметтік мәнділік сезімін, жеке тұлға ретінде көрсете білуге тәрбиелеу.

2 слайд

Өзектілігі: 1 маусым – жаздың бірінші күні, ол жазғы демалыстың бірінші күнімен тұспа-тұс келеді. Дәл осы күні әлемнің 30-дан астам елінде мереке – Халықаралық балаларды қорғау күні – достық күні болып есептеледі. Ата- аналар қоғамдағы болып жатқан қатыгездік неліктен болып жатыр деген сұраққа нақты дәлелдер келтіре алмады. Тәрбиеші педагогтер оны заманға, сілтеді. Балалардың арасында достық қарым-қатынастың ауыспалы екені байқалды балалар бірде ойнап жүріп, бірде қақтығысып жатады. Балалық шақтың – көпшілігіміз үшін ең бақытты кезең екенін ескере келе, аталған проблемаларды жастардың балалық шағынан бастап, достық, сыйластық қарым қатынасты қалыптастыру маңыздылығымен жобамызды “Достық музыкасы” деп таңдадық. Мақсаты: Достық туралы музыкалық шығармалар арқылы толеранттылық түсініктерін бекіту. Міндеттері: • достыққа шақыратын музыкалық шығармаларды меңгерту •ойын — сауықта өлең айтып, би билеу арқылы белсенділіктерін дамыту. •балаларды достыққа құрметтеуге, әлеуметтік мәнділік сезімін, жеке тұлға ретінде көрсете білуге тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже •Игі істер жасауға ұмтылады, назарынды, қамқорлықты сезіну; •Өткізілген іс-шаралар балаларға қуаныш сыйлайды.

3 слайд
Күтілетін нәтиже •Игі істер жасауға ұмтылады, назарынды, қамқорлықты сезіну; •Өткізілген іс-шаралар балаларға қуаныш сыйлайды. •Өзін-өзі бағалау, өз құқықтары мен бостандықтарын білу, жауапкершілікті сезіну. •Мектепке дейінгі білім беру мекемесінің өміріне белсенді қатысуға тәрбиеленушілердің ата-аналарын тарту. •Бірлескен жобалық іс-шаралар ата-аналарға отбасы тәрбиесінде қажетті кейбір әдістерді меңгеруге көмектесу; •Өз балаларының мүмкіндіктерін объективті бағалау және олармен тең құқылы серіктестер ретінде ынтымақтасу.

3 слайд

Күтілетін нәтиже •Игі істер жасауға ұмтылады, назарынды, қамқорлықты сезіну; •Өткізілген іс-шаралар балаларға қуаныш сыйлайды. •Өзін-өзі бағалау, өз құқықтары мен бостандықтарын білу, жауапкершілікті сезіну. •Мектепке дейінгі білім беру мекемесінің өміріне белсенді қатысуға тәрбиеленушілердің ата-аналарын тарту. •Бірлескен жобалық іс-шаралар ата-аналарға отбасы тәрбиесінде қажетті кейбір әдістерді меңгеруге көмектесу; •Өз балаларының мүмкіндіктерін объективті бағалау және олармен тең құқылы серіктестер ретінде ынтымақтасу.

«Татумыз» Музыкалық- логикалық ойын Ойын мақсаты: Музыка ырғағына қарай қозғалысты ұйымдастыру. Ойын барысы: Балалар “Дос болайы

4 слайд
«Татумыз» Музыкалық- логикалық ойын Ойын мақсаты: Музыка ырғағына қарай қозғалысты ұйымдастыру. Ойын барысы: Балалар “Дос болайық бәріміз” атты музыкалық әуенге билеп, ырғақты қимылдарды орындайды. Музыка тоқтағанда ұйымдастырушы педагог татумыз 2 дейді балалар екіден тізбектеліп тұра қалады. Музыка қайта ойнап би басталады. Музыка тоқтағанда ұйымдастырушы татумыз 4 деп айтады. Ойын түрлі сандармен жалғаса береді соңында татумыз бәріміз дегенде толық барлығы тоқтап, үлкен шеңберде қол ұстасады.

4 слайд

«Татумыз» Музыкалық- логикалық ойын Ойын мақсаты: Музыка ырғағына қарай қозғалысты ұйымдастыру. Ойын барысы: Балалар “Дос болайық бәріміз” атты музыкалық әуенге билеп, ырғақты қимылдарды орындайды. Музыка тоқтағанда ұйымдастырушы педагог татумыз 2 дейді балалар екіден тізбектеліп тұра қалады. Музыка қайта ойнап би басталады. Музыка тоқтағанда ұйымдастырушы татумыз 4 деп айтады. Ойын түрлі сандармен жалғаса береді соңында татумыз бәріміз дегенде толық барлығы тоқтап, үлкен шеңберде қол ұстасады.

Қорытынды: Егер, достық туралы музыкалық шығармалар жеткілікті меңгертіліп, толеранттылық жетелейтін болса, онда балалардың өз

5 слайд
Қорытынды: Егер, достық туралы музыкалық шығармалар жеткілікті меңгертіліп, толеранттылық жетелейтін болса, онда балалардың өзара ынтымақтастық, достық қарым-қатынастары дамиды, мейірімділік, көмекке келу, сыйластық орнайды. Сондықтан, балаларды достыққа қатарластарын құрметтеуге, әлеуметтік ортада өзін мәдіниетті ұстау, өзгені сыйлау арқылы жеке тұлға ретінде көрсете білуге тәрбиеленеді.

5 слайд

Қорытынды: Егер, достық туралы музыкалық шығармалар жеткілікті меңгертіліп, толеранттылық жетелейтін болса, онда балалардың өзара ынтымақтастық, достық қарым-қатынастары дамиды, мейірімділік, көмекке келу, сыйластық орнайды. Сондықтан, балаларды достыққа қатарластарын құрметтеуге, әлеуметтік ортада өзін мәдіниетті ұстау, өзгені сыйлау арқылы жеке тұлға ретінде көрсете білуге тәрбиеленеді.

Назарларыңызға рахмет!

6 слайд
Назарларыңызға рахмет!

6 слайд

Назарларыңызға рахмет!