Материалдар / Тақырыбы: Қайталау 4 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тақырыбы: Қайталау 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мен бұл сабақты жариялау себебім, мұғалімдермен тәжірибе алмасу. Оқушылармен интерактивті тақтамен жұмыс жасау өте ыңғайлы әрі қызықты. Өйткені дана халқымыз «Жүз рет есткеннен, бір рет көрген жөн» - деп бекер айтпаған. Сабақта қолданылған әдіс-тәсілдерді интерактивті тақта арқылы көрсетіп, жұмыстарын орындап және бағаларын әр тапсырмалар бойынша топ басшысы бағалаған. Оқушылар сабақтың соңында сабаққа рефлексия жазып, шырша ағашына жапсырған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Ақпан 2019
336
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
С. Айни атындағы №55 жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Асланова

1 слайд
С. Айни атындағы №55 жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Асланова Ойша 4 “Ә” –сыныбы Пәні: Математика Тақырыбы: Қайталау

1 слайд

С. Айни атындағы №55 жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Асланова Ойша 4 “Ә” –сыныбы Пәні: Математика Тақырыбы: Қайталау

Саған есеп үйреткен, Пәнге қарап құрметпен,

2 слайд
Саған есеп үйреткен, Пәнге қарап құрметпен, Сандарды тура табатын, Қиын әрі қызықты, Математика пәні болатын.

2 слайд

Саған есеп үйреткен, Пәнге қарап құрметпен, Сандарды тура табатын, Қиын әрі қызықты, Математика пәні болатын.

ОҚУ МАҚСАТТАРЫ 1. Өтілген тақырыптарды пысықтау, әр түрлі есептерді шығару арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын

3 слайд
ОҚУ МАҚСАТТАРЫ 1. Өтілген тақырыптарды пысықтау, әр түрлі есептерді шығару арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын дамыту 2. Мұғалімнің көмегімен кестемен жұмыс жасау, сұрақтарға жауап беру, әр түрлі есептер шығару. 3.Тақырып бойынша өрнек құрастыру

3 слайд

ОҚУ МАҚСАТТАРЫ 1. Өтілген тақырыптарды пысықтау, әр түрлі есептерді шығару арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын дамыту 2. Мұғалімнің көмегімен кестемен жұмыс жасау, сұрақтарға жауап беру, әр түрлі есептер шығару. 3.Тақырып бойынша өрнек құрастыру

Ба ғалау критерийлері 1. Өтілген тақырыптарды пысықтайды, әр түрлі есептерді шығару арқылы оқушылардың функционалдық сау

4 слайд
Ба ғалау критерийлері 1. Өтілген тақырыптарды пысықтайды, әр түрлі есептерді шығару арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылықтары дамиды 2. Мұғалімнің көмегімен кестемен жұмыс жасайды, сұрақтарға жауап береді, әр түрлі есептерді шығарады. 3.Тақырып бойынша өрнек құрастырады.

4 слайд

Ба ғалау критерийлері 1. Өтілген тақырыптарды пысықтайды, әр түрлі есептерді шығару арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылықтары дамиды 2. Мұғалімнің көмегімен кестемен жұмыс жасайды, сұрақтарға жауап береді, әр түрлі есептерді шығарады. 3.Тақырып бойынша өрнек құрастырады.

а) сәлемдесу кезеңі ә) оқушыларды түгендеу б) сабаққа даярлығын тексеру Ұйымдастыру кезеңі

5 слайд
а) сәлемдесу кезеңі ә) оқушыларды түгендеу б) сабаққа даярлығын тексеру Ұйымдастыру кезеңі

5 слайд

а) сәлемдесу кезеңі ә) оқушыларды түгендеу б) сабаққа даярлығын тексеру Ұйымдастыру кезеңі

Топқа біріктіру Жануарлардың атауы арқылы топқа біріктіру, міндеттерін анықтау

6 слайд
Топқа біріктіру Жануарлардың атауы арқылы топқа біріктіру, міндеттерін анықтау

6 слайд

Топқа біріктіру Жануарлардың атауы арқылы топқа біріктіру, міндеттерін анықтау

Бағалау түрімен таныстыру № Оқушылардың аты- жөні Үй тапсырмасы бойынша Жалпы балл Бағасы Үй жұмысы бойынш а 2 балл “

7 слайд
Бағалау түрімен таныстыру № Оқушылардың аты- жөні Үй тапсырмасы бойынша Жалпы балл Бағасы Үй жұмысы бойынш а 2 балл “ Серпілген сауал”әдісі бойынша 4 балл “ Ойлану” әдісі бойынша 3 балл Топтық жұмысы бойынша 4 балл Жұптық жұмысы бойынша 2 балл 1 2 3 4 5 Жаңа сабақ бойынша

7 слайд

Бағалау түрімен таныстыру № Оқушылардың аты- жөні Үй тапсырмасы бойынша Жалпы балл Бағасы Үй жұмысы бойынш а 2 балл “ Серпілген сауал”әдісі бойынша 4 балл “ Ойлану” әдісі бойынша 3 балл Топтық жұмысы бойынша 4 балл Жұптық жұмысы бойынша 2 балл 1 2 3 4 5 Жаңа сабақ бойынша

«Серпілген сауал» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау

8 слайд
«Серпілген сауал» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау

8 слайд

«Серпілген сауал» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау

“ Ойлану” әдісі арқылы жаңа сабақты ашу О Т

9 слайд
“ Ойлану” әдісі арқылы жаңа сабақты ашу О Т К И Р А

9 слайд

“ Ойлану” әдісі арқылы жаңа сабақты ашу О Т К И Р А

“ Топ-топ» ойыны арқылы кестемен жұмыс жасау Жылдамдық Уақыт Қашықтық 900 м/мин 2 мин ? м 800 м/мин 2 мин Қозғалыстағы

10 слайд
“ Топ-топ» ойыны арқылы кестемен жұмыс жасау Жылдамдық Уақыт Қашықтық 900 м/мин 2 мин ? м 800 м/мин 2 мин Қозғалыстағы дене 5 м/мин 2 мин ? м 1200 м/мин 2 мин ? м

10 слайд

“ Топ-топ» ойыны арқылы кестемен жұмыс жасау Жылдамдық Уақыт Қашықтық 900 м/мин 2 мин ? м 800 м/мин 2 мин Қозғалыстағы дене 5 м/мин 2 мин ? м 1200 м/мин 2 мин ? м

Бағалау критерийлері 1.Оқушылар әр түрлі тапсырмалар арқылы өткен тақырыптарды пысықтайды, функционалдық са

11 слайд
Бағалау критерийлері 1.Оқушылар әр түрлі тапсырмалар арқылы өткен тақырыптарды пысықтайды, функционалдық сауаттылықтары дамиды 2. Мұғалімнің көмегімен кестемен жұмыс жасайды Дескриптор 1. Оқушылар әр түрлі тапсырмалар арқылы өткен тақырыптарды пысықтай алады, функционалдық сауаттылықтарын дамытады 2. Мұғалімнің көмегімен кестемен жұмыс жасай алады

11 слайд

Бағалау критерийлері 1.Оқушылар әр түрлі тапсырмалар арқылы өткен тақырыптарды пысықтайды, функционалдық сауаттылықтары дамиды 2. Мұғалімнің көмегімен кестемен жұмыс жасайды Дескриптор 1. Оқушылар әр түрлі тапсырмалар арқылы өткен тақырыптарды пысықтай алады, функционалдық сауаттылықтарын дамытады 2. Мұғалімнің көмегімен кестемен жұмыс жасай алады

Сөздік дәптермен жұмыс Ангишт - керік – жирафа – giraff e Дубора –тасбақа – черепаха - turtle

12 слайд
Сөздік дәптермен жұмыс Ангишт - керік – жирафа – giraff e Дубора –тасбақа – черепаха - turtle

12 слайд

Сөздік дәптермен жұмыс Ангишт - керік – жирафа – giraff e Дубора –тасбақа – черепаха - turtle

Топпен жұмыс I -топ мыс

13 слайд
Топпен жұмыс I -топ мысал 5 II -топ есеп 3 III -топ мысал 6 IV -топ есеп 7

13 слайд

Топпен жұмыс I -топ мысал 5 II -топ есеп 3 III -топ мысал 6 IV -топ есеп 7

1. Сұрақтарға жауап береді, әр түрлі мысалдарды есептейді, топпен жұмыс жасайды.

14 слайд
1. Сұрақтарға жауап береді, әр түрлі мысалдарды есептейді, топпен жұмыс жасайды. 2. Топтық жұмысты баяндайды Дескриптор 1. Сұрақтарға жауап бере алады, әр түрлі мысалдарды есептей алады, топпен жұмыс жасай алады. 2. Топтық жұмысты баяндай алады Бағалау критерийлері

14 слайд

1. Сұрақтарға жауап береді, әр түрлі мысалдарды есептейді, топпен жұмыс жасайды. 2. Топтық жұмысты баяндайды Дескриптор 1. Сұрақтарға жауап бере алады, әр түрлі мысалдарды есептей алады, топпен жұмыс жасай алады. 2. Топтық жұмысты баяндай алады Бағалау критерийлері

Кім шапшаң?» ойыны Жұптық тапсырманы орындап болған топ, шырша ағашындағы сұраққа жауап беруі керек Қозғалыстағы дене Жылдам

15 слайд
Кім шапшаң?» ойыны Жұптық тапсырманы орындап болған топ, шырша ағашындағы сұраққа жауап беруі керек Қозғалыстағы дене Жылдам дық Уақыт Қашықтық Велосипедші 20 км/сағ 3 сағ ? км Мотоциклші 70 км/сағ 5 сағ ? км Әр топқа тапсырма 1.Тақпақ айт 2. Сандар туралы мақал-мәтел айт 3.Жүздіктерді ағылшын тілінде айт 4. Ертегі есеп айт

15 слайд

Кім шапшаң?» ойыны Жұптық тапсырманы орындап болған топ, шырша ағашындағы сұраққа жауап беруі керек Қозғалыстағы дене Жылдам дық Уақыт Қашықтық Велосипедші 20 км/сағ 3 сағ ? км Мотоциклші 70 км/сағ 5 сағ ? км Әр топқа тапсырма 1.Тақпақ айт 2. Сандар туралы мақал-мәтел айт 3.Жүздіктерді ағылшын тілінде айт 4. Ертегі есеп айт

БАҒАЛАУ

16 слайд
БАҒАЛАУ

16 слайд

БАҒАЛАУ

РЕФЛЕКСИЯ

17 слайд
РЕФЛЕКСИЯ

17 слайд

РЕФЛЕКСИЯ

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА Мысал 8

18 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА Мысал 8

18 слайд

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА Мысал 8