Материалдар / тәрбие жұмысына 8 багыт
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

тәрбие жұмысына 8 багыт

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге тәрбие жұмысына көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қаңтар 2019
525
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тәрбиенің тұжырымдама лық негіздері

1 слайд
Тәрбиенің тұжырымдама лық негіздері

1 слайд

Тәрбиенің тұжырымдама лық негіздері

2 слайд

2 слайд

Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерінің міндеті: Білім беру ұйымдары, отбасы және басқа да әлеуметтікинституттардың күшін бір

3 слайд
Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерінің міндеті: Білім беру ұйымдары, отбасы және басқа да әлеуметтікинституттардың күшін біріктіру Қоғамның тәрбиесінің басым рөлін түсінуіне көмектесу Білім беру жүйесінің барлық деңгейінде тәрбиенің үздіксіздігі мен сабақтасытғын қмтамасыз ету

3 слайд

Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерінің міндеті: Білім беру ұйымдары, отбасы және басқа да әлеуметтікинституттардың күшін біріктіру Қоғамның тәрбиесінің басым рөлін түсінуіне көмектесу Білім беру жүйесінің барлық деңгейінде тәрбиенің үздіксіздігі мен сабақтасытғын қмтамасыз ету

Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерінің мақсаты: Білім мазмұнын жаңарту жағдайында балалар мен оқушы жастарды тәрбиелеудің

4 слайд
Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерінің мақсаты: Білім мазмұнын жаңарту жағдайында балалар мен оқушы жастарды тәрбиелеудің идеологиясы мен стратегиясын анықтау.

4 слайд

Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерінің мақсаты: Білім мазмұнын жаңарту жағдайында балалар мен оқушы жастарды тәрбиелеудің идеологиясы мен стратегиясын анықтау.

Тәрбие процесін ұйымдастырудың әдіснамалық негіздері Кұндылық ты көзқарас Әлеуметтік көзқарас Антрополог иялық көзқарас

5 слайд
Тәрбие процесін ұйымдастырудың әдіснамалық негіздері Кұндылық ты көзқарас Әлеуметтік көзқарас Антрополог иялық көзқарас Қызметтік көзқарас Тұлғалық – бағдарлы көзқарас Құзыреттік көзқарас Синергетик алық көзқарас Тұтастық көзқарас Жүйелілікті көзқарас

5 слайд

Тәрбие процесін ұйымдастырудың әдіснамалық негіздері Кұндылық ты көзқарас Әлеуметтік көзқарас Антрополог иялық көзқарас Қызметтік көзқарас Тұлғалық – бағдарлы көзқарас Құзыреттік көзқарас Синергетик алық көзқарас Тұтастық көзқарас Жүйелілікті көзқарас

Тұжырым -дамалық принципт ер Үздіксіздік Тұтастық Жалпыадамз аттық құндылықта р Табиғи сәйкестілік Мәдени сәйкестілік

6 слайд
Тұжырым -дамалық принципт ер Үздіксіздік Тұтастық Жалпыадамз аттық құндылықта р Табиғи сәйкестілік Мәдени сәйкестілік Этникалық Гуманистік бағыт

6 слайд

Тұжырым -дамалық принципт ер Үздіксіздік Тұтастық Жалпыадамз аттық құндылықта р Табиғи сәйкестілік Мәдени сәйкестілік Этникалық Гуманистік бағыт

Тәрбие жұмысының басым бағыттары 1.Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие 2.Рухани-адамгершілік тәрби

7 слайд
Тәрбие жұмысының басым бағыттары 1.Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие 2.Рухани-адамгершілік тәрбие 3.Ұлттық тәрбие 4.Отбасы тәрбиесі 5.Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие 6.Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі 7.Көпмәдениетті және көркем- эстетикалық тәрбие 8.Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты

7 слайд

Тәрбие жұмысының басым бағыттары 1.Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие 2.Рухани-адамгершілік тәрбие 3.Ұлттық тәрбие 4.Отбасы тәрбиесі 5.Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие 6.Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі 7.Көпмәдениетті және көркем- эстетикалық тәрбие 8.Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты

Бірінші бағыт: Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие Мақсаты: Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүру

8 слайд
Бірінші бағыт: Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие Мақсаты: Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азаматты және патриотты; тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін; балалар мен жастардың құқықтық саясын оларда балалар мен жастар ортасындағы қатігездік пен зорлық – зомбылыққа қарссы тұру даярлығын қалыптастыру

8 слайд

Бірінші бағыт: Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие Мақсаты: Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азаматты және патриотты; тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін; балалар мен жастардың құқықтық саясын оларда балалар мен жастар ортасындағы қатігездік пен зорлық – зомбылыққа қарссы тұру даярлығын қалыптастыру

Екінші бағыт: Рухани- адамгершілік тәрбие Мақсаты: Тұлғаның қазақстандық қоғам өмірінің жалпыадамзаттық құндылықтарымен, н

9 слайд
Екінші бағыт: Рухани- адамгершілік тәрбие Мақсаты: Тұлғаның қазақстандық қоғам өмірінің жалпыадамзаттық құндылықтарымен, нормаларымен және дәстүрлермен келіскен рухани- адамгершілік және этикалық ұстанымдармен, моральдық қасиеттерін және көзқарасын қалыптастыру

9 слайд

Екінші бағыт: Рухани- адамгершілік тәрбие Мақсаты: Тұлғаның қазақстандық қоғам өмірінің жалпыадамзаттық құндылықтарымен, нормаларымен және дәстүрлермен келіскен рухани- адамгершілік және этикалық ұстанымдармен, моральдық қасиеттерін және көзқарасын қалыптастыру

Үшінші бағыт: Ұлттық тәрбие Мақсаты: Тұлғаны ұлттық және жалпыазаматтық құндылықтарға, ана тілін және мемлекеттік тілді,

10 слайд
Үшінші бағыт: Ұлттық тәрбие Мақсаты: Тұлғаны ұлттық және жалпыазаматтық құндылықтарға, ана тілін және мемлекеттік тілді, қазақ халқының, Қазақстан Республикасындағы этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуге бағдарлау

10 слайд

Үшінші бағыт: Ұлттық тәрбие Мақсаты: Тұлғаны ұлттық және жалпыазаматтық құндылықтарға, ана тілін және мемлекеттік тілді, қазақ халқының, Қазақстан Республикасындағы этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуге бағдарлау

Төртінші бағыт: Отбасы тәрбиесі Мақсаты: Ата – аналарды оқыту, бала тәрбиесіндегі олардың психологиялық – педагогикалық құ

11 слайд
Төртінші бағыт: Отбасы тәрбиесі Мақсаты: Ата – аналарды оқыту, бала тәрбиесіндегі олардың психологиялық – педагогикалық құзіреттіліктерін және жауапкершіліктерін арттыру

11 слайд

Төртінші бағыт: Отбасы тәрбиесі Мақсаты: Ата – аналарды оқыту, бала тәрбиесіндегі олардың психологиялық – педагогикалық құзіреттіліктерін және жауапкершіліктерін арттыру

Бесінші бағыт: Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие Мақсаты: Тұлғаның өзін кәсіби анықтауда саналы қарым – қатынасы

12 слайд
Бесінші бағыт: Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие Мақсаты: Тұлғаның өзін кәсіби анықтауда саналы қарым – қатынасын қалыптастыру, экономикалық ойлауын және экологиялық мәдениетін дамыту

12 слайд

Бесінші бағыт: Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие Мақсаты: Тұлғаның өзін кәсіби анықтауда саналы қарым – қатынасын қалыптастыру, экономикалық ойлауын және экологиялық мәдениетін дамыту

Алтыншы бағыт: Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі Мақсаты: Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін, көшбасшылық қ

13 слайд
Алтыншы бағыт: Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі Мақсаты: Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін, көшбасшылық қасиеттерін дамытуды қамтамасыз ететін кеңістік қалыптастыру

13 слайд

Алтыншы бағыт: Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі Мақсаты: Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін, көшбасшылық қасиеттерін дамытуды қамтамасыз ететін кеңістік қалыптастыру

Жетінші бағыт: Көпмәдениетті және көркем- эстетикалық тәрбие Мақсаты: Тұлғаның жалпымәдени мінез – құлқы дағдыларын қалыптаст

14 слайд
Жетінші бағыт: Көпмәдениетті және көркем- эстетикалық тәрбие Мақсаты: Тұлғаның жалпымәдени мінез – құлқы дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнердегі және болмыстағы эстетикалық нысандарды қабылдау, менгеру және бағалау әзірлігін дамыту, білім беру ұйымында көпмәдениетті орта құру

14 слайд

Жетінші бағыт: Көпмәдениетті және көркем- эстетикалық тәрбие Мақсаты: Тұлғаның жалпымәдени мінез – құлқы дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнердегі және болмыстағы эстетикалық нысандарды қабылдау, менгеру және бағалау әзірлігін дамыту, білім беру ұйымында көпмәдениетті орта құру

Сегізінші бағыт: Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты Мақсаты: Салауатты өмір салты, дене дамуы және психологиялық денсаулық

15 слайд
Сегізінші бағыт: Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты Мақсаты: Салауатты өмір салты, дене дамуы және психологиялық денсаулық сақтау дағдыларын, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды аныктау біліктілігін ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату

15 слайд

Сегізінші бағыт: Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты Мақсаты: Салауатты өмір салты, дене дамуы және психологиялық денсаулық сақтау дағдыларын, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды аныктау біліктілігін ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату

Күтілетін нәтиже Білім алушы жастарда Қазақстандық партиотизм, рухани- адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру

16 слайд
Күтілетін нәтиже Білім алушы жастарда Қазақстандық партиотизм, рухани- адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру Бала тәрбиесінде ата- аналардың психологиялық- педагогоикалық құзіреттілігін арттыру Тұлғаның өнердегі эстетикалық нысандарды қабылдау, менгеру әзірлігін дамыту

16 слайд

Күтілетін нәтиже Білім алушы жастарда Қазақстандық партиотизм, рухани- адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру Бала тәрбиесінде ата- аналардың психологиялық- педагогоикалық құзіреттілігін арттыру Тұлғаның өнердегі эстетикалық нысандарды қабылдау, менгеру әзірлігін дамыту

Білімді, тәрбиелі Мәңгілік ел болуға қатысаты н белсенді адам Жан – жақты дамыған Қарым – қатынасқа қабілетті Шеші

17 слайд
Білімді, тәрбиелі Мәңгілік ел болуға қатысаты н белсенді адам Жан – жақты дамыған Қарым – қатынасқа қабілетті Шешім қабылдауға даяр

17 слайд

Білімді, тәрбиелі Мәңгілік ел болуға қатысаты н белсенді адам Жан – жақты дамыған Қарым – қатынасқа қабілетті Шешім қабылдауға даяр