"Тәрбие психологиясы" атты презентация
"Тәрбие психологиясы" атты презентация

#1 слайд
Тақырыбы: «Тәрбие психологиясы »
1 слайд
Тақырыбы: «Тәрбие психологиясы »
#2 слайд
Жоспар:
1. Тәрбие психологиясы туралы түсінік
2. Қорытынды
3. Қолданылған әдебиеттер
2 слайд
Жоспар: 1. Тәрбие психологиясы туралы түсінік 2. Қорытынды 3. Қолданылған әдебиеттер
#3 слайд
Тәрбие сөзі «тәрбиә» араб-парсы тілдерінен
енген, қазақ тіліне аударғанда «негіз» деген
мағынаны білдіреді. Тәрбие деп – үлкендердің
кішілерге азаматтық қасиетін қалыптастыруға
тигізетін әсерін айтады. Тәрбиенің өзі неше
түрлі саладан, моральдық, интеллектуалдық,
эстетикалық және еңбекке үйретуден, дене
шынықтырудан құрастырылады. Тәрбиенің осы
түрлері ерте дәуірден басталып келеді. Аталған
салалардың жас өспірімдердің есеюіне тигізетін
әсері күшті болғанымен, «тәрбие» деген
терминді түсінуде ғалымдар арасында түрлі
пікірлер кездеседі : бірінші пікір бойынша, баланың
басы «таза тақта».
3 слайд
Тәрбие сөзі «тәрбиә» араб-парсы тілдерінен енген, қазақ тіліне аударғанда «негіз» деген мағынаны білдіреді. Тәрбие деп – үлкендердің кішілерге азаматтық қасиетін қалыптастыруға тигізетін әсерін айтады. Тәрбиенің өзі неше түрлі саладан, моральдық, интеллектуалдық, эстетикалық және еңбекке үйретуден, дене шынықтырудан құрастырылады. Тәрбиенің осы түрлері ерте дәуірден басталып келеді. Аталған салалардың жас өспірімдердің есеюіне тигізетін әсері күшті болғанымен, «тәрбие» деген терминді түсінуде ғалымдар арасында түрлі пікірлер кездеседі : бірінші пікір бойынша, баланың басы «таза тақта».
#4 слайд
Тәрбие психологиясы — гуманистік және
әлеуметтік тәрбие мәселелерінің психологиясын
зерттеп, оқушылар ұжымының, еңбекпен түзету
педагогикасының психологиялық негіздеріне
қатысты мәселелерді іздестіреді. Тәрбие
психологиясы неге байланысты? Баланың тіл
алуы мынадай екі түрлі себептерге: біріншіден,
балаға айтылған кеңестің мазмұнына, екіншіден,
сол кеңеске ол қаншалықты құлақ асатынына
тәуелді келеді. Мұны С. Л. Рубинштейн
детерминизм (латын сөзінен «acterminare» –
белгілеу) деп атаған болатын. Бұл принцип
бойынша, баланың тәрбиеге көніп тіл алуы тек
үлкендердің өсиетіне ғана байланысты емес, сол
кездегі оның көңіл – күйіне де тәуелді.
4 слайд
Тәрбие психологиясы — гуманистік және әлеуметтік тәрбие мәселелерінің психологиясын зерттеп, оқушылар ұжымының, еңбекпен түзету педагогикасының психологиялық негіздеріне қатысты мәселелерді іздестіреді. Тәрбие психологиясы неге байланысты? Баланың тіл алуы мынадай екі түрлі себептерге: біріншіден, балаға айтылған кеңестің мазмұнына, екіншіден, сол кеңеске ол қаншалықты құлақ асатынына тәуелді келеді. Мұны С. Л. Рубинштейн детерминизм (латын сөзінен «acterminare» – белгілеу) деп атаған болатын. Бұл принцип бойынша, баланың тәрбиеге көніп тіл алуы тек үлкендердің өсиетіне ғана байланысты емес, сол кездегі оның көңіл – күйіне де тәуелді.
#5 слайд
Тәрбие психологиясы жаңағы детерминизм принцін
басшылыққа ала отырып, оны тәрбие процесін
дәлелдеуде қолданады. Мысалы, үлкендер тарапынан
оқушыға арнап айтатын сөз оның тәрбиеге көнуіне
себеп болса, ол оның ішкі ниетіне айналып, соған
сәйкес барлық ісін, қылығын т. б. бағындырады. Ал
мұның өзі соның нәтижесі болып табылады.
Сондықтан тәрбие жұмысын зерттеуде
психологтар әр себептің қандай нәтижеге апарып
соғатынын тексеріп, осының өзіндік сырын ашып
беруге ұмтылады. Тәрбие психологиясы —
гуманистік және әлеуметтік тәрбие мәселелерінің
психологиясын зерттеп, оқушылар ұжымының,
еңбекпен түзету педагогикасының психологиялық
негіздеріне қатысты мәселелерді іздестіреді.
5 слайд
Тәрбие психологиясы жаңағы детерминизм принцін басшылыққа ала отырып, оны тәрбие процесін дәлелдеуде қолданады. Мысалы, үлкендер тарапынан оқушыға арнап айтатын сөз оның тәрбиеге көнуіне себеп болса, ол оның ішкі ниетіне айналып, соған сәйкес барлық ісін, қылығын т. б. бағындырады. Ал мұның өзі соның нәтижесі болып табылады. Сондықтан тәрбие жұмысын зерттеуде психологтар әр себептің қандай нәтижеге апарып соғатынын тексеріп, осының өзіндік сырын ашып беруге ұмтылады. Тәрбие психологиясы — гуманистік және әлеуметтік тәрбие мәселелерінің психологиясын зерттеп, оқушылар ұжымының, еңбекпен түзету педагогикасының психологиялық негіздеріне қатысты мәселелерді іздестіреді.
#6 слайд
Педагогикалық психология — балаларды оқыту
мен тәрбиелеу мәселелері туралы білімдерді
қарастыратын, сондай-ақ мұғалімдердің,
тәрбиешілердің, ата-аналардың, педагогикалық
топтар мен ұжымдардың іс-әрекетінің
психологиялық негіздерін зерттейтін
психология ғылымының саласы. Педагогикалық
психология терминін орыс педагогі П.Ф.
Каптерев (1849-1922) енгізді. Педагогикалық
психология қалыптасуына XIX ғ, ортасындағы
сараптау психологиясы тікелей ықпал етті.
Педагогикалық психология педагогика мен
балалар психологиясымен дифференциалдық
психологиямен тығыз байланысты .
6 слайд
Педагогикалық психология — балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәселелері туралы білімдерді қарастыратын, сондай-ақ мұғалімдердің, тәрбиешілердің, ата-аналардың, педагогикалық топтар мен ұжымдардың іс-әрекетінің психологиялық негіздерін зерттейтін психология ғылымының саласы. Педагогикалық психология терминін орыс педагогі П.Ф. Каптерев (1849-1922) енгізді. Педагогикалық психология қалыптасуына XIX ғ, ортасындағы сараптау психологиясы тікелей ықпал етті. Педагогикалық психология педагогика мен балалар психологиясымен дифференциалдық психологиямен тығыз байланысты .
#7 слайд
Қорытынды.
Сонымен тәрбие психологиясы – қиын мәселенің
бірі. Бала қайткенде тіл алатынын зерттеп, осы
жөнінде тәсіл ойлап шығаратын – тәрбие
педагогикасы. Бірақ тіл алудың не алмаудың
психологиялық тұрғыдан себептерін зерттеп,
осы жөнінде ұсыныстар енгізіп отыратын –
тәрбие психологиясы туралы ілім. Бұл мәселе
оңай емес және оның өзіндік ерекшеліктері
кездеседі. Тәрбие психологиясы сол
ерекшеліктерді қандай тәсіл қолданғанда кеңес
пен ескертпені жете ұғынып, өзінің ішкі ниетіне
айналатынын тексеріп, тәрбие жұмысының
қазіргі өскелең заманның талабына сай
тәжірбиенің өріс алуына көмектеседі.
7 слайд
Қорытынды. Сонымен тәрбие психологиясы – қиын мәселенің бірі. Бала қайткенде тіл алатынын зерттеп, осы жөнінде тәсіл ойлап шығаратын – тәрбие педагогикасы. Бірақ тіл алудың не алмаудың психологиялық тұрғыдан себептерін зерттеп, осы жөнінде ұсыныстар енгізіп отыратын – тәрбие психологиясы туралы ілім. Бұл мәселе оңай емес және оның өзіндік ерекшеліктері кездеседі. Тәрбие психологиясы сол ерекшеліктерді қандай тәсіл қолданғанда кеңес пен ескертпені жете ұғынып, өзінің ішкі ниетіне айналатынын тексеріп, тәрбие жұмысының қазіргі өскелең заманның талабына сай тәжірбиенің өріс алуына көмектеседі.
#8 слайд
ӘДЕБИЕТТЕР:
1.Жұмаділова Р. Оқытудыңжаңатехнологиялары.
Биология, география, химия. – 2002, № 2.
2. Селефко Г.К. Современные образовательные
технологии. – М.: «Народное образование»,
1998.
3. Таубаева Ш.Т. Педагогическая инноватика как
тнория и практика нововедений в системе
образования. – Алматы: «Ғалым», 2001.
8 слайд
ӘДЕБИЕТТЕР: 1.Жұмаділова Р. Оқытудыңжаңатехнологиялары. Биология, география, химия. – 2002, № 2. 2. Селефко Г.К. Современные образовательные технологии. – М.: «Народное образование», 1998. 3. Таубаева Ш.Т. Педагогическая инноватика как тнория и практика нововедений в системе образования. – Алматы: «Ғалым», 2001.
шағым қалдыра аласыз













